Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 37    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tak myslím, že trať do Líšně má nejblíž k tomu být dodělána, neb jde jen o rekonstrukci, peníze taky jsou, takže můj skromný názor je, že do té doby tady žádné větší výběrko na tramvaje nebude.
Ano, já si myslím, že honba za 100% NP nemá opodstatnění a že naopak částečná nízkopodlažnost je naprosto v pořádku a není na ní nich špatného. Stejně vidím důchodce u 100% NP šalin nadávat, že se musí škrábat na schod na sedadlo (ty bez schodů je nezajímají), nebo nadávají u neNP, že se zase musí drápat do schodů u dveří, těm lidem se člověk nezavděčí. A pro kočárky a vozíčkáře částečně NP je plně dostačující, stejně nemohou využít všechny dveře. Podle mě tohle byl původní účel NP vozů - pro kočárky a vozíčkáře... A pokud se neženeme za 100% NP, obvykle se dá interiér lépe organizovat, včetně technologií souvisejících s provozem, které můžou být na lepších místech, než na střeše, prostě při návrhu vozu nehraje prim jen to, aby se nastupovalo bez schodů... a najednou se ze ve dvou schodů dělá nepoužitelný vůz, při tom jsou stejně jinde v interiéru.
To, že jsou 100% NP šaliny jako 15T je v pořádku, ale nemyslím si, že částečně nízkopodlažní vozy je nutné hanit jen kvůli tomu, aby někdo nepřekoval schod při nástupu, ale až při posezení. Ale tak kromě Varií nic nového ne100%NP nebude, protože to výrobci ani nenabízí, ale je to škoda, že vývoj dospěl až dle mého názoru do absudrdního stavu, kdy 100% NP nemá zas tak velký přínos proti částečně NP...
(Jsme sice u tramvají, ale kromě Crossů - tam ty zadní dveře jsou teda síla, to je jak na Everest, úzké a vysoké...)


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
prototyp401 píše:
Tak nevim, ale v Praze s EVEM spokojeni nebyli a to ho testovali docela dlouho... z mého subjektivního pohledu je Vario lepší vůz než EVO, ale to je opravdu subjektivní... 100% NP je k ničemu. To je přežitek. Je to číslo obvykle na úkor použitelnost (u busů a trolejbusů velmi často... u tramvají jak kdy - za mě jediná 100% NP tramvaj, která mě docela zaujala je bratislavská 30T).
Ad linka 10 - až se dodělá trať do Líšně, tak sóla na desítce už určitě nebudou :)



Nevim co jim na něm vadilo v Praze, ale vim o čem mluvilo hodně lidí a to je to korýtko na zemi v kterým se chodí. Mě osobně nijak nevadí je to jako v trajfu, jenom občas trochu zatočí toť vše... Osobně se mi EVA (1 i 2) líbí, ale pravda že sem v nich ještě neseděl.

No bůh ví jak to s tratí do starý Líšně ještě bude. biggrin

A co se týče 30T - nooo to by byla náhrada za KTčka a 13Tčka, popřípadě ještě teda K3R-Nka (když už sme v tomhle tématu)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Maulincio: Jasně, že každá linka nepotřebuje vysokokapacitní vozy. Já mluvím zejména o linkách 1, 8 a 12, které je doopravdy potřebují.
prototyp401: Jak je 100% NP přežitek, to doopravdy selhávám chápat. Myslel jsem, že vývoj šel od VP šalin k částečně NP (jako KT8), pak k ještě víc částečně NP, jako 13T5+6, a pak ke strojům jako 15T, co jsou plně NP.
Byl bych ochoten uznat to, že ta plná NP není nutnost.
„Až se dodělá trať do Líšně…“ Tou dobou budou šaliny překonané, protože se budou používat teleporty. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tak nevim, ale v Praze s EVEM spokojeni nebyli a to ho testovali docela dlouho... z mého subjektivního pohledu je Vario lepší vůz než EVO, ale to je opravdu subjektivní... 100% NP je k ničemu. To je přežitek. Je to číslo obvykle na úkor použitelnost (u busů a trolejbusů velmi často... u tramvají jak kdy - za mě jediná 100% NP tramvaj, která mě docela zaujala je bratislavská 30T).
Ad linka 10 - až se dodělá trať do Líšně, tak sóla na desítce už určitě nebudou :)


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Když už sem načal ty EVA tak nahradit Varia Evama... a je vyřešeno biggrin . No ale řešíme něco co stejně neovlivníme...


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Naxashi píše:
Maulincio: Jednota vozového parku je fajn, ale zase bych jí netlačil na úkor provozu samotného. Navíc…i když mám rád Varia, musím se postavit na stranu ostatních. Varia jsou…překonaná koncepce. Máme rok 2016, dneska se hraje na NP šaliny. A ne NP ve smyslu KT8, ale NP ve smyslu 15T...


