Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 116 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
<mírná ironie>
ty těch 5 os/m2 chápeš špatně. To není pohodlná kapacita, ale naopak to je maximum, kolik se vejde, než začne tramvaj drhnout břichem o zem. Takže tvoje navrhované 2 os/m2 by byl pěkný šunt, co se hned prohne. A naopak našich 6 nebo 8 je fakt super kvalita.
</mírná ironie>

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
M: Sice německy, ale něco se z toho vyčíst dá.
OK. Jen nechápu jednu věc. Proč proboha uvádí kapacitu v 5 os/m^2? To je totální blbost, maximum je tak 3 os/m^2, pokud se člověk hodně snaží, ideální je 2 os/m^2.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
A pro ty co nic nenajdou: https://wwwstadlerrailcom-live-01e96f7. ... 3_853d.pdf


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
brnpat - Výběrové řízení na velkokapacitní vozy nebylo ještě ani vypsáno, tak nemůže být ani co ukončeno.
Ostrava chce nejen vyřadit K2, ale nahradí jimi hlavně VV60LF, T3SUCS a T3G, protože chce rozšířit počet vozů kapacity K2, kterých je nedostatek.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Zde dvě videa Stadleru i s interiérem, dřív to nešlo, pač vše s googlem související jaksi nefungovalo:
https://www.youtube.com/watch?v=ce4L9A6__Es
https://www.youtube.com/watch?v=l8dx55KgOsc


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Je to trochu mystifikace, PDF a snímek interiéru je Metelitsa o 4 podvozcích, na stránkách primátora je Metelitsa o 3 podvozcích. Nevím, k čemu v Ostravě potřebují 40 tramvají kapacity LF2, ale bylo vypsáno výběrové řízení na náhradu K2, Trií a Aster (+ asi LF2 - tj. nahrazení max 33 vozů, snad jsem sečetl správně), výběrové řízení na větší vozy ještě nebylo ukončeno (konec VŘ snad až příští rok).Takže by měly být dodány Metelitse ze stránky primátora (krátké), kde není znám interiér ani typovka.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
goldfinger píše:
Metelica by mohla být nástupcem KT8.

[rejp]Ale prosím tě, ten nástupce bude přece 13T v obousměrné verzi, určitě se zde "vykutí" něco podobného, to je přece nesmysl, aby v Brně jezdily zahraniční tramvaje.[/rejp] sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Foto interiéru je třeba tady. Podle mě ten interiér není nic moc. Podesty nad podvozky vypadají vcelku vysoký a sedadla nad podvozky vcelku dost vysoko.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Nax: Angličtinu jsem nezmínil?

PDF výrobce je sice pěkný, ale žádná fotka interiéru na něm není, akorát nákres, ale zaplať Bůh aspoň za to. Metelica by mohla být nástupcem KT8.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
zolex: Jo, tohle je pěkné. Nejen, že jsem na to nenarazil, ale pak to taky ani není to pro Ostravu, takže…
Ale když jsme u toho, tohle by bylo fajn místo KT8 u nás. Prosím 40 takových! :D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Naxashi: A čo to PDF hneď na stránkách výrobcu?

https://wwwstadlerrailcom-live-01e96f7. ... 6_856e.pdf

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
goldfinger: Stránky mají i v angličtině.
Je to Metelica, konstrukčně je to šalina podobná RT6. Na jejich stránkách se nedá najít nic jiného, než Metelisa, což vypadá úplně stejně.
Jejich stránky jsou… sice hezky graficky zpracované, ale člověk se tam nedozví absolutně nic.
Info o tomhle stroji jsem nehledal nijak dlouho, to se přiznám, ale pokud něco takového googlím, tak nemám problém najít výkres, uspořádání interiéru, kapacitu, nosnost, délku apod., v podstatě hned. Teď? Nic.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
To bude asi ta "metelica", nenašel jsem fotky interiéru, ale z vnějšku vypadá povedeně. Má být 100% NP s otočnými podvozky, u mne teda dobrý. Přikládám link na stránky výrobce, samozřejmě jen v němčině nebo angličtině.
http://www.stadlerrail.com/de/produkte/tango/


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Výběrové řízení na dodávku tramvají pro Ostravu vyhrál Stadler

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Mouka píše:

