Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 27 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Klimatizované vozy s uzamykatelnými posuvnými okny by byly fajn, jen by u nich hrozilo asi to stejné, co u trolejbusů s dieselagregátem. Tam v případě poruchy elektrické výzbroje jezdil ten trolejbus jako autobus a na opravu se kašlalo...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
V podniku máme kluky s pickupem, kteří dělají klimy. Otázka je, jak budou dotovaní co se týče součástek a možností oprav.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
To by u nás nešlo. Ono by to nakonec dopadlo tak, že při poruše by se vůz vypravil na linku při teplotě 35°C ve stínu s nefunkční klimatizací. A to by potom byla opravdová sauna... S takovým laxním přístupem, který tady u řady věcí je. Zprovoznění odstaveného vozu: 6 měsíců až 3 roky. Oprava zasekávajících se dveří u B900 = 3 měsíce. Oprava klimatizace u vozu, hmm, asi tak rok a půl, a to ještě neochotně...
Ideálním řešením by tedy byla velká posuvná uzamykatelná okénka, přičemž by při poruše klimy mohl řidič přijít s čtyřhranem a na konečné je odemknout.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Izidor píše:
Problém u vozů s klimatizací jsou spíš otevřená okna.

Proto má taky většina vozů s klimatizací minimum otevíratelných oken.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Problém u vozů s klimatizací jsou spíš otevřená okna. A stojící vůz s vypnutým motorem je past.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Trochu offtopic, nedávno jsem jel venkovským Crossem E6 od BDS se zaplou klimou v den, kdy bylo venku fakt horko a i když bus co chvíle otvíral přední nebo zadní dveře, klima šla fakt poznat, nepřišel jsem domů tak opocený, jako jindy a půlhodinová cesta v třicetistupňovém parnu nebyla takové utrpení jako jindy. Líbí se mi, že tenhle Cross má udělátko ve stylu, když otevřeš dveře, vypnu klimu/topení, jakmile je zavřeš, hned ji zapnu zpátky. :smile: Takže na řidiči je jen zavírání dveří a asi ani to by nebylo problém nechat formou automatu s infrabránou. :smile

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Jasně, že klimatizace je potřeba a funguje. Jen tu prostě máme lidi s takovým tím chudým syndromem „nemůžeme si to dovolit“. Můžeme. Má to svoje negativa. Jistě. Co nemá negativa? Nic. Všechno má nějaká negativa.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
jsem strašně rád, že každej co se sveze vozem s klimou potvrzuje to, co jsem zde psal už před pár lety a taky nejvic loni, klima funguje na výbornou ikdyž se dveře otvírají každou minutu


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jedna drobná technická. Označení alfa platí obecně pro typ 15T. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Měl jsem fčela štěstí vyzkoušet 15T ve verzi alfa, tedy s klimou. Přestože nebylo nijak zvlášť vedro, byla klima cítit. Uvnitř velmi příjemný chládek a ne dusno, jako obvykle v šalinách bývá. Řeči o tom, že se stejně při otevření dveří chládek vycourá, jsou vycucané z prstu. Nic takového nenastalo.


Naposledy upravil chat-maniac dne 20 črc 2016 11:06, celkově upraveno 1
dopraseno


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
likin píše:
jedné z nejhorších? :-o no to ani zdaleka ne...


Ale jo!


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jasný, to je pravda. Na druhou stranu - větší jednota VP, byť pro DP tam rozdíly jsou.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
MartinV: já to myslel tak, že teď začaly chodit nové vozy a krom nás tady a šoutošů vůbec nikdo nepozná, že je to nový letos dodaný vůz.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M. ale to nemusí poznat, nebo? :mrgreen:
Vzhledem k jiným krpám typu zaměněný trolejbus za tramvaj je rozlišení podtypů třešničkou (teď to nemyslím špatně, ale např. takový malíř se taky nebude orientovat v různých typech letadel).


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Jiricek píše:
Nejspíš chtěli vyzkoušet, jak se bude chovat nový vůz na jedné z nejhorších tratí v Brně sarcastic

jedné z nejhorších? :-o no to ani zdaleka ne...


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Nejspíš chtěli vyzkoušet, jak se bude chovat nový vůz na jedné z nejhorších tratí v Brně sarcastic


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Pěkné, ale myslím, že na první pohled lidi nepoznají, že je to letos nový vůz.
Kde má umístěnou kameru pro snímání dění před vozidlem?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1930 dnes poprvé na zkušebce.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
No jo,ale 13T byla zastaralá už v době nákupu prvních kusů.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jenže pokud chceš mít alespoň trochu jednotný vozový park a nemáš prostředky na to odebrat třeba 50 tramvají za 2, 3 roky, tak to jinak nejde.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Můžeme jen doufat, že už DP nikdy neudělá takovou botu - uzavřít smlouvu na daný typ tramvaje na X let dopředu je nesmysl, jelikož vozidla jsou neustále vyvíjena a zdokonalována. A my tak kvůli staré smlouvě odebíráme zastaralá vozidla - za cenu novějších typů vozidel.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MartinV: To by totiž dávalo větší smysl. To se nedělá! Fuj! :-D :-D
IvanM: Ty plastové sedačky z nejnovějších Varií by byly asi lepší, to je fakt. A klimatizace? No, rád bych jen ironicky poznamenal, že to v Brně nejde. :-D Souhlasím s tebou, měla by tam být. Ale bůh ví, jestli to ta stará smlouva umožňovala. Třeba, jak se někdy v budoucnu bude do Brna dodávat zcela nový typ šalin, tak tam už bude.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
39
12 bře 2016 00:43
Tak pozor, nové 13T jsou historické, a asi budou jezdit na H4 sarcastic

Obrázek

Zaznamenáno na iRISu.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: doufal jsem, že díky schodu navíc bude podlaha výš, tj. bez nutnosti dalšího schůdku k sedačkám. A ono ne.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Sedačky jsou subjektivní záležitost, třeba já je považuji za dostatečně dobré a rozhodně bych je neměnil. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Anyyy a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 20:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]