Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 91 z 801    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 801  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Včera se opět naplno ukázala neschopnost a ignorance odboru dopravy a Brněnských komunikací. Z neznámého důvodu se uzavřel husovický tunel, jezdilo se objížďkou přes Provazníkovu a Merhautovu. Naštěstí někoho napadlo vypnout světelnou signalizaci u husovického portálu, ale už se dál nezabýval dopady na křižovatky Provazníkova-Merhautova a Merhautova-Porgesova, takže se tam štosovaly kolony, protože signalizační plán zůstal nastavený jako na normální provoz, včetně vyklizovací fáze na výjezdu z husovického tunelu do Lesné, kde samozřejmě nic jet nemohlo. Kdyby signalizaci vypnuli úplně, byla by doprava daleko plynulejší.
Ale to je těžký, když náměstek pro dopravu (který bydlí kousek odtud) řeší cikánský fotbalisty a housing first místo aby se dopravou zabýval.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
agent - no jo, ale tím, že bys natvrdo vybudoval skrz Židenice buspruhy a snížil tak kapacitu komunikace o 50%, tak zároveň stejný počet řidičů a ostatních uživatelů do mhd hned tak nedostaneš. To znamená, že případné kolony na VMO postihnou i příjezdové trasy k VMO, kolony budou delší a budou i tam, kde teď zatím nejsou. Jakkoliv souhlasím s preferencí mhd, kde to jde, tady to by to bylo hodně špatně v momentě, kdy iad nemá alternativní trasu v této části města.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
agent_s_teplou_vodou: Nesdílet optimismus je jen racionální.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Nesdílím váš optimismus ohledně dobudování VMO. Vždyť například termín dokončení rozšíření Žabovřeské včetně výstavby tramvajového tunelu byl do května 2017, a po Plotní se měly šaliny prohánět už dávno.

Veškerý tranzit od Vyškova/Kyjova/Hodonína/Bratislavy směrem na Svitavy jede okolo židenických kasáren.
Proč bych měl já, jakožto obyvatel této části města trpět za to, že kraj/stát není schopen postavit obchvat města?
Proč by volení zastupitelé na magistrátu neměli hájit zájmy svých voličů? A zájmem voličů je fungující městská veřejná doprava, která má přednost před dopravou individuální, a tím spíš před tranzitem. A k zajištění spolehlivosti městské veřejné dopravy v oblasti Židenic bude nutný radikální řez: Vybudovat BUS pruhy, a naprogramovat všechny světelné křižovatky pro preferenci vozů MHD. Vždyť čím častěji budou vozy MHD stát v kolonách, tím víc lidí přesedne do aut, a tím se bude situace dále zhoršovat.


Offline
Uživatelský avatar

6991
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je pravda, že teoreticky by na dobudovaném VMO neměly vznikat kolony. Uvidíme. Na druhou stranu, kromě okružek, popř. nějakého Expresu, tam snad nic nepojede.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MartinV píše:
V Praze i jinde na západ od nás mají BUS pruhy i na takových komunikacích. Aneb když se chce, všechno jde. I preference MHD.


Ono ne že by se nechtělo, ale jak píše Ondra, musíš mít pro iad dopravu alternativní trasy, pokud jim do zatížené komunikace hvízneš buspruhy. VMO od Tomkáče po Gajdošku, jakkoliv je nutno mhd preferovat, tady by doprava zkolabovala. Bo auta nemají alternativní kapacitní komunikaci, kterou jet jinudy.

Si to vem dneska...frézuje se Ostravská, je zakázáno na ni odbočit směrem na Vyškov, a kolony na VMO odsud až po královopolský Tesco. A teď si vezmi, jak by to tu vypadalo, kdyby jeden z těch dvou pruhů v jednom směru byl bus pruh... :-?

Až bude severojižní obchvat (D43 a jihozápadní tangenta), VMO alespoň od Tomkáče po Černovickou, tak bus pruhy klidně, budou-li pak potřeba.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6991
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Marecek.00: Když jsem jel naposledy v Praze, bylo to na komunikaci tohoto typu, jméno nevím. Ale že jsem jel s německým řidičem v BUS pruhu a chvilku mi trvalo, než jsem mu vysvětlil, že by tam jet neměl, to si pamatuji. Možná ne v tebou napsaných případech, ale ano, mají BUS pruhy.

Jinak možná to v dnešní době nemá cenu, bo nemáme obchvat. To už je trochu jiná liga, bohužel naši krajští představitelé s tím nedokázali dosud udělat vůbec nic.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MartinV píše:
V Praze i jinde na západ od nás mají BUS pruhy i na takových komunikacích. Aneb když se chce, všechno jde. I preference MHD.

Pokud na komunikaci s nedostatečnou propustností zavedu bus pruh, tak tu propustnost ještě snížím. Výsledek bude ten, že se to zašpuntuje o to víc, a busy se do toho pruhu ani nedostanou, protože zůstanou stát už před ním, nebo se situace stane natolik neúnosnou, že řidiči aut začnou bus pruh prostě ignorovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
V Praze je BUS pruh na magistrále, v tunelech (Blanka, Stahovský, Mrázovka...)?

