Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 207 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brno se loučí s poslední cedulovou tramvají
http://www.centrumnews.cz/zpravodajstvi/brno/brno-se-louci-s-posledni-cedulovou-tramvaji-218992


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Robert: Tak to určitě ne, i když někdo to tak asi dělá, protože jinak nechápu smysl zveřejňování krátkodobých výpadků. :mrgreen:
Možná jako PR k tomu, co všechno museli řešit a jak toho vlastně mají moc, a proto se tu a tam může stát, že něco nepojede. Nevím...


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
IvanM píše:
ad sociální sítě a DPMB: To je fraška. Oni odpovídají jen na ty příspěvky, které se jim líbí. Ty, které se jim nelíbí, mažou. Toho jsem si všiml už dávno. Je to pár dnů, co nějaká slečna kritizovala práci revizorů s tím, že kontrolují jen někoho a jisté skupiny obyvatelstva přecházejí bez kontroly. Taky se tam psalo, jaký je nesmysl, že revizoři dostávají odměnu jen za cestující bez jízdenky, kteří zaplatí na místě. Nejenže nebylo odpovězeno, ale příspěvek byl vymazán.
DPMB taky při odpovídání na dotazy na FB velmi často lže. Není to tak dávno, kdy si tam nějaký klučina stěžoval, že mu spoj vůbec nejel. Bylo mu vítězoslavně odpovězeno, že vlivem hustoty dopravy v konkrétním místě. Shodou náhod jsem zrovna jel autem v daném úseku a dotčený autobus jsem míjel v protisměru. Jakým mi bylo překvapením, že jej řídil známý ignorant, který měl opět cca 15min. “sekeru“ a jel s následujícím spojem skoro “ve vláčku“, i když silnice v dané trase byla poloprázdná. Že jim není trapné takhle hloupě a dětinsky zákazníkům lhát. Pokud chcete pravdu a fér jednání, tak pokud možno s DP vůbec nekomunikujte. Seriózní odpovědi se vám nedostane...

Aha, tak můj příspěvěk asi zapadl, protože když jsem se jim dnes pod mým příspěvkem připomněl, tak nakonec odpověděli takto:

DPMB na FB píše:
Dobrý den, je nutné si uvědomit, že se jedná o interval v dopoledních hodinách ještě před vypuknutím dopravní špičky, následně totiž spoj odjíždí každých 12 minut. Jedná se o jízdní řád v době letních prázdnin, kdy je provoz odlišný od ostatních měsíců a tudíž jsou prodlouženy intervaly mezi spoji. Navíc je linka 50 vázána na tramvajovou linku 2 a to v přestupním uzlu Bohunická. Příště prosíme o zprávu prostřednictvím našich stránek, tím příspěvek nezapadne v dalších zmínkách a dostanete okamžitě odpověď.

Nuže, takže ono je asi lepší vlastně na ten jejich Facebook nepsat.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Chápu dobře, že když někteří z vás/nás někam jedou MHD, tak při příchodu na zastávku zjišťují, jestli ten spoj opravdu pojede a s jakým případným zpožděním? Nic proti tomu, jen by mě to v životě nenapadlo. Přijdu, počkám, až to přijede, a jedu.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Rem: nic proti Tobě, ale prosím, různé věci v životě přehodnoť, protože na to se ani nedá reagovat. Na to totiž ani nevím, co bych měl napsat. :)
A P.Haluza má sanozřejmě pravdu.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Rem píše:
Taky to třeba nemusela být mimořádná situace, myšleno s vlivem zdržení. Pokud se někde poblíž motala záložka která přebrala lidi během pár minut = 2 - 3 minuty a dál pokračovala relativně v čase, nač to tam psát?


Zase jen výmluvy. Proč tam psát zdržení vlivem špatně zaparkovaného auta nebo čekání na příjezd záchranky způsobující zdržení do 5 minut? Není to totéž? Tohle tam dávají. Prostě na jednu stranu je fajn, že taková služba existuje, ale když funguje jen občas, k čemu to pak je?


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
IvanM píše:
...a ano, občas se jim to trošku “vymkne z rukou“ a nepodají info ani tam, kde by to opravdu bylo záhodno. Viz můj dotaz před pár dny na příčinu “zaseknutí“ osmičky 1705 u nádraží. Vlivem toho vzniklo zpoždění 11 minut, až s takovým zpožděním zajistila záloha náhradní spoj. V tu chvíli jsem čekal na Křídlovické a situaci sledoval na iRISu. FB DPMB mlčel jako hrob...


