Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 118 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Všiml jsem si, že podle dodatku č.20 na příští rok, je linka E50 posílena ve špičky na 15 minut, ale linka a-50 má prodloužený interval ve špičky na 15 minut. Linka a-50 jezdí nejvytíženější mezi NB-Kohoutovice, kde zrovna posílená E50 nepomůže.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Zrovna na tu zastávku Horova jsem se ptal dnes v ranní E56 pana Seitla. Říkal, že byla zrušená během rekonstrukce Žabovřeské a její obnova bohužel není reálná, protože tím, že se jedná o silnici první třídy, tak by tam musel být cca. 50-metrový odbočovací nebo připojovací pruh a ještě nějaké stavební oddělení od zbytku vozovky. Takže bohužel to asi není moc reálné. Ale je to příležitost tlačit na investora (tj. ŘSD), aby se v nově budovaných úsecích VMO se zastávkami na vhodných místech počítalo. Myslím, že na městě jsou teď lidi, kteří by to mohli zvládnout prosadit.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Jakub S. píše:
Že s Karosou nejde 80 za hodinu? Ale jde ;-).

Jde, ale motor u toho při 2500 otáčkách brečí o pomoc a snaží proskočit deklem dozadu.

Jakub S. píše:
A té nemožnosti zastavit v Žabinách je škoda. Matně si pamatuji, že někde v blízkém okolí mostu přes Horovu bývaly zastávky přímo na okruhu a zastavovaly tu snad okružky. Ale to už je fakt dávno.

Dokud jezdily okružky podél vody (tzn. do dokončení křižovatky v Pisárkách), zastavovala přímo na mostě přes Horovu linka 44.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Že s Karosou nejde 80 za hodinu? Ale jde ;-).
Jinak mám pocity z dneška podobné. Na sedlové časy je JŘ dost nadhodnocen, trasu Nem. Bohunice - KPN jsme dokázali zvládnout za 12 minut.
A té nemožnosti zastavit v Žabinách je škoda. Matně si pamatuji, že někde v blízkém okolí mostu přes Horovu bývaly zastávky přímo na okruhu a zastavovaly tu snad okružky. Ale to už je fakt dávno.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Jen by bylo ideální na ni vypravovat vozidla s vyšší Vmax. Té dnešní B931 ta věčná jízda 60km/h vůbec neseděla. Částečně je tam i 80km/h, což s Karosou moc nejde. Cross by byl asi ideální. Jinak jízdní doba byla dobrá, v KPN jsme byli o 3 minuty dříve, na TP pak o 4(5). Takže až na výjimky jízdní doba pěkně odpovídá případné zácpě na Žabovřeské. Možná ráno v opačném směru se na Bráfové čeká o chlup déle, to nemám úplně vyzkoumané.


Offline
Uživatelský avatar

2
09 lis 2016 15:37
Velké Popovice, Dlouhá 22, 755 14
prototyp401 píše:
+ i v KPN bydlí hodně lidí, kteří jezdí do Bohunic a je pro ně mnohem výhodnější jet kousek na KPN (nebo i dojít) a pak E56 než na Pionýrskou a čekat na 25...

Souhlasím! Také jezdím do Bohunic a nelíbí se mi to.

_________________________________
Když nevíš coby, raději nedělej nic.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
xxx píše:
Skoro jako v Pisárkách.

Jistě. Mě by taky nenapadlo přestupovat jinde než u Kampusu.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
+ i v KPN bydlí hodně lidí, kteří jezdí do Bohunic a je pro ně mnohem výhodnější jet kousek na KPN (nebo i dojít) a pak E56 než na Pionýrskou a čekat na 25...


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Přesně tak, já to prostě chápu přednostně jako expresní linku pro mimobrněnské, kteří účelově cestují do Bohunic či na TP a přijedou na KPN vlakem nebo a-301. Zastávky po cestě jsou spíš bonusem, asi by se to dalo obejít i bez nich.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
No ale tak jako ty - xxx - by si prostě mohl stěžovat každý. Nikde není řečeno, že E56 je linka, která celé Brno expresně dopraví do Bohunic nebo na TP.
Každá zastávka je kontraproduktivní a některé jsou prostě důležitější než ostatní. Třeba KPN vs Semilasso. Jedna zastávka navíc nikoho nezabije, a pokud se mu to už kvůli te jedné zastávce nevyplatí, tak to není spoj pro něho. Čtvrtě mi přijdou uplně mimo...


