Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 33 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Zajímalo by mě jediné. Proč to nestihli? Čí zodpovědnost to byla? Proč to v tom článku není. Nějaké skutečné informace…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Trapas aktivistů v Brně: nestihli uzávěrku referenda, vyhrožují dalším

To je prostě banda...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
goldfinger píše:
Raději funkční byť dražší,než jednoduché, ale pitomé řešení.

Když se zvládly vykutat tunely pod kénikem, nevím proč by to nemělo jít pod štatlem.


Srovnání tunelu pod kénikem a tunelu pod historickým centrem je míchání hrušek a jablek.
Ano všechno jde, ale za jakou cenu?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Raději funkční byť dražší,než jednoduché, ale pitomé řešení.

Když se zvládly vykutat tunely pod kénikem, nevím proč by to nemělo jít pod štatlem.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
goldfinger píše:
Co furt všichni proti Blance máte? Náklady na provoz silničního tunelu jsou řádově úplně jinde, než u železničního, o podchodu ani nemluvím. Pucovat se musí všechno, ať je to na zemi nebo v podzemí.


Ale proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.
Nesouhlasím aby se centrum Brna takto poddolovalo.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Co furt všichni proti Blance máte? Náklady na provoz silničního tunelu jsou řádově úplně jinde, než u železničního, o podchodu ani nemluvím. Pucovat se musí všechno, ať je to na zemi nebo v podzemí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taková situace může vcelku reálně nastat. Každá podzemní stavba je nákladná a nevyspytatelná. A geologické podmínky Brna jsou k podobným stavbám dost nevhodné.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
A budeme mít v Brně druhou Blanku.
Nejenom kolik by stála výstavba, ale jejich následná údržba.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Já ti nevím, nejsem stavař, ale přijde mi, že jakékoliv tunely pod Brnem (=centrem) jsou docela slušné scifi. Možná ty šaliny pod hlavasem, to je mělké a v podstatě jen snížená silnice, ale stavět čtyři docela masivní tubusy (pro vlak tuším něco kolem 10 m v průměru) v brněnském terénu vysušené bažiny s kvanty neprobádaných sklepů a dutin... Nevím, nejsem stavař, ale čuju v tom pár nemalých průšvihů.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Proč by na Ostravu musely být (oba) podzemní výjezdy?

Bezdéčka nejsou fyzikální vlastností podchodů a pasáží. Když bude MP plnit své povinnosti a účel, k němuž byla zřízena a ne kontrolovat špatně zaparkovaná auta, může být v podchodu/ pasáži pořádek.

Bohatě by stačily dvě podzemní úrovně. Minus jedna šaliny, minus dvě SJKD, případně VRT. Byly by paralelně, takže žádná další úroveň by třeba nebyla.

Přesun šalin pod povrch není kvůli tomu, aby mohla jezdit auta, ale aby se rozdělily proudy pěší dopravy na cestující MHD a tranzitující Tesco - Masaryčka.

S terminálem u grandu by se určitě něco dělat mělo, naprostý souhlas. Místa je tam spousta, návrh z 80. let předpokládal dvoupatrové nádraží, které by využilo nižší nivelety Koliště. Řešením by bylo přemístit stávající parkovací místa pro auta o pár metrů dál, kde je ten hyper moderní závorový systém nainstalovaný BNSD a tam postavit parkovací dům. Na Nových sadech je to hloupost, protože je to odtamtud do centra daleko, pokud teda zrovna nechcu na Petrov.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Dva podzemní výjezdy na Ostravu, plus jeden na Prahu a jeden na Vídeň + SJKD + podzemní stanoviště šalin. Kolik si to vlastně představuješ úrovní pod tou zemí?

