Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 62 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Že to bude SOR nemůže nikdo tvrdit, neboť parciální trolejbusy na českém trhu nabízí také třeba Škoda v kastli Solarisu. Takže si myslím, že VŘ je nutné, ale tak... vlastně... no, Sor...
Před několika měsíci byly dva bateriové 26Tr dodány do Zlína, zde je zpracována zpráva jednou řidičkou/dispečerkou "Zkušenosti s provozem parciálního trolejbusu", asi 15 stran v pdfku, jsou tam i dojezdy na baterky, cenové srovnání provozu, porovnání s trolejbusy s dieselagregátem atp. Jen, kdyby někoho zajímaly detaily i ohledně jiné značky než Sor a nějaké praktické poznatky z provozu.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
[edit:tak jste mě trochu předběhli, ale já toho sepsal víc]
V souvislosti s hybridním trolejbusem se tu obvykle píše o okružkách a o 67.
A asi by to mohlo jezdit místo busů i do Kohoutovic.

Pak už to zmíněné protažení za stávající konečnou, to by asi obecně bylo nejlepší možné využití. Jednak ta 27 za Novolíšeňskou (a proč jen na Jírovu? Mohlo by to pokračovat do Mariánského údolí nebo na Hřbitov). Je otázka, kde jinde by to ještě šlo udělat. Protože nestačí o ten kousek dál dojet, ale musí tam být kde zastavit a kde se otočit. Možná tak 31, že by dělala kolečko po Šlapanicích. A linky na Komenského náměstí, jestli by se ještě vešly na Českou.

Je tu háček, než se hybridy pošlou na linku bez drátů, bude jich muset být dostatečný počet, aby tu linku spolehlivě pokryly. Protože jinak by místo nich musely jezdit autobusy.

A využití při výlukách (které by jinak bylo bez diskuze) naráží na podobný problém, pokud budou hybridy běžně jezdit na své lince a já je vezmu na výluku, co bude jezdit místo nich? A proč ten autobus, co by místo nich musel jezdit, nepošlu rovnou na výluku?

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Byla tu (nebo na káčku..) zmiňována linka 76, kde by mohly tyhle stroje působit.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Prodloužení Jírova bez trolejového vedení pouze s provozem na baterie je, dle mého, nesmysl. Jednak by to znamenalo mít s bateriemi všech 34 vozů na lince plus x dalších kloubových trolejbusů jako zálohy, což je utopie, když máme 30 nových trolejbusů bez baterií. Dál je to neoperativní řešení, protože trolejbus bez baterií by na takovou linku nemohl být vůbec vypraven. A taky je otázkou jak by vycházela ekonomika provozu na baterie, protože to stoupání na Jírovu je zrovna dost nepříjemný.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Maulincio - tak toho vyuziti je tam temer nepreberne mnozstvi... Jenom treba najezdy ze Slatiny na draty Novolisenska, pripadne vychytani produktivnich smeru tam 33 zpet 77, prodlouzeni Novolisenska Jirova bez nutnosti zatrolejovat cokoli navic... Rozsirovani trolejbusove trati (nejen vzhledem cene mistokilometru) je hodne neekonomicke a notabne - jak se trate v poslednich letech rozsiruji, vidite sam.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Kromě toho, že je tam hrubek jak sviňa, tak to absolutně nedává smysl. Ty baterky jsou například na výluky a mimořádnosti. Vzhledem k tomu, že podle plánu mají jít do Slatiny, určitě se využití najde.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
"Podnik koupí 10 trolejbusů, které dokážou ujet část cesty na baterii" To se mluví o SORce co? Stejně ňák nechápu k čemu je ta baterka dobrá, když muže furt cucat šťávu z trolejí... jasně že pro popojíždění a tak je to dobrý, ale v normálním provozu si to ňák nedovedu představit. Vlastně ani ne tak v provozu samotným, ale třeba na jaké lince budou jezdit? Když by jezdil na trolejbusové, tak sou mu baterky k ničemu a když na autobusové, tak mě teď nenapadá žádná autobusová linka co jede pod trolejema dostatečně dlouho, aby se baterky nabyly... Předem říkám, že o tom trajfu toho moc nevím. Jinak mi to prostě příde jako slepá větev. Rozšířit trajfový tratě by bylo podle mě šikovnější...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Tyy jo :-) Zajímavý projekt, jenom škoda, že to je SOR.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 50&secid=7

