Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 214 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
Pokud by nějaká firma přišla s možnosti doplnění stávajících vozů MHD automatickým řízením, dokázala by zajistit všechen potřebný HW, měla by SW, testy a byla by právně krytá a byla by schopná okamžitého servisu, tak by teď měla asi zakázky. :-D
Doufám, že s koncem prázdnin skončí i ta zrůdná obludnost jménem prázdninové JŘ.

Neměla, protože pro provoz takového autonomního vozidla neexistuje platná legislativa. Navíc není stále vyřešen základní zásadní problém kdo za provoz takového autonomního vozidla ponese zodpovědnost.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Ondro, a věříš, že by se ještě jedno zájezdové Volvo uživilo?
Vždyť dosavadní zájezdová/školní 5331 je pořád někde v tramtárii, často se sejde víc akcí v jeden den, takže například na minulý zájezd s OSD do Maďarska jsme museli najmout bus od Třebíčské dopravní #-o
Navíc teď přibude přeprava hokejistů na zápasy, pokud se nemýlím...


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No chlapci, já to třeba slyšel od THP kolegy, který to vzal na poradě ve vyšším levelu. Je to jedna z možností, navíc zní i logicky.
Ostatně, jaké jsou tedy nápady? Lidi jsou naštvaní, unavení, vyčerpaní. Nelze je nutit neustále k tomu, aby jezdili až do úmoru ve svém volnu. Brigádníci jsou od slova brigáda, ty nutit taky nelze. Nebo teda můžeme, stanovením nějakých kvót tzn počet odjetých šichet, ale v tom případě se na to vykváknou úplně. Většina z nás jezdí jednou týdně. Takže půjde jezdit kdo. Těch 13 vysokoškoláků? Nebo vozy budou jezdit samy? Nebo se přetáhnou hodiny dané zákonem? Nebo teda co?
Fámy se šíří, ale že by někdo teda řekl co a jak bude oficiálně? A uklidnil stovky zaměstnanců v profesi řidiče, a desetitisíce cestujících?
Všechno se sype, všichni to ví. Co dál? Navrhuju koupit další zájezdovej autobus :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Chlapy na vozovně. Co víc říct. Prý že to zaznělo v nějakém pořadu na tv od naší mluvčí. Proto jsem tomu stopro nevěřil.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
eframmcbeth: To už se prakticky nedá zjistit. Původní autor se nepřizná.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
A kdo s tím vůbec přišel? "Šíří se informace" je sice pěkná fráze, ale ona se musí přeci šířit odněkud ne?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Pokud by nějaká firma přišla s možnosti doplnění stávajících vozů MHD automatickým řízením, dokázala by zajistit všechen potřebný HW, měla by SW, testy a byla by právně krytá a byla by schopná okamžitého servisu, tak by teď měla asi zakázky. :-D
Doufám, že s koncem prázdnin skončí i ta zrůdná obludnost jménem prázdninové JŘ.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Proto jsem se řekněme opatrně ptal, jestli ta informace o prázdninových jř skutečně někde zazněla. Protože plno kolegů mělo obavy, že nás pak lidi sežerou :-)
Super, že se to tedy nějak obsadilo, ten seznam vypadal dost strašidelně, ale pokud jeho poslání je jak píšeš, je to dobrý nápad. Jenom si říkám, jak dlouho se bude odvracet problém?
Díky za relevantní odpovědi Johnny5, alespoň nedochází ke spekulacím.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
800
12 zář 2014 23:38
DPMB to dementoval pod zprávou na stránce "Brněnská MHD aktuálně", kteří se to jali šířiti.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
chat-maniac píše:
Tak na to, že včera bylo snad údajně 40 neobsazených služeb, nestálo někde hodně dlouho moc lidí? :-)

