Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 70 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ondra K. diky, většinou jsem právě potkával jeden vuů co toto táhl,ale je fakt, že jsem nikdy nezjišťoval brzdy a tramvajak nejsem, ale toto bylo tak dlouhý, že to zaujalo a nešlo přehlédnout


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Žádná novinka to není. Tramvaj, která je vlečena bez funkčních brzd vyžaduje krytí dalším vozem. Je to pro případ roztržení soupravy, protože vůz bez brzd nemá jak zastavit. Že to byly 2 KT8 byla v podstatě náhoda.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Nevím, zda to sem někdo psal,ale kolem poledne asi o půl dvanácté na Václavské, přes hl.nádraží asi směr vozovna Medlánky, dvě KT8 a mezi nima odstrojená T3 asi na likvidaci, řídíl jsem a tak nemám ani mobilovku, jinak pěkně dlouhej vláček, jen nechápu, proč na jednu T3 dvě KT8, to by neutáhla služební T3 nebo jedna KT8? Nebo je nějaká novinka a vrak musí být jištěn i zezadu? Jinak jeli na výstražný blinkry.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Honzík píše:
A ještě další zajímavost v podobě 1665 na 01005.

další anomálií málem byla 1544 na desítce biggrin kolegyně si spletla vůz a místo 1541 vyjela s 1544 sarcastic cestující však nesvezla.


Offline
58
21 říj 2016 18:34
Ta 1615 už najela km? Nebo kolik jí ještě zbývá?


Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
A ještě další zajímavost v podobě 1665 na 01005.


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
A dnes jezdí i 1080 na 00309.

_________________________________
HC KOMETA BRNO


Offline
153
07 pro 2016 18:29
Na jaké lince bude jezdit 1615?

_________________________________
7052 JE NEJ


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Brnpat: paměť není zrádná, každopádně rozšiřuješ (a poměrně zajímavě) informaci od Manila, který o odstínu hnědé či vzoru prošívání nemluvil. Otázka totiž byla, jestli hnědé, nebo červené? :wink:


Offline
124
18 čer 2015 20:20
manil píše:
Sedadla v T2 byly vždy hnědé. Nejprve v uspořádání 1+2 s prošíváním, po 1. GO 1+1 neprošívané. Ale vždy hnědé.

Paměť je zrádná, ale v uspořádání 1+2 byly ty sedačky hnědé, ale tmavší než po GO na T2R. Stejně jak s obložením interiéru byly 2 typy prošívání, prvně tam bylo víc švů (sedák byl prošíván snad po cca 10 cm), u pozdějšich sérií těch švů bylo podstatně míň (možné u posledních /co měly vrch čela laminátový/snad i bez prošívání).
Červenou koženku měly první T3 (asi do 510)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Tak si to pamatuju dobře, lidi, díky moc.M.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Sedadla v T2 byly vždy hnědé. Nejprve v uspořádání 1+2 s prošíváním, po 1. GO 1+1 neprošívané. Ale vždy hnědé.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jestli si to kamoš neplete s pražskou T3 6102, která je má červené.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Mám malej dotaz, v tramvajích T2 bývaly kožené sedačky, byly hnědé, dobře si je pamatuju, byly někdy i červené?Jí tvrdím že ne,ale mám kamoša, co říká , že jo. Díky za nějakou odpověď, pokud víte.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
215: To je paráda! Už se moc těším, až bude vlečňák dokončen a až mu "ukážu" jeho 8x menšího kolegu. :)
Proč vlastně v Brně byly vleky tak odlišné od motoráků? Že soupravy nepůsobily uceleně.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ano, pokud se TMB podaří jejich T2 opravit (získat na její opravu penízky), pak tady ta možnost bude.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Mnohočlen a zásuvky chválím. V budoucnu je tak teoreticky možná souprava 1435+1473.
(A mě by se tak splnil sen vidět v reálu soupravu jednookých T2.)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
](*,) no jo vidiš, trapas. Možná jsem se měl zeptat jinak, zdá se, že v soupravě bude moci jezdit, a přepínač mnohočleného řízení asi nebude původní ta tyčka dole u předních dveří za plentou že?


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A co jsou podle tebe ty fotky zásuvek mnohočlenného řízení včetně popisku ?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Manil: ještě že tě tu máme :-) super fotky. Nevím, zda se to tu řešilo či ne, bude mít T2 zásuvky pro provoz v soupravě či ne?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
A když už jsem u těch obrázků, tak přikládám pár aktuálních k 215.

Skříň po laku:
Příloha:
DSC_0305a.jpg


Vnitřní strana čelních plechů a sloupky mezi okny jsou nalakovány technikou fládrování (imitace dřeva pomocí barvy):
Příloha:
DSC_0302a.jpg


Pokládka nové podlahy:
Příloha:
DSC_0353a.jpg


Vstupy do vozu:
Příloha:
DSC_0598a.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ad renovace T2:
Jak nastínil mh, tak probíhá karosařina: na počátku listopadu byla celá tramvaj otryskaná (kromě bočních plechů, které byly v neobyčejně dobrém stavu). Postupně se probíhá - oprava a úprava čel, doplnění bedny zadního transparentu, oprava plechů střechy, oprava okenních sloupků a momentálně se mění schody. Paralelně probíhá oprava, úprava nebo výroba různých dílů (elektrická výzbroj + kabeláž, sedadla, zástěna kabiny řidiče, pískovače atd. atd.)

Pár obrázků:

Tryskání skříně:
Příloha:
DSC_0862a.jpg


Téměř aktuální celkový pohled:
Příloha:
DSC_0997a.jpg


Nový pantograf podle původního vzoru:
Příloha:
DSC_0338a.jpg


Zcela zkorodované schody:
Příloha:
DSC_0370a.jpg


Vyříznuté prostřední schody, které budou nahrazeny novými:
Příloha:
DSC_0519a.jpg


Přeplátované díly stropu:
Příloha:
DSC_0529a.jpg


Budoucí kabina zevnitř:
Příloha:
DSC_0524a.jpg


Nově vyrobený podpodlahový hlavní pískovač:
Příloha:
DSC_0961a.jpg


Zásuvka mnohočlenného řízení:
Příloha:
DSC_0590a.jpg


Zrenovovaná boční výklopná okna:
Příloha:
DSC_0590a.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
MKzB píše:
Pohledem na fotky od Heinze Heidera se nabízí otázka: Do kdy se v Brně používala talířová spřáhla a jak probíhal přechod na spřáhla pražská?
Předpokládám, že za to může začátek provozu dvojčat T2 a T3.

Na pražské hlavy se přecházelo postupně od počátku 70. let. První období spřahování T2 se odehrávalo ještě s talířovými spřáhly (několik let v 60. letech).

PS: 1435 bude mít spřáhlo s pražskou hlavou. :)


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
metroman: https://www.facebook.com/DopravniPodnik ... 6197615625

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
Všimli jste si, že především pisárecké vozy začaly na svých čelech vozit žluté komety? :-) Viz foto.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 22:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]