Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 92 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
bugear píše:
To těžko, když se zrušila soutěž na PD a momentálně probíhá jenom geologický průzkum trasy. Při zcela bezproblémovém průběhu přípravy může být přelom 2018/2019 termínem zahájení.



Jenže to co tvrdíš neni úplně pravda ....
Musí se to postavit nejpozději do konce roku 2019 jinak by se přišlo o dotace.

Jinak geologický průzkum probíhal začátkem roku a už je dávno ukončen ;-) ( Jak dopadl nevím, ale je už ukončen)
Takže předpokládám, že zahájení někdy kolem dubna 2017 je zcela reálné.


Offline
808
25 led 2006 09:46
Ad MartinV: u dráhy tramvajové 30 m od osy krajní koleje.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Tak oproti minulosti je tu jedna důležitá změna a to dotace ze strany EU (https://www.novinky.cz/ekonomika/369221 ... liard.html). Takže ano, já věřím, že se do roku 2020 nějaké nové tratě dočkáme.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
výstižné:www.youtube.com/watch?v=XCBuia3tzyA


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
mechoš: Kamechy, to je ono! :-D
Super, to je datum, který je v současnosti aktivní. Ale kolik takových plánů tu bylo v minulosti? :-) To je to, o co mi jde.
Když se poprvé (v existenci) začne mluvit o nějakém takovém projektu, tak se zároveň stanoví i nějaký datum. Ten se nedodrží. A to je to, o co mi jde. Ne o cokoliv, co následovalo.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
121
29 črc 2014 19:57
mechoš píše:
Trať na Kamechy by se měla začít stavět 4/2017 ;-) s plánovaným dokončením přelom roků 2018 a 2019 ;-)

To těžko, když se zrušila soutěž na PD a momentálně probíhá jenom geologický průzkum trasy. Při zcela bezproblémovém průběhu přípravy může být přelom 2018/2019 termínem zahájení.

Jinak už v únoru bylo zasláno předběžné oznámení na Plotní, doteď ale nebyla zakázka vypsána, takže předpokládané zahájení 12/2016 se taky nestihne.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Původně se měla začít stavět někdy na podzim 2015, pak 2016 a tak se to odkládá dál a dál...


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Naxashi píše:
Podle slibů měla být tramvaj do Kampusu, nádraží přeložené, trať na Ečerovu protažená kamsi dál, to samé pro linku 5.


Trať na Kamechy by se měla začít stavět 4/2017 ;-) s plánovaným dokončením přelom roků 2018 a 2019 ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Na líšeňském fb dneska padlo, že údajně proběhlo nové zaměření a některé pozemky jsou po opravě v blízkosti nebo dokonce v trati. No co je na tomto pravdy...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Vydržení v tomto případě nehrozí ani podle starého ani podle nového občanského zákoníku.

Základní podmínkou vydržení je totiž dobrá víra, že vám z přesvědčivého důvodu náleží právo, které vykonáváte. V momentě, kdy pozemek je v katastru zapsán na jiného vlastníka a navíc veden jako drážní těleso, se lze takové dobré víry těžko dovolávat navíc podle leteckých snímků je trať v části, kde sousedí s obytnými domy doposud patrna minimálně ve formě jedné z kolejí, takže takovou dobrou víru by neměl ani ten, kdo koupil již rozšířený oplocený pozemek.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
TMB: zběžný dotaz, jaké je u nás prosím ochranné pásmo dráhy?


Offline
808
25 led 2006 09:46
Ty stavby nejsou na trati ale vedle trati. No a v ochranném pásmu dráhy lze zřizovat stavby jen se souhlasem drážního úřadu.


