Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 114 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Jakub S. píše:
Oproti tomu na Klariskách je v tuto dobu nastavena návaznost mezi každým jedním spojem.
Na Humenné u nočních linek taky, a byla dlouhá léta v režimu "o" a nyní nově "w", totéž Anthropos.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
peno: já bych řekl, že 10 do Lískovce jezdila nějakou dobu od září 2004, poté od podzimu 2008 zhruba do jara 2009 a pak na podzim 2010 jakožto doplnění linek 12 a 13 při výluce Joštova a Česká. Takže bych řekl, že počtvrté.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
609
24 čer 2005 20:56
IvanM píše:
Já myslím, že by nebyl problém i ty Klarisky dát do režimu “o“. Narážím na noční linku 93, kde na Klariskách někdo nastupuje jen asi v jednom ze čtyř případů a řidiči touto zastávkou stejně často projíždí, protože dohání zpoždění. Málokomu to vyjde tak, aby to přesně za 5 minut stihl z Útěchova do Soběšic...
K tomu dopsat poznámku řidičům, že pokud na výstupní konečnou právě přijela linka 43, tak automaticky zastavit a vyčkat na přestup (ve směru do Útěchova, v opačném směru to není třeba vůbec řešit). Na stejném principu kdysi léta fungovala zastávka Humenná pro noční linky a nikdo se z toho ne..... :-)

Ještě by se dalo taky udělat, aby všechny nácestné zastávky pro noční linky byly "z" a pro denní "o", "w", "z". Třeba v případě těch Klarisek by to mohlo být vhodné řešení.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Z trochu jiného soudku. Po kolikáté už se d-10 znovu prodlužuje do Bohunic? Počítá to vůbec někdo? A jak dlouho si myslíte, že to vydrží teď? sarcastic

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Já myslím, že by nebyl problém i ty Klarisky dát do režimu “o“. Narážím na noční linku 93, kde na Klariskách někdo nastupuje jen asi v jednom ze čtyř případů a řidiči touto zastávkou stejně často projíždí, protože dohání zpoždění. Málokomu to vyjde tak, aby to přesně za 5 minut stihl z Útěchova do Soběšic...
K tomu dopsat poznámku řidičům, že pokud na výstupní konečnou právě přijela linka 43, tak automaticky zastavit a vyčkat na přestup (ve směru do Útěchova, v opačném směru to není třeba vůbec řešit). Na stejném principu kdysi léta fungovala zastávka Humenná pro noční linky a nikdo se z toho ne..... :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Dobrý postřeh. Jiste by se dalo najít takovych víc.
Vlak jezdi ve večerní době jesnou za hodinu. Ve stejnou dobu projíždí po silnici jednou za 10/15 minut spoje linek 44, 46, 57 a 84. Osobně považuju za zbytečné, aby kvůli jednomu vlaku tu zastavovaly všechny vyjmenované spoje. Kór když část lidí chodí na zastávku k poliklinice.
Oproti tomu na Klariskách je v tuto dobu nastavena návaznost mezi každým jedním spojem.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
viktor1 píše:
Dá se to už někde najít?

Je to vypsané v této aktualitě.
Jakub S. píše:
Ale srovnáváte nesrovnatelné. Tuřany i Mariánské údolí jsou konečné nepřestupní, či v případě Tuřan jde také o pro některé spoje nácestnou zastávku. Oproti tomu Klarisky jsou v každém případě přestupní stanicí a režim "stálá" je tedy naprosto v pořádku.

Když je v pořádku, že zastávka Klarisky má stálý režim, protože jde o přestupní uzel, tak proč nově bude mít režim na znamení večer a v noci Lesná, nádraží? Už jen s ohledem na to, že ta zastávka slouží i jako přestupní zastávka na vlak.

Jinak zajímavý je i návrat k režimu celý den na znamení u Divišovy čtvrti a nově i celý den na znamení v případě Královopolská strojírny.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Na 37 jsou celodenní kurzy kloubové a trhačky nebo odpolední v sólech. Ve špičkách jezdí klouby jenom do Kohoutovic a sóla do Lískovce, v sedle jezdí jenom klouby (Jírovcova nebo Osová) a večer klouby odjedou domů a do noci jezdí už jenom sóla jenom do Kohoutovic.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přesné oběhy neznám, ale když náhodně přestupuju z osmičky na Osové na trajf směr Mendlák, skoro vždycky potkám T-37 v solobusu, někdy dokonce klasika 14TR. Takže klouby hlavně na padesátce, na trajfech spíš na 25/26.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
Cratatit: promiň, je pravda, že z příspěvku nevyzněl původní význam. Ano, narážel jsem na fakt, že E50 neobsluhuje ty významné body, které 37/50. Na druhou stranu - na 37 jsou klouby, takže by se to zvládnout mohlo. Sám nevím, jaká bývá obsazenost trolejbusů v úseku Osová-Jírovcova. To může být v tomto úseku nevýhoda kapacitních vozidel, nicméně špičkový interval delší, než 10 minut není dobré řešení.

