Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 28 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Dovolím si sem přesměrovat debatu o vedení d-9 z DPMB v tisku. Ona ta d-9 je vedena přes Masaryčku hlavně proto, že přes Šilingrák by to z Lesné na nádraží byla ještě větší zajížďka, než teď. Ono by to ale chtělo kompletně přetrasovat linky v této oblasti. Já bych na to asi šel takto:

4: Obřany – Cejl – Malinovského nám. – Rooseveltova – Česká – Nám. Míru 10 min. celodenně, K2
5: Současná trasa, ale 10 min. celodenně ve dvojčatech
9: Lesná – M. Horákové – Česká – Mendlovo nám. – (Ústřední Hřbitov) 10 min. pouze v prac. dny, K2
11: Lesná – Cejl – Malinovského nám. – Hlavní nádr. – Nám. Svobody – Veveří - Bystrc 10 minut, dvojčata
13: Juliánov – Hlavní nádr. – Švermova 5 minut špičky, 10 minut sedlo a víkendy, K2

Hlavním problémem tohoto vedení by mohla být ztráta přímého spojení z Juliánova na Českou a z Obřan a Nám. Míru (a potažmo i z M. Horákové) na nádraží a také prodloužení intervalů ve Štefánikově čtvrti, Obřanech, na Nám. Míru, a mimo špičku také do Juliánova, ale myslím si, že ani v jednom případě by to nebyl vyloženě problém. Výhodou by myslím byla hlavně celodenní posila d-8. Samozřejmě, bylo by to také za cenu zrušení současných posilových spojů d-10, které by v tomto vedení postrádaly smysl. Další výhodou je přímé spojení Minské, Horovy a Veveří s nádražím, což by možná mohlo ulevit i d-1. Ale hlavně by to ulevilo kolejím 1 a 2 u nádraží.

Možná bych ještě alternativně navrhl novou linku:
7: Štefánikova čtvrť – Jugoslávská – Stará Osada 10 min., špičky prac. dnů, přejezdy z 3 a 5
Hlavní smysl této linky by byla posila d-3 a 5 ve špičce ale hlavně zajištění rychlého spojení Štefánikovi čtvrti a Staré Osady, kterou, co si budeme nalhávat, v zácpě uvíznuvší a-44/84 nikdy nezajistí.

Druhá varianta, mnohem radikálnější, by byla tato:
4: Obřany – Cejl – Hlavní nádr. – Nám. Svobody – M. Horákové – Štefánikova čtvrť 10 minut, K2
5: Nám. Míru – Česká – M. Horákové – Štefánikova čtvrť 10 minut, K2
9: Lesná – Cejl – Rooseveltova – Česká – Mendlovo nám. – Ústřední hřbitov 10 minut, prac. dny, K2
11: Lesná – M. Horákové – Rooseveltova – Hlavní nádr. – Švermova 10 minut, dvojčata
13: Juliánov – Hlavní nádr. – Nám. Svobody – Česká – Veveří – Bystrc 10 minut, dvojčata

Opět, Nám. Míru by přišlo o přímé spojení na nádraží a zvýšily by se intervaly z Nám. Míru, Obřan a Juliánova (tentokrát celodenně), ale opět přímé spojení Veveří, minské a Horovy s nádražím, zůstává i spojení M. Horákové s nádražím, i když po Rooseveltově, Obřan a Juliánova s Českou (i když v případě Obřan je to za cenu zastávky a Tomáška) a posila z nádraží na Švermovu (ale jen desetiminutová celodenně a ne z Životského). Bohužel by se neulevilo kolejím 1 a 2 u nádraží.

