Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 72 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ta Anitra tam nejspíš byla protože něco zdechlo, a vozovna zrovna neměla k dispozici nic jinýho, nebo něco zdechlo a v čase odjezdu zdechlé tramvaje se na d-1 poslala první tramvaj, která jela kolem. Tak, či tak ta Anitra, nebo obecně tramvaj s nižší přepravní kapacitou je mnohem lepší, než kdyby jel bus, který neobslouží všechny zastávky a stejně má nižší kapacitu, nebo nejelo vůbec nic.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
michalk: :-D Jaké to překvapení! :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Na adresu Anitry na d-1 říkala žena, že kolem půl sedmé na hlaváku muselo zůstat pár lidí venku...


Offline
2845
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dvojice Varií na 01113 není nic neobvyklého, spíš mě překvapila ta 1596 na D-4, to tu dlouho nebylo, jo a pak Anitra na D-1, na to jsem fakt valil bulvy. Docela by mě zajímalo, co říkali na některých zastávkách jako je třeba Mendlák, jestli taky byli tak překvapení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Přesně tak, ono to není tak jednoduché.. i vozovny mají své potřeby a omezení, takže je nutná určitá variabilita ve vypravování vozů..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Negaranty na jedničce většinou vznikají následkem více mrtvol, nebo výměn najednou.

Z pohledu cestujícího by rozlišení 13T podle interiéru smysl dávalo, o tom žádná. Nicméně taky existují nějaké potřeby provozu, takže je otázka nakolik je to proveditelné. Přece jen 13T denodenně přechází mezi vozovnami a podle toho jak jsou postavené oběhy přechází i mezi jednotlivými linkami.

Tvé rozdělení linek podle kapacity je podobné téma. Protože díky tomu, co je popsáno výše, jsou v podstatě propojeny garanty linek 2. 3. 6 a 9.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nejde to. Brněnské Anitry jsou vzájemně nespojitelné. Leda na odtah.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Díky za odkaz. Takže teoreticky by mohli, ale předpokládám správně, že Brněnské Anitry zásuvky mnohočlenného řízení nemají?
Mně šlo jen o to, jestli jen teoreticky a hypoteticky by bylo technicky možné, v případě nedostatku dlouhých vozů, ze dne na den rozhdnout o spojení dvou Aniter.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Miky: To je pěkné. :-) ALe u nás by to vůbec nešlo, ne? Nebude to vybavené mnohočlenným řízením, jak se to tam píše v článku…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
K dvojčeti Aniter - prototypy Aster v Plzni ve dvojici zkušebně jezdily. (Viz třeba tady, 4. odstavec, jsou tam i fotky: http://www.plzensketramvaje.cz/?page=astra.htm)

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
prototyp401: 2 Anitry? Tak to by byl masakr. :-D V tom bych se hned projel. :-D V Bčku, na konci, samozřejmě.
Ale obávám se, že to bude stejně možné, jako vybudování permanentní základny na Měsíci. Ano, technicky vzato můžem. Ale bylo by to tak šíleně náročné… Prachy, čas, lidi…
Ondra K.: L1: No, a pak vidíme takové případy, kdy na NP kurzu jede dvojice starých VP krámů. Co já říkám je to, že všechny LF2 a LF1 spojit a psolat na 1. Máme pak další NP vozy. Na méně vytížené linky nasadit Anitry, na ty trochu více 13T0-4. Na linku 12 13T5+6 ( i když i tak mi je líto těch lidí tam). KT8 taky zbývají, po vypravení linky 8 (i když ty osobně nepovažuji za NP, ale to je jedno). Takže pokrýt by se to IMHO dalo.
L12: Jop. Teda… já vím. Ale to je tak moc špatně!!! Jsem snad jediný, komu dochází ten velký rozdíl mezi těmi vozy? Tohle je jeden z těch WTF momentů. 13T5+6 mají vyšší kapacitu, jsou daleko komfortnější. Proto by se s nimi mělo zacházet jinak, než s vergly 13T0-4. Ty jsou někde v oblasti K2 na steroidech co se týče kapacity. Na linky 2, 3, 4, 5 ideální, jestli se nepletu. Není jich dost na pokrytí všech garantů? Nevadí, přihoďme tedy nějaké 13T5+6 do mixu.

Já nevím, jsem tak strašně moc, když o tom přemýšlím takhle? Fakt, řekněte mi někdo něco na to. Ne pár vět, ale něco, z čeho bych snad i něco zjistil.

Robert: Řekni, jak moc „políbený“ netem jsi? A… ehm, ano, je. Je to doopravdy takový problém nepsat normální výrazy. AFAIK: spoiler alert se píše takhle. Neviděl jsem to spojené. Proč jsem použil anglickou zkratku AFAIK? Just to piss you off. :-) Jak jsem asi bilionkrát říkal, můj mozek částečně funguje v angličtině. Prostě občas nejsou vhodné výrazy v češtině. Co víc, je doba digitální, už 3. rokem. Jsme na netu. S češtinou si tu moc nevystačíš.
Pokud do mě chcete (kdokoliv) jít, tak prosím asi v jiném tématu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
Linka 1 má tradičně kapacitní problémy, ale hlavně, že pak je občas možné potkat LF1 ve dvojicích nebo LF2 na lince jako 4 nebo 2. Fail.

Na jedničce má být v ranní špičce 20 dlouhých souprav. To bývá většinou dodrženo. Je nesmysl chtít tam nasazovat všechny LF2 a LF co mám, když mi jinde chybí garanty, nebo adekvátně kapacitní vozy.

Naxashi píše:
Linka 12 je tradičně vysoce vytížená a my máme spoustu nových 13T6? Super, tak tam nasaďme 13T0-4! :-D Fail.

