Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 93 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Zde jo, protože oproti jiným slibovaným tratím je tohle vyjímka a snažší cesta k nové TT. :wink:


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
MartinV: Nedočkáme se tak jako tak. Nebo snad věříš tomu, že se ve skutečnosti začne stavět? :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
No, hlavně obnova trati v tělese kde byla je řádově někde úplně jinde, než kdyby se tam mělo stavět mimoúrovňové křížení. Radši do těch pár metrů kolem přejezdu zainvestovat pár desítek tisíc, které se, až to bude aktuální, vyhodí při výstavbě MÚK, než tam zbytečně spálit desítky milionů na MÚK a tím stavbu značně prodražit.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Argument rekonstrukce × nová stavba je poměrně zásadní, takže jo, v tomto případě je nutné ponechat úrovňové křížení, jinak bychom se tratě taky nikdy nemuseli dočkat.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Na adrese http://www.brno-lisen.cz/prodlouzeni-tramvajove-trate-zvukovy-zaznam/t4459 je debata s tamními občany. Z toho je patrné, že mimoúrovňové křížení nebude, protože pokud bude obnova provozu po stávajícím tělese, jedná se o rekonstrukci drážního tělesa a není třeba stavebního povolení. Dnes je to trať, na které byl zastaven provoz, ale nebyla zrušena "pouze" rozkradena. To, že si tam někdo postavil garáž nebo plot, je jeho chyba a bude rád, když vyvázne bez pokuty. Pokud by se dělalo mimoúrovňové křížení, bude potřeba stavebního povolení. Vydání stavebního povolení budou napadat tamní občané a tratě se nedočkáme. Proto tam budou úrovňová křížení.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Rem píše:
Já se hlavně bojím názorů některých místních "černozahrádkářů"


Zrovna těch bych se nebál, ti budou rádi, že nebudou muset na svoje náklady likvidovat to co mají načerno.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Já se hlavně bojím názorů některých místních "černozahrádkářů"

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MartinV - nepřijdou mi dopravní intenzity vozidel na přejezdech takové intenzity, že by se kvůli tomu musela šalina na Holzovu řešit mimoúrovňově.

plánovat úrovňové křížení TT a silnice jen kvůli tomu, že je to levnější, je pěkná ptákovina

Výstavba mostů anebo zavrtání šaliny do podjezdů ti náklady zdvihnou na několikanásobek plánované rekonstrukce celé tratě. Při výše zmíněných počtech projíždějících aut a případné ceně rekonstrukce, nebo už rovnou novostavby, by takové dílo bylo těžko obhajitelné.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Já se obávám, že kdyby se to aktuálně řešilo mimoúrovňově, tak už to nelze pokládat za rekonstrukci, takže aby se tramvaj do Líšně mohla realizovat, musí to zůstat v té podobě kdy končil provoz v roce 1964.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mrzí mě, že se tam plánuje úrovňové křížení. Protože se dí předpokládat, že v oblasti vznikne nová zástavba atp., plánovat úrovňové křížení TT a silnice jen kvůli tomu, že je to levnější, je pěkná ptákovina. Trochu se dívat dopředu (a ne jen na současný stav) by neškodilo.


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tramvaj v Holzově: o zastávkách rozhodnou lidé

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Není úplně výhodné, že je značná část východní části města závislá na průjezdnosti jednoho kritického místa - viaduktu, které nelze jinudy objet. Stačí, aby pořádně zapršelo a je vymalováno. Zčásti by to mohla řešit propojka mezi Juliánovem a SO, ale ta nemůže být dřív, než VMO přes Akátky, takže asi nikdy.

Možná by se dalo uvažovat i o manipulačním propojení Kounicovy a Veveří přes ŠumaVskou (bez trojúhelníků, jen ve směru TP-Minská).


Naposledy upravil chat-maniac dne 11 srp 2016 21:03, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Akorát by se nesměl být neprůjezdný ten viadukt. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Navíc pokud by bylo třeba jet "po zrušené spojce", tak se nabízí jet na Maliňák, kde se může souprava bez problémů otočit kolem Tuzexu.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
eframmcbeth - ta odbočka z Křenky na Dornych se zrušila právě kvůli malému využití (za komárů využití snad jen jako návoz pracujících ze Zvonařky k Zetoru) a také kvůli mizernému stavu výhybek Křenová/Dornych. Ponechání odbočky a opravy výhýbek při tak malém využití nemělo valný význam, nehledě k tomu, že tam nejednou došlo k vykolejení.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Navíc není dobré mít výhybky projížděné pouze jedním směrem, ty se potom opotřebovávají nerovnoměrně a snadno na nich tramvaj vykolejí.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Nechávat v zemi a udržovat čtyři výhybky navíc na "zítra ale může" je poměrně drahý špás, nehledě na pomalejší jízdu proti hrotu.

Tohle křížení má jen jedno teoretické využití: Problém pod viaduktem, při všem jiném se dají využít jiné spojky.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
eframmcbeth: To taky nechápu, to křížení tam mělo zůstat celé. Možná to není využité dnes, zítra ale může.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Asi pro někoho blbej dotaz, ale proč se zrušily koleje z Křenové na Dornych?
http://foto.bmhd.cz/foto.php?14731
Připadá mi, že by se hodily, vím, že jsou v některých plánech do budoucna, ale nevěděl jsem, že už tam kdysi byly. Co vedlo k jejich zrušení?


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jo pardon, trochu jsem se upsal. Jasně, splítka je něco krapet jiného. De facto úvrať, i když tam není klasický kříž, ale je využita pouze kolej z centra, druhá je zaslepená (to lze vidět na fotce). Snažil jsem se to zaznačit do mapy, vozy směrem do centra najíždějí vždy přes levou kolej (ve směru jízdy, na konečné využívají pochopitelně obě koleje.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Samozřejmě, že to v praxi nejde, ale v případě výluky/problému na jedné trati, by se to mohlo hodit.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Nejedná se sice o klasickou tramvajovou trať, ale dle snímku trati bych soudil, že toto téma bude pro můj dotaz nejvhodnější

MartinV píše:
... přikládám jinou fotku, na které je linka U-bahnu ukončena splítkou před konečnou ... :


Nechápu to, jak je možné ukončit linku splítkou?


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Škoda, že se u nás TT budují stále jako povrchové. Ono podpovrchové vedení stojí víc, to ano. Ale nezavazí to na povrchu, tzn. dělá méně hluku a není omezováno jinou dopravou; a nástupiště jsou tudíž většinou krytá.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pořád nechápu k čemu by takové propojení bylo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Za tohoto režimu, hygienických a dalších norem nerealizovatelné. Kdyby se povedlo sbourat aspoň půl restaurace Chajda na Belcrediho, tak by to možná šlo vylobovat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 pro 2024 18:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]