Každá varianta má svá pro a proti, ale celkově vzato by to mohlo být lepší řešení, než současný stav, který nejen zatěžuje koleje 1 a 2 u nádraží ale hlavně prodlužuje cestu z Lesné na nádraží.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Já mám strašně rád komentáře typu “naše MHD je ultraluxus a nehorázné plýtvání“. Prosím vás, zkuste si někdy vejít mezi auta do některé z kilometrových kolon v Brně a dotyčných řidičů OA se zeptejte, jestli považují naši MHD za vysoce luxusní, rychlou a až tak skvělou, že se zbytečně plýtvá. :-) P.S.: včera ráno byla Rybnická ucpaná přibližně od zastávky Raisova až do Pisárek. A nebylo to sněhem ani žádnou nehodou. Tohle je pravidelný stav v mnoha místech po Brně. Každým rušením a “účelným šetřením“ si zahráváte s ohněm, a to doslova. Tohle je třeba si uvědomit.
Taky mám strašně rád takové ty aktivisty, kteří stále propagují ukončování autobusových linek (slučování dvou v jednu) v Komárově. To jsme tu už měli a krutě se to neosvědčilo. Nebo si to snad už nepamatujete? Souběh s tramvají je na nic, stejně jako celá doprava v této oblasti. To je tak, když se 50 let staví, staví, staví..... “a ta doprava se však nějak zvládne“. Tady máte výsledek.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
V mém návrhu.


Jsem opravdu rád, že jen v návrhu.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No ale z toho návrhu vyplývá, že a-69 by nezajížděla na Ukrajinskou a místo toho by tam zastavovala a-E50.
Což ale znamená, že Ukrajinská by byla mimo špičku pracovních dnů zcela bez obsluhy.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
V mém návrhu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
Haluza asi mluvil o E50.
Jenže můj návrh šetří vozokilometry po zbytek týdne, kdy 69 nezajíždí na Ukrajinskou. Zadruhé je stávající víkendový stav linky 60 dost neatraktivní a zatřetí by 60/61 byly o víkendu v sólech.


To jsem nepochopil, kdy 69 nezajíždí na Ukrajinskou?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Sóla vs klouby - ono je spíš nedostatek řidičů než nedostatek vozů, takže ono je výhodnější poslat 1 kloub místo dvou sól...


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Haluza asi mluvil o E50.
Jenže můj návrh šetří vozokilometry po zbytek týdne, kdy 69 nezajíždí na Ukrajinskou. Zadruhé je stávající víkendový stav linky 60 dost neatraktivní a zatřetí by 60/61 byly o víkendu v sólech.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
P. Haluza: Tak předpokládám, že by ten bus jezdil mimo provoz expresu jen Bosonohy - nemocnice.

Ale já si myslím, že propojovat takový expres s lokální linkou je nesmysl kvůli velkým nepravidelnostem v provozu. Co z toho, že přijedu na Dunajskou rychle a bez problému šalinou, ale zároveň musím čekat na bus, který se sekl kvůli dopravní nehodě na okruhu. U okružek s tím člověk trochu počítá, ale toto přináší značná negativa. Navíc budete muset svazovat interval linky 69 s tímto expresem. Pokud se ukáže, že ho potřebujete posílit nebo naopak utlumit, tak máte problém.
Ale obecně Tinův návrh se mi líbí víc v tom, že je reálnější. Nezvyšuje totiž vozokilometry a řekněme zachovává stávající vazby.
Návrh xxx už zvedá vozokilometry jen tím, že o víkendu zavádí linku 61 po 20 minutách. Tedy v souběhu s linkou 60 interval 10 minut, který je absolutně zbytečný v částech trasy, kde je souběh obou linek. Ale hraniční tam, kde jedou zvlášť.

Nicméně z mého pohledu je ideální ukončení linky E56 u snad brzy vybudované železniční zastávky ve Starém Lískovci s přidáním pouze zastávky Osová a nové konečné. Případně jak tu už zaznělo na Dunajské, protože přináší chybějící rychlé spojení Dunajská - nemocnice, napojení expresu na regionální linky a možnost přestupu mezi E50 a E56, ačkoli toto využije asi málo lidí.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A on ten expres, který by zastavoval na Ukrajinské, jezdí celodenně i o víkendech? Nějak jsem si nevšiml...


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Právě že v mém návrhu Bosonohám VŠECHNY přestupy zůstavají, akorát se přesunují na Běloruskou (tram) a Nemocnici (25,37).