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Na kastli je SOR TNB 12. Výzbroj dodal Rail Electronics (dříve Pintr EP, takový pohrobek Ostrova), trakční motor je z Ekovy, baterky z EVC, automarické sběrače z Faiveley, klimatizace Eberspächer. Finální kompletace výzbroje, osazení trkačního kontejneru, kontejneru s trakční baterií, brzdového odporníku, fají a trakčního motoru proběhlo v DPMB u nás v Komíně, včetně tažení trolejbusové kabeláže. V Komíně také chlapci z RE utvářejí kompletní software.
Jelikož Rail Electronics z půlky spadá pod SORku a zbytek je nákup hotových sestav, tak defakto se jedná o vůz, který je vyroben SORem a do trolejbusové podoby dohotoven v DP. V DP má vozidlo zatím neoficiální název Mario (záměrná podobnost s programem Vario), v Komíně upraveno na AcuMario.

Zatím se to tedy nejmenuje nijak, teda resp já oficiální název neznám. Jak to bylo prezentováno v Praze?
Ev.č. taky není ještě úplně jisté, zatím to totiž není majetek DP, ale SORu. Číslo jsme tedy pouze tipli, aby vůz mohl být zadán do RISu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
A jak se to teda vlastně jmenuje?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Je to označené na Czechbusu.


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
Staník:
aha to mě nenapadlo, jen jsem si všiml, že tam jsou tři nuly pod linkou. Myslel jsem, že se jedná o zkušební nebo cvičnou jízdu.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Tom S. ... Nechci nic říkat, ale myslím, že je to fotka z veletrhu Czechbus, kde si k.vojta označil jízdenku v té nové SORce.


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
K.vojta:
Sorka byla 23.11.2016 venku? nevíš náhodou kurz, že by se dala zapsat. Díky

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Supertajná Sorka bude mít pravděpodobně ev. č. 3301
Příloha:
P1280188.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
To jo, ale to jsme věděli přeci, ikdyž to bylo tajný.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jak se to vezme. Po dlouhé době je to trolejbus, který nemá nic společného se Škodovkou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
To jo,ale zázrak se nekonal.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No vidíte že jste se dočkali :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Supertajný projekt je už na Czechbusu. :D
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/t3 ... 6702_o.jpg


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když už tu jsou zmíněny v jiné souvislosti 15TR/TRM, tak se chci zeptat na 3502. Včera jsem na něj měl zřejmě štěstí na T-25 v 16:15 z Úvozu na Lesnickou a přišlo mi, že jsou sedadla upevněná na nové tyče, může někdo shrnout, co všechno se při poslední větší opravě měnilo? Přišlo mi i jiné syčení dveří při otevírání a zavírání, jako by tam byl jiný pohon, jenom se mi to zdálo, nebo se i takovéhle věci měnily?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Na 33 teď opravdu hodně pomáhají přejezdy ze 77 (odpoledne 4 do hodiny ve směru do Slatiny).
Ráno se lidi naučili využívat přejezdové kloubáky směrem do města, takže situace není až tak zlá. Horší je to na 31, která obsluhuje kromě Šlapanic a staré Slatiny i novovýstavbu...
Zastávka Spáčilova je na tom bídně, ale to už je bohužel běžná praxe..
A co se týče kloubáků, tak při započtení autobusů jich jezdí víc než v době největší slávy (3503, 3507 a 3508).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ne.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Neplánují se někdy nasazovat kloubové trolejbusy na linku 33?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5825 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 17:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]