Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 28 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Hmm, hlavněže přišli s fotobuňkou. Ale že by třeba aspoň o trošku posunuli sedačky od bočnice, aby se tím dalo cestovat, to ne. Nebo že by třeba osadili aspoň o něco lepší sedačky, to už vůbec. Prostě pořád je tady ten vergl to nejhorší, co tu jezdí....
ad posuvný okna: vy to tu vychvalujete jako nějaký převratný skvost. Já bych to nezval “minimum k přežití“. Krok, aby se tam vůbec dalo aspoň 5 minut vydržet. Bez klimatizace = stále ostuda...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ondra K.: Ano, ano, já vím, neboj. :-)
Problém je v tom, že je nedodali sem. A 13T byly vyvíjeny…dávno. Zkrátka přijde mi to jako klasická reklama: tváří se to, že to umí něco, co to ve skutečnosti neumí.
Ale jak říkám, osobně jsem rád za 20 nových šalin.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
Tin: Oni tam přidali další schod? :-D
Ach jo. Jako jsem rád, že tu budeme mít nové šaliny s pořádným interiérem a relativně moderní atd., ale celé to je prstě děsný fail.
Není to celé NP, což je ve dnešní době prostě špatně, navíc ty schody jsou skoro jak v KT8. :-D Škoda to prostě asi neumí, nebo nevím. V době návrhu tohohle typu udělali rádoby sníženou VP, ale ta se na jistých místech zvyšovala…celé to je prostě takové špatné z tohohle pohledu.

Škoda samozřejmě plně nízkopodlažní tramvaje této koncepce samozřejmě umí. Jezdí v Miskolci, Konyi a nově budou v Chemnitz.

Současná dodávka 13T je poplatná VŘ z roku 2007/2006.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Doufám, že ta fotobuňka pak nebude bránit normálnímu zavírání dveří, protože to by pak ta tramvaj v některých situacích nikdy neodjela ze zastávky. sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Tak ony T3 a KT8 spolu s T4 a KT4 se dělaly taky s poptávkou. Akorát že ne pro české odběratele.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
xxx: od výroby určitě ne, nevím přesně, ale vím že poptávku mají od 1975, ve Vídni jsem byl v roce 1990 a tento systém tam už fungoval, kdy to zavedly, jestli s poptávkou či později netuším. Ale je to dobrá věc, hlavně v zimě.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Tin: Oni tam přidali další schod? :-D
Ach jo. Jako jsem rád, že tu budeme mít nové šaliny s pořádným interiérem a relativně moderní atd., ale celé to je prstě děsný fail.
Není to celé NP, což je ve dnešní době prostě špatně, navíc ty schody jsou skoro jak v KT8. :-D Škoda to prostě asi neumí, nebo nevím. V době návrhu tohohle typu udělali rádoby sníženou VP, ale ta se na jistých místech zvyšovala…celé to je prostě takové špatné z tohohle pohledu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
To se nemohla podlaha v lichých článcích zvednout do jedné roviny, když už se přidával další schod? To se k sedačce vážně leze po třech různě vysokých schodech (a pod spodním je ještě šikmá plocha)? ](*,)

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
M píše:
Ještě bych dodal, že ty fotobuňky pro automatické zavírání dveří měly a dodnes mají už starodávné a postupně z ulic mizící E1 ve Vídni.

Počkej, ony je měly už z výroby? :shock:


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
M píše:
Ještě bych dodal, že ty fotobuňky pro automatické zavírání dveří měly a dodnes mají už starodávné a postupně z ulic mizící E1 ve Vídni.

No pokud se to osvědčí, tak třeba se pak ty dveře předělají i u starších kousků. Této novince tleskám.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Protože u starších tramvají (i jiných typů) funguje denní svícení tak, že se rožnou jenom samostatně reflektory pro potkávací světla, kdežto obrysová světla, včetně koncových, případně postranních zůstanou zhasnutá, že? I tak je to ale zbytečných 120 W, protože na denní stačí tak 2x 20 W, u LEDek je to tedy řekl bych maximálně 2x 5 W.


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
A jede to?

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
xxx píše:
Zdá se mi to, nebo má LEDky na denní svícení?

LEDky na čele, které lze mj. rozsvítit tak, aby splňovaly podmínku pro svítilny denního svícení, to má.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
xxx píše:
Zdá se mi to, nebo má LEDky na denní svícení?

Zdá se, že nějaké LED světlomety tam jsou. Otázka je, jaký je jejich účel.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ještě bych dodal, že ty fotobuňky pro automatické zavírání dveří měly a dodnes mají už starodávné a postupně z ulic mizící E1 ve Vídni.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
No pěkný no, co k tomu dodat, pár nových vychytávek to má, + je že budou noý vozejky, +je že je to aspoň částečně nízkopodlažní a má to interiér jako stejný jako minulá série, škoda je, že se nepovedlo se škodou domluvit 100% nízkopodlažní, když už to škoda umí. Protože toto je opravdu zastaralý typ, ale aspoň se vyřadí nějaký ty vraky.Buďme rádi i za toto, lepší než nic, ty posuvný okna jsou plus, bez klimy, je mínus.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
b1: No, neboj, stále tam je 1948 a 1949. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Naxashi píše:
Šalinami 1939 až 1945 budou jezdit jen nacisti? :-D
Tak to buďme rádi, že to nepůjde za číslo 1949 :lol:


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
b1: Je to oficiální označení té války. Samozřejmě, že číslovat to od 0 by dávalo smysl, stejně tak jako přiřadit šalinám čísla jako 1900, 1700, a přestat se úzkostlivě vyhýbat nějakým číslům.
Šalinami 1939 až 1945 budou jezdit jen nacisti? :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Škoda, že i ta nová 13T má stále starý typ označovačů jízdenek.


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Naxashi píše:
1914? Místo jména tam dát, že tenhle rok začala 1. sv. v., což byla válka, která změnila dějiny, zlikvidovala staré pořádky, apod. A to samé pro všechny vozy.
Asi myslíš 0. světová válka. sarcastic (Nebo že by chlapec konečně zmoudřel?)


A šalinou 1913 jezdí jenom Zbrojováci. A tady máme bitvu na Bílé hoře. Škoda jen, že už nám vyřadili Jan Husa :lol:


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
MKzB: Ono celé to značení Škodovky je takové všelijaké.

Zajímalo by mě…je někde k dispozici harmonogram uvádění do provozu vozů 13T6? A všech těch 20 ponese označení 13T6?
Jsem jediný, komu, když se řekne 1939, se vybaví spíš rok a historické souvislosti? Vím, že by se to dalo nasadit na všechny šaliny, alespoň z 1900-série, bylo by to rozhodně daleko lepší, než jména. 1914? Místo jména tam dát, že tenhle rok začala 1. sv. v., což byla válka, která změnila dějiny, zlikvidovala staré pořádky, apod. A to samé pro všechny vozy.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Hezký.
Nicméně si myslím, že kdyby se chtělo, tak by se dala třeba 29T označit jako nějaký podtyp 13T, jako to udělal Siemens s Combinem pro Budapešť.
(Pro neznalé: EUdotace pro Budapešť byla určená vyloženě na Combina, jenže s nimi měl Siemens v tu dobu takové problémy, že jim radši prodal nějaký starší typ tramvaje označený jako Combino)


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Já hlavně oceňuji posuvná okna!

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Já se ptal na něco jiného.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 18:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]