Co ti bránilo zavolat na infolinku DPMB, číslo je nakaždém jízdním řádu, a v danou chvíli se informovat. No čekal jsi tupě jako ostatní ovce na info z FB které nebylo... pokud tě to potěší 1705 se sekla až na Nových Sadech, přesněj na přechodu před zastávkou, kde se jí do cesty dostala paninka s dětma co si myslela že je šalina asi přeskoči, a nepřeskočila. Ano zlá tramvaj jela po kolejích... napiš stížnost!

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Pod pojmem vozidlo si představuju autobus. Dle toho taky odpovídám, ač je vidět, že staří bonzáci praktikující stěžovatelé na vše mají potřebu hned reagovat tak že je vše špatně.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Tak pokud je to záložka za tramvaj, tak se i toto hodí psát. Lidem, kteří i při cestování MHD používají mozek, by tato informace byla přínosná, protože na mnoha místech máme zastávku pro NAD daleko od zastávky na trati... Už mi párkrát takto pomohla buďto informace přímo od FB stránky DPMB aktuálně anebo pak skvělá, úžasná a přínosná aplikace iRIS :) Díky tomu jsem včas přešel na zastávku NAD.

a ano, občas se jim to trošku “vymkne z rukou“ a nepodají info ani tam, kde by to opravdu bylo záhodno. Viz můj dotaz před pár dny na příčinu “zaseknutí“ osmičky 1705 u nádraží. Vlivem toho vzniklo zpoždění 11 minut, až s takovým zpožděním zajistila záloha náhradní spoj. V tu chvíli jsem čekal na Křídlovické a situaci sledoval na iRISu. FB DPMB mlčel jako hrob...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
P. Haluza píše:
Aha, tak to jsem se špatně vyjádřil. Šlo o to, že jsem kdesi na fóru četl dotaz směřující k té události, tak jsem se chtěl podívat na web DPMB, jestli tam nějakou mimořádnost neevidují, a ono nic.


Taky to třeba nemusela být mimořádná situace, myšleno s vlivem zdržení. Pokud se někde poblíž motala záložka která přebrala lidi během pár minut = 2 - 3 minuty a dál pokračovala relativně v čase, nač to tam psát?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Aha, tak to jsem se špatně vyjádřil. Šlo o to, že jsem kdesi na fóru četl dotaz směřující k té události, tak jsem se chtěl podívat na web DPMB, jestli tam nějakou mimořádnost neevidují, a ono nic.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky jsem to tak pochopil, že vadí nezodpovězený dotaz. V tom případě se nabízí otázka jestli se to nedělo víc naráz, třeba nějaký závažnější problém.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Jo takhle, já jsem myslel, že ti vadilo, že na ten dotaz nebyla odpověď.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Robert: Mně nevadí, že tam není napsáno, kvůli čemu to bylo. Ale ono to tam uvedeno nebylo vůbec, přitom to byla situace narušující pravidelnost dopravy stejně jako kdejaké chcípnutí. O to jde, ne o příčinu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Je potřeba rozlišovat důležitost informací. V danou chvíli je pro cestující podstatná informace, že spoj byl odstaven a cestující převezme záloha, nebo následující spoj. Informace proč byl daný spoj odstaven, či proč se kolem něj motají sanitky, je zbytečná a cestujícím k ničemu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Souhlas - stížnosti přes formulář z mojí strany (nebo cokoliv - občas to nebylo stížnost, spíš námět) byly buď řešeny, nebo mi na ně bylo diplomaticky odpovězeno a někdo se tím zabýval, občas dokonce i s odpovědí MMB. Ale nikdy jsem neměl pocit, že by na mě někdo kašlal. Pokud je to důležité, jdu oficiální cestou.
Facebook beru jako zajímavost - očekávám odpověď stejným stylem, jako jsem se ptal... tudíž ne oficiálně. Facebook využiji, když mi tam moc nezáleží, spíš jen tak - kdyby měl někdo čas.
Mám pocit, že to tady někteří s tím facebookem přehání - člověka, co to tam vede, neznám, narozdíl od některých, takže nejsem zaujatý...


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Oficiální stížnost přes formulář je rozhodně lepší. Když nic jiného, tak se stížnost při nejmenším zaeviduje a předá na vozovnu, protože to jde oficiální cestou. Na stížnosti odpovídá paní Singerová, která stížnost sice ne vždy vyřeší ke spokojenosti zákazníka, což ani úplně není v jejich silách, ale její vyjádření je vždy velmi zdvořilé a profesionální.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
xxx: souhlasím s Tebou. Chovají se často velmi nevhodně.
Je to asi rok, co arogantně odpověděli nějaké starší paní, zřejmě chronické stěžovatelce. Opravdu odporným pohrdavým způsobem, jakoby byla totální odpad. Ať je jaká chce, pořád je to zákaznice, ke které by se měli chovat s úctou. Taky pravidelné stěžovatele nemám rád a pochybuji o jejich lidském charakteru, ale takové chování je přesto nepřípustné a neprofesionální. A takový způsob komunikace je tam poměrně častý.

