Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 121 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
1792
04 bře 2012 23:26
No…po přečtení musím sdílet nadšení. Vypadá to hodně dobře.
Posílení linky 1…to jsem zvědav, kolik nevyhovujících verglů tu už nebude.
To s tou linkou 10… Z toho žasnu nejvíc. Ano, ano a ještě jednou ano. Tohle je krok správným směrem. Konečně se z té linky stane i něco použitelného. Teď si jen říkám, že je škoda, že nebydlím v Lískovci nebo u Švermové. :-D
Ta E56…KPN je konečná, ne? (Reakce trochu na Ojina). Alespoň takhle mi to vyznělo z toho článku a dává smysl dopravně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Zajímavé změny nás - dle článku - čekají. Mj. Osobně jsem doufal (v souvislosti s novými 13T) i v navýšení kapacity na "čtverce" (zvlášť úsek Náměstí Míru - Hlavní nádraží je značně vytížený). Ale tak na "pětce" se to posílení bude hodit asi víc. Ještě jeden poznatek v souvislosti s linkou č. 4 - radní MČ Maloměřice a Obřany opakovaně (nyní tedy v souvislosti s prosincovou změnou JŘ) požádali DPMB o vedení všech spojů této linky až do Obřan i během pracovních dnů


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Narazil jsem na stránkách Kohoutovic na článek nastiňující změny od prosince. Vypadá to velice slibně: :applause:

Již zmiňovaná nová expresní linka E56 Kampus - Královo pole, nádraží - Technologický park
Posílení linky E50 až na 15 minut
Prodloužení 10 ve špičce na Švermovu
Prodloužení 64 přes Masnou a Černovické nábřeží do Komárova
Zvyšování kapacity na linkách 2, 5 a pokračování zvyšování kapacity na lince 1

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Tak noční záloha je v noci před pracovním dnem jenom 1. Takže když někdo nedojde a někdo náhle onemocní, tak se to musí nějak nahradit.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
IvanM: s těmi nočními - už před víc než rokem telefon brigádníkovi ve 21:40 přijeď, máš to nachystaný a nastartovaný před výpravnou... Pochopitelně brigoš po 3 jizdách Pha-Bo-Pha-Bo u StudentAgency, ale odjel to...


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
MtM:
měl jsem taky dotaz u vedení z jízdních řádů, jestli tam budou přejezdy ze 60/61 a 53 nebo samotné kurzy 05602, ... a dostal jsem na to odpověď, že je na to ještě brzo.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Když už jsme u toho, jaké vozy budou vypravovány na E56? Sóla nebo klouby?


Offline
100
08 říj 2013 23:05
chat-maniac píše:
Nechci tu dmýchat vášně, ale skutečně se na vozovně řešilo, že několik služeb nevyjelo, ani náhradou. Těch pár záložek, THP a bůhví koho všeho ještě to nevytrhlo.
Je mi jasné, že oficiální nebo vyšší místa budou toto popírat, i kdyby to byla pravda, takže opravdovou pravdu se nedovíme.
Dovolenýma se šetřilo, stále se jezdilo nadoraz, a výsledek je takový, že řidiči jsou vyhodinovaný, mají ještě starou dovolenou nebo 20 dní z letošní. Já jim na jaře říkal, že si tu dovolenou budou muset někdy vybrat, že v září si ji všichni najednou nevyberou a ejhle...



ano dovolená . Jsou šovci co maj z letošní dovolené vybráno 4 dny a víc prostě zatím nejde nejsou lidi . A ted mě opravte ale řidič může udělat za rok 300 hodin přesčasu . To jsou 3 službY Z volna za měsíc znám šofce co za červen - srpen neměli den volna protože dýchají za podnik a když zavolají jdou . Pak znám ty co odkroutí svoje a navíc ani sekundu .


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Nezlobte se, ale co po řediteli chcete? Aby do novin plakal, že má málo lidí a že nevyjíždí spoje? Copak nechápete, že takové jednání podnik poškodí daleko více (odrazuje to jak nové řidiče, tak cestující). Řidiče nemá celá republika a čím to je, že když se o tom píše, tak nikdy o dané konkrétní firmě? Prostě aby přicházelo dostatek řidičů, tak se podnik musí tvářit tak, že je vše ok. A s těmi nevyjetými spoji, je zajímavé, že všichni slyšeli od někoho, kdo to slyšel od někoho jiného, ale je zajímavé, že nikdy nikdo neřekl, kterého konkrétního spoje se to týkalo, když to byly tak garantované informace, to už si asi nechali pro sebe. Informace jak noha na to někoho obviňovat ze lži (protože jurak mu to viděl na očích). Prostě jedna velká drbárna, nic víc. Ale bohužel poškozující DPMB.


