Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 329 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 413  Další
Autor Zpráva
Kada píše:
Opravne prace na voze 1722 byly dnes dokonceny (Vuz mel nehodu s vozem 1729 - najeti v Bystrci) V brzske dobe bude vypraven na linku.

Ta 1722 má nějak moc nehod ne? Od nehod s osobákem po tu 19.7.2004 s 1097 v Bohunicích je toalspoň 3 . nehoda (s osobákem bourá co chvíle).. . 1657 je na řezací koleji, 1 VAR je v Brně (stavba 1658 na školní,ta má přednost, ta bude trvat déle a 1658 je školní místo K2P-školní,co se plánovala přestavbou 1036,prý by to bylo náročné).skříň 1657 dorazí brzy asi příští týden a v červnu bude souprava v provozu s cestujícími,avšak vrátí se do Pisárek,protože 1612 musí jít o prázdninách na VO a sólo 1610 by byla v Pisárkách na nic.


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
Opravne prace na voze 1722 byly dnes dokonceny (Vuz mel nehodu s vozem 1729 - najeti v Bystrci) V brzske dobe bude vypraven na linku.


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
M píše:
kdyz sou lode napajeny 400V ss tak kolik je tam a jakych baterii? pokud vim lode jezdi na baterie.... dekuju za odpoved


To že lodě jsou napajeny 400V neni tak uplne presne. V dnesni dobe se pro nabijeni pouziva technologie tyristorove rizenych usmernovacu v mustkovem sestipulznim spojeni, z nichz kazdy je regulovatelny od nuly do 150A a na napeti az do 440V (je tedy take regulovano!!), rizeni nabijeciho procesu je automaticke - pomoci pocitace. Plavidla jsou prevazne vybavena olovenymi clanky s kapacitou 1000Ah. Na lodi (2paubovych) je 152 clanku pro pohon lodniho sroubu a 12 clanku pro napajeni spotrebicu z palubni site 24V. Pocet clanku v historii lodni dopravy se na jedne lodi pohyboval zhruba v poctu od 150-750clanku (kapacita u techto clankubyla totiz jen 250Ah)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kamil píše:
Dnes jsem jel kolem vozovny Pisárky. Anitru 1815 jsem nikde neviděl, takže ji odtáhli asi do haly na opravu. Ale už asi týden stojí blíže ke smyčce 1044 a 1102. Nevíte, co s nimi je?

hm, ty už tam stojí nemíň měsíc. 1102 je záhada, je po VP, ale na lince byla tak 3 dny, než ju odstavili...


Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
Dnes jsem jel kolem vozovny Pisárky. Anitru 1815 jsem nikde neviděl, takže ji odtáhli asi do haly na opravu. Ale už asi týden stojí blíže ke smyčce 1044 a 1102. Nevíte, co s nimi je?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Kuba píše:
1118 (na 00519) měla na Buse Vozovna Pisárky přes Výstaviště, njn každej cestující neví, že to jinudyma jet nemůže. :-)


Na buse jsou vypisovany hlavni nacestny stanice pro zlepseni orientace. A vystaviste je pro vetsinu lidi i z venku dost solidni orientacni bod, kdyby tam bylo Vozovna pisarky pres hlinky , tak skoro nikdo nevi kudy to jede ...


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Dnes ve 14:35 táhla 4122 1132 na Moraváku asi do vozovny.

1118 (na 00519) měla na Buse Vozovna Pisárky přes Výstaviště, njn každej cestující neví, že to jinudyma jet nemůže. :-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
kdyz sou lode napajeny 400V ss tak kolik je tam a jakych baterii? pokud vim lode jezdi na baterie.... dekuju za odpoved


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Tak včera kolem 20:00 "vypadla" na výhybce u smyčky trolejbusů na nádru Anitra 1811 (první podvozek cca o 2,5 metru). Celé nakolejování trvalo do 21:45, takže tramvaje jedoucí od viaduktu jely závlekem přes Maliňák (až do ukončení provozu tramvají, protože se následně po nakolejení musela výhybka opravit).


