Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 71 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Já jen beru v úvahu to, že pokud řidič není informován dopředu o tom, že zde bude semafor...a taky někteří jezdí ze zvyku.
Tím myslím třeba značku upozorňující na světelné signály. Byla tam, dostatečně dopředu (podle videa možná 160 m před přejezdem).
M: ano, někteří mají.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Tady nejde o to zda ten semafor někdo čekal nebo nečekal, jde o to že na semaforu svítí červená a tak mají řidiči zastavit, to je celé, jak jednoduché. To samé všechny železniční přejezdy, semafor uplně stačí, pokud jsou tam závory, je to dle mě opravdu hodně dobře zabezpečený přejezd, to že řidiči v česku mají v hlavně nasr..o je věc druhá. Předpisy mluví jasně. Vše ostatní jsou jen hodně hloupé a ubohé výmluvy.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nejdřív jsem si myslel, že je to k ničemu, ale jo - může to pomoct některým řidičům. Pokud by se tento systém rozšířil, tak věřím, že neprojedou na červenou - tady podle mě nikdo z nich ten semafor nečekal, právě proto, že to bylo jen na chvilku a nikde jinde v republice to snad není (semafor extra jen kvůli přejezdu).


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
A hlavně řidiči ignorují asi uplně vše protože i na tom videu je jasně vidět jak 3 auta projeli ten semafor na červenou, jakoby tam nebyl, prostě neukázněnost našich řidičů je tak velká, že zde by pomohl jen jediný typ zabezpečení a to je ruský typ, kdy se ze silnice vysune železobetonový zábrana a debil co projede na červenou si rozmlátí auto ale vlak neohorozí a nikomu se nic nestane, toto je jediné řešení pro magory za volantama v česku.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
A taky to vůbec neřeší problém, když se výstraha spustí těsně přes autem (tj. v okamžiku, kdy už minulo ten semafor).


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Fajn - semafory seřízené s vlakovým zabezpečovačem jsou ve Zlíně už léta... Jelikož trať 331 vede přes půl Zlína podél hlavní silnice I/49, tak velká část semaforů je synchronizovaná s vlakovým zabezpečovačem, aby nebyla zelená zbytečně pro řidiče, kteří stejně nemůžou kvůli vlaku jet dál, a drží to zatím zelenou pro ostatní směry. Funguje to dobře.
V tom Písku - no, já mám jen pocit, že pokud někdo nerespektuje zvukovou výstrahu a červené blikání, nevím, proč by respektoval červené světlo... za chvilku tímto tempem budeme mít semafor před semaforem, kdyby náhodou někdo přehlédl červenou...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
V Moravském Písku testovali nový semafor. Má zabránit nehodám na přejezdu


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Podle mě je blbost, aby vlaky pořizovaly kraje. Opět to srovnám s autobusovou dopravou, kde kraj taky nepůjčuje autobusy. Přece by o tu dotaci, když už, mohl zažádat dopravce, zvlášť státní (když už je státní), ne?
No čerpat dotace za každou cenu je...řekněme, že přinejmenším neefektivní.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Nápad zřídit vlakopůjčovny rozčílil kraje


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Vlak srazil u Brna člověka, na místě zemřel


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Na idnesu v diskuzi je 95 % názorů na hyperloop v Brně strašně odmítavý a nepřející a většina to rovnou odsoudí. Mně to ale přijde fajn - že projednou taky máme šanci být u zrodu něčeho, zvláště, kdyby se do toho zapojily místní univerzity a popř. podniky. Jestli se to postaví nebo ne... kdo ví, na to můžeme mít názory různé, ale podporuju osobně to (původně jsem chtěl říct, aby se vedla debata, tak to radši ale ne :D protože to mám pocit, že zvláště v Brně nikdy k ničemu nevede), aby se do toho zapojila místní věda a výzkum - to je v Brně na hodně dobré úrovni. Nikdo teď neví, jestli je to slepá ulička nebo ne, ale bez výzkumu se to nikdo nedozví...
Podobné názory, které odsuzovaly nově přicházející věci a technologické vymoženosti, byly v minulosti běžné... naštěstí se často našel někdo, kdo si prostě šel za svým.
A jsem přesvědčen, že v roce 2040 se už kopne do země... ale pak se práce zase zastaví na neurčito, protože se přijde na to, že se v roce 2015 udělala legislativní chyba :D .


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jestli si zase zvolíme diletanta Mihályho, ani 2100 není reálný. :-(
Už aby ty ZÚR byly.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Bylo by fajn, kdyby tu vznikl přinejmenším vývoj. O stavbu mám trochu obavu, rok 2040 je dost brzy na to, aby tu byly schváleny krajské zásady územního rozvoje a územní plán Brna. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brněnským politikům vadí pomalý vlak. Začali tak jednat o hyperloopu
http://ekonomika.idnes.cz/hyperloop-a-spojeni-brna-svetem-dnt-/eko-doprava.aspx?c=A160819_094653_eko-doprava_rny


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Určitě by tam mohly být ty požadavky na lepší vozy, jako tomu je u autobusové části IDS. Kdysi naopak sám JUDr. Mihály argumentoval sdmlouvu s ČD tím, že máme IDS a tak to není jednoduché. Asi nevěděl/neví o tom, že tak funguje autobusová doprava.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
prototyp401 píše:
Co brání kraji si udělat s ČD smlouvu na 10 let a požadovat lepší vozy? Nic. Podle mě teprve pokud by ČD odmítly jako současný dopravce novou smlouvu (tak jak KORDIS požaduje určité stáří autobusů, určitý standard může požadovat i u vlaků a já osobně mám pocit, že ČD by o tu linku rády bojovaly, jako a.s. ji nemůžou jen tak pustit), terpve potom si myslím, že by měli dostat příležitost ostatní nestátní dopravci.