Offline
78
20 led 2014 11:05
chat-maniac píše:
Nechci tu dmýchat vášně, ale skutečně se na vozovně řešilo, že několik služeb nevyjelo, ani náhradou. Těch pár záložek, THP a bůhví koho všeho ještě to nevytrhlo.
Je mi jasné, že oficiální nebo vyšší místa budou toto popírat, i kdyby to byla pravda, takže opravdovou pravdu se nedovíme.
Dovolenýma se šetřilo, stále se jezdilo nadoraz, a výsledek je takový, že řidiči jsou vyhodinovaný, mají ještě starou dovolenou nebo 20 dní z letošní. Já jim na jaře říkal, že si tu dovolenou budou muset někdy vybrat, že v září si ji všichni najednou nevyberou a ejhle...


jo,v gM se to taky řešilo,ale nakonec se pokaždý ukázalo,že to byl kec a jen někteří ty "neobsazené" služby zveličovali(a u vás v gS to bylo to samé).
Ono by stačilo vědět kdy to nemělo údajně vyjet a dalo by se dohledat kdo tam nakonec jel


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Nechci tu dmýchat vášně, ale skutečně se na vozovně řešilo, že několik služeb nevyjelo, ani náhradou. Těch pár záložek, THP a bůhví koho všeho ještě to nevytrhlo.
Je mi jasné, že oficiální nebo vyšší místa budou toto popírat, i kdyby to byla pravda, takže opravdovou pravdu se nedovíme.
Dovolenýma se šetřilo, stále se jezdilo nadoraz, a výsledek je takový, že řidiči jsou vyhodinovaný, mají ještě starou dovolenou nebo 20 dní z letošní. Já jim na jaře říkal, že si tu dovolenou budou muset někdy vybrat, že v září si ji všichni najednou nevyberou a ejhle...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
78
20 led 2014 11:05
jurak:souhlasit nemusíš,ale je to tak,zatim se vše (ač někdy s problémy) vypravuje.Navíc se situace od letních prázdnin dosti zlepšila.Navíc si nedovedu ani představit,že by tebou udávaných 16 kurzů nevyjelo,to už by určitě bylo někde poznat a neprošlo by to jen tak


Robert:160kč/h to jo,ale to je průměr na dovolenou včetně přesčasů( a taky se zněj vypočítávají za přesčas,So-NE,nočni.....)
Klasická hodinovka je od cca 101-130 kč/hod
Těch 30 000kč předpokládám,že myslíš v hrubém?


Offline
100
08 říj 2013 23:05
IvanM píše:
Já nejsem v podniku v centru dění, tak nemůžu hodnotit pana ředitele, ale vždy mi byl krajně sympatický ve všem, co kdy veřejně řekl (narozdíl od toho arogantního před ním, který ještě navíc řídil auto se dvěma promile, takhle se jde svým podřízeným řidičům příkladem). :-) Domníval jsem se, že je v podniku všeobecně oblíben, takže mě tato tvrzení překvapují.

Heleďte, s těmi nočmími, není to tvrzení trošku nadsazené? Jak jistě víte, já jsem dost velký nadšenec do nočního provozu DPMB, většinu nočních dekádních řidičů z gM i gS od vidění moc dobře znám a mám pocit, že tam jezdí stále ti původní. Kupříkladu Slatina-kloub, zde došlo ke změně někdy kolem června jen na voze 2356. U Slatina-SOR snad jen na 7033, jinak tam jsou zatím po celou dobu v roce 2016 ti stejní. V gM na sólech je taky drtivá většina těch původních. A že by byl tak velký problém obsadit těch pár víkendovek, z nichž některé mají konkrétní řidiči pravidelně každý týden?

Fakt máš zrovna tohle tvrzení ověřené? Že takhle narychlo volali kámošovi, ať dojde na noční, nebyla to jen ojedinělá situace, kdy třeba nějaký nocař náhle zavolal, že je mu špatně?

Co bych si spíš myslel a čemu věřím, tak že kritický nedostatek lidí bude na trhačkách.

A Ing. Havránek má papíry i na bus? To jsem nevěděl, já vím, že si dělal drážní zkoušky na tramvaj. :-)


A všim sis že na nocích sedí pořád ti stejní? Moc se to nemění protože na noci sehnat někoho je kumšt takže nocaři točí i z volna. A to pravidelně protože denáci budto kvůli práci v noci a potvrzení doktorky že můžou měsíčně víc jak 3 služby nemají a nebo nechcou. Prostě na nocích se jezdí pořád ve stejném složení málokdy je tam jiný .
A mluvil jsem o obsazení služeb v týdnu a né o víkendech promiň.

