Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 116 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Robert: Jsem línej, co chceš? Biologické nastavení, jsem jen obětí. Pokud by organismus neustále vydával energii na všechno, nepřežije. Angličtina je univerzálnější, než němčina. To, co jsem napsal, bylo jen jemné rejpnutí. Ten text jsem pochopil podle hodnot. Neboj. :-)
brnpat: Je to Metelica. Ale neboj, všichni v tom vidíme Metallicu. :-D
Pointa toho, co chci říct: výrobci neuvádějí vnitřní délku, co je obsaditelná lidma. Neuvádějí počet stojících, reálnej. Místo toho uvádí jen jakousi hmotnost, co ten vůz uveze, aniž by se to rozlámalo. OK, to je… asi pěkný a tak, ale stále tam prostě chybí údaje, co jsou poměrně důležité. A pak díky tomu máme bludy, jakože nějaký vůz jako 14T uveze 250 lidí, nebo kolik. NE!!!! Tolik lidí tam v životě nenarveš. Teda… živých. To rovnou mohou napsat, kolik m^3 osmia nebo iridia to uveze.
MartinV: Tady jsem taky hodně rád. Je fajn, že konečně něco jiného, než od naší Škodovky. Doufám, že do Brna taky jednou dorazí tenhle závan čerstvého vzduchu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je vidět, že když se chce, i český tramvajový monopol není neporazitelný. :applause:


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Nebo=něco. Pardon. Píšu z mobilu s predikci.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Naxashi píše:
... Jen nechápu jednu věc. Proč proboha uvádí kapacitu v 5 os/m^2?
Oni uvádějí i 8 osob na metr čtverečný a i ostatní výrobci uvádí obě hodnoty od nepaměti (?vozy PCC?), viz prospekt Metalica "Anzahl Stehplätze 160 (8 Pers./m2)"


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Otravovat ostatním život angličtinou, to jo, ale najít si nebo v němčině, to ani omylem. Jinými slovy, hledejte si všechno vy, já si budu psát po svém a zbytek mi najedete vy? Promiň, ale tak mi debata posledních dní vyzněla.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
No pozor, čeští výrobci zásadně uvádějí 8 os/m² (to je ta hodnota, kdy tramvaj začne drhnout o břicho), 5 os/m² je proti tomu ještě v pohodě. :mrgreen: Zahraniční výrobci obvykle uvádí 4, max. těch 5 os/m².

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Tin: OK, dobře, to je fajn. Takže něco jako maximální nosnost v lidech.
Pointa je, že by bylo fajn, kdyby tam byla reálná kapacita.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
<mírná ironie>
ty těch 5 os/m2 chápeš špatně. To není pohodlná kapacita, ale naopak to je maximum, kolik se vejde, než začne tramvaj drhnout břichem o zem. Takže tvoje navrhované 2 os/m2 by byl pěkný šunt, co se hned prohne. A naopak našich 6 nebo 8 je fakt super kvalita.
</mírná ironie>

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
M: Sice německy, ale něco se z toho vyčíst dá.
OK. Jen nechápu jednu věc. Proč proboha uvádí kapacitu v 5 os/m^2? To je totální blbost, maximum je tak 3 os/m^2, pokud se člověk hodně snaží, ideální je 2 os/m^2.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
A pro ty co nic nenajdou: https://wwwstadlerrailcom-live-01e96f7. ... 3_853d.pdf


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
brnpat - Výběrové řízení na velkokapacitní vozy nebylo ještě ani vypsáno, tak nemůže být ani co ukončeno.
Ostrava chce nejen vyřadit K2, ale nahradí jimi hlavně VV60LF, T3SUCS a T3G, protože chce rozšířit počet vozů kapacity K2, kterých je nedostatek.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Zde dvě videa Stadleru i s interiérem, dřív to nešlo, pač vše s googlem související jaksi nefungovalo:
https://www.youtube.com/watch?v=ce4L9A6__Es
https://www.youtube.com/watch?v=l8dx55KgOsc