Uspořádání interiéru se při vypravování 13T nezohledňuje. Všechny vozy jsou brány jako rovnocenné.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Co je proboha spoiler alert? Je fakt takový problém takové pavýrazy nepsat? Snažil jsem se význam najít, ale asi to neumím. A rozdělení na jednotlivá slova mi taky v daném kontextu nepomohlo.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Aha, tak to uznávám, že jsem se přepočítal, na některé jsem zapomněl. Tak snad zbývající 13T dorazí co nejdřív.
Taková technická otázka - asi není možnost provozovat soupravu 2 spojených Aniter, že? :D Předpokládám, že bez softwarových úprav a nějakého schvalování by to nešlo, že?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
prototyp401 píše:
Tomu moc nerozumím, když už je tady skoro 15 nových Poršáků, ale vyřazeno tolik tramvají/souprav podle mě ještě nebylo (jestli dobře počítám). Pokud je nedostatek problém jen Pisárek, to se radši nasadí sólo a vozovna si hraje na svém písečku, než aby se to řešilo nějakou půjčkou z Medlánek?

Ono se to nezdá. Letos byly odstaveny 1121, 1123, 1124, 1126 a 1129. Pravděpodobně už nevyjedou ani 1039 a 1079. Loni byly bez náhrady odstaveny 1113 po nehodě a 1003 po zahoření. K tomu je potřeba připočítat, že nepřišla žádná náhrada za vleky, RT6 ani za ty 2 odstavené K3.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
ms123: Přesně o tom mluvím.
Co proboha dělá Anitra na 6. WTF??? Není jaksi… kapacitně nedostačující? Spoiler alert: Je!
Na lince 1 máme asi všechny kurzy obsazené vysokokapacitními vozy, že jdou i na linku 12. Wow. Že jsem si nevšiml.

Zbytečný se rozčilovat.
Psát podniku, jak tohle mají dělat, aby to bylo řádně optimalizované dle požadované kapacity na lince, tak působím jako namyšlený idiot, i když si jsem vcelku jist, že takhle působím na některé tady. No jo, co nadělám…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Dnešní zajímavosti na tramvajích:

Linka 3: 1811 na 00305
Linka 4: 1657 na 00405 a 1596 na 00409
Linka 6: 1810 na 00603
Linka 11: 1628+1629 na 01105 a 1580+1557 na 01113
Linka 12: 1069+1523 na 01237


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
prototyp401: Nejsi jediný, kdo tohle nerozumí, když vidí v ulicích nějaké nesmysly. Osobně například nechápu, že na lince 67 jezdí ty ******* crossy. Není to snad bus svou konstrukcí určený na nějakou příměstskou linku? Neměly by na 67 jezdit čtyřdveřáky? Hmmm…asi ne. Fail.
Linka 1 má tradičně kapacitní problémy, ale hlavně, že pak je občas možné potkat LF1 ve dvojicích nebo LF2 na lince jako 4 nebo 2. Fail.
Linka 12 je tradičně vysoce vytížená a my máme spoustu nových 13T6? Super, tak tam nasaďme 13T0-4! :-D Fail.

Já nevím…mám o tom psát DPMB? Komu? Na stížnosti? Udělají vůbec něco? Stačilo by pouze ve vypravenosti zaměnit jeden vůz za jiný. To je celé. Optimalizovat to.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tomu moc nerozumím, když už je tady skoro 15 nových Poršáků, ale vyřazeno tolik tramvají/souprav podle mě ještě nebylo (jestli dobře počítám). Pokud je nedostatek problém jen Pisárek, to se radši nasadí sólo a vozovna si hraje na svém písečku, než aby se to řešilo nějakou půjčkou z Medlánek?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Třeba ráno bývají d-4 v centru plný dost. Ty sóla tam jsou mimořádně nejspíš z nedostatku vozů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
prototyp401: To k té lince 1: já vím, že to je vtip, ale i tak je to děsivý. Tohle je způsob, jak tu linku zabít. A to říkám i z pohledu, že já bych byl v pohodě.
Linka 4 v centru vzduch rozhodně nevozí, to fakt ne. Na druhou stranu, přecpaný na střechu to taky není. Ale to snad nechceme, ne?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Neříkat dvakrát - mohl by se udělat dopravní průzkum na Ečerově a v Řečkovicích a na základě toho zkrátit soupravy a každou druhou mít jen v úseku Vozovna Medlánky - Rakovecká :D ... výsledky většiny průzkumů závisí na tom, jaké výsledky chci dostat.
Ale ty sóla na d-4 mě překvapují. V úseku kolem České a Hlavního nádraží bych se na to šel aj podívat. Se mi nějak nezdá, že by se vozil vzduch.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Jak už tu jednou padlo. Je strašně fajn, že představitelé dokážou spolehlivě ”vychytat” přílišnou kapacitní rezervu a v případě potřeby hbitě nasadit menší vůz. Je mi ale líto, že to nefunguje z té opačné stránky, kdy je někde zoufale potřeba kapacitnější vůz a léta se nic neděje. Já se tak zamýšlím, a nestačilo by nám vlastně na linku 1 sólo? :o :) a neměli bychom se vlastně ve vlastním zájmu zabývat naopak zvyšováním komfortu a lákáním dalších a dalších lidí do MHD? :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Obřany jsou turistický cíl víceméně pouze v případě pěkného počasí. Pokud hezky není, moc lidí tam nejezdí.

Mimochodem, dnes 00405 sólo 1657 a 00409 sólo 1596. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Mě se zdá, že tam nějaký lem je.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10317 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 lis 2024 16:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]