Asi by to chtělo trošku upřesnit. Těch služeb nebylo včera v reálu tolik neobsazených, byly to všechny služby k dispozici za dovolené, nemoci apod. Ale k tomu byl ještě určitý počet lidí s předem neurčenými službami, kteří čekali na přidělení konkrétní služby. Ten výčet čísel služeb, možná nešťastně podaný, měl umožnit si vybrat a tím "motivačně" vyzvat další lidi do práce. Vyjelo vše, zajištěny byly všechny odjezdy a zůstaly k dispozici skoro všechny záložní autobusy.
A k druhému tématu fámy o prázdninových jízdních řádech v září. Možná přání otcem myšlenky od toho, kdo to vypustil. Co mám k dispozici informace, tak tato varianta ještě nikde nikdy nezazněla a to jak oficiálně, tak i jen na jakékoliv pracovní úrovni. Ale v Čechách (bohužel i na Moravě) se fámám obecně velmi daří.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Porucha trolejí na víc než hodinu zkomplikovala dopravu do Bohunic

Chat-maniac: 40? Cože? Tolik?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak na to, že včera bylo snad údajně 40 neobsazených služeb, nestálo někde hodně dlouho moc lidí? :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
439
16 led 2015 11:18
Prosím o odkaz, nějak to tam nemůžu najít. biggrin


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Tak na FB už to podnik dementoval, tyhle omezovací spekulace... kdo a kde to vůbec vypustil?


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Ještě k testování: Já naopak tvrdím, že bych testy pozornosti, chování atd. zavedl i pro uchazeče o skupinu B. Ale moderní objektivní testy vytvořené pro dnešní potřeby. Od autorů, kteří o takové činnosti něco vědí. Takže já rozhodně jsem testování přátelsky nakloněn. Bohužel to provádí totální nekompetentní “jelita“. To jen když vidím, kdo takové obory jde studovat. To je “kvalitní“ matroš. Ze značné části to jsou takoví, kteří jsou sami plní všelijakých duševních a jiných problémů, a tak si tím kompenzují své komplexy.

Věřil bych tomu, že ve společnosti je možná každý 15. se sklony být nadměrně a často deprimován, každý 10. s výraznějšími sklony k agresi, každý 20. neobvykle labilní, každý 50000. potenciální terorista. Ale rozhodně nevěřím tomu, že 70% lidí z populace je netvárných, nepoužitelných, tupých a takových, že by nebyli schopni nést odpovědnost apod. V tomhle případě se domnívám, že jde spíš o alibismus. Vědí toho pramálo, ale až se stane vážná nehoda jako kdysi u Lesnické, tak budou argumentovat: “my máme brutálně těžké testy, většina neprojde, tenhle viník přece prošel se skvělým výsledkem, nehoda byla jen blbá náhoda, takže my to na triku nemáme“. O tohle tady především jde, to si nedělám iluze. :-)

Ještě těžší jsou testy u PČR. Těžko říct, co tam dělal člověk, který permanentně pil, fetoval, v takovém stavu naboural 51 aut a ještě se tomu hezky usmíval do kamery. Ten přece taky musel mít za sebou všelijaká “superúčinná“ neomylná testování.

Další perla je potom fakt, že tyhle testy jsou u DP při začátku činnosti a pak až v 50 letech. Takže to nějaký klučina se štěstím dá v 21 letech a potom se o něm 29 let vlastně nic neví. To je až úsměvné. Za takovou dobu se z něj může stát úplně jiný člověk. To ho pak nemusí testovat vůbec. Některé společnosti, myslím např. SA, ale nevím jistě, mají nějaké testování každých 5 let. Tady to už nějakou logiku má.

Ale musím uznat, že se chytře jistí. Pro jistotu opakované testy globálně až za 2 roky. To proto, aby si neztropili pořádnou ostudu, kdy by někdo v jednom týdnu absolvoval testy na 3 různých místech, přičemž v pondělí by byl naprosto nepoužitelný odpad, ve středu těžký průměr a v pátek extrémně odolný a nadaný frajer. :-) A tady si všimněme toho, jak si ta jejich myšlenka neskutečně protiřečí. Každý psycholog vám tvrdí, že při neúspěchu můžete opakovaně za 2 roky, protože osobnost člověka se mění. A to se jako může měnit jen z horšího k lepšímu? To jako nemůže být naopak? Z jedné strany to tedy mají nějak “pošéfovaný“, z druhé strany jsou úplně mimo logiku.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
IvanM píše:
Druhý problém je podle mě ve velice prapodivném systému přijímacího řízení, kterým projdou cca 3 z 10. S testováním řidičů souhlasím, jenže je to opravdu stoprocentně objektivní? ...

