Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 92 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Stavba šaliny na Kamechy není rekonstrukce. Když bude nejhůř, a od dubna 2017 se kopat nezačne, mechoš vyfasuje krumpáč a lopatu a začne s přípravou na vlastní pěst. A já ho sem tam dojdu zbuzerovat, aby vše dělal technologicky správně. sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Jaká EIA, jaké uzemní rozhodnutí když se jedná o rekonstrukci?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
mechoš píše:
Jenže to co tvrdíš neni úplně pravda ....
Musí se to postavit nejpozději do konce roku 2019 jinak by se přišlo o dotace.

Jinak geologický průzkum probíhal začátkem roku a už je dávno ukončen ;-) ( Jak dopadl nevím, ale je už ukončen)
Takže předpokládám, že zahájení někdy kolem dubna 2017 je zcela reálné.


Rozpočtové období je do roku 2020 včetně, ale čerpat bude možné až do roku 2023.

Že je ukončen je klidně možné, každopádně od té doby se příprava nepohnula. Koukám, že si někteří představují přípravu investiční akce jak Hurvínek válku. EIA, územní rozhodnutí a stavební povolení si asi vycucáme z prstu a Vokřál zavolá Frantovi z [dosaďte stavební společnost dle vlastních preferencí], že tam chlapi můžou zítra naběhnout a kdyby to šlo bez papírů, bude jen rád. ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Konstruktivní kritiku beru, ale vycházet automaticky z domněnky, že co se dříve nepovedlo, tak se nepovede i teď neberu.
A co se týče těch 95% i v tomto hodnocení bych byl opatrný.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
xcav8: Pesimismus? :-D
Podívej, já taky chci, aby se začalo stavět. Pokud bych pro to mohl něco udělat, tak bych to udělal. Stále bych ale byl VELMI skeptický. Jako teď. Aneb: snažím se o nejlepší možnost, připravuji se na nejhorší. A nazývej mě pesimistou… Špatně.
Pokud tu máme jev, který v 95% případů produkuje jistý, stejný výsledek, který je shodou okolností vnímán jako negativní, a pokud já, před tím, než ten jev vyprodukuje výsledek, udělám „proroctví“ (pro nedostatek lepších slov v češtině, na angličtinu tu jsou asi někteří alergičtí), že to dopadne opět negativně, nejsem pesimista, pouze říkám to, co má největší pravděpodobnost, že to tak doopravdy bude. Jednoduché, fakt.
Doufám, že je všem jasný, že budu velmi rád, když se budu mýlit. Protože nakonec mi jde jen o to, aby se doopravdy KONEČNĚ něco stavělo. Sice si myslím, že jsou důležitější tratě, jako na Kemechy, Lesnou, nebo Kampus, ale čert to vem, ať je alespoň něco.
Názor je názorem, nevím, jak může být konstruktivní. Kritika může. A co se týče šíření něčeho, tak se obávám, že to je na ostatních, jestli to, co píšou, vezmou nějak vážně. Já pevně doufám, že ostatní mají vlastní názor, a že se mnou maximálně tak budou souhlasit.
Chceš něco konstruktivního? OK, co tohle:
Úplně už vidím, jak tu bude zase nějaké občanské sdružení, kterému bude děsně vadit, že jim trať povede u baráku. A budou podávat všelijaké stížnosti a někdo se tím bude muset zabývat a zase tu bude nějaké zpoždění. Nebo pak že bude nějaký problém s výběrem nějakých firem, co budou zařizovat nějakou část, zase tohle někdo napadne, soud a bude to trvat přibližně věčnost.
Takže ano, jsem velmi skeptický, budu věřit, až se doopravdy stavět bude, uznám, že jsem se mýlil, jak se tam zahájí provoz, do té doby budu jen doufat. Ale za věřícího mě nikdo fakt považovat nemůže.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Naxashi píše:
Pavel: Super. Šílený peníze, tak uvidíme. Stále ale nevěřím. Prostě to propadne. :-D
Je tam zmínka o R35. Pokud dobře vím, všechny Rka byly převedeny na Dčka.
A je opět strašně super, jak tam nevidím nic o D6. Wow. Prostě…neuvěřitelný. Já to říkám furt. KV kraj je díra, a ta dálnice tam nepovede.


Nechci být přehnanej optimista a taky uvěřím až se začne stavět, ale zase mne stále nebaví číst, jak to stejně nepůjde a že to propadne blablabla....
Tyhle názory rozhodně nejsou konstruktivní a zbytečně šíří ještě vetší pesimismus, než je na místě.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Pavel: Super. Šílený peníze, tak uvidíme. Stále ale nevěřím. Prostě to propadne. :-D
Je tam zmínka o R35. Pokud dobře vím, všechny Rka byly převedeny na Dčka.
A je opět strašně super, jak tam nevidím nic o D6. Wow. Prostě…neuvěřitelný. Já to říkám furt. KV kraj je díra, a ta dálnice tam nepovede.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
bugear píše:
To těžko, když se zrušila soutěž na PD a momentálně probíhá jenom geologický průzkum trasy. Při zcela bezproblémovém průběhu přípravy může být přelom 2018/2019 termínem zahájení.