A na očích Havrana já jsem hned poznal že lže o tomto protože nechce přiznat pravdu .
A ano Havran má papíry i školní na autobus a tramvaj . jen na tramvajích je víc jak na busech .
Mluvím o autobusové dopravě. Tramvaje nevím a trolej. jak jsou na tom.

A vím to od více lidí nezávisle na sobě z obou garáží jak gM tak gS. Jak denáci tak nočnaci,
V Brně se musí obsadit noci prostě ve dne se jeden bus ztratí ale v noci prostě ten jeden na rozjezdu by chyběl


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
To, co berou v DPMB, je základ. Ovšem vzhledem k dalším okolnostem nic, co by nějak nadchlo a přilákalo bůhví kolik lidí.
Kdyby brali tolik, co ti chudáci ve Znojmě, tak je tu ze současného počtu čtvrtina a po celý den jezdíme v nočním režimu v intervalu 60 minut. sarcastic

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
MartinV píše:
Atmosféra v podniku určitě dělá svoje, ale bez dalších peněz na mzdy se to nezlepší. Jiným řešením by byly kapacitnejsi vozy s delším intervalem, ale to je jedno z horších.

Teď budu za kacíře, ale mluvil jsem tento týden s jedním exkolegou, co je nyní u DP, a ten si na peníze rozhodně nestěžoval. Říkal něco o 160 Kč/h a výplatě přes 30 000. Samozřejmě jezdí i z volna, to je jasné.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Já nejsem v podniku v centru dění, tak nemůžu hodnotit pana ředitele, ale vždy mi byl krajně sympatický ve všem, co kdy veřejně řekl (narozdíl od toho arogantního před ním, který ještě navíc řídil auto se dvěma promile, takhle se jde svým podřízeným řidičům příkladem). :-) Domníval jsem se, že je v podniku všeobecně oblíben, takže mě tato tvrzení překvapují.

Heleďte, s těmi nočmími, není to tvrzení trošku nadsazené? Jak jistě víte, já jsem dost velký nadšenec do nočního provozu DPMB, většinu nočních dekádních řidičů z gM i gS od vidění moc dobře znám a mám pocit, že tam jezdí stále ti původní. Kupříkladu Slatina-kloub, zde došlo ke změně někdy kolem června jen na voze 2356. U Slatina-SOR snad jen na 7033, jinak tam jsou zatím po celou dobu v roce 2016 ti stejní. V gM na sólech je taky drtivá většina těch původních. A že by byl tak velký problém obsadit těch pár víkendovek, z nichž některé mají konkrétní řidiči pravidelně každý týden?

Fakt máš zrovna tohle tvrzení ověřené? Že takhle narychlo volali kámošovi, ať dojde na noční, nebyla to jen ojedinělá situace, kdy třeba nějaký nocař náhle zavolal, že je mu špatně?

Co bych si spíš myslel a čemu věřím, tak že kritický nedostatek lidí bude na trhačkách.

A Ing. Havránek má papíry i na bus? To jsem nevěděl, já vím, že si dělal drážní zkoušky na tramvaj. :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Naposledy upravil IvanM dne 04 lis 2016 11:49, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Atmosféra v podniku určitě dělá svoje, ale bez dalších peněz na mzdy se to nezlepší. Jiným řešením by byly kapacitnejsi vozy s delším intervalem, ale to je jedno z horších.


Offline
100
08 říj 2013 23:05
busák píše:
Že v podniku je atmosféra dosti napjatá je pravda.Jak se k tomu staví vedení včetně generála je kapitola sama pro sebe.Ale,že by na trať nevyjel byť jen jedinej kurz je nesmysl.To,že je psanej nějakej řádek :neobsazená služba pro nedostatek řidičů,ještě nic neznamená,právě na takové služby vyjiždí záložáci,narychlo povolaní THP a zkrátka kdo má ruky,nohy a Déčko


S půlkou souhlasím s druhou né . Řidiče se zhání kde se dá ale prostě vžýdycky se nepodarří vše obsadit . Naposledy nebylo obsazeno 31 kurzů sehnalo se 15 šovců zbytek nevyjel .Mezi něma jsou i zálohy . Které momentálně na vozovně nejsou protože jsou venku .
Ono už není problém obsadit jen denní směny ale i noční . Jel jsem se známím do Brna a jel na odpolední svoji . Volali mu z vozovny že potřebují aby jel noc tak se otočil a jel domů a na noc. Místo něho co říkal od kolegy co se dověděl kurz nejel. Nebyl kdo by ho vystřídal tak skončil na vozovně. Prostě je to děs a generál lže jak tiskne.


