Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 128 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
zolex píše:


Tady je článek od Aktuálně.cz: Čína testuje obří autobusy "na chůdách" s elektrickým pohonem, pod kterými mohou jezdit auta


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
China's futuristic "straddling bus" launches 1st road test

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
V hradecké MHD platí nový jízdní řád, za měsíc přijde i nový ceník
http://hradec.idnes.cz/novy-jizdni-rad-mhd-v-hradci-dpf-/hradec-zpravy.aspx?c=A160802_2263541_hradec-zpravy_the&setver=full


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Ťok vyšachoval ČD z tratě Plzeň–Most. Rychlíky poprvé objedná bez soutěže u soukromníka


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Co se týče klimatizací, nemůžu si vynachválit Budapešť a její autobusy, ze které jsem se právě vrátil. Obecně celý vozový park nových Mercedesů nemá chybu. Samozřejmě Mercedesy jsou nová vozítka, ale nezatracuju ani nakoupené ojetiny Van Hooly nebo Volva (všechny také s klimou). Jízda Ikarusem 260 byla přijemným zpestřením. Pro mne přijemným překvapením byl již plně automatický provoz M4, jednu soupravu jsem viděl již s demontovanou kabinou řidiče. Hlášení zastávek víceméně v maďarštině (význačné zastávky anglicky), ale i při neznalosti tohoto jazyka bylo hlášení nesrozumitelné (zejména výlukové, které namlouvala jiná osoba). Jako plus bych zmínil obsahové a grafické zpracování informačních materiálů. Jako velké mínus nefunkčnost automatů na jízdenky i na důležitých zastávkách (Széchenyi Furdo atd...). Některé automaty nebraly hotovost, jiné braly pouze mince a jeden dokonce nebral ani platební karty (u všech automatů by mělo jít platit hotově i kartou). Pro skupiny je výhodný denní skupinový lístek do 5 osob za 3300 HUF. Co se nezměnilo, tak to je počet uniformovaných revizorů v metru hned u označovačů. Potkal se ale také revizory v civilu přímo na perónu metra. Jako poslední specialitu, která mne zaujala, byla jízda modrou linkou M3 s vozy 81-71. V Praze jsem s nimi jezdil také v původní podobě, ale budapeštská opotřebovanost a celkový dojem z jízdy nemá chybu.


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Průvodčí si nakoupili pohodlnější německé brašny, u vedení ČD ale narazili


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Tramvaj blokovaly promile na kolejích


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Je tam rozdíl, protože v tramvaji je skoro vždy tepleji než venku.
Tzn. v zimě je venku chladněji, topení se snaží topit, ale z venku táhne zima -- problém.
Zatímco v létě je vevnitř tepleji, z venku táhne chládek, klima také chladí -- v pořádku.

Já osobně nepotřebuju, aby v létě bylo v tramvaji líp jak venku. Ale dost mi vadí, když je tam ještě hůř.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mcezo - proč? Naopak v tomto souhlasím. Topení má většinou za úkol zvýšit teplotu ve voze, jeho protoz něco stojí. Podobně klimatizace má za úkol snížit teplotu ve voze, její provoz také něco stojí. Otevřené dveře a otevřená okna na obojí působí stejně.
Kde je ten argumentační faul?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Žlutá karta :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
prototyp401 píše:
Z mojeho úhlu pohledu - když někteří nechtějí klimatizaci, divím se, že ve vozech je vůbec topení...


