Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 34 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
"Vy nás ale zásobujete, pane Karfík...."

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Boha jeho, ještě že budou volby, snad se tam žít Brno už nikdy nedostane.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Pěší zóna u nádraží v Brně se radnici zalíbila, úpravy začnou do tří let
http://brno.idnes.cz/den-bez-aut-cwo-/brno-zpravy.aspx?c=A160923_2275024_brno-zpravy_lva


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K.: souhlas, uzavření Nádražní ulice byla cipovina. Ale když někdo si pořád potřebuje něco dokazovat. :-x


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Ondra: Konečné slovo sice ano, ale neumím si představit, že by stát dokázal postavit takto rozsáhlé nádraží bez součinnosti samosprávy. A pokud ta dostane zakázáno součinnost poskytnout, je výsledkem nejlépe pat.

Pavel: pro závaznost jsou stanoveny dvě podmínky - účast alespoň 35 % voličů u referenda a vyslovení se alespoň 25 % všech voličů v obci pro jednu možnost. Jak čtu ten zákon, vychází mi, že i neoznačená otázka se započítává do celkové účasti (byl jsem účasten, ale zdržel jsem se hlasování), avšak samozřejmě ne do potřebných 25 % všech voličů.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jestli se nepletu, tak konečné slovo o poloze nádraží bude mít stát a pro ten výsledek referenda závazný nebude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Myslím si, že jsou otázky schválně psané takto špatně, aby se to mohlo dát k soudu a zdržet současné varianty. Ale uvidíme. Co udělat tady anonymní hlasování, kdo jak bude volit?
Tedy nějak takto:
ANO pro nádraží podél ulice Nádražní, ANO pro otevřené soutěže
ANO pro nádraží podél ulice Nádražní, NE pro otevřené soutěže
NE pro nádraží podél ulice Nádražní, ANO pro otevřené soutěže
NE pro nádraží podél ulice Nádražní, NE pro otevřené soutěže
Nepůjdu hlasovat

A netušíte jak to bude, když lidé budou odpovídat pouze na jednu otázku a pro druhou nebude dostatečný počet odpovědí? Bude pak závazná jenom jedna?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Přesně je tam psáno "v dosavadní poloze podél ulice Nádražní". Tohle musí být splněno jako celek, musí to být dosavadní poloha na ulici Nádražní. Ne nějaká jiná poloha na této ulici, jen ta dosavadní.

Jak moc to plní vítězný návrh, to nedokážu soudit. A má skromná intuice je, že to bude jednou muset interpretovat soud. Každopádně se v té soutěži objevil z mého pohledu nejzajímavější návrh za Titaniem a ten by tímto byl smeten ze stolu dle mého soudu docela jednoznačně. Přitom - jak jsem psal výše - pokud by takový návrh zvítězil v soutěži, byly by obě otázky v rozporu.

