Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 80 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Ono by případně šlo přetrasovat osmičku na Komenského náměstí a čtyřku vést v trase Mostecká-SL. Čímž by se s kačenami bohatě vystačilo.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V dohledné době moc volných KT8 nebude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
To sice ano, ale věřím, že nějaký kačeny "budou volný". Právě jsem četl článek z konce minulého roku a tam ještě bývalá mluvčí říká, že tramvaje budou nahrazeny autobusy. Ale uvidíme, jak to bude s těmi řidiči... Tady je kdyžtak odkaz:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 51014.html


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
mili.hami: Nemají Poršata nahrazovat K2?


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Ze všech linek, kde jezdí (až na osmičku) je vytlačí Poršata, takže jich bude dostatek :D.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Kačen snad ano? :-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: protože řidičů autobusů máme nazbyt?


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Nebo autobus.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Staník píše:
Jinak "čtverka" možná bude nějakou dobu bez obou "tradičních konečných", pokud současně bude probíhat i reko na Valchařské. ;-)

Z toho by koukala pěkná šotovýluka v pojetí KT8 Komenského nám. - Tomkovo nám. :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím si osobně, když tak čtu na netu seznamy uzavírek v Blekfildu, že se s opravou Jugoslávské po Zemědělskou čeká na dokončení modernizace centrálního parovodu, boční ulice ještě nejsou komplet, letos se překopává parovod v oblasti Zemědělské, Helfertovy a nad špitálem.
Štefánikova třída snad má být rozkopaná příští rok, tuším se čekalo na dokončení Minské a ještě něčeho. Každopádně mezi Hrnčířskou a Šumavskou je pořádný vlnobití, jednak je to slyšet při chůzi okolo a jednak je to cítit v tom houpání, stejně se při jízdě z Lidické směr Semilasso nejvíc leknu, když šalina poskočí na propadlých panelech hned za křižovatkou Pionýrská, tam si vždycky říkám, kdy se to konečně propadne, aby to někdo spravil jako urgentní havárku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je otázka, jestli je to považováno za velkou modernizaci TT, které už letos nemají být podle GŘ žádné.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
mili.hami... Snad ano, alespoň se hovořilo o druhé polovině letošního roku (píše Rovnost), dle iDNES se naopak začne až příští rok. Jinak "čtverka" možná bude nějakou dobu bez obou "tradičních konečných", pokud současně bude probíhat i reko na Valchařské. ;-)


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
V dezolátním stavu je i Údolní v úseku náměstí Míru — Úvoz. Tam když jedu v noci se SORem, tak si říkám, že musí fakt šíleně trpět. Ale na druhou stranu opravy by už měly začít tento rok, nemýlím se?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Lesnická a Merhautova si nemají moc co vyčítat. obě jsou v desolátním stavu. Oprava Lesnické by mohla být jednodušší, protože tam bude méně přípojek (od Schreberových zahrádek žádná), na druhé straně pouze vilová zástavba. Ta ulice si nepochybně opravu zaslouží, protože vede krásnou residenční čtvrtí a hodně bočních ulic už je opravených. Rekonstrukce by se mohla udělat i na zeleném plácku u smyčky Zemědělská, který je tak trochu bezprizorní. Samozřejmě by se nedala dělat paralelní oprava Lesnické a Merhautovy, ale na střídačku kvůli odklonům. Teď se ukazuje, jak by bylo bývalo fajn mít propojku ze ŠC do Čertovy rokle.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Krátkodobý hluk se dá přežít, ale především mi docela “trhá srdce“, když tama jedu nočním busem. To má určitě “blahodárný“ vliv na technický stav vozu. Hádám, že tramvaje tím netrpí o nic míň... Je škoda, že kvůli přesně takovým cestám budeme mít po dvou letech provozu naše nový SORky ve stavu na rozpadnutí. Tohle je v Brně aktuálně nejhorší tankodrom. Štefánikova ul. je oproti tomu zlatá.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
IvanM: S tou Lesnickou máš pravdu, myslím, že si na cesty do školy budu muset pořídit sluchátka sarcastic . Pokaždé, když tudy jedu, tak mám pocit, že ohluchnu.