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Já se jen trochu obávám, když ti lidi tu trať takto dlouhou dobu využívali pro své černé stavby a nikdo jim v tom nebránil, jestli pak nepřijdou na řadu nějaké zákony o vydržení nebo tak. V těchto věcech se nevyznám, ale vůbec bych se tomu u nás nedivil. Může někdo z místních diskutérů s právnickým vzděláním vyvrátit moje (doufám neopodstatněné) obavy? :wink:

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
MartinV: Nedočkáme se tak jako tak. Nebo snad věříš tomu, že se ve skutečnosti začne stavět? :-D

Jo, tuhle písničku jsem už někde slyšel.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MtM: Až se tam začne něco dít, tak tomu budu věřit. :-)
Přístup co mám ke všemu. Sliby a plány ignoruji, začínám věřit, jak se začíná stavět, věřím zcela, jak je postaveno. Jinak se to tady nedá. Podle slibů měla být tramvaj do Kampusu, nádraží přeložené, trať na Ečerovu protažená kamsi dál, to samé pro linku 5.
A nediskriminuji. Uznávám, že pokud je papírování jednodušší, tak to je asi výhoda, ale opět: dokud se nezačne stavět…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Že je tolik vášní kolem přejezdu. Opraví se, fláknou se tam nějaký semafory který budou volit průjezd šalin, sem tam to nějakej gumokol zaignoruje a bude pocuchán a hotovo. Jaký s tím dělání najdezdů nebo podjezdů? Předpokládám, že tam nebude jak u kamenolomu s frekvence 53 sekund mezi spoji.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Zde jo, protože oproti jiným slibovaným tratím je tohle vyjímka a snažší cesta k nové TT. :wink:


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MartinV: Nedočkáme se tak jako tak. Nebo snad věříš tomu, že se ve skutečnosti začne stavět? :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
No, hlavně obnova trati v tělese kde byla je řádově někde úplně jinde, než kdyby se tam mělo stavět mimoúrovňové křížení. Radši do těch pár metrů kolem přejezdu zainvestovat pár desítek tisíc, které se, až to bude aktuální, vyhodí při výstavbě MÚK, než tam zbytečně spálit desítky milionů na MÚK a tím stavbu značně prodražit.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Argument rekonstrukce × nová stavba je poměrně zásadní, takže jo, v tomto případě je nutné ponechat úrovňové křížení, jinak bychom se tratě taky nikdy nemuseli dočkat.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Na adrese http://www.brno-lisen.cz/prodlouzeni-tramvajove-trate-zvukovy-zaznam/t4459 je debata s tamními občany. Z toho je patrné, že mimoúrovňové křížení nebude, protože pokud bude obnova provozu po stávajícím tělese, jedná se o rekonstrukci drážního tělesa a není třeba stavebního povolení. Dnes je to trať, na které byl zastaven provoz, ale nebyla zrušena "pouze" rozkradena. To, že si tam někdo postavil garáž nebo plot, je jeho chyba a bude rád, když vyvázne bez pokuty. Pokud by se dělalo mimoúrovňové křížení, bude potřeba stavebního povolení. Vydání stavebního povolení budou napadat tamní občané a tratě se nedočkáme. Proto tam budou úrovňová křížení.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Rem píše:
Já se hlavně bojím názorů některých místních "černozahrádkářů"


Zrovna těch bych se nebál, ti budou rádi, že nebudou muset na svoje náklady likvidovat to co mají načerno.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Já se hlavně bojím názorů některých místních "černozahrádkářů"

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MartinV - nepřijdou mi dopravní intenzity vozidel na přejezdech takové intenzity, že by se kvůli tomu musela šalina na Holzovu řešit mimoúrovňově.

plánovat úrovňové křížení TT a silnice jen kvůli tomu, že je to levnější, je pěkná ptákovina

Výstavba mostů anebo zavrtání šaliny do podjezdů ti náklady zdvihnou na několikanásobek plánované rekonstrukce celé tratě. Při výše zmíněných počtech projíždějících aut a případné ceně rekonstrukce, nebo už rovnou novostavby, by takové dílo bylo těžko obhajitelné.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Já se obávám, že kdyby se to aktuálně řešilo mimoúrovňově, tak už to nelze pokládat za rekonstrukci, takže aby se tramvaj do Líšně mohla realizovat, musí to zůstat v té podobě kdy končil provoz v roce 1964.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 21:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]