Edit: Abych vysvětlil čeho se bojím - má obava je scénář, že nakonec vyjde nejlépe nějaká trochu posunutá varianta Petrov, což město podpoří. Dříve či později se ale může objevit nějaký aktivista, který bude činit právní kroky proti takovému minipřesunu (resp. jeho podpoře městem), neboť by tak město činilo v rozporu se závazným referendem. A celé se to bude brzdit a brzdit... A to jen kvůli vadně napsané otázce.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
V první otázce je vymezená poloha slovy "podél ulice Nádražní". Tato ulice začíná/ končí na křižovatce Nové sady. Otázkou je, co se ještě vleze pod pojem "podél ulice Nádražní". Jsou to jen nástupiště, nebo musí zhlaví končit na úrovni Nových sadů? S jakou tolerancí?
Osobně se domnívám, že vítězný návrh na nádraží v centru toto vymezení nepřekračuje, ale pohledů může být víc.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Osobně mám docela obavu o znění té otázky, resp. otázek. Konzultoval jsem to i přáteli právníky a v podstatě jsme se nebyli schopni shodnout na tom, k čemu ta otázka vlastně zavazuje. Je tam hned několik sporných bodů, mimo jiné:
- co je to "současná poloha"? Je to ještě varianta Petrov? Co se smí přenést, půjde-li o "současnou polohu"? Nejspíše to znamená, že se nesmí měnit půdorys, ale je rozšíření a přenesení "centra" nádraží dále stále ještě současnou polohou? (viz přístavba VRT, se kterou se musí v projektu počítat) Ale jak moc se smí půdorys měnit? Zkrátka tady je problém, že je věc až moc přesně specifikovaná.
- co je to modernizace? Modernizace není přestavba, modernizace je úprava současného stavu o nové funkce. Varianta Petrov je přinejmenším přestavba, modernizací je třeba to nové zabezpečovací zařízení co se tam má někdy v příštích letech dávat. Je to tedy vůbec otázka na nové nádraží? (V referendu jde jen o otázku přesně tak jak je položená. Nehlasuje se o žádných doprovodných vysvětleních, hlasuje se čistě a jen o otázce). Tady tedy naopak dává otázka naprostou volnost, je málo specifikovaná.
- kontradiktornost otázek - pokud z otevřených soutěží podle druhé otázky vyjde jakékoliv jiné řešení než to současné, bude možné ho realizovat, pokud bude Brno zavázáno vystupovat proti přesunu byť o metr?

Osobně mám o dilema postaráno, nebudu ten den v Brně, ale asi tak bych nehlasoval. Zavazovat město k něčemu, čehož interpretace je dost nejasná, mi přijde silně nefér.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Problém rozšíření podchodu až k Masaryčce trošku vidím v tom, že v ústí Masaryčky jaxi není kam ten výlez dát, leda tak na Bašty, ale to nic neřeší.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Co pořád máte s tím úplně zbytečným zakopáváním tramvaje? Stačil by pořádný podchod (rovně pod celým nádražím, od Tesca až k východu do Masaryčky) a nádražní hala v podzemí.
Jaké by byly pěší směry?
-- centrum --> Tesco -- slezu do podzemí, s ničím se nekřížím a jdu
-- centrum --> tram -- (toto je jediná situace, kdy by tramvaj ve sklepě byla lepší)
-- centrum --> vlak -- slezl bych do podchodu, koupil jízdenku, vylezl nahoru
-- tram --> vlak -- slezl bych do podchodu, koupil jízdenku, vylezl nahoru
-- tram --> tram -- přechod v jedné úrovni, asi jedno kde (za mně lépe nahoře, v otevřeném prostoru se lidé orientují lépe než pod zemí). Nahoru/dolu poleze málokdo.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ještě mě napadla jedna věc - existuje dopravní značka průjezd zakázán. Je ovšem otázka, jaký by to mělo v Brně účinek.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
A jak odfiltrovat tranzitní od zdrojové a cílové dopravy?! Z principu je nesmysl, aby se k roli nedalo přijet autem. Přeložení šaliny pod zem by přineslo jednak usměrnění dvou navzájem kolidujících proudů pěší dopravy - od šalin a k nim a tranzitujících z role nebo obchoďáků na rolou do centra. Díky tomu by se snížila zátěž na přechodech, kde to dnes neustále vypadá, jako o prvomájovém průvodu.

Mohly by se posunout ty hnusné budníky nad výstupy ze stávajícího podchodu a získala by se možnost přehlednějšího odbočení do Benešovy. Auta by mohla zůstat na povrchu a ještě by se získalo pár cenných krátkodobých parkovacích míst.


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Janatak: chapu, ze to neni zcela korektni srovnani, ale na Hauptbahnhof ve Stuttgartu je pod zemi U-bahn (Stadtbahn, cili neco mezi tramvaji a U-bahnem) i S-bahn. A nejak jsem si nevsiml, ze by to vytvorilo barieru. Vlasnte naopak - kdo jde na U-bahn/S-bahn, sejde dolu pod zem, nemusi se vyhybat autum atp.