Jestli to nebude tím, že psycholog se upnul k něčemu, co by se dalo charakterizovat jako "ideální psychologický profil" a "ideální řidič"? Jenže jak známo nikdo není dokonalý a pak se diví, že projde jeden z deseti.
Např. já bych určitě neprošel, přitom jsem na silnici v osobáku denně už šestým rokem a bez problémů.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
IvanM: Plně souhlasím s druhým bodem.

JJA: Ty testy jsou hlavně závislé na tom, jak dojdeš v ten den na ně. Já je dělal na konci března letos, bohužel s negativním výsledkem (a to mě ani nepomohla sk. C s profesákem a praxe v řízení dodávky 6 let, 0 nehod). Takže pokud je člověk v ten den dobře naladěn, může to udělat i když nemá nic odježděno. Jak se pak bude chovat v praxi, to už je dle mě věc druhá, což si myslím, že by se víc měla hodnotit praxe, tedy přímo sledovat chování v daných situacích než na papíře. Ale to už je věc psychologů no a podniku, jak si to vše nastaví.


Offline
439
16 led 2015 11:18
Kdyz je malo lidi, tak by se to melo resit navysenim mzdy a/nebo slevenim ze vstupnich pozadavku s tim, ze dotycneho budu muset vic/dele zaskolovat a tak. V pripade DPMB je to sleveni z pozadavku na vysledky psychotestu. Dneska je spis snaha dovezt lidi se zahranici, keri jsou ochotni delat za stavajicich podminek, coz je pro zamestnavatele nejvyhodnejsi, pred casem se to resilo zamestnavatele s vladou. Pred nejakou dobou jsem jel s ridicem, ktery solidne vypenil na jednoho ridice osobaku. I kdyz mel pravdu, tak clovek si rika, jak mohla takhle vybusna osobnost temi obavanymi psychotesty projit (mozna uz u DP nejakej ten patek je, ale zadnej starej rocnik to taky nebyl). biggrin Rekl bych, ze ty testy nemuzou byt 100 % objektivni, ale ani by nemely byt uplne mimo. I u soudu se stava, ze odsoudi nevinneho, bohuzel.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Jirik píše:
Řidiči nejsou a nebo jsou, ale neprojdou testama či utečou. :wink:

Já bych třeba rád v budoucnu řídil, no bohužel kvůli barvocitu budu rád, jestli vůbec udělám auto.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Achjo, kam jsme to dospěli? :( Je mi smutno.
Já bych vám tedy nenapsal fakta, ale svůj názor.

První a ten nejhorší problém je podle mě v minulosti v masivním odchodu šikovných řidičů jinam. Jednak kvůli neodpovídajícímu ohodnocení a jednak kvůli tomu, že tam svého času měli a možná ještě z části mají zakomplexovanou pakáž, která se vyloženě bavila vymýšlením různých zákeřných postihů pro řadové zaměstnance. Řidiči jsou pohodářská skupina “správných chlapů“, kteří si nenechají **** na hlavu. Ti chtějí mít klid na práci a v případě, že jsou nějak neférově obtěžování, tak rádi odejdou jinam, kde je ten klid čeká... Nicméně i přesto je vlastní práce pro DPMB z mého pohledu suprová, to jsem zde už psal, proč si to myslím.

