Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 71 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pohledem na fotky od Heinze Heidera se nabízí otázka: Do kdy se v Brně používala talířová spřáhla a jak probíhal přechod na spřáhla pražská?
Předpokládám, že za to může začátek provozu dvojčat T2 a T3.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Co jsem naposledy viděl, tak se dělá kastle, vyvařování, atd.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Maulincio píše:
Jak to vypadá s T2?

To by mne taky zajímalo.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Jak to vypadá s T2?


Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
ds: Dvou? Já tedy ráno (cca čtvrt na devět) napočítal cestou od zubaře sóla tři... Jedno Vario, jedna starší T3 a jedna T3R.PV. Čisla bohužel z hlavy nedám... :-( Jen podotknu, že Vario a T3 jely za sebou.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ondra K. píše:
Ta Anitra tam nejspíš byla protože něco zdechlo, a vozovna zrovna neměla k dispozici nic jinýho, nebo něco zdechlo a v čase odjezdu zdechlé tramvaje se na d-1 poslala první tramvaj, která jela kolem. Tak, či tak ta Anitra, nebo obecně tramvaj s nižší přepravní kapacitou je mnohem lepší, než kdyby jel bus, který neobslouží všechny zastávky a stejně má nižší kapacitu, nebo nejelo vůbec nic.


vzhledem k tomu, že ta Anitra tam dnes od rána straší znovu, tak to asi bude spíše systémové zdechnutí... Každopádně něco je rozhodně špatně, když se z jedné vozovny navyšuje kapacita na d-2 vypravením 13T a zároveň druhá vozovna posílá na d-1 Anitru. A to nemluvím o těch dvou sólech na d-4, které jsou tam i dnes :-(

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Naxashi:
půl sedmá byla myšlena večer, tj. 18:30 ;-) .

Předpokládám, že to byla náhlá náhrada za zdechlinu. Pevně doufám, že schválně to nikdo nevypravil. Každopádně, pokud bych použil metodiku, kterou používá MD na objednávané rychlíky, tak by to byl neodjetý spoj (nepobralo to obvyklé množství lidí) a jako takový by tedy nebyl uhrazen.
Ona i Anitra na d-3 nebyla žádná výhra, na tu jsem měl "štěstí" po cestě z práce zase já. Na České jsme se vešli jen taktak (zvlášť když d-3 jezdí permanentně pozdě a d-11 víceméně včas).


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ondra K.: Jako jo, já s tebou souhlasím, já se jen směju. :D A jsem rád, že jsem tam nebyl.
Na druhou stranu, v 06:30 je pro mě půlnoc, takže jsem asi v pohodě.

Není to ale ukazatel toho, jak moc špatný současný stav je?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Prosím ony chytré lidi, jež nadávají, že si Pisárky dovolují vypravovat vozy s nižší kapacitou, nechť se v ranních či odpoledních hodinách podívají, co stojí na place. 1801, 1605, 1617, 1126, 1039, 1079 a o moc víc tam toho nenajdete...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ta Anitra tam nejspíš byla protože něco zdechlo, a vozovna zrovna neměla k dispozici nic jinýho, nebo něco zdechlo a v čase odjezdu zdechlé tramvaje se na d-1 poslala první tramvaj, která jela kolem. Tak, či tak ta Anitra, nebo obecně tramvaj s nižší přepravní kapacitou je mnohem lepší, než kdyby jel bus, který neobslouží všechny zastávky a stejně má nižší kapacitu, nebo nejelo vůbec nic.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
michalk: :-D Jaké to překvapení! :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Na adresu Anitry na d-1 říkala žena, že kolem půl sedmé na hlaváku muselo zůstat pár lidí venku...


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dvojice Varií na 01113 není nic neobvyklého, spíš mě překvapila ta 1596 na D-4, to tu dlouho nebylo, jo a pak Anitra na D-1, na to jsem fakt valil bulvy. Docela by mě zajímalo, co říkali na některých zastávkách jako je třeba Mendlák, jestli taky byli tak překvapení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Přesně tak, ono to není tak jednoduché.. i vozovny mají své potřeby a omezení, takže je nutná určitá variabilita ve vypravování vozů..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Negaranty na jedničce většinou vznikají následkem více mrtvol, nebo výměn najednou.

Z pohledu cestujícího by rozlišení 13T podle interiéru smysl dávalo, o tom žádná. Nicméně taky existují nějaké potřeby provozu, takže je otázka nakolik je to proveditelné. Přece jen 13T denodenně přechází mezi vozovnami a podle toho jak jsou postavené oběhy přechází i mezi jednotlivými linkami.