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Je to trochu mystifikace, PDF a snímek interiéru je Metelitsa o 4 podvozcích, na stránkách primátora je Metelitsa o 3 podvozcích. Nevím, k čemu v Ostravě potřebují 40 tramvají kapacity LF2, ale bylo vypsáno výběrové řízení na náhradu K2, Trií a Aster (+ asi LF2 - tj. nahrazení max 33 vozů, snad jsem sečetl správně), výběrové řízení na větší vozy ještě nebylo ukončeno (konec VŘ snad až příští rok).Takže by měly být dodány Metelitse ze stránky primátora (krátké), kde není znám interiér ani typovka.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
goldfinger píše:
Metelica by mohla být nástupcem KT8.

[rejp]Ale prosím tě, ten nástupce bude přece 13T v obousměrné verzi, určitě se zde "vykutí" něco podobného, to je přece nesmysl, aby v Brně jezdily zahraniční tramvaje.[/rejp] sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Foto interiéru je třeba tady. Podle mě ten interiér není nic moc. Podesty nad podvozky vypadají vcelku vysoký a sedadla nad podvozky vcelku dost vysoko.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nax: Angličtinu jsem nezmínil?

PDF výrobce je sice pěkný, ale žádná fotka interiéru na něm není, akorát nákres, ale zaplať Bůh aspoň za to. Metelica by mohla být nástupcem KT8.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
zolex: Jo, tohle je pěkné. Nejen, že jsem na to nenarazil, ale pak to taky ani není to pro Ostravu, takže…
Ale když jsme u toho, tohle by bylo fajn místo KT8 u nás. Prosím 40 takových! :D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Naxashi: A čo to PDF hneď na stránkách výrobcu?

https://wwwstadlerrailcom-live-01e96f7. ... 6_856e.pdf

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
goldfinger: Stránky mají i v angličtině.
Je to Metelica, konstrukčně je to šalina podobná RT6. Na jejich stránkách se nedá najít nic jiného, než Metelisa, což vypadá úplně stejně.
Jejich stránky jsou… sice hezky graficky zpracované, ale člověk se tam nedozví absolutně nic.
Info o tomhle stroji jsem nehledal nijak dlouho, to se přiznám, ale pokud něco takového googlím, tak nemám problém najít výkres, uspořádání interiéru, kapacitu, nosnost, délku apod., v podstatě hned. Teď? Nic.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
To bude asi ta "metelica", nenašel jsem fotky interiéru, ale z vnějšku vypadá povedeně. Má být 100% NP s otočnými podvozky, u mne teda dobrý. Přikládám link na stránky výrobce, samozřejmě jen v němčině nebo angličtině.
http://www.stadlerrail.com/de/produkte/tango/


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Výběrové řízení na dodávku tramvají pro Ostravu vyhrál Stadler

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Mouka píše:

Tohle nebude fungovat. Vozidlo s pantografem musí jet po přesné trajektorii, jinak vytrolejí. Ale zárověň ta trajektorie nesmí být 100% přesná, aby se v pantografu nevydřela rýha. A to je na silnici nereálné.
Tato koncepce má ale řešení - klasické trolejbusové faje. Ale zase bude vypadat blbě, když se budou po Praze prohánět parciální trolejbusy se staženými fajemi. Leda vymyslet teleskopické nebo jinak skládací faje, aby se ve staženém stavu schovaly za plenty.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Místo prodavačky řidičkou autobusu. Žen za volantem rychle přibývá

Praha: Muž napadl řidiče tramvaje, který ho probudil. Pak rozbil košem sklo vozu


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Metrem D pouze na konečnou. Praha zvažuje, že osmikilometrovou trasu vybuduje i bez stanic

Stavět metro beze stanic je nesmysl. Kdo by jím jezdil? diví se starostové


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Praha postaví trať pro speciální stroje. Do kopce pojedou jako trolejbusy

Zlín: Muže usmrtil trolejbus, za neposkytnutí pomoci hrozí vězení taxikáři

Ministr dopravy může svou laxností způsobit kolaps veřejné dopravy na železnici


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8087 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 12:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]