Offline
Uživatelský avatar

36
01 lis 2005 16:43
lodě jsou napájeny 400V usměrněnými

Ano jeden rtuťák je zachová je to ČKD polovina 50.let 20.stol.přesný tip bohužel s paměti nevím - 6 anodový kovový (skleněný se nachzí v OPavě pokud ho ještě nerozbili bezdomovci.
A je z měnírny Brněnské Ivanovice

Přívrat ještě ujde ,kdybyste viděli kohoutovi těsně před likvidací - ruku šlo prostrčit zvenku do vnitř

Letos se dělají Šlapanice rok 1973

_________________________________
rapid


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
PvvS píše:
Kdy skoncej posledni trvale (ne)pojizdny menirny ? Pry se ma letos jedna delat.
Ta na Přívratě už vypadá zajímavě...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Kdyz sme u toho mam par dotazu:

Jakym napetim jsou nabijeny lode na prehrade ? Kdyz byl DOD na pristavisti, nejak ta cast nebyla pristupna.

Je zachovan aspon pro muzejni ucely nejaky rtutovy usmernovac ?


Kdy skoncej posledni trvale (ne)pojizdny menirny ? Pry se ma letos jedna delat.


Offline
Uživatelský avatar

36
01 lis 2005 16:43
snad měnírna tábor letos jí je 80 let nebo medlánky ve vozovně
v táboře by bylyopět vystaveny něaké věci plus překvapení medlánky byse jenom procházely z prostorových důvodů

_________________________________
rapid


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
jj :-) tam už jsem byl... ale je to tam hzézký :-)


Miky: podzemní měnírna Údolní, to je taková předváděcí měnírna.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Miky píše:
Když už jsme u té polarity, jak je to u :t-: ?

Co jsem slysel, tak se drive pro manipulacni jizdy t-busu pouzival 3 drat natazeny mezi trolejemi pro tramvaj. Tento 'drat byl spolecny pro oba smery.

Standardne je ale v Brne "+" (myslim) vpravo. Vsechny provozovane (i historicke) t-busy umi jezdit i s obracenou polaritou - tedy neni problem jet po protismerne stope. Treba v Hradci Kralove byvala jednostopa trat. Snad je jeste v M. Laznich. V Brne byla jednostopa manipulacni spojka ulicemi Spitalka a Radlas.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Která?


Offline
Uživatelský avatar

36
01 lis 2005 16:43
přesně tak to je .Ale těch starjch úseků je přeci jenom hodně
Mohu-li doporučit v rámci BMUE bude opět otevřena měnírna -doufám
tak se přijďte podívat avysvětlíme vše namístě názorně

_________________________________
rapid


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
v praci sem se nekde na netu dival na normu , kde blo uvedeny ze proti zemi nemuze byt u TRBUSU nic vic nez potencial , ze novy a rekonstruovany useky musi byt oddeleny od site a zeme trafe. Tak aby tam nemohl vzniknout svodovy proud . Stary useky a tram jsou jasny,


Offline
Uživatelský avatar

36
01 lis 2005 16:43
jasně že objeví u tram je přece mínus koleji - zem!!!
u Tbusu proti sobě 600 proti zemi 300V proti sobě to je ta souměrnost

_________________________________
rapid


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
proti zemi by se u novych meniren nemelo objevit nic ne ? tam by to melo byt oddeleny .


Offline
Uživatelský avatar

36
01 lis 2005 16:43
PS : u kraje vozovky je plus pól (vždy musí být pól s nižším potenciálem proti zemi) a vestředu vozovky mínus pól

_________________________________
rapid


Offline
Uživatelský avatar

36
01 lis 2005 16:43
U trolejbusů je to pořád stejne 600V - 0V ,protože používáme pro napájení tram a Tbusů stejné měnírny,A dá se říci že plus pól je "uzemněn" nejde do tédo by než budou všechny měnírny být schopny se rozdělit (míněno v technologii pro Tbus jedno trafo a Tram druhý trafo )k souměrnosti nedojde.Samozřejmě slatina kohoutovice a nové Šlapanice zde se může vyskytnout 300Vproti zemi v každém pólu.
děkuji ,že vás toto téma zajímá

_________________________________
rapid


Když využívaly trolejbusy společnou trolej s tramvají, tak zřejmě v pravé troleji (ve směru jízdy) byla 0 a v levé -600 V. Ale teď je u trajfů, pokud se nemýlím, souměrné napětí, tj. v jednom drátu +300 V, v druhém - 300 V. Pokud jsem vše pochopil správně, tak by mě zajímalo, kdy se napájecí systém u trajfů změnil?


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Když už jsme u té polarity, jak je to u :t-: ?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10302 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 05:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]