Jenže to co tvrdíš neni úplně pravda ....
Musí se to postavit nejpozději do konce roku 2019 jinak by se přišlo o dotace.

Jinak geologický průzkum probíhal začátkem roku a už je dávno ukončen ;-) ( Jak dopadl nevím, ale je už ukončen)
Takže předpokládám, že zahájení někdy kolem dubna 2017 je zcela reálné.


Offline
820
25 led 2006 09:46
Ad MartinV: u dráhy tramvajové 30 m od osy krajní koleje.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Tak oproti minulosti je tu jedna důležitá změna a to dotace ze strany EU (https://www.novinky.cz/ekonomika/369221 ... liard.html). Takže ano, já věřím, že se do roku 2020 nějaké nové tratě dočkáme.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
výstižné:www.youtube.com/watch?v=XCBuia3tzyA


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
mechoš: Kamechy, to je ono! :-D
Super, to je datum, který je v současnosti aktivní. Ale kolik takových plánů tu bylo v minulosti? :-) To je to, o co mi jde.
Když se poprvé (v existenci) začne mluvit o nějakém takovém projektu, tak se zároveň stanoví i nějaký datum. Ten se nedodrží. A to je to, o co mi jde. Ne o cokoliv, co následovalo.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
121
29 črc 2014 19:57
mechoš píše:
Trať na Kamechy by se měla začít stavět 4/2017 ;-) s plánovaným dokončením přelom roků 2018 a 2019 ;-)

To těžko, když se zrušila soutěž na PD a momentálně probíhá jenom geologický průzkum trasy. Při zcela bezproblémovém průběhu přípravy může být přelom 2018/2019 termínem zahájení.

Jinak už v únoru bylo zasláno předběžné oznámení na Plotní, doteď ale nebyla zakázka vypsána, takže předpokládané zahájení 12/2016 se taky nestihne.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Původně se měla začít stavět někdy na podzim 2015, pak 2016 a tak se to odkládá dál a dál...


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Naxashi píše:
Podle slibů měla být tramvaj do Kampusu, nádraží přeložené, trať na Ečerovu protažená kamsi dál, to samé pro linku 5.


Trať na Kamechy by se měla začít stavět 4/2017 ;-) s plánovaným dokončením přelom roků 2018 a 2019 ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Na líšeňském fb dneska padlo, že údajně proběhlo nové zaměření a některé pozemky jsou po opravě v blízkosti nebo dokonce v trati. No co je na tomto pravdy...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Vydržení v tomto případě nehrozí ani podle starého ani podle nového občanského zákoníku.

Základní podmínkou vydržení je totiž dobrá víra, že vám z přesvědčivého důvodu náleží právo, které vykonáváte. V momentě, kdy pozemek je v katastru zapsán na jiného vlastníka a navíc veden jako drážní těleso, se lze takové dobré víry těžko dovolávat navíc podle leteckých snímků je trať v části, kde sousedí s obytnými domy doposud patrna minimálně ve formě jedné z kolejí, takže takovou dobrou víru by neměl ani ten, kdo koupil již rozšířený oplocený pozemek.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
TMB: zběžný dotaz, jaké je u nás prosím ochranné pásmo dráhy?


Offline
820
25 led 2006 09:46
Ty stavby nejsou na trati ale vedle trati. No a v ochranném pásmu dráhy lze zřizovat stavby jen se souhlasem drážního úřadu.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Já se jen trochu obávám, když ti lidi tu trať takto dlouhou dobu využívali pro své černé stavby a nikdo jim v tom nebránil, jestli pak nepřijdou na řadu nějaké zákony o vydržení nebo tak. V těchto věcech se nevyznám, ale vůbec bych se tomu u nás nedivil. Může někdo z místních diskutérů s právnickým vzděláním vyvrátit moje (doufám neopodstatněné) obavy? :wink:

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
MartinV: Nedočkáme se tak jako tak. Nebo snad věříš tomu, že se ve skutečnosti začne stavět? :-D

Jo, tuhle písničku jsem už někde slyšel.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
MtM: Až se tam začne něco dít, tak tomu budu věřit. :-)
Přístup co mám ke všemu. Sliby a plány ignoruji, začínám věřit, jak se začíná stavět, věřím zcela, jak je postaveno. Jinak se to tady nedá. Podle slibů měla být tramvaj do Kampusu, nádraží přeložené, trať na Ečerovu protažená kamsi dál, to samé pro linku 5.
A nediskriminuji. Uznávám, že pokud je papírování jednodušší, tak to je asi výhoda, ale opět: dokud se nezačne stavět…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Že je tolik vášní kolem přejezdu. Opraví se, fláknou se tam nějaký semafory který budou volit průjezd šalin, sem tam to nějakej gumokol zaignoruje a bude pocuchán a hotovo. Jaký s tím dělání najdezdů nebo podjezdů? Předpokládám, že tam nebude jak u kamenolomu s frekvence 53 sekund mezi spoji.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Zde jo, protože oproti jiným slibovaným tratím je tohle vyjímka a snažší cesta k nové TT. :wink:


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
MartinV: Nedočkáme se tak jako tak. Nebo snad věříš tomu, že se ve skutečnosti začne stavět? :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3287 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 00:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]