Bohunice, Bosonohy a Lískovec získají expres spojení na Kr.Pole. Celé přeplněné centrum získá trochu více místa v tramvajích, protože Bohunice, Bosonohy a Lískovec jedoucí na Kr.Pole pojedou expresem místo tramvají přes centrum (já si myslím, že to, že se na expres musím nějak dostat k Nemocnici dost výrazně zhoršuje využitelnost té linky -- čekání na přípoj, který může přijet kdovíkdy, čas při přestupu, možné riziko zpoždění na okruhu -- to ta tramvaj, co jede docela spolehlivě, může být kolikrát výhodnější).
Tolik k výhodám mého "nesmyslného" objíždění. A protestuju i proti "objíždění", to by vypadalo jinak. Tohle je projetí po hlavním průtahu skrz. ("Objetí" by bylo ... Kejbaly > Uzbecká > Ukrajinská > Gruzínská > Vyhlídalova > Humenná ... Ale to už by Bosonohy řvaly a neprošlo by to, i když pro mně osobně by to bylo ideální.)

Minuta k minutě a z expresu je courák. Jedna minuta možná nikoho nezabije, tak proč by měla druhá? Na tohle je Ukrajinská prostě moc blízko Běloruské.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Jedna zastávka navíc by jízdní dobu neprodloužila ani o jedinou minutu, to mně nevykládej. Jak to, že by to k ničemu nebylo? Tato část Bohunic by získala například spojení s Komárovem. A to tebou navrhovaný nesmyslný objíždění celých Bohunic by bylo k čemu? Běloruskou už obsluhuje šalina a Bosonohy by přišly o rozumné napojení na linku 25 a 37.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
jestli by propojení E56+69 dávalo někdy smysl, tak leda v té podobě, jak jsem to navrhnul já, všechny ostatní místní návrhy mají vážné nedostatky (typicky malý přínos a zhoršení obsluhy nějaké oblasti).

Zastavování E50 na Ukrajinské by byla ještě větší hloupost, než zastavování E56 na Čtvrtích, prostě ne, ani jedno nemá pořádný smysl a jen by to zdržovalo. Jestli by měla E50 ještě někde v Bohunicích stavět, tak na Gruzínské, aby se pokrylo celé sídliště rovnoměrně.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Já jsem navrhoval něco jiného. Propojit 69 s E56. Tudíž by odpadlo i odstavování E56.
Jako nezlob se na mě, ale Běloruská, Krematorium a Kejbaly jsou v docházkové vzdálenosti a navíc na Ukrajinské může zastavovat E50.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
:lol: Prý zrušit obsluhu Uzbecké a Ukrajinské. Tak určitě. Fakt dost úlet. Asi jediná věc, se kterou můžu souhlasit, je, že chybí zastávka Kejbaly v jednom směru.
:smile:
A-69 vykrývá pár míst. Trochu tu oblast znám a myslím si, že mít linku Bosonohy - Dunajská - Točná - Kampus je holý nesmysl, nehledě na problém odstavování A-60/61.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
Zastávky Uzbecká a Ukrajinská jsou v docházkové vzdálenosti od zastávek Běloruská a Krematorium, které jsou obslouženy dvěma tramvajovými linkami. Ještě by se mohla zřídit zastávka Kejbaly pro linku 60 i v opačném směru, čímž by se plně vyřešila obslužnost okolí zastávky Uzbecké. K přímému spojení s Campus Square. Já můžu úplně stejně nadávat na to, že se nemám jak dostat MHD z Lesné do NCKP za méně než půl hodiny a bez přestupu, ačkoliv autem tam su za pět minut, když tam jsou potraviny, oblečení, nábytek, lékárna, mobily, zámečník a já nevím co ještě a ještě navíc tam pracuju. 69 na Ukrajinskou je pro Bohunice nehoráznej luxus a plýtvání městským rozpočtem, to ať se na mě nikdo nezlobí.


Opět míchání jablek a hrušek, nelze srovnávat spojení Ukrajinská - Kejbaly a Lesnou - NCKP.
A psát, že je to plýtvání a nehoráznej luxus, mě připadá trošku mimo.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Zastávky Uzbecká a Ukrajinská jsou v docházkové vzdálenosti od zastávek Běloruská a Krematorium, které jsou obslouženy dvěma tramvajovými linkami. Ještě by se mohla zřídit zastávka Kejbaly pro linku 60 i v opačném směru, čímž by se plně vyřešila obslužnost okolí zastávky Uzbecké. K přímému spojení s Campus Square. Já můžu úplně stejně nadávat na to, že se nemám jak dostat MHD z Lesné do NCKP za méně než půl hodiny a bez přestupu, ačkoliv autem tam su za pět minut, když tam jsou potraviny, oblečení, nábytek, lékárna, mobily, zámečník a já nevím co ještě a ještě navíc tam pracuju. 69 na Ukrajinskou je pro Bohunice nehoráznej luxus a plýtvání městským rozpočtem, to ať se na mě nikdo nezlobí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Fafner píše:
Já dojíždím z Plzně za prací do Brna, tak chci denní letecké spojení "ráno tam večer zpět", ať to mám pokrytý, a pokud možno v cenách ČD! Jsem sice asi jediný, ale copak je drzost něco takového požadovat?!?!?!