Offline
78
20 led 2014 11:05
Že v podniku je atmosféra dosti napjatá je pravda.Jak se k tomu staví vedení včetně generála je kapitola sama pro sebe.Ale,že by na trať nevyjel byť jen jedinej kurz je nesmysl.To,že je psanej nějakej řádek :neobsazená služba pro nedostatek řidičů,ještě nic neznamená,právě na takové služby vyjiždí záložáci,narychlo povolaní THP a zkrátka kdo má ruky,nohy a Déčko


Offline
100
08 říj 2013 23:05
že spoje jezdí všechny je lež. Viděl jsem papír s řádkem který říkal že služby nejsou obsazené kvůli nedostatku řidičů. Byly ráno a večer taky. Prostě podnik lže protože nic jiného neumí .

A generální? byl u Brněnských komunikací . Běžte se tam zeptat. Jsou rádi že je pryč protože podnik likvidoval.
A jak to vím dva příklady :
1- Generální se chlubí že jezdí s autobusem. Hmmm krása ale jen o víkendu linku 77 kde moc lidí nejezdí. Jednou dostal 44 a od té doby nejel. že je to šílená linka.

A příklad co mě říkalo víc lidí nezávisle na sobě. Ptali se ho co bude dělat když šofci nejsou. Odpověd¨: Nic prostě se to vydrží a když se ti to nelíbí můžeš jít. Zeptal se ¨zda to nepřehání a odpověd? Jestli chceš tak se postarám o tvůj padák z firmy. My nepotřebujeme lidi co nešlapou . A to prosím jezdí z volna co pošle vozovna(jezdil) Druhej den už byk na joberečku u vedoucího za to co řek.
Po tomto druhý den dal výpověd protože toto si nenechá líbit a není jedinej. Politika gënerála je podnik zrujnovat


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ale nejpikantnější je to, že z oficiálních míst stále slyšíme, že tyto problémy nejsou a že všechny spoje jsou vykonány. Zjevně je to lež a jen čekám, kdy se to celé rozsype jako domeček z karet.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
A jaká je politika generálního? (pro nás nezasvěcené)


Offline
100
08 říj 2013 23:05
IvanM píše:
Co je toho příčinou mimo to, že jde o celorepublikový problém, jsem zde už psal. ve zkratce, buď jim nabídněte takový peníze, aby se pravidelně hrnuly zástupy lidí ze všech možných oborů a měli jste stále z čeho vybírat, anebo nesmíte 80% uchazečů v průběhu přijímacího řízení vyrazit. jedno nebo druhý. Sedět několik let se založenýma rukama a čekat, že se to nějak samo vyřeší, je na nic. Nevyřešilo a nevyřeší. Takhle za chvíli nepokryjí ani odchody do důchodu.
To je pak smutný, když na takovouto věc doplácí zákazníci. :-)
P.S.: vypadá to, že s češtinou nebudeš moc kamarád. Pokud jsi cizinec, tak se omlouvám, to by pak bylo v poho...



Chyba je a to ve vedení . generální ředitel nemá co dělat ve vedení podniku. Od nového roku jde pryč 30 řidičů z autobusů z toho je 5 důchodců. A nebudou jediní protopže politiky generálního mají dost.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
IvanM píše:
Tak vida, tak se někam posouváme. Pomalu, ale jistě spějeme k lepšímu. Uvidíme, co přijde dál.

Oba dodatky 19+20 ke smlouvě o závazku veřejné služby DPmB versus město jsou napsány a nachystány k projednání a schválení pro zastupitelstvo v úterý patnáctého. Chcete-li, přijďte v 8 na radnici a schvalování včetně pozměňovacích návrhů uvidíte v přímém přenosu.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Co je toho příčinou mimo to, že jde o celorepublikový problém, jsem zde už psal. ve zkratce, buď jim nabídněte takový peníze, aby se pravidelně hrnuly zástupy lidí ze všech možných oborů a měli jste stále z čeho vybírat, anebo nesmíte 80% uchazečů v průběhu přijímacího řízení vyrazit. jedno nebo druhý. Sedět několik let se založenýma rukama a čekat, že se to nějak samo vyřeší, je na nic. Nevyřešilo a nevyřeší. Takhle za chvíli nepokryjí ani odchody do důchodu.
To je pak smutný, když na takovouto věc doplácí zákazníci. :-)
P.S.: vypadá to, že s češtinou nebudeš moc kamarád. Pokud jsi cizinec, tak se omlouvám, to by pak bylo v poho...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 23:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]