Jasně že dělat vanovou šalinu je zastaralou záležitostí už když se s tím u nás začlo, ale zas na všech linkách nepotřebujem velkokapacitní vozy. A co pak dát třeba na 10? EVO? biggrin Jen sem chtěl říct, že mít unifikovanej vozovej park je co se týče oprav a všeho prostě lepší... sice když je jeden dodavatel tak ano může brát na hůl, ale to udělala Škodovka taky a to sme koupili jenom pár šalin... biggrin biggrin


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Maulincio: Jednota vozového parku je fajn, ale zase bych jí netlačil na úkor provozu samotného. Navíc…i když mám rád Varia, musím se postavit na stranu ostatních. Varia jsou…překonaná koncepce. Máme rok 2016, dneska se hraje na NP šaliny. A ne NP ve smyslu KT8, ale NP ve smyslu 15T.
Další problém s jednotou: dáš to všechno jedné firmě, a ta tě pak má ve spárech. Nebo alespoň tak se mi to jeví.
Co míst KT8? Neřeknu ti konkrétní výrobek, řeknu ti jen požadavky na něj, tak, jak bych je viděl já. Obousměrné šaliny, 40 m délky, plně NP. Linka 8 je poměrně vytížená, bohužel mám velmi četné zkušenosti. PD si zaslouží delší. O NPD by stačilo 30 m. Koncepce? Protože konstrukce šalin nejsou klasifikované jinde, než v mém Excelovém sešitu pro BAHN vozy, řeknu jen to, že nechceme něco jako 13T. 15T by byly lepší (opět: ne konkrétní vůz, ale jeho konstrukce). Nebo NGTD12DD. Nebo ty šaliny, co mají jediný podvozek na každý článek (uprostřed). Sakra, bylo by fakt jednoduší, kdybych mohl říct, že Xko rozhodně ne, Z by šlo, Y taky, W by byla zajímavá změna, a Xm…no, asi taky raději ne. XM se nejspíš ani nedělá, takže nic.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Naxashi píše:
Maulincio: KT8 jsou vergly, kterých bychom se měli zbavit. Navíc, jejich vnitřní, osaditelný prostor (efektivní délka) není 30 m ani omylem.
Jezdilo, jasně 2×LF2 bylo super, konečně něco kapacitně vyhovující na linku 1 a o čem se dalo říct, že to je vysokokapacitní (rptože ve dnešní době něco, co je jako 2×T3, KT8 apod. je spíš středně kapacitní).
13T zase plýtvá externí délkou díky designu, takže to taky ne.
Ne, to, co já hledám, je jednovozová šalina s efektivní délkou více, jak 30 m, a klidně i v obousměrné verzi pro linku 8.

Ostatním: neočekávám nic víc, než to, že mě zase začnete zesměšňovat a dělat si srandu. Prosím, do toho. Nezklamte mě.



KT8 sem myslel ze srandy biggrin už sou trochu za zenitem... No já to zas myslel tak, že by se sjednotil vozovej park. Jasně, že jenom z Varií by to nešlo, ale zas co potom vzít místo KTček? ForCity Plusko od Škodovky? No nevim...


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Maulincio: KT8 jsou vergly, kterých bychom se měli zbavit. Navíc, jejich vnitřní, osaditelný prostor (efektivní délka) není 30 m ani omylem.
Jezdilo, jasně 2×LF2 bylo super, konečně něco kapacitně vyhovující na linku 1 a o čem se dalo říct, že to je vysokokapacitní (rptože ve dnešní době něco, co je jako 2×T3, KT8 apod. je spíš středně kapacitní).
13T zase plýtvá externí délkou díky designu, takže to taky ne.
Ne, to, co já hledám, je jednovozová šalina s efektivní délkou více, jak 30 m, a klidně i v obousměrné verzi pro linku 8.

Ostatním: neočekávám nic víc, než to, že mě zase začnete zesměšňovat a dělat si srandu. Prosím, do toho. Nezklamte mě.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Naxashi píše:
Maulincio: A co vozy delší, než 30 m?


No nechal sem tam KT8 biggrin ... ale jezdilo se i s dvojicí LF2 a to je necelejch 48 metrů. LF3 má necelejch 30m a i tak se do něj vleze víc lidí než do přestřicítkovýho 13T.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Fantomas: Děkuji, to jsem potřeboval slyšet. Díky z potvrzení toho, co jsem si už myslel.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Neboj, speciálně kvůli tobě se pořídí dvaačtyřicetičlánkvé VarioLF42. #-o

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Maulincio: A co vozy delší, než 30 m?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Jakub S. píše:
VÚT? Výzkumný ústav tramvajový? Ne, fakt není třeba mít od každého typu 4 kusy...


Tak sem to nemyslel... T3 bych nahradil za LF - K2 za LF2 - K3 za LF3 (ve větším počtu, aby se nemusli kupovat Porschata). Takže by sme měli jakousi unifikovanou řadu malo a velkokapacitních vozů + k tomu KT8 . Jasně teď máme od všeho trochu, ale nedávalo by to moje snad větší smysl? Anitry, Porschata a ostatní bych vyházel a nechal jeden typ v různých variantách.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
VÚT? Výzkumný ústav tramvajový? Ne, fakt není třeba mít od každého typu 4 kusy...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Jakub S. píše:
Na LF3 snad nedojde...