Tohle nebude fungovat. Vozidlo s pantografem musí jet po přesné trajektorii, jinak vytrolejí. Ale zárověň ta trajektorie nesmí být 100% přesná, aby se v pantografu nevydřela rýha. A to je na silnici nereálné.
Tato koncepce má ale řešení - klasické trolejbusové faje. Ale zase bude vypadat blbě, když se budou po Praze prohánět parciální trolejbusy se staženými fajemi. Leda vymyslet teleskopické nebo jinak skládací faje, aby se ve staženém stavu schovaly za plenty.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Místo prodavačky řidičkou autobusu. Žen za volantem rychle přibývá

Praha: Muž napadl řidiče tramvaje, který ho probudil. Pak rozbil košem sklo vozu


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Metrem D pouze na konečnou. Praha zvažuje, že osmikilometrovou trasu vybuduje i bez stanic

Stavět metro beze stanic je nesmysl. Kdo by jím jezdil? diví se starostové


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Praha postaví trať pro speciální stroje. Do kopce pojedou jako trolejbusy

Zlín: Muže usmrtil trolejbus, za neposkytnutí pomoci hrozí vězení taxikáři

Ministr dopravy může svou laxností způsobit kolaps veřejné dopravy na železnici


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Před časem se tu řešilo parkoviště P+R u hřbitova. Nevím, jestli to tu už proběhlo, ale parkoviště je nyní po prvních 24 hodin bezplatné, dalších 24 hodin stojí dvacetikorunu a od 48 do 72 hodin, což je maximální povolená doba parkování, se platí stovka.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To je pravda, všude se najdou jedinci, kteří musí protestovat proti čemukoliv. Na druhou stranu si myslím, že minimálně za část problémů si můžou města samy.

Kdyby místo hlučných věčně obutých Varií bez mazání okolků jezdily moderní tramvaje, tratě měly adekvátní důslednou údržbu včetně pravidelného broušení kolejnic a případně i vzhled tratí a jejich okolí byl v rámci možností přívětivý, a ne stylem šetříme za každou cenu (tohle je hodně subjektivní hledisko), tak by těch odmítavých reakcí mohlo být daleko míň.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
http://ostrava.idnes.cz/v-ostrave-sili- ... zpravy_woj

Aneb každé město má své Malečky...


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Souhlasím, že třípruh od Dobšic dolů je blbost. Třípruh má význam leda v kopci pro předjíždění pomalých vozidel.
Předpokládám, že Chvalovice si tu přeložku budou spolufinancovat. Ostatně Hatě jim vydělávají tolik, že Obec doslova neví, co s penězi.
Kasárna jsou známé místo, jezdím tudy denně. Věci kolem přestavby se urychlily loni po posledím smrťáku, kdy řidič jedoucí od Vranova nedal přednost a způsobil smrt dvou osob ve druhém vozidle a těžké zranění svojí dospívající dcery (ta se z toho dostala).


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Ta třípruhová část je blbost, měli by to rovnou udělat jako čtyřpruh (třípruh je dobrý jako nouzová předělávka stávajícího, ale proč to dělat jako novostavbu, když se tím skoro nic neušetří?!).
Čtyřpruh po celé délce už by megalomanství bylo, je tam na začátku spousta křižovatek bez připojovacích pruhů, takže se vsadím, že tam bude snížená rychlost na 70 km/h. A i kvůli hluku (je to blízko města) bych usuzoval na nižší rychlost a jen dvojpruh (lépe se schová mezi zdi).
Akorát ta přeložka kolem Chvalovic... nechci říct "zbytečná", ale --- snad mi rozumíte.

ad Kasárna -- to je to známé nebezpečné místo? Tam bych se držel zásady lepší vrabec než holub, protože samozřejmě ideální by byla mimoúrovňovka spolu s obchvatem, ale kdo ví, jestli a kdy to bude...

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
K tomu bych podotknul, že asi 1 km severně umístěná Kasárenská křižovatka se bude přestavovat na kruhák, který všechno zpomalí.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Video mají pěkný, to jo.
Jen… MKzB myslí, že to je megalomanský, já si zase říkám, proč ten obchvat není v celé své délce 4 pruhový? Tam na začátku říkali, jak strašně důležitá komunikace to je, a že toho tam jezdí fakt kotel, tak proč… ne 4 pruhy? Jako silnice I. třídy se středovým betonovým dělícím pásem. Někde to tam kousek je, všiml jsem si. Ta 3 pruhová část…jako dobrý, ale přijde mi to jako odkládání problému.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8080 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 04:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]