A za sebe říkám nechci mít tramvajový uzel pod zemí. Nechci to mít dále na nástupiště, nechci se pokaždé šplhat nahoru jak krtek, nechci mít víc kapsářů a bezdomovců na nádraží (nebo se rádi procházíte podchodem na nádraží večer?), už teď jich tam je víc než dost. Nechci při přestupu čichat smrad jak v metru. Ano u metra za to alespoň něco mám a to je rychlejší průjezd. Tady by se to akorát vnořilo a za chvíli vynořilo, úspora žádná, protože to budu mít dál. A důchodci, invalidé a maminky s kočárky by také jistě měli radost, když by museli výtahem pod zem. A proč? Aby tudy mohla projíždět auta? Ať se postaví poblíž parkovací dům pro dostatek aut poblíž Nových sadů. Stejně většina aut tam projíždí zaparkovat, nebo do pěší zóny případně směřují k nádraží u Grandu. Jenže s nádražím na Benešové se stejně bude muset něco udělat, protože ve špičce začíná kolabovat, tam už se víc autobusů nevejde. Včera stání 4 minuty na přechodu a blokování dopravy než se uvolnilo místo. Některé autobusy nechaly naopak lidi vystupovat mimo nádraží (prakticky na křižovatce). A to nemluvím o standardním (dle informačních panelů SA) nastupování a vystupování lidí do vozovky, v druhé řadě autobusů. By mě zajímalo, kdo to povolil. Tipuji, že nikdo a čeká se až se tam něco stane.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kdyby byly dva výjezdy na Ostravu, tak by úvrať nebyla potřeba v žádném směru.

I nádraží v centru může být moderní, to ostatně naznačují uveřejněné studie. Velká část regionálek může jet SJKD. Kdyby současný hatemen vyndal hlavu ze zadnice, mohl z toho udělat volební téma, ale raději se bude hádat se ŽB o hovadiny.

Přidání druhé úrovně v přednádražním prostoru je nezbytné, má-li se tento prostor smysluplně organizovat. Za sebe říkám, že pod celým kolejištěm od pošty až po odbavovací budovu by měla být jedna velká pasáž s obchody, pokladnami a veškerým servisem. Tahle pasáž by pokračovala až k podzemním nástupištím šalin. Levné by to nebylo, ale funkční ano.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zlatoprst: tady se nejedna o dve hlavni nadrazi, ale o jedno hlavni a jedno mensi pro regionalni linky. Zkratka to chapu jako dostatecne uspokojeni vetsiny cestujicich. Abychom meli i nadrazi v centru i to nove a moderni. Prednadrazni prostor byl dimenzovan na potreby 19. stoleti, dnes uz nedostacuje, alespon pokud nechame jen jednu uroven na povrchu pro vsechny druhy dopravy.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
goldfinger: A jestli VRT bude jezdit takto?
http://www.vysokorychlostni-zeleznice.c ... D_2012.jpg

Prostě v Brně se budou sbíhat tři směry a asi nevyřešíme všechna spojení bez úvrati a ani nemůžeme nyní tušit, jak vlaky pojedou. Totiž Praha - Ostrava může být nakonec rychlejší i přes Brno než přes pomalou severní větev a pak toto bude primární trasa. Přehození směru u VRT trvá pár minut, jelikož se pravděpodobně bude v Brně přestupovat mezi 2 VRT linkami, tak to vlastně ani nemusí vadit. A upřímně, i pro odsunutou variantu lze postavit tunel pod celým Brnem, ne? Jistě nám to stát zaplatí stejně jako u přisunuté varianty ;-) Aby jsi se nakonec nedivil, že ta úvrať bude i pro přisunutou variantu ve směru Praha - Brno - Vídeň. To se jen teď ten tunel musí slíbit, protože jinak by jim to nevycházelo tak dobře pro výpočet kapacity nádraží. Ve srovnávací studii se pak napočítá cena bez tunelu a kapacita s tunelem plus se tam napíše jedna poznámka. Jednoduché.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Mít dvě hlavní nádraží je ve měst e velikosti Brna hloupost.Copak cestující dálkovými spoji nemají právo prijet do centra?! Napojeni VRT na odsunuto u rolu by šlo mozna technicky jednodušší, ale provozně na veky věku horší.Zejmena kvůli uvrati převládajícího směru.Na stávající HBF lze přivést VRT tak,aby nemusel úvraťová žádný směr.
Kapacitní parkoviště se dá postavit i za Tescem.