Bavme se o Brnu, tahle debata začíná uhýbat jinam.
Já jsem rád, že linka 69 je v té podobě jaká je a jejím zrušení do smyčky Ukrajinská, by zde nebyla žádná obslužnost.
Nezapomínejme, že i zastávka Uzbecká, by mimo noční linky byla bez obsluhy.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Já dojíždím z Plzně za prací do Brna, tak chci denní letecké spojení "ráno tam večer zpět", ať to mám pokrytý, a pokud možno v cenách ČD! Jsem sice asi jediný, ale copak je drzost něco takového požadovat?!?!?!

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
No, já bych nejradši nakupoval třeba v Globusu. Požaduji přímé spojení z Barvičovi. Nebo mám kvůli tomu dvakrát přestupovat?
Alza, CZC asi nejsou jaksi předměty denní potřeby. Narozdíl od potravin...
P.S. já si kupuji věci, které chci - ale taky jsem ochotný pro to něco udělat.
P.P.S. Danou oblast nějak neznám, takže si to neberte osobně, nevím, jaké jsou tam takové ty "místní podmínky". Já bydlím v KrPoli a neměnil bych :-)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
xxx píše:
… Navíc tam máte Albert. …

Nevím, jestli to bylo myšleno na mě, ale i tak bych si dovolil odpovědět.
To je ale názor. Albert…jak je jistě známo, nemá vše. Pokud si něco objednám na Alze nebo na CZC, je mi Albert k ničemu. Alza je na Kampusu. V Tescu mají věci, co v Albertu nemají.
A jak jsem zjistil, tak jsem asi jediný, kdo si kupuje věci, které chce, ne které mu nabízí krám, co je nejblíž.
Takže…ano, překvapivě chci nějaké pohodlné spojení do nějakého nákupka apod. Drzost, že? No jo, když nejsem autař…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
Pavel:
Přečti si můj návrh celý.


Tvůj návrh zahrnuje zrušení autobusu do smyčky Ukrajinská, bez jakékoliv náhrady.
A to by bylo mimořádně špatné rozhodnutí.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Pavel:
Přečti si můj návrh celý.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Částečné navazující úvahy ohledně a-69, a-50, t-37 a a-63 jsem přidal do tématu Jízdních řádů.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
1) Linka 69 zajišťuje jako jediná obsluhu ulice Kamenice večer a o víkendu. Také se jedná o obsluhu ulice Vinohrady, kde jsou zahrádky, ale i normální domy. Nezapomínejme také na chybějící zastávku Kejbaly směr centrum pro linku 60.
2) Linka 69 zajišťuje jako jediná (linku 82 nepočítám) obsluhu zastávky Ukrajinská. Pokud to porovnáme s ostatními sídlišti a jejich linkami na jejich okraji (Lesná, Líšeň), tak tyto linky zajíždí do vzdálených přestupních uzlů (Stará Osada u Líšně a na Lesné Tomkovo náměstí), tak se nejedná o nic nadstandardního. Spíše je to nižší standard, protože linka 69 není na straně Bohunic přivedena rozumně k tramvaji.
3) Linka 69 zkracuje cestu z Bohunic do nemocnice o cca 5 minut a zajišťuje přímé spojení místo 1-2 přestupů a s kratší cestou.
4) Linka 69 nevznikla primárně pro obsluhu Kauflandu, protože značnou dobu u tohoto obchodu zastavovala pouze v jednom směru. Až poté, co Kaufland vybudoval na vlastní náklady zastávku, tak se začalo stavět i v druhém směru.

Porovnávat to se závlekem linky 67 je absolutně mimo.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 21:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]