Ovšem jestli se nepletu, tak klouby jezdí především na spojích ukončených na Jírovcově a na Osovou jezdí sóla na lince 37. Nebo se to má změnit?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jakub S.: je, a není. Doteď byl špičkový společný 5'. Protože kvalitní MHD je mj. o četnosti spojů, abych nemusel čekat na zastávce dlouho, nebo aby nebyly přeplněné spoje atd. Zvlášť v zimě potěší, když člověk nemusí chladnout na perónu 20 minut (což se týká večerních hodin).


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Zas na druhou stranu to dává (nabízí se) společný špičkový interval 7/8 minut, ne? To není zas tak hrozný ;-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cratatit: promiň, je pravda, že z příspěvku nevyzněl původní význam. Ano, narážel jsem na fakt, že E50 neobsluhuje ty významné body, které 37/50. Na druhou stranu - na 37 jsou klouby, takže by se to zvládnout mohlo. Sám nevím, jaká bývá obsazenost trolejbusů v úseku Osová-Jírovcova. To může být v tomto úseku nevýhoda kapacitních vozidel, nicméně špičkový interval delší, než 10 minut není dobré řešení.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ehm, prý lehce odlišnou trasu, z Kameňáku jede na Sl smyčka a pak i mimo Osovou, takže Kampus úplně míjí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je samozřejmé, když se kdokoliv snaží komunikovat především pozitiva. Každopádně on ten proklad 37/50/E50 je diskutabilní, protože E50 neobsluhuje všechny zastávky i má lehce odlišnou trasu.


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Zatím jsem to tu četl jako dohad, v prosincové Šalině se píše o prodloužení špičkového intervalu t-37 (mezi Jírovcovou a Osovou) i a-50 na 15 minut. V souvislosti s posílením E50 na 15minutový interval.

Bohuzel, melo by to tak byt. Na jednu stranu je samozrejme dobre, ze se podnik snazi protlacovat vyznam E linek, plne chapu omezeni 50 na 15 minut ve spicce. Co me vsak zarazi, je take tzv." systemove" omezeni spoju linky 37 az na Osovou2. To pak trochu nastve, kdyz si clovek uvedomi, ze z tohoto reseni jedna skupina cestujicich profituje, pro druhou to vsak prinasi mene cestovnich moznosti. Chapu, ze DP je vazan objednavkou od mesta, ale presto me zarazi snizovani vykonu v oblasti Noveho Liskovce, coz salamounsky skryli formulaci "Uprava JR linek 37 a 50 v souvislosti s posilenim linky E50." :D Timto prozakaznickym pristupem se DP podari ziskat mnoho novych cestujicich. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
A co kdyby tudy zase nějaká linka začala jezdit? Ať už výlukově, nebo na stálo.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
39
12 bře 2016 00:43
A k čemu se vlastně mění její režim, když tam nejezdí žádná linka?


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Kubus41... Na ulici Jedovnická v Líšni, koukni do galerky. Navíc na Google mapách jsem ji našel...
http://foto.bmhd.cz/list.php?mesto=Brno&zastavka=R%C5%AF%C5%BEenin%20dv%C5%AFr


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
K seznamu změn režimu zastávek bych měl dotaz: kde je/byla zastávka Růženin dvůr? Na Google mapách jsem ji nenašel.

_________________________________
HC KOMETA BRNO


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zatím jsem to tu četl jako dohad, v prosincové Šalině se píše o prodloužení špičkového intervalu t-37 (mezi Jírovcovou a Osovou) i a-50 na 15 minut. V souvislosti s posílením E50 na 15minutový interval.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Haha, většinově zastavení na znamení jsem tu navrhoval nedávno, jen si vzpomeňte, kam jste mě s tím poslali. :lol: Zrovna na Kameňáku (Novém Lískovci) by to ničemu nevadilo, kdyby kromě nemocnice, Kampusu a Čtvrtí byly všechny zastávky T-26 nebo T-37 na znamení (asi ne trvale, ale aspoň W nebo O klidně). A když může být (o) na Koniklecové nebo Oblé, proč by to nemohlo být na Klariskách, přece hlavně v noci tam neexistuje přestup, kombinace linek na Královo pole/Lesnou funguje jen ve dne, takže by režim (o) ničemu nevadil. Mariánské náměstí neznám, takže tam si to netroufnu posoudit. Když se ještě vrátím ke Kameňáku a Kohoutovicím, tak zrovna může být v režimu (o) celá Libušina třída i s konečnýma zastávkama.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Nebylo by špatné, kdyby všechny zastávky (zejména trolejbusů a autobusů) byly celodenně na znamení. Ale pro to u nás asi ještě neuzrála doba...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
113
08 led 2016 19:16
Jak Mariánské údolí?


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Ale srovnáváte nesrovnatelné. Tuřany i Mariánské údolí jsou konečné nepřestupní, či v případě Tuřan jde také o pro některé spoje nácestnou zastávku. Oproti tomu Klarisky jsou v každém případě přestupní stanicí a režim "stálá" je tedy naprosto v pořádku.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 17:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]