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Jo, takže pojedu jak idiot až ke KPN, mezitím mně E56 ujede a budu tam 15 minut čekat...


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To už může být zajímavější, i když z Maliňáku je pořád rychlejší vrátit se na nádraží nebo Českou na d-12 a ty zbývající zastávky obsluhuje d-6 přímo na KPN...


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
A co když jedu třeba z Maliňáku? Nebo odkudkoli mezi Antonínskou a Jungmannovou?


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ona ta linka je spíš pro mimobrněnské, kteří na KPN dojedou vlakem nebo regionálkama.

A hlavně jaký význam má kombinace d-1 + a-E56 (15 + 8 minut + čekání na přestup) pro cestu do TP, když se dá jet přímo d-12 (21 minut)?


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Skoro jako v Pisárkách.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Přestup v tomto směru je na Čtvrtích hodně nešikovný.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Ale bude se muset kodrcat přes Rybnickou a z Pisárek mu jede jenom 26, která při 10minutovém intervalu a věčném zpoždění jezdí jednou za uherskej rok. Když už ta E56 přes ty Čtvrtě jede, tak nevím, proč by tam nemohla zastavit. Byla by to otázka nanejvýš 30 sekund.

Dále mi nedává smysl, že E56 nezastavuje v zastávce Semilasso. Čili když pojedu jedničkou z centra, tak stejně budu muset jet 53.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
xxx píše:
No ale takhle když někdo pojede z Kr. Pole na Kamenný vrch, tak bude muset jet tam a zase zpátky. Navíc mu tam od kampusu jedou jenom dvě linky místo tří.


Nemusí, stačí aby vystoupil v Pisárkách a počkal na příslušný spoj. Podívej se na mapku:
http://static.bmhd.cz/data/bmhd-aktuality/img/2016/2016-11-08-E56-letak.jpg


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
No ale takhle když někdo pojede z Kr. Pole na Kamenný vrch, tak bude muset jet tam a zase zpátky. Navíc mu tam od kampusu jedou jenom dvě linky místo tří.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
Proč E56 nebude ve směru ke kampusu zastavovat na Čtvrtích?


Protože je to expresní linka a to už by mohla zastavovat všude, to já bych třeba mohl chtít aby E50 stavěla na Ukrajinské protože to mám kousek od baráku

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Proč E56 nebude ve směru ke kampusu zastavovat na Čtvrtích?


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Cracatit: Campus je takový pseudocentrum, který je stavebně řešený úplně příšerně. Kdykoliv tam jdu, tak si říkám, kdo tohle mohl tímto způsobem naprojektovat. Brněnský OC s největším počtem stavebních stupidit. :D
Ale i přesto je účelný a přesně jak píšeš, není zdaleka jen o studentících. Téměř všichni, co bydlíme v nejzápadnější části SL, jej pravidelně využíváme jako nejbližší hypermarket. Autem je tam člověk za 2 minuty a hojně tam lidé za nákupy dojíždějí i MHD.
To je třeba si uvědomit při vytváření JŘ do této oblasti. Není to tak dávno, co zde DPMB provozoval po deváté večer naprosto napoužitelné spojení i přesto, že OC funguje až do 23 hodin. Asi tehdy uvažovali tak, že v tuto dobu tam nejsou studenti, tak tam nemusí být ani slušné spojení. To je chyba. Ale naštěstí už jim to došlo.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
820
25 led 2006 09:46
Tak to samý, co linky 25, 26 - v ranní špičce ji vést v trase Technologický park - Nemocnice Bohunice a Kamenný Vrch - Technologický park, v odpolední špičce naopak.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
TMB: Tím se myslí co? Jakože by končila E56 jednou FN Bohunice a jednou na Kameňáku? Neočekávám, že by druhá varianta byla tak vytížená. Spíš očekávám, že se mírně zvedne obsazenost T-37 + A-50 směr Bohunice a obráceně. Větší smysl dává prostě spojovat velké uzlové body, než sídliště s preferencí jednoho směru.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
A ještě je třeba si přiznat, že menší část pojede celou trasu TP-Bohunice a zpět, na KPN bude určitě dost velká výměna cestujících. Takže i kdyby s nějakým zpožděním za 20 minut z KPN do Bohunic - to už silně konkuruje autu, podle mě.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 20:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]