Tvé rozdělení linek podle kapacity je podobné téma. Protože díky tomu, co je popsáno výše, jsou v podstatě propojeny garanty linek 2. 3. 6 a 9.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nejde to. Brněnské Anitry jsou vzájemně nespojitelné. Leda na odtah.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Díky za odkaz. Takže teoreticky by mohli, ale předpokládám správně, že Brněnské Anitry zásuvky mnohočlenného řízení nemají?
Mně šlo jen o to, jestli jen teoreticky a hypoteticky by bylo technicky možné, v případě nedostatku dlouhých vozů, ze dne na den rozhdnout o spojení dvou Aniter.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Miky: To je pěkné. :-) ALe u nás by to vůbec nešlo, ne? Nebude to vybavené mnohočlenným řízením, jak se to tam píše v článku…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
K dvojčeti Aniter - prototypy Aster v Plzni ve dvojici zkušebně jezdily. (Viz třeba tady, 4. odstavec, jsou tam i fotky: http://www.plzensketramvaje.cz/?page=astra.htm)

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
prototyp401: 2 Anitry? Tak to by byl masakr. :-D V tom bych se hned projel. :-D V Bčku, na konci, samozřejmě.
Ale obávám se, že to bude stejně možné, jako vybudování permanentní základny na Měsíci. Ano, technicky vzato můžem. Ale bylo by to tak šíleně náročné… Prachy, čas, lidi…
Ondra K.: L1: No, a pak vidíme takové případy, kdy na NP kurzu jede dvojice starých VP krámů. Co já říkám je to, že všechny LF2 a LF1 spojit a psolat na 1. Máme pak další NP vozy. Na méně vytížené linky nasadit Anitry, na ty trochu více 13T0-4. Na linku 12 13T5+6 ( i když i tak mi je líto těch lidí tam). KT8 taky zbývají, po vypravení linky 8 (i když ty osobně nepovažuji za NP, ale to je jedno). Takže pokrýt by se to IMHO dalo.
L12: Jop. Teda… já vím. Ale to je tak moc špatně!!! Jsem snad jediný, komu dochází ten velký rozdíl mezi těmi vozy? Tohle je jeden z těch WTF momentů. 13T5+6 mají vyšší kapacitu, jsou daleko komfortnější. Proto by se s nimi mělo zacházet jinak, než s vergly 13T0-4. Ty jsou někde v oblasti K2 na steroidech co se týče kapacity. Na linky 2, 3, 4, 5 ideální, jestli se nepletu. Není jich dost na pokrytí všech garantů? Nevadí, přihoďme tedy nějaké 13T5+6 do mixu.

Já nevím, jsem tak strašně moc, když o tom přemýšlím takhle? Fakt, řekněte mi někdo něco na to. Ne pár vět, ale něco, z čeho bych snad i něco zjistil.

Robert: Řekni, jak moc „políbený“ netem jsi? A… ehm, ano, je. Je to doopravdy takový problém nepsat normální výrazy. AFAIK: spoiler alert se píše takhle. Neviděl jsem to spojené. Proč jsem použil anglickou zkratku AFAIK? Just to piss you off. :-) Jak jsem asi bilionkrát říkal, můj mozek částečně funguje v angličtině. Prostě občas nejsou vhodné výrazy v češtině. Co víc, je doba digitální, už 3. rokem. Jsme na netu. S češtinou si tu moc nevystačíš.
Pokud do mě chcete (kdokoliv) jít, tak prosím asi v jiném tématu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
Linka 1 má tradičně kapacitní problémy, ale hlavně, že pak je občas možné potkat LF1 ve dvojicích nebo LF2 na lince jako 4 nebo 2. Fail.

Na jedničce má být v ranní špičce 20 dlouhých souprav. To bývá většinou dodrženo. Je nesmysl chtít tam nasazovat všechny LF2 a LF co mám, když mi jinde chybí garanty, nebo adekvátně kapacitní vozy.

Naxashi píše:
Linka 12 je tradičně vysoce vytížená a my máme spoustu nových 13T6? Super, tak tam nasaďme 13T0-4! :-D Fail.

Uspořádání interiéru se při vypravování 13T nezohledňuje. Všechny vozy jsou brány jako rovnocenné.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Co je proboha spoiler alert? Je fakt takový problém takové pavýrazy nepsat? Snažil jsem se význam najít, ale asi to neumím. A rozdělení na jednotlivá slova mi taky v daném kontextu nepomohlo.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Aha, tak to uznávám, že jsem se přepočítal, na některé jsem zapomněl. Tak snad zbývající 13T dorazí co nejdřív.
Taková technická otázka - asi není možnost provozovat soupravu 2 spojených Aniter, že? :D Předpokládám, že bez softwarových úprav a nějakého schvalování by to nešlo, že?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
prototyp401 píše:
Tomu moc nerozumím, když už je tady skoro 15 nových Poršáků, ale vyřazeno tolik tramvají/souprav podle mě ještě nebylo (jestli dobře počítám). Pokud je nedostatek problém jen Pisárek, to se radši nasadí sólo a vozovna si hraje na svém písečku, než aby se to řešilo nějakou půjčkou z Medlánek?

Ono se to nezdá. Letos byly odstaveny 1121, 1123, 1124, 1126 a 1129. Pravděpodobně už nevyjedou ani 1039 a 1079. Loni byly bez náhrady odstaveny 1113 po nehodě a 1003 po zahoření. K tomu je potřeba připočítat, že nepřišla žádná náhrada za vleky, RT6 ani za ty 2 odstavené K3.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
ms123: Přesně o tom mluvím.
Co proboha dělá Anitra na 6. WTF??? Není jaksi… kapacitně nedostačující? Spoiler alert: Je!
Na lince 1 máme asi všechny kurzy obsazené vysokokapacitními vozy, že jdou i na linku 12. Wow. Že jsem si nevšiml.

Zbytečný se rozčilovat.
Psát podniku, jak tohle mají dělat, aby to bylo řádně optimalizované dle požadované kapacity na lince, tak působím jako namyšlený idiot, i když si jsem vcelku jist, že takhle působím na některé tady. No jo, co nadělám…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 22:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]