Druhý problém je podle mě ve velice prapodivném systému přijímacího řízení, kterým projdou cca 3 z 10. S testováním řidičů souhlasím, jenže je to opravdu stoprocentně objektivní? Testování provádí psychologové, kteří všude možně vítězoslavně přednáší o tom, jak je taková práce meganáročná, stresová, hororová, vražedná a ještě bůhví jaká jiná. Ale co ti o tom můžou vědět, když 99,9% z nich nemá oprávnění na něco jiného než osobák. A kde vlastně taková moudra pochytili? Asi zřejmě tak, že to do nich na VŠ hustil zapšklý, lehce inkontinentní profesůrek se sedmi tituly, rok narození 1896, který pravděpodobně nikdy nevlastnil ani oprávnění na automobil. Další vtipná věc jsou testové metody samotné. Velmi často jsou používány metody z let 1892, 1925, 1960, 1981 atp. Paradoxně z dob, kdy ještě žádná pořádná doprava neexistovala. Navíc byly stavěny na tehdejší psychologický profil společnosti, který je teď diametrálně odlišný. Další zajímavou věcí je fakt, že neúspěšným uchazečům neřeknou vůbec nic anebo jen velmi málo a velice neochotně. Takže se vlastně většina lidí ani nedopátrá nějakých výsledků svého testu a svých slabin, které byly údajně v hodnocení zaznamenány. Není to divné? Pokud si přece za něčím stojím a považuji to za objektivní, tak přece výsledek své práce nějak prezentuji, nebo ne? No a když už pár šťastlivců na dopravně-psychologickém uspěje, tak ho pro jistotu popotahují ještě po jiných místech, kde třeba vyhoří. A ve výsledku je velmi malá úspěšnost. Jediné, s čím se dá plně souhlasit je, že řidič čehokoliv obecně je práce zodpovědná a náročná na pozornost, koncentraci.
Osobně jsem se před časem bavil s člověkem, který takhle chtěl jezdit linky MHD a vyhořel, a tak využil své předešlé řidičské praxe a šel jezdit zájezdovou dopravu do zahraničí. Doteď po asi 6 letech neměl žádný problém, EKŘ bez záznamu, bez nehod. Pokud tedy takové běžně vyhazují, tak to je asi hodně objektivní. Ono by bylo třeba “sáhnout si do svědomí“ a objektivně přehodnotit, jestli by opravdu ti neúspěšní uchazeči byli potenciálním zdrojem vážných pochybení a problémů uvnitř podniku. Ať tedy někdo konečně promluví a prokáže skutečnou neomylnou objektivitu tohoto testování. Pokud někdo důkazem prokáže, že je to opravdu taková neomylná “modla“, tak se jim klidně pokloním. Zatím jim ale moc okolností “do karet“ nehraje. Z původního účelu “vyfiltrovat“ různé blázny, hlupáky, podivíny, teroristy, labilní jedince a podobně se podle mě spíš stal nahodilý “smrtící“ nástroj. :-)

A nedávno, kdy už jim “teklo do bot“, co jsem slyšel, tak zcela inteligentně zavedli to, že každý neúspěšný jedinec, který nějakou částí přijímacího řízení neprošel, všechny již předtím absolvované části DPMB uhradí. Tenhle systém jistě přiláká plno nových uchazečů, když je obecně známa velmi malá úspěšnost. To má logiku :-)
A nebo dejte řidičům nástupní plat 60 000 Kč a vyhoďte třeba 99/100, všechno je nechte zaplatit a stejně lidi mít budete. Tak prostě buď a nebo. Evidentně je něco někde špatně a je třeba se zamýšlet, kde se stala chyba.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
A vy se divite? Kdo by tu praci delal. Stresove povolani, ktere ma velke naroky na zdravotni a psychicky stav. Kazda chyba byva odmenena hrozbou verejneho ohrozeni a tedy vezeni a to vse za pomerne maly peniz. Dneska jsem v TESCU na malinaku videl plakat, ze hledaji brigadnika na vyrovnavani zbozi do regalu. Plat? 95 Kc/hod. Tak kdo by sel za nejakych cca 110 delat ridice s velkou zodpovednosti? Jen s prominutim blbec.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Takových MKD firem je, co jim na dvoře stojí fungl nový vozy a místo toho, aby řidiče pořádně zaplatili, nechají je tam stát a akorát brečí. Nenažranci.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Snad je to jenom planý poplach.
Děsí mne představa, že máme nové vozy a nebude mít s nimi kdo jezdit.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Chci vidět ten nával, když na některých linkách pojede bus, či šalina místo 5 minut každých 12 minut, u nás třeba linka 70. sarcastic :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Není se bohužel čemu divit při dnešní situaci a ne-li může být i hůř. Řidiči nejsou a nebo jsou, ale neprojdou testama či utečou. :wink:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 17:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]