S LF3 je snad něco špatně? Přijdou mě tak 1000x lepší než Porschata...


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Slepá větev. Podobně jako RT6, vleky a další. Na LF3 snad nedojde, navíc se obávám, že skříň LF3 není náhradním dílem pro K3, papírově by tedy muselo jít o nový vůz.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Co bude s K3R-N potom? Budou se "předělávat" na VarioLF3 nebo skončí v propadlišti dějin na šrotovací koleji? No čekám že druhá možnost... ta první by moc smyslu nedávala co biggrin


Offline
100
08 říj 2013 23:05
Nol to máš pravdu jen u podniku co vím je to pořád stejné . Protože paní u vedení bude mít pravdu . Zažil jsem to v noční lince a řidič byl bez 500 Kč.

Nejhorší je že paní si bude stěžovat na tohodle řidiče že nečekal né na toho co podle ní nepočkal


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Ale v DPMB i tenhle typ stížnosti kdysi “žrali“. Není to zas tak dávno, co byl “bitý“ řidič linky 93, že si dovolil neupozornit cestující stojící v Soběšicích na zastávce u silnice a po řádném obsloužení nástupní zastávky ve smyčce dle JŘ odjel.
Kdyby uprostřed noci zvonil na okolní domy s dotazem, jestli někdo nechce nastoupit, udělal by líp. sarcastic
Doufám, že od té doby už nastala v podniku sebereflexe, že toto byl opravdu stupidní příklad stížnosti a řidič byl jasně v právu. :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
100
08 říj 2013 23:05
[quote="Honza"]Protože přece cestující určuje, kdy může spoj odjet ze zastávky. Nejlépe držením dveří, rozrážením, přebíháním zleva před rozjíždějícím se vozem, dokuřováním cigarety u dveří, máváním holí 50 metrů od zastávky a nákupem jízdenky na poslední chvíli u řidiče například na hlavním nádraží. Protože další spoj jede za dlouhých pět minut !

Plný souhlas . JŘ není platný ale kus papíru jen tak že nemá někdo z nudy co dělat (Sarkasmus)
Prosím tedy řidiče aby se dívali jestli někdo tedy nepůjde z domu aby vás stihl je jedno jak daleko a jestli pojede s vámi.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Protože přece cestující určuje, kdy může spoj odjet ze zastávky. Nejlépe držením dveří, rozrážením, přebíháním zleva před rozjíždějícím se vozem, dokuřováním cigarety u dveří, máváním holí 50 metrů od zastávky a nákupem jízdenky na poslední chvíli u řidiče například na hlavním nádraží. Protože další spoj jede za dlouhých pět minut !

To mi připomíná stížnost cestující, která díky tomu, že ji neumožnil řidič přestup z d-3 na d-12 na Konečného náměstí (druhý v pořadí a malé nátupiště) zmeškala vlak do Vídně na jednání a že bude řešit s právníkem náhradu po podniku.
Hlavně se nedivit.


Offline
100
08 říj 2013 23:05
Omlouvám se pokud to sem nepatří ale musím to napsat:
Dneska jedu linkou 1 z Pionýrské . Natoupila paní a začala řvát sprostě na řidiče že je normální pako . A proč ? Protože jí před 2 minutama ujel . řidič se jí snažil vysvětlit že on to nejel . Paní očividně nechápala . A řvala dál že si platí jízdné a že se má řidič dívat . No a nakonec z ní vylezlo když se jí řidič optal odkud vycházela tak to že vycházela ze dveří domu když tramvaj stála na zastávce . Ale podle ní řidič má předvídat že chce nastoupit a má počkat . Když už si paní platí drahé jízdné . Víc nebudu radši psát víc není publikovatelné .


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
<joke class=prague>
Pane řidiči, jedete o 5 minut dříve. Budu si ztěžovat.
Omyl paní, mám 41 minut zpoždění. Ale stěžovat si můžete.
</joke>


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
A bohužel se zde zase vyskytl příklad hnusnýho bonzáctví s uváděním konkrétních údajů o řidiči. Tohle sem nepatří.. Jsme nadšenci, tak se podle toho chovejme! Doufám, že s takovou stupidní stížností neuspějete. Tohle je typický příklad neprokazatelné stížnosti, kterou by měli smést ze stolu.
Odjel ze zastávky před časem odjezdu? Přivřel nebo jinak ohrozil ty lidi s úmyslem nastoupit? Ohrozil auto nebo ty chodce? Předpokládám, že ani jedno. Naopak hádám, že aspoň přijel v čase odjezdu dle JŘ narozdíl od některých jiných.
V téhle společnosti se asi jednou dočkáme, že budeme plivat na někoho za to, jaký má v obličeji výraz...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 914 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 11:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]