Nic proti BUS pruhům na Kotlářské nebo Drobného, ale tam ani nejsou potřeba. Potřeba by byly na Provazníkově nebo Svatoplukově, což ale jsou hlavní průtahy pro auta, obdobně jako výše zmíněné v Praze.
Neštěstí je to, že ty nejdůležitější linky (44/84 a 25/26) jezdí právě po této části VMO. V momentě, kdy bude VMO dobudována (zejm. VMO Tomkovo nám. a Rokytova), zde mohou BUS pruhy vzniknout, neboť bude objízdná trasa. Ale opět - tou dobou nejspíše nebudou potřeba, protože zde (snad) bude doprava plynulá. Naopak vzniknou kolony na Žárošické a Jedovnické, kde dnes není s průjezdem problém, takže se bude až do dobudování tunelu pod Vinohrady 25/26 sekat tam.


Offline
Uživatelský avatar

6991
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K. píše:
BUS pruhy by ten binec akorát znásobily.

V Praze i jinde na západ od nás mají BUS pruhy i na takových komunikacích. Aneb když se chce, všechno jde. I preference MHD.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Plus třeba prakticky neprůjezdná Černá pole (tj. větší nátlak na okolní křižovatky, zejm. křižovatku Jugoslávská x Merhautova), plus uzavřená Přadlácká... Je toho hodně. A nevím jak na silnicích, ale tempo prací v těch Černých polích je uchvacující.


Offline
2848
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ondra K. píše:
BUS pruhy by ten binec akorát znásobily.

Tady se spíš ukazuje, že je potřeba uzavírky plánovat s rozumem a vzájemně je koordinovat. Omezit D1 směr Vyškov na jeden pruh, zavřít exit na Slatinu a výrazně omezit Ostravskou a křižovatku Otakara Ševčíka x Ostravská současně je prostě konina. A to nemluvě o omezení na Poříčí kvůli opravě povrchu vlečky a dalších akcích. Další věc je, že když už se pracuje na tak zásadní komunikaci jako je Ostravská, tak by měl být zájem na tom, aby práce probíhaly v rámci technických a technologických možností maximálním možným tempem.


A to ještě musíme započítat už několik měsíců trvající uzavírku spojky mezi Křenovou a Cejlem kolem plynáren. Co tam tak dlouho soudruzi vymýšlejí, to je mi záhadou.


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
Jezour píše:
Krásný a dle mého téměř neskutečný status se dnes povedl na lince E50, kdy se dojely dva kurzy, které byly vůči sobě v poloze o hodinu jinde (zpoždění 98 a 38 minut na příjezdu do Slatiny, tedy nikoli dva po sobě jdoucí kurzy :-) Docela raritka.


Kam se ztratil ten jedoucí mezi nimi?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
BUS pruhy by ten binec akorát znásobily.

Tady se spíš ukazuje, že je potřeba uzavírky plánovat s rozumem a vzájemně je koordinovat. Omezit D1 směr Vyškov na jeden pruh, zavřít exit na Slatinu a výrazně omezit Ostravskou a křižovatku Otakara Ševčíka x Ostravská současně je prostě konina. A to nemluvě o omezení na Poříčí kvůli opravě povrchu vlečky a dalších akcích. Další věc je, že když už se pracuje na tak zásadní komunikaci jako je Ostravská, tak by měl být zájem na tom, aby práce probíhaly v rámci technických a technologických možností maximálním možným tempem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Tady se ukazuje, jak moc chybí D43. Stačí jeden špunt na městském okruhu (frézování vozovky, nehoda, či jenom propadlý dekl na Tomkáči), a rázem kolabuje doprava v půlce Brna. Byl by problém prosadit BUS pruhy na VMO? Alespoň pod trolejema? Respektive lze na komunikaci tohoto typu vůbec BUS pruhy zřídit? Když už je město zahlcené dopravou, tak alespoň MHD by měla fungovat. Proč by měli místní trpět kvůli absenci obchvatu města...


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Krásný a dle mého téměř neskutečný status se dnes povedl na lince E50, kdy se dojely dva kurzy, které byly vůči sobě v poloze o hodinu jinde (zpoždění 98 a 38 minut na příjezdu do Slatiny, tedy nikoli dva po sobě jdoucí kurzy :-) Docela raritka.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dopoledne měly některé kurzy linek 26 a 84 zpoždění i hodinu. Jednu dobu byla jedna souvislá kolona od Merhautky až po áčka na Černovické. Prostě totální bordel.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2486
19 dub 2009 12:06
Brno
Ještě nabrat cca 12 minut a byl by "v čase" sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Na okružních linkách to taktéž není žádná hitparáda. Na a-44 je průměrné zpoždění 40 minut...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2848
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No a jak tak koukám na a-E75 (aktuálně zpožděná o 47 minut), tak to asi nebyl úplně nejlepší nápad. Uznávám, že lepší trasa není, ale díky tomu je totálně rozdrbaná i a-78.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
DPMB k tomu píše: Z důvodu zvýšené hustoty provozu a stavebních prací v ulici Ostravská dochází ke zpožďování linek 25, 26, 27, 44, 55, 58, 74, 75, 78, 84 v úseku Tomkovo náměstí - Ostravská ulice. Na trasu jsou operativně v rámci možností řazeny záložní autobusy.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Přes půl hodiny na Novolíšeňské ani tykadlo, aktuální zpoždění všech vozů směr Novolíšeňská je 40 minut...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2662
13 črc 2009 13:42
Kapacitně ideální.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Vinou požáru v Masarykově čtvrti se nám aktuálně na lince 39 (a 38) prohání Stratos 7515 (60098) a ještě asi cca hodinu bude.


Offline
39
12 bře 2016 00:43
U Rakovecké zase vykolejení - a zase na tom stejném místě.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1304301752913921&set=p.1304301752913921&type=3&permPage=1


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 801  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 led 2025 21:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]