Argumentacni faul...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Ondra K.:
Za to u DPMB je nejmodernější tramvaj 9 let stará 13T (kterou by dnes nikdo jinde už nekoupil) vycházející z 13 let starého prototypu.
Ostrava měla dříve nízkopodlažní autobus, nízkopodlažní trolejbus a na tu dobu moderní, dosud provozní nízkopodlažní tramvaj (RT6 už nejezdí a KT8D5N byla už jen labutí píseň ČKD).
V době, kdy tady důchodkyně v budkách na konečných lepily nálepky na šalinkarty, jak za krále klacka, Ostrava už dávno měla klouzavou dobu předplatného jízdného. SMS jízdenky zavedla také s předstihem a momentálně jako první v ČR lze u nich zaplatit platební kartou bez vytištění jízdenky (tady se o tom zatím vedou jen diskuze na školeních), o nákupu šalinkarty přes e-shop nemluvě. V době JŘ pod plexisklem, se tady běžně lepil papír na plech.
Věřím, že Ostrava opět předežene Brno i s klimatizací prostoru pro cestující.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Ještě jedna zpráva o klimatizaci ve Zlíně:
Klimatizace není zadarmo. DSZO dbá na její odbornou údržbu.
No jo... klimatizace v Brně... v první řadě se musí uzemnit odpůrci klimatizací a přesvědčit je, že jejich informace o klimatizaci jsou bludné. Pak se může řešit druhá věc - když většina vlivných bude pro - jestli je město ochotné na to dát peníze (myšleno na údržbu), pořizovací ceny většinou k celkové ceně za vůz bývá téměř zanedbatelná...
Z mojeho úhlu pohledu - když někteří nechtějí klimatizaci, divím se, že ve vozech je vůbec topení...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Už jsou před náma i chachaři. Čím dál víc se ukazuje, že by bylo bývalo lepší Schadewerku neustupovat a pokračovat ve sporu. Klimy v šalině se v Brně asi nedočkáme nikdy...

S hodnocením kdo je před kým bych počkal na výsledek výběrového řízení. Minulý pokus byl smeten ze stolu. Vzhledem ke kombinaci technických podmínek, ceny a dodacích lhůt se i tohle VŘ tváří jako psaný pro EVO2, takže i tento pokus může skončit v propadlišti dějin a nejmodernější tramvají u DPO zůstane i nadále 15 let starý Trio.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
V Praze se srazila tramvaj s náklaďákem, linky 3 a 8 jezdí odklonem


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Je to smutné, že jsme schopní v roce 2016 pořídit šaliny bez klimatizace. Ty autobusy/trolejbusy bych ještě pochopil, sorka ani urban tady za 10 let strašit nebudou, ale šalina má přece jen delší životnost a že tu bude za 20, 30 let strašit tahle pojízdná sauna... Teda pokud se nepočítá s tím, že se nám ty poršata rozpadnou jak v Praze :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Už jsou před náma i chachaři. Čím dál víc se ukazuje, že by bylo bývalo lepší Schadewerku neustupovat a pokračovat ve sporu. Klimy v šalině se v Brně asi nedočkáme nikdy...


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Výběrko Ostrava:
http://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_ ... 60726.html
https://www.ppe.cz/v2/InvitationDocumen ... f1bb7480a0
40 plně klimatizovaných tramvají.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
klima ve Zlíně:
https://www.zlin.eu/rtut-teplomeru-stou ... -3092.html


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ani ne.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
No to je složitý.


Offline
488
13 čer 2004 23:04
xxx píše:
Ještě k těm nehodám a účetním hodnotám. Tu účetní hodnotu (řekněme 1 500 000,- Kč) by pojišťovna vyplatila i kdyby dopravce měl vůz odkoupený od jiného dopravce za třeba 100 000,- Kč? Jestli jo, tak to se divím, že například zlínské červeno-bílé citybusy ještě neshořely.


Ta cena 1,5 m je jen u prvního vlastníka, vstupní cena u druhého vlastnika bude tech 100k, protoze by sice mohl prevzit cenu 1,5m z ucetnictvi prvniho vlastnika ale to by se pak rovnalo zdanit tech zbylych 1,4m, takze by to pro nej v konecne vysledku vyslo nejak podobne a papirove by s tim bylo vice prace.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Ještě k těm nehodám a účetním hodnotám. Tu účetní hodnotu (řekněme 1 500 000,- Kč) by pojišťovna vyplatila i kdyby dopravce měl vůz odkoupený od jiného dopravce za třeba 100 000,- Kč? Jestli jo, tak to se divím, že například zlínské červeno-bílé citybusy ještě neshořely.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Zde pro změnu ta Sorka dopadla lépe než ten kamion.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Na křižovatce u pražského Strahova se srazil autobus s kamionem
http://zpravy.idnes.cz/nehoda-autobusu- ... zpravy_fka


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8081 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 13:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]