Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 120 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
K čemu by bylo napojení Kociánky na Okružní dobré? Akorát by se zničil les kolem Antoníčka.

Za sebe říkám závleky ne. Raději samostatná linka (pásmový provoz).


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Za mě, jednoznačně zvlášť linky. Závleky minimálně a možná jen v neexponované době. Právě na tento účel by nám měly posloužit dodávky, kterých tu máme provozních 12. Pro již zavedené linky jsou závleky past. Další prodloužení již tak oproti autu nesnesitelně dlouhé jízdní doby. Další minus faktory snad ani nemusím zmiňovat, to všichni domyslí.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Taky by nebylo od věci napojit Panorama Kociánka na ulici okružní.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Znovu opakuji, že obsluha lokality "Panorama Kociánka" ještě není na pořadu dne. A do budoucna vzhledem k současným rezervám v kapacitě (které bývají nárazově využívány školami) odhaduji, že bude stačit prostý závlek + drobná posila v ranní špičce.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Prodloužení d10 na Švermovu vidím s mírnou skepsí, tahle linka si sedne nejspíš až s obnovou líšeňky.

Obsluha okolí Masné byla identifikována správně.

Přibývající zástavba na Kociánce si nejspíš vyžádá samostatnou (pod)linku, kdy v základu bude a43 jezdit do nové čtvrti a některé spoje označené např. jako a43A pojedou až do Soběšic, případně Útěchova.

Pořád mi pocitově chybí noční rozjezd v 0:30 alespoň po část (druhou polovinu) pracovního týdne.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
b1: trochu nemístná reakce. Zaprvé jsem psal o běžných spojích, ne o spojích nad rámec JŘ a zadruhé ani posily po hokeji nejezdí stupidně těsně za sebou. Ty jsou řízeny dispečerem na místě a odjíždí až v momentě slušné obsazenosti a tak, aby nepřekážely pravidelnému spoji.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
Ještě k expresním linkám, jedna maličkost: linka 76 ve stávající trase i zastávkách bude taky označena jako E76.
Jinak se nic nemění.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Fajn, že tu zaznívají opačné názory, nicméně mi připadá jako vytržení z kontextu vzít pro některé expresní linky stávající číslo a pro některé úplně nové číslo.
Proto jsem navrhoval ten návrat k řadě 70 - 79, když 79 a 72 mají tradici jako dlouhé linky končící ve fabrikách, nebo spojující dvě fabriky.
Číslování se s dobou mění, to je jasné, slyšel jsem od pamětníků, že třeba z Nových sadů do Bohunic jezdívala 80 ETC.
E25 nebo E44 je hodně matoucí. To první by mě táhlo ke Konečného náměstí a to druhé k Mendláku.
mrgreen

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Ojin píše:
Prodloužení 10 ve špičce na Švermovu
To už tu několikrát bylo.
Pavel píše:
Jedině na ni nasadit i kapacitnější soupravy.
I toto tu už bylo (linka 10 obsluhována kmenovými vozy linky 8)

IvanM píše:
Velmi často jezdívají 2 za sebou nebo téměř za sebou.

Zhruba tak jednou týdně.


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
Tin:
mě to jenom připadne jako složení linek 53 a 60/61 a vznikla linka E56.

Martan:
hodně lidí vystupuje na Křídlovické a Vojtové a jdou doleva na Holandskou.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Cracatit píše:
... Jen nevím, kde vzali číslo 56, přijde mi, že z danou oblastí moc nesouvisí.
Lepší by mi přišlo souvislé číslování nějakou souvislou řadou ...


Mě se zdá, že 56 bylo "první" volné číslo. Celou řadu bych určitě nevyčleňoval, protože expresní linky jsou jen variantou už existujícího čísla.
Akorát pro E56 zrovna není žádné vhodné existující číslo. Z Bohunic do Pisárek by to mohla být E25, dál na Kr.Pole E84 a ten kousek do Technoparku E53. Jenomže linka, co se převléká na každé zastávce, by asi byla moc divná i na Brno. A další háček, pod E25 i pod E84 bych očekával jinou trasu.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Cracatit píše:
Hm, jsem na ty změny zvědav, ale posílení desítky a zavedení expres 56 do Krpole vypadá atraktivně. Jen nevím, kde vzali číslo 56, přijde mi, že z danou oblastí moc nesouvisí.
Lepší by mi přišlo souvislé číslování nějakou souvislou řadou (obdoba čísel školních spojů), třeba by se dala vyčlenit řada 60 - 70.
Stávající 64, 68, 69 a 70 by dostaly nové číslo z jiné řady.
Případně by šlo obnovit tradiční číselnou řadu 70 - 79.
Jediné, co z článku nechápu, jak chtějí tou desítkou pomoct zrovna CTP parku na Holandské, když ho šalina tak nějak míjí.

