Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 197 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Tramvaj se v centru Brna srazila s popelářským autem


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Lodě na Brněnské přehradě letos svezly rekordních 240 tisíc lidí
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/spolecnost/6253-lode-na-brnenske-prehrade-letos-svezly-rekordnich-240-tisic-lidi.html


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jo, to jsem tu navrhoval už dávno a klidně by to šlo už za současného stavu, ovšem byl jsem poslán do patřičných mezí. :mrgreen:


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
P. Haluza píše:
Moc ne, pořád by zůstala nutnost obsluhy obou stran sídliště. Totéž jako Líšeň, sice tramvaj až na Jírovu, ba dokonce ještě dál, ale obě strany sídliště musí mít ještě bus.

Ale pak by možná stačila linka objíždějící jen sídliště (z Haškovy přes polikliniky na H. Malířové a opačně), jen by se o něco prodloužila docházková vzdálenost na vlak. Přestup na všechny (oba) směry šalin by byl na Halasáku, kde by ovšem podle mě stálo za to přiblížit zastávku autobusu k trati.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Mladý muž údajně poškodil trolejbus, strážníci podezřelého našli na zastávce

Řidič dopravního podniku oznámil ve čtvrtek večer na tísňovou linku 156 konflikt s devětadvacetiletým pasažérem. Mladý muž, kterého strážníci vyhledali na zastávce ve Veslařské ulici, údajně strhl v přední části trolejbusu sluneční clonu. Přesnou výši škody dispečeři nedokázali odhadnout, pravděpodobně ovšem nepřesáhne pět tisíc korun. Podezřelý muž řidičovo tvrzení odmítal. Případ bude mít dohru u správního řízení.

Pes jel za svou matkou tramvají, cestu mu nevědomky zhatili tvůrci jízdních řádů

Obdivuhodný orientační smysl prokázal velký černý pes, na něhož strážníky upozornili dispečeři dopravního podniku. Osamocené zvíře přicestovalo včera ráno tramvají linky číslo pět na Mendlovo náměstí. Svým urostlým tělem budilo respekt u cestujících i u řidiče, jinak ovšem bylo přítulné. Přesvědčili se o tom přivolaní strážníci, kteří psa bez problémů vyvedli na ulici a spojili se s majitelem, jehož telefonní číslo si přečetli ze známky na obojku. Když se čtyřiapadesátiletý muž dostavil za hlídkou a strážníci se zajímali, jak se pes sám ocitl v tramvaji, dozvěděli se, že proklouzl zavírajícími se vchodovými dveřmi domu v Zábrdovicích. Potom pravděpodobně doběhl na zastávku a nastoupil do tramvaje, kterou s majitelem obvykle jezdívá. Muž totiž se psem dochází ke známým, kteří vlastní fenu, z jejíhož vrhu pes pochází. Psího cestovatele ovšem zradila nepravidelnost v jízdním řádu. Tramvaj totiž nezajížděla až na Poříčí, jak je zvyklý, ale končila už ve smyčce na Mendlově náměstí. Strážníci usoudili, že k nápravě majitele protentokrát postačí domluva.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Moc ne, pořád by zůstala nutnost obsluhy obou stran sídliště. Totéž jako Líšeň, sice tramvaj až na Jírovu, ba dokonce ještě dál, ale obě strany sídliště musí mít ještě bus.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
A co varianta vedení šalin z Merhautovy pouze na Halasovo náměstí a do Čertovy rokle, ale trasu skrz rokli protáhnout až na uzel Haškova. Získal bych trasu skrze sídliště, zničil bych teda rokli coby zalesněné a procházkové místo. Neřeším mnoholi by to bylo stavebně náročné, ale z přepravního hlediska, měla by tato varianta smysl?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pokud by se realizovala i zamýšlená spojka na Halasák na obou koncích zaústěná úplnými kolejovými trojúhelníky byl by další přínos vznik náhradní trasy pro Generála Píky a Merhautku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Robert píše:
Asi se zeptám blbě, ale co přinese trať za miliony oproti autobusům? O jeden přestup míň pro část sídliště?

- no tak třeba zrušení neproduktivního závleku 46 od Štefánikovy čtvrti až po Zemědělskou, kde dřív není autobusy rozumně jak otočit

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Tak tehdy se mluvilo o úspoře provozních nákladů. Teoreticky si lze představit zrušení linky 46 a prodloužení linky 5 na Haškovu, ale v intervalu 10 minut (možná i pro celou trasu). Obecně by mělo dojít ke kompletnímu přetrasování linek, protože by se hodilo, aby na Haškovu jezdila linka z hlavního nádraží a něco udělat s linkou 11, která je v této oblasti dost nevyužitá.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Asi se zeptám blbě, ale co přinese trať za miliony oproti autobusům? O jeden přestup míň pro část sídliště?