Pěší zóna před rolu je kapitálni broskvovina, stojím si za tim, ze chaos muže vyřešit jen šalina do úrovně -1. Získal. Y se tim bezkolizni příchod k vlakům a rozdělily by se proudy.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ona by ta situace kolem brněnské Roly šla vyřešit poměrně snadno ke spokojenosti drtivé většiny lidí - odsunem, ale ponecháním stávajícího nádraží pro regionálky. Z mého pohledu:
- lidé z regionu, pokud chtějí, budou mít stále spojení do centra - na MHD, pěšo, nebude vadit pěší zóna v Nádražní ulici
- cestující v dálkových spojích dojedou na moderní nové hlavní nádraží, kde bude kapacitní parkoviště, stání taxi i nějaká MHD - většina z nich má hodně zavazadel, to stejně není na cestování MHD, popř. mohou přestoupit na regionální vlak a dojet na Brno-střed; taky jim nebude vadit pěší zóna v Nádražní
- pěší zóna by skutečně pomohla prostor otevřít, navíc by se hodilo ono zpřístupnění nádraží od Tesca - pokladny, infocentrum, přístup na nástupiště
- odsunuté nádraží je taky lépe situované pro budoucí stavbu VRT
- menší intenzita dopravy by mohla mch. umožnit opravu starého železničního viaduktu od Vídně


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
OndraK - do jisté míry pravda, ale na druhou stranu dobře, že se s přednádražím něco děje. Čekat na reko nebo odsun nádraží by akorát konzervoval stávající nevyhovující stav na další dlouhý léta.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Řešit revitalizaci a reorganizaci přednádražního prostoru v situaci kdy není dořešeno nádraží je zásadní chyba. Ten prostor by se měl řešit komplexně jako celek. Už jen, aby se zamezilo situaci kdy se bude rozkopávat nedávno kompletně rekonstruovaný prostor.

Jo, přednádraží je hnusný a nádraží potřebnou rekonstrukci přednádražního prostoru brzdí. Ale právě kvůli tomu by mělo město věnovat vyřešení nádraží maximální úsilí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Tak je prostě nevolte, to je celý....


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Pánové, přestaňte s tím kafemlejnkem... Váš názor jsme tu za dnešní den slyšeli už nespočetněkrát.

Hollan by měl jít od kormidla, den bez aut je blbost, pěší zóna na Nadražní je blbost, a já dnes pojedu autem na truc... Jako malý děti. Tady i v dalších vláknech.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Protože drážní úřad funguje jako stavební úřad pro drážní stavby.

Pevně věřím, že Hollan půjde od válu dřív, než se ten nesmysl stihne realizovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
eisenbóni je vyhnali? Jestli je spíš nevyhnali vietnamští stánkaři...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Street fest na Minské byla tak úspěšná akce, že se možná bude příští rok nějakou sobotu opakovat. Což je naprosto v pořádku. Uzavření Nádražní byl akorát kapric neomarxistických pomatenců, kteří však bohužel chtějí své snažení dotáhnout od tohoto sociálně inženýrského pokusu k trvalému stavu. Dokonce na fb ŽB se přiznali, že jednali o umístění kas na straně u Tesca a eisenbóni je vyhnali, takže zatím z toho nebude nic. No kdyby dosáhli otevření podchodů za Tesco, tak bych jim možná částečně ten čtvrteční brajgl odpustil.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Zajímalo by mě, na základě čeho o něčem takovém drážní úřad rozhoduje...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
"a zůstane jen zábradlí mezi tramvajemi, protože na něm bude drážní úřad trvat."
Tak pánové, je to dostatečně jasně vysvětleno?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 14:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]