Ono dnes hodně lidí jezdí právě 8 k Rondu a následně pěšky na Holandskou.

V minulosti linka 56 jezdila z Maliňáku do Medlánek. A jistou dobu byla tímto číslem označována zvláštní veletržní linka od Výstaviště do Bystrce.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
No…po přečtení musím sdílet nadšení. Vypadá to hodně dobře.
Posílení linky 1…to jsem zvědav, kolik nevyhovujících verglů tu už nebude.
To s tou linkou 10… Z toho žasnu nejvíc. Ano, ano a ještě jednou ano. Tohle je krok správným směrem. Konečně se z té linky stane i něco použitelného. Teď si jen říkám, že je škoda, že nebydlím v Lískovci nebo u Švermové. :-D
Ta E56…KPN je konečná, ne? (Reakce trochu na Ojina). Alespoň takhle mi to vyznělo z toho článku a dává smysl dopravně.

Od dalšího posilování linky 1 bych toho moc nečekal. Letos přibylo do stavu 7 souprav na celkových 26, přičemž aktuální vypravení čítá 20 souprav. Nicméně, nejstarší vozy postupně čekají VP a mladší další kolo SP.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, jsem na ty změny zvědav, ale posílení desítky a zavedení expres 56 do Krpole vypadá atraktivně. Jen nevím, kde vzali číslo 56, přijde mi, že z danou oblastí moc nesouvisí.
Lepší by mi přišlo souvislé číslování nějakou souvislou řadou (obdoba čísel školních spojů), třeba by se dala vyčlenit řada 60 - 70.
Stávající 64, 68, 69 a 70 by dostaly nové číslo z jiné řady.
Případně by šlo obnovit tradiční číselnou řadu 70 - 79.
Jediné, co z článku nechápu, jak chtějí tou desítkou pomoct zrovna CTP parku na Holandské, když ho šalina tak nějak míjí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Fafner píše:
Ad d-10 v kloubech: Osobně jsem docela skeptický s tím nasazením kloubů... Dost pochybuju, že na to budou vozy. Čistě pohledem do evidence:

40 m: ca 26 souprav
30 m : ca 79 vozů (38 KT8, 2 K3, 49 13T), ca 50 souprav (39 2xT3,10 2xT6, 1 2xLF)
20 m: cca 60 vozů (počítám oproti aktuálnímu stavu cca -6 K2 za 13T)
15 m: 1615 (níže s ní nepočítám - v případě nevypravování sól bych s ní počítal spíš coby služebním vozem)

To je nějakých 215 souprav teoreticky vypravitelných souprav. Počítaje s vypraveností cca 185 souprav docházím k závěru, že rezerva 30 souprav (poruchy, nehody, prohlídky, nedejbože ještě veletrhy) je naprosto nedostatečná.

Pokud máte dojem, že moje kalkulace nesedí, klidně mě opravte - je to fakt brané do jisté míry odhadem :)

vozy budou, zrychláci s námi budou i nadále ;-)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ad d-10 v kloubech: Osobně jsem docela skeptický s tím nasazením kloubů... Dost pochybuju, že na to budou vozy. Čistě pohledem do evidence:

40 m: ca 26 souprav
30 m : ca 79 vozů (38 KT8, 2 K3, 49 13T), ca 50 souprav (39 2xT3,10 2xT6, 1 2xLF)
20 m: cca 60 vozů (počítám oproti aktuálnímu stavu cca -6 K2 za 13T)
15 m: 1615 (níže s ní nepočítám - v případě nevypravování sól bych s ní počítal spíš coby služebním vozem)

To je nějakých 215 souprav teoreticky vypravitelných souprav. Počítaje s vypraveností cca 185 souprav docházím k závěru, že rezerva 30 souprav (poruchy, nehody, prohlídky, nedejbože ještě veletrhy) je naprosto nedostatečná.