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Ano, vyloženě se nabízí d-P67 Zvonařka-nová smyčka :) Lesná má smysl se šalinou na Haškovu -můžeš zrušit a-46 a jinak na nic nešahat, jenom do Čertovy rokle velký význam nemá.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Čemu vlastně má prodloužení tratě na Lesnou pomoci? Z centra i od nádraží spojení mají, šalina jen neoblouží bydlící na obvodu sídliště. Ale to by snad nová trať stejně nevyřešila, ne? A pokud ano, určitě ne po celém obvodu. Tak proč je tato trať brána za tak prioritní? Z mého laického pohledu by trať znamenala omezení frekvence linky 57 v úseku TN-Haškova na polovinu. Čemu by to z hlediska nákladů pomohlo?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Janatak: 2008. Tenkrát Intelácká platforma byla o tom, že jsi měl severní a jižní můstek. AMD to má teď taky, Zen by to měl změnit. Intel dávno má ale jen PCH. Tohle je prostě šíleně dávno.
Ano, máme demokracii. Tak o nějakých věcech mohou rozhodovat nevzdělaný lidi, co problematice nerozumí vůbec. Přijde to někomu správné? Mně teda ne.
Je fajn, že se s novou tratí počítá, to jo, ale prostě…jsou tu důležitější.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Já bych ty NS do doby, než se rola konečně odsune, vyměnil za Zvonařku, budeš mít spojení pro oba druhy dopravy.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
DPMB velmi dobře požaduje začlenění této tratě do připravovaných úprav bývalých Jaselských kasáren. Konečně začal vystupovat aktivně a v tomto případě to snad nedopadne jak na Kamechách, kde se vybudovalo sídliště a pak se tam musí tramvaj přivést pod zemí za těžké peníze, protože na ni nikdo nemyslel. Nebo si snad myslíte, že když se postaví fotbalový a hokejový stadion za Lužánkami, tak ty posilové spoje budeme tahat až z KPN? Nikde není psané, že se ta spojka postaví, ale já DPMB tleskám, že konečně začal řešit rezervu pro případnou budoucí trať zavčas. Protože jakmile se zastaví oblast Jaselských kasáren, tak budeme mít smůlu. A upřimně, ta smyčka tam najde využití i jen jako čistě manipulační, protože je tam velmi dlouhý úsek bez smyčky nebo odbočky. A co by tam mohlo jezdit? Já si dovedu představit ve špičce posilovou linku Nové sady - Hlavní nádraží - Moravské náměstí - nová smyčka.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Odbočka ze ŠumaVské neni az tak hloupý nápad.Udelal bych ji ale jednokolejnou, protahnul bych ji po paralelní komunikaci podél Plavečáku, pokračoval bych s ni křížením s Cimburkovou a po telese vlečky az do KPN, kde bych ji zapojil do smyčky. Tesco a Kauflandby získaly lepší napojeni na MHD za cenu, ze by d6 v jednom směru vynechala Kartouzskou, jungmannovu,Husitskou a Semilasso.Hlukověy nová trať prošla a pozemkově snad taky.


Naposledy upravil chat-maniac dne 13 říj 2016 21:06, celkově upraveno 1
piš už konečně česky pako


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
janatak: no a starosta Brna-severu Maleček, odmítající tramvaje na Lesné, se pravděpodobně stane náměstkem hejtmana. Doufejme, že ne pro dopravu...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MČ si prostě zvolila dle svého uvážení, od toho koneckonců máme demokracii. Žena zastupitelstvu nesedí banda šotoušů, ale takových lidí, kteří svým občanům nedokážou/nechtějí vysvětlit pro a proti tramtratě ať už kterékoliv varianty, je zase druhá věc.

Jo, naposled jako novotina trať na TP včetně spojky do vozovny....kdy to bylo, rok 2008?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Janatak: MČ je asi retardovaná. :-)
Se řeší? Kolik dekád? :-)
Zeptám se jednoduše. Kdy se naposled začalo stavět? Nové tratě. Kdy? Nebylo to kdysi dávno od Technického muzea na Tech. park?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tak pokud vím správně, proti šalině na Lesnou je zdejší MČ, Kamechy a Kampus se řeší, stará Líšeň je na spadnutí, že by se zrovna nic nedělo se říct nedá...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jistě, že to nebude. :-)
Mně se jen líbí to, jak se uvažuje o nějaké zcela nové odbočce, ale přitom se nehlo s tratěmi, které se plánují hodně dlouho.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Hele, jakkoliv nevěřím, že ta odbočka k bazénu dojde existence v nějak dohledné době dvaceti let, ale z hlediska funkčnosti kolejové sítě, mělo by smysl tuhle odbočku (když už se o ní uvažuje) propojit třeba přes Šumavskou s tratěmi na Technologický park a na Veveří?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Taky jsem si říkal, co to tam bude jezdit. A samozřejmě tam nebude jezdit nic z KP a Ř, protože tam je přece NCKP, tzn. z KP se tam nelze pomocí MHD pohodlně dostat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Co třeba 10? :D od nádraží na Šilingrák, na Moravvák, k bazénu... a jednou za hodinku :D


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 07:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]