ad oficiální stížnost přes formulář: to nemůžu posoudit, neboť stížnosti nepíšu. Párkrát jsem tam psal pochvalu řidiči, došlo poděkování a info o předání na vozovnu, to je vše. Ale nedělám si iluze, že kdybych měl potřebu si na někoho stěžovat, třeba na toho zaměstnance, díky kterému pravidelně nejezdí spoj, by se mi vždy dostalo férové pravdivé odpovědi... :-) Asi bych byl poučen o tom, jak v neděli dopoledne byla nesnesitelně hustá doprava a ještě takovým tónem, že jsem hloupý, že mi to nedošlo samo... :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Hlavně ten, co to spravuje, je arogantní hňup, kterej má snahu příspěvky lidí akorát ironizovat a dokazovat lidem, že jsou úplně hloupí. Naprosto neprofesionální jednání.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Na druhou stranu je do toho senzacechtivým lidem úplné prd. A kdyby tam bylo napsáno, že je to kvůli zdravotnímu stavu cestujícího, poklepal by si čtenář na hlavu, proč tam píšou něco, co je přece jasné.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ono se stačí podívat na jejich web a tu rubriku aktuálních dopravních informací. Kdejaké chcípnutí vyřešené do 5 minut tam je, ale když se tuhle někdo ptal, proč stojí kdesi odstavené vozidlo a kolem něj sanitka, tak to tam pro jistotu napsáno nebylo. Vypadá to, že si tam taky píšou jen to, co se jim hodí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jak se to vezme. Na poskytování aktuálních informací přes facebook vyčleněný člověk je, ale dotazy se opravdu řeší až když je na ně čas.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Úkolem zaměstnanců DPMB ale není přece sedět u facebooku a hned odpovídat. Zvlášť na to, co není akutní... Jejich úkolem je tam poskytovat informace. Působí to na mě, že prostě odpoví, když mají čas...
Podle mě taky odpovídají náhodně na pochvaly/stížnosti - často jsou to ale věci pořád dokola. Mně odpověděli několikrát (v dobrém i špatném případě). Facebook je jen další komunikační kanál, ale pokud chce člověk podat oficiální stížnost - má tak učinit přímo přes formulář na dpmb.cz - to ostatně v 50 % případů doporučí i na facebooku.
Lepší komunikace ze strany dopravních podniků čr+sr nikde není... jasně, mají se co učit, ale přijde mi, že se docela snaží a i na urážlivé příspěvky často odpovídají slušně a diplomaticky...


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Já jej nevidím, ale to je jedno. Třeba se dívám špatně. Tohle by nebyl první ani poslední případ. A nejde jen o vulgární příspěvky nebo texty psané v afektu. Opravdu ani to neodpovídání není náhodné. Neodpovídají ani tam, kde cestující přímo žádá vysvětlení, píše slušně a bez emocí...

ad 2: ale to nic nemění na tom, že jde o lživou odpověď. Ať je to z neznalosti, z lenosti nebo úmyslně, pořád je to nepravdivá informace. Nehledě na to, že odpověď na mnou zmíněný dotaz ohledně vynechání spoje přišla až zhruba po 18 hodinách, přesně si už nepamatuji. Takže to opravdu nebylo jen náhodné mrknutí na iRIS... Taky to podání lživé informace samozřejmě nebylo poprvé.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Nepohodlné příspěvky se tam rozhodně nemažou. Mažou se tam jen příspěvky, které jsou vulgární, nebo se jedná vyložené o spam, kde si potřebuje člověk vylít srdíčko. Zrovna tebou uvedený příspěvek, kde si slečna stěžuje na práci revizorů, stále vidím. Tak jak může být smazaný?

A že by se na nepohodlné věci neodpovídalo se říct taky nedá. Někdy je tam i pochvala na řidiče a pod tím komentář DPMB, že to předají na vozovnu, jindy zas na jinou pochvalu DPMB neodpoví. To stejné je i u těch stížností.

A k tomu tvému ignorantovi, co jel podle tebe s 15 minutovou sekerou v poloprázdném provozu a DPMB záměrně zalhal, že se jednalo o zpoždění vlivem hustoty dopravy... Ten kdo za DPMB odpovídal pod ten dotaz pravděpodobně koukl na iRis, viděl tam bus, který má zpodění 15 minut a tak napsal, že to zpoždění vzniklo vlivem dopravy. On asi z kanclu nezjistí, že to zpoždění vzniklo pomalou jízdou... Ale tak hlavně že to bylo hloupé a dětinské lhaní ](*,)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 15:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]