Pokud máte dojem, že moje kalkulace nesedí, klidně mě opravte - je to fakt brané do jisté míry odhadem :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Fakt? Tak dobře, přece jenom je to už asi 14 let. Jsem byl malé děcko. Ale já prostě mám dojem, že úhlopříčné přeškrtnutí s nápisem “3 minuty“ jsem někde v Brně viděl. Ale mohla to být jiná linka než 8. Nebylo někdy něco takového třeba na jedničce?
Sedmičku pamatuju v Lískovci moc dobře, to jezdily K2 zrychly s cedulema, ještě 1073 apod. Pak tady s tím byly velký čachry. Asi od podzimu 2004 to místo linek 5, 7, 8 byly 5, 10, 8. Pak se sem sedmička vrátila a myslím, že v jednu chvíli zde byly všechny 4 linky. Naopak někdy kolem roku 2008 sem zajížděla opět desítka. Stejně tak na podzim 2010 (to jenom v sólech). Sedmička někdy od r.2007 jen na Švermovu a jen v PD.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
IvanM: 3 minuty nikdy nebyly, byly 4 min. ve špičce a 5 v sedle.
Při zavedení IDS se Bohunice posilovaly přesměrováním linky 7.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Pavel: já pamatuju kdysi dávno i interval 3 minuty. JŘ linky 8 vypadal tak, že někdy cca od 6-19h. byly všechny hodiny úhlopříčně proškrtnuté a napsáno “tramvaj jezdí po 3 minutách“. Tam se ani nevyplatilo vypisovat konkrétní časy. Poté nějakou dobu to bylo úplně stejně a interval 4 minuty. Cca do roka po zavedení IDS byl interval 5 minut a časy už konkrétně vypsány, což trvá doteď. Paradoxně po vzniku návazností z regionálek v okrajových částech, a tím navýšení počtu cestujících, došlo k protažení intervalu.

Podle mě interval 5 minut není vyloženě špatný (za předpokladu zkrácení v nejexponovanější době, což už v současnosti je), ale je tak tak na hraně, žádný extra komfort se nekoná. Problém je myslím trochu jinde. A sice v tom, že asi každá druhá osmička, jedoucí z centra na Lískovec, je tragicky zpožděná. -3 úplně běžně, ani -6 není žádná extra výjimka. V nulách jede málokterá, možná tak každá dvacátá, a to i v sedle. Velmi často jezdívají 2 za sebou nebo téměř za sebou. V tomhle bohužel zkrácení intervalu nepomůže. Akorát pojede “delší vláček“, v němž první vagónek bude po střechu narvaný a ten poslední prázdný. Bohužel...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Janatak: každý máme jiné zkušenosti, já si to pamatuji tak, že i když jsem nechtěl, aby byla zrušená, tak sám jsem pozoroval její značnou nevytíženost. A pokud jela náhodou plná, tak za ní jela prázdná osmička. Je pravda, že s výstavbou Spielberk Office počet cestujících stoupl.
Tom S.: Pokud je to takto, nebylo by lepší tyto spoje vést pod označením linky osm? EDIT: a řešit na hlavním nádraží převlékání spojů pokračujících na Stránskou skálu?


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
xxx píše:
Ta desítka je teda naprostá kravina. K čemu je posílení každého druhého spoje? A nemá desítka náhodou ve špičce 20minutový interval?

Ano teď má 10 interval 20 minut v sólech (T3), ale od prosince bude jezdit v kloubech (K2) po 10 minutách ze Švermové na Geislerovu, kde se každá druhá 10 bude otáčet zpět a na Stránskou skálu bude interval po 20 minutách.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Pavel - já si zase desítku do Lískovce pamatuju plnou. Jde o to, aby ta linka po čase zase nezrušila a jezdila tak dlouho, dokud si lidi nezvyknou a nezačnou s ní sem jezdit.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Ta desítka je teda naprostá kravina. K čemu je posílení každého druhého spoje? A nemá desítka náhodou ve špičce 20minutový interval?


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
S linkou deset takové nadšení nesdílím, toto už tu bylo a dopadlo to tak, že za plnou osmičkou jezdila prázdná desítka. Mají prakticky stejné trasy, takže nikdo nebude čekat výhradně na jednu z linek a jelikož bude mít desítka nedostatečnou kapacitu, nebude moci jezdit před osmičkou. Jedině na ni nasadit i kapacitnější soupravy. Navíc bude mít interval 10 minut, tak stejně jen odlehčí každé druhé osmičce. Raději bych na osmičce viděl interval čtyři minuty v celé trase.

Robert: To otáčení v Komárově mě také zajímá, docela by se mi líbilo ji ukončit v ulici Vodařská, kde je také taková nepokrytá oblast MHD. Lidí je tam minumum, ale asi lepší, než ji otáčet na kruhovém objezdu v Heršpicích.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
E56 by měla mít uzel uprostřed, tedy TP-KPN-Kampus.

Trošku jsem nepřišel na to, kde se bude linka 64 otáčet v Komecu. Věděl by někdo?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 21:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]