Ale za par let budou mit pod zemi nejen U i S, ale cele nadrazi. V Brne by stacilo, kdybychom soupli pod zem saliny. Ano, opravdu by to pomohlo. Mch. ve Stuttgartu ma Stadtbahn 4 nastupiste.


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Bohuzel, jak pise ds. Sice je referendum dobry nastroj demokracie, ale za soucasnych podminek to smrdi. Navic jako obcane nemame dostatek informaci - myslim ze strany odborniku - lidi ze SZDC, VUT, atp.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Janatak píše:
To je ohromnej nápad, zakopeme šaliny pod zem a uděláme supr bariéru pro celý město...První, co by se z tohoto prostoru mělo vykázat, je tranzitní iad doprava mimo zásobování a místní obsluhu. Samozřejmě, jak napsal Ondra, s úpravami na křižovatkách v okolních ulicích, aby se tam dalo projet.
Proč bariéru? Kdyby se šaliny zakopaly pod zem, bude se IAD vyhazovat mnohem lépe. Hlavně kvůli tomu, že jediné, co tam pro IAD je nutně potřeba, je obousměrný průjezd k parkovišti před nádražím, se šalinami pod zemí by se tam ten obousměrný průjezd vybudoval velmi jednoduše a počet automobilů by se výrazně snížil. Z nádraží by se pak dalo jít přes "nádražní náměstí" kamkoliv.

A kdyby tam byla potřeba zachovat průjezd IAD, i ten se dá schovat pod zem v podobném režimu, jako nyní. Prostě vše o úroveň níž, se vstupy do podchodů na nástupiště na prakticky stejných místech, kde jsou vstupy do podchodů nyní (příp. ještě s několika dalšími).

A pokud to má být v podzemí vzdušné a prosvětlené, dá se udělat průhledný strop oněch podchodů - obdobně jako je dělaný např. vstup do Louvru v Paříži.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Ideální je mít celý prostor zcela bez bariér. Tak jako například Bahnhofplatz v Bernu.
foto: http://tuchschmid.ch/projekte/uberdachu ... chin-bern/


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Rem: radsi se neucastnit

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
To je ohromnej nápad, zakopeme šaliny pod zem a uděláme supr bariéru pro celý město...První, co by se z tohoto prostoru mělo vykázat, je tranzitní iad doprava mimo zásobování a místní obsluhu. Samozřejmě, jak napsal Ondra, s úpravami na křižovatkách v okolních ulicích, aby se tam dalo projet.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
O změně úrovně nástupiště šalin současné vedení neuvažuje kvůli tomu, že by to bylo drahé. Promarněná šance, to je jediné, co se dá k tomu říct.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Jestli by jim to referendum neměli zatrhnout když na něj takto "legálně" upozorňují. Sám mám dilema, jít tam a říct jim svoje "NE" nebo na to kašlat a doufat že tak udělají i ostatní a referendum nebude mít žádnou váhu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Koukám, že příznivci referenda zase o sobě dali vědět.
http://brno.idnes.cz/transparenty-nadra ... pravy_krut
:roll:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Velká škoda, že dnes už se asi nikdo nerozhodne zakopat šaliny pod zem. Rázem by bylo na nádraží více místa. Tyto akce + oblíkání soch by mě přesvědčilo k odsunuté variantě hlavasu (kdybych se k ní neklonil už dřív).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Bodejť by tam tranzit nebyl když průjezd přes nádražní supluje chybějící levé odbočení z Křenové do Koliště. Jako zneprůjezdnění Nádražní budiž, ale musí tomu předcházet adekvátní opatření v okolních ulicích tak, aby se s tím zákazem dalo normálně fungovat. Hollan tím zákazem dokazuje, že ho nějaká doprava absolutně nezajímá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 lis 2024 08:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]