_________________________________
HC KOMETA BRNO


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
A co tankodrom mezi Lesnickou a Jugoslávskou? To teda podle mě aktuálně vypadá jak nejzoufalejší trať v Brně...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Rekonstrukce celé Štefánikovy, tedy od Kotlářské/Pionýrské až po Antonína Macka se plánuje, ale zatím se přesně neví, kdy začne. Nedořešenými problémy jsou uspořádání parkování na ulici (zatím se navrhovalo pouze podélné, což by počet parkovacích míst neúnosně snížilo), byly hádanice o středový zelený pás a o cyklostezku.

Oprava má taky bezprostřední vazbu na rozvojové území vedle základny krajských hasičů (naproti sídla MP). Počítá se s uličním propojením Štefánikovy a Staňkovy nejméně dvěma ulicemi (pokračování Kabátníkovy a Šumavské), základ by se asi měl udělat při opravě, aby se nemuselo zasahovat do nového povrchu.


Naposledy upravil Fafner dne 30 srp 2016 12:05, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A jak to vlastně je s nejbližší rekonstrukcí ? Kdy se začne ?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Úsek Hrnčířská – Kartouzská je na tom co se týče kolejí příšerně. V posledních dnech jsem tam jezdil relativně často, a to, jak se šalina kolébala, ve mě vzbuzovalo obavy, jestli fakt nevykolejíme. Člověk vždycky čte o těch nehodách, a najednou je v situaci, kdy si říká, jestli nebude jeden z těch, o kterých se bude psát v novinách. Nepříjemné.
Neví někdo detaily? Vím, že takhle to je už delší dobu, neplánuje se rekonstrukce?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Podstatná část malého okruhu je nová (Husova, Joštova, Rooseveltova, zbývá upgrade Benešovy. To bych ale neuspěchával, protože podoba Benešovy se bude odvíjet od přednádražního prostoru a dokud nebude jasné, jaké úpravy, včetně třeba jiné výškové úrovně nejzatíženější přestupní terminál čekají, nemá smysl Benešovu začínat. Naštěstí aspoň zatím není vyloženě v havarijním stavu, což se bohužel nedá říct o některých profláknutých úsecích - Merhautova od zdravky do Štefánikovy čtvrti, Lesnická od Scheberových zahrádek po smyčku Zemědělská (včetně) a k nim každým dnem se horšící Štefánikova a Údolní.

Důležité je, že až na tu Štefánikovu je páteřní trať d1 víceméně cajk, tratě do velkých sídlišť (Bystrc, Starý Liskovec, Líšeň) nové nebo zánovní a na Vídeňskou se taky nějaký pátek nebude muset sáhnout.

Druhý vjezd do VM taky už několikrát zachránil od většího kolapsu a díky němu se bude moci lépe vypořádat s výlukou Štefánikovy.

Takže údržba uspokojivá, bohužel investice do nových tratí pořád nic.


Naposledy upravil Fafner dne 29 srp 2016 16:49, celkově upraveno 2
odpraseno


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
goldfinger píše:
Ve čtvrtek nastane velký den, protože po cca 2.5 letech pojedou šaliny bez jediné výluky.


Trvalo to, ale kus dobré práce byl odveden a díky tomu už má kolejový svršek v Brně solidní úroveň. :applause:
Teď ale neusnout na vavřínech a pokračovat tam, kde sice není stav tak katastrofální jako Milada nebo Minská, ale do pár let by mohl být.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na Cejlu se rekonstruovala pouze trať a jen v úseku po ulici Soudní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Ten Cejl byl nějak rychle, ne?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Ve čtvrtek nastane velký den, protože po cca 2.5 letech pojedou šaliny bez jediné výluky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 25 lis 2024 06:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]