Něčemu takovému by měla bránit vlastní zodpovědnost a svědomí úředníků. Jednou kraj hospodaří s veřejnými penězi, tak by měl vypisovat průhledná výběrová řízení. Zadání podobně velké zakázky bez výběrového řízení zákonitě zavání korupcí, přičemž je vcelku jedno jestli zakázku dostanou ČD, nebo RegioJet.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

537
28 črc 2013 14:13
Porucha zkomplikovala provoz mezi stanicemi Modřice a Hrušovany u Brna


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Richie: jasně, nemá to smysl. Tvoje názor třeba naprosto chápu a dává smysl :) já autobusy neodsuzuju, taky mě "párkrát už záchránily" :)
Robert: Není za co. Někdy se přiznám, že vlaky dost prosazuju, ale obecně - jsem rád za jakoukouliv veřejnou hromadnou dopravu místo individuální :)


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Prototyp: Díky, tvoje argumenty samozřejmě chápu a nedivím se. Vlakem jezdím minimálně, proto nemám o cenových poměrech vůbec představu.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Tenhle spor nemá smysl - co je pohodlnější jestli vlak nebo autobus je čistě subjektivní záležitost (výška, zážitky s danou trakcí...) a záleží taky na vozidle - obecně považuju cestu autobusem za pohodlnější, ale na druhou stranu mám rád moderní, nová, ideálně nízkopodloažní vozdila, čili pohodlnější (=příjemnější) cesta pro mě bude Panterem než nějakým 12 let starým autobusovým vrakem 9xx. Ale zase radši devítikilo, jak koženku... atd.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
71 Kč jedna cesta s InKartou+Žákovkým průkazem... InKarta - s 90 % slevou za body za jízdenky v eshopu (takže cca 39 Kč ročně), cena žákovského průkazu taky zanedbatelná (2 Kč tiskopis + 50 ověření), takže nulové náklady... Přiznám se, že nevím kolik to stojí autobusem v nejlepším případě, cena pro mě není nejdůležitější při rozhodování se čím pojedu...
Vlak pohodlnější, rychlejší (vůči ČSAD Vsetín apod. zastávkovým spojům) a v autobusech mi bývá špatně. Student Agency je tedy rychlejší, pokud ovšem není problém na dálnici, což se stává docela často, a navíc bez místenky se v určité časy nedá jet a já většinou nevím i týden dopředu přes školní rok na hodinu přesně v kolik budu potřebovat jet...


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Promiň, ale kdyby nějaká akciovka kývla na první nabídku, která navíc nebude podpořena žádným výběrovým řízením, tak vedení akcionáři sežerou.
Můžu se jen zeptat, na kolik tě vyjde jedna cesta že Zlína do Brna (po rozpočítání všech slevových karet), že tak trváš na vlaku proti autobusu?


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
No... ne tak přesně.Myslel jsem to takto:
Máme smlouvu s ČD, a řeknu ČD - uzavřeme s vama smlouvu na dalsich 10 let za podminek, ktere navrhujeme my (tj. nove vozy - a cena, ktera tomu odpovida, dle nejakych pruzkumu trhu). Berte nebo neberte, jinak pak by se oslovili dalsi dopravci, potencialne levnejsi (nebo taky ne). Ono moc setrit taky neni kde - hlavne na platech zamestnancu a udrzbe, ze ano...
Jde o to, že já teda potenciální levnější dopravce nepodporuji, protože to ne vždy znamená lepší, vlakem téměř vždy jedu mimo IDS JMK a netoužím si kupovat x jízdenek kvůli tomu, že se na každou trať hledá nejlevnější dopravce, který tedy sice bude přinucen uznávat i jízdenky IDS, ale ne jízdenky dalších dopravců...
A hlavně nejvíc mě štve na Jančurovi, že on přijde a začne všude vykřikovat, jak chce jezdit tu a tu. Jak malé dítě... Neřekne, že převezme VŠECHNY linky objednávané krajem za lepší cenu než do teď. On převezmu jen tu a tu, ty se mu líbí a za jeho podmínek, které jsou úžasné. Proč by tam měli jezdit ČD, když chce on? On je přece víc, on je soukromník.
Na Slovensku mě naštvalo Ministerstvo dopravy, že mu ustoupilo na trati do Košíc a stáhlo ZSSK IC spoje. Neměl o nic větší právo tam jezdit jako ZSSK... Stejně tak - jak chce mít ten jeden pár spojů do Brna od nového JŘ ve stejný čas jako ČD. Ne jindy, on to chce místo nich. A někdo mu nakonec zase ustoupí jen proto, že on to tak chce, bez nějakého hlubšího významu a bez zkoumání celkových dopadů na pravidelné cestující...


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Asi su mimo. Jako že by se kraj drah zeptal, jestli by na trati jezdily i s novými vozy, a pokud by dráhy řekly, že ano, tak by jim zaplatil, co by chtěly? A jiné, potencionálně levnější dopravce by oslovil, jen pokud by dráhy nechtěly?


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Co brání kraji si udělat s ČD smlouvu na 10 let a požadovat lepší vozy? Nic. Podle mě teprve pokud by ČD odmítly jako současný dopravce novou smlouvu (tak jak KORDIS požaduje určité stáří autobusů, určitý standard může požadovat i u vlaků a já osobně mám pocit, že ČD by o tu linku rády bojovaly, jako a.s. ji nemůžou jen tak pustit), terpve potom si myslím, že by měli dostat příležitost ostatní nestátní dopravci.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3623 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 10:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]