Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 214 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MartinV: Ano, ty trolejbusy, co jdou slyšet až…20 metrů daleko na otevřeném prostoru. :-D Lidi jsou tak blbí… :-D
To by mě ale zajímalo. Jak to, že máš klávesnici, co nemá diakritiku? Tohle je záležitost SW, layoutu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Uz zase ty hlucne trolejbusy. :pray:

(Mch. omluva Mcezovi, ted mam taky klavesnici bez moznosti psani ceskych znaku.)


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Na kampus pojede tramvaj pod zemí
Zdroj: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 60707.html


Offline
99
07 srp 2013 14:49
Dopravní podnik letos investuje rekordních 1,7 miliardy korun


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
D43 by komfortně napojila Zebetin,Kohoutky, Bastr,kniničky,Jinačovice a Kuřim a její pokračování JZ tangentou by udělalo tutéž službu Nebovidům.
Snížila by se zátěž na VMO na Žabovřeské i na Kníničske.
Je pravda, ze Poláci oprášili myšlenku postavit dálnici z Vratislavi do Jevička,pak by se nemusela nutné stavět D11 na hranice.


Offline
439
16 led 2015 11:18
Ono je ve špičce problém přejít i obyčejnou okresní silnici, natož pak přejíždět čtyřproudovku.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
On je ráno problém pro linku 50 zatočit z dálnice k zastávce Stará dálnice, natož s 52 přejet na druhou stranu ať už do Žebětína či naopak. Už aby tam ten semafot byl.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
MartinV píše:
Pro tu křižovatku by to chtělo MÚK, ne semafor. Semafor dopravu jen zpomalí.


Martine MÚK by určitě byla lepší o tom žádná, ale s argumentem, že semafor dopravu zpomalí nesouhlasím.

Zkus si někdy jet kolem 7 hodiny ráno ze žebcu směrem na kohoutky....
10 minut stání neni vůbec žádný problém. Takže určitě semafor situaci zlepší.

Netvrdím, že semafor je ideální volba, ale vnímám ho jako přijatelný kompromis.

A propo. Konečně to některé šílence přiměje u té křižovatky zpomalit, 70Km/h tam jede opravdu málokdo .....


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Souhlas, dolfova D43 měla stát už dávno, oběma krajům by pomohla a ulevila by silné dopravě v sz. části města, pokud by ovšem bylo adekvátní připojení a nejen průjezd. Původně právě křížení se Žebětínskou mělo být MÚK a další MÚK měla být s D1 kousek od Veselky na rozmezí Bosonoh a Troubska. V dnešním zakřivení je ovšem problém, kudy tu křižovatku s D1 vést tak, aby splnila všechny technické návrhové parametry včetně úhlu mostů a připojovacích ramen. Každopádně v Pardubickém kraji má tuším trasa D43 stabilizovanou podobu. Ovšem, četl jsem cosi, že by prý mělo dojít k dostavbě od Polska kolem Králík na jih někam k Jevíčku místo dnešní varianty návaznosti k Polsku za pomoci D11, která je ovšem zanesená v mezivládní dohodě ČR s Polskem. Tak uvidíme, jestli se toho jako člověk okolo třicítky relně ještě dožiju podobně jako stavby VRT Praha - Brno - Ostrava.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Spíše by to chtělo ten tankodrom s názvem "Stará dálnice" konečně celý kompletně opravit. Je to ostuda.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
No…je fakt, že to doopravdy chce tu dálnici

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pro tu křižovatku by to chtělo MÚK, ne semafor. Semafor dopravu jen zpomalí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Chtělo by to postavit celou D43 podle Dolfovych plánu


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Ten semafor je tam potřeba jak sůl. Taky by to chtělo opravit celý povrch té silnice.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Stará dálnice? Křížení ohlídá semafor
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/stara-dalnice-krizeni-ohlida-semafor-20160705.html


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Důležité je, že se zastávkou železničáři počítají. Tak snad to dopadne dobře a zastávka vznikne. Protože mimochodem ulehčí městské dopravě, kdy tuto zastávku budou moci využít vysokoškoláci jedoucí do Campu.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Demokracie je super, ale má to jeden zásadní nedostatek. Lidi jsou idioti. Neinformují se, nehledají informace a detaily. Navíc, polovina populace má podprůměrnou inteligenci. TO už samo o sobě je problém. Takovej člověk prostě nemá mozek na to, aby kriticky posoudil…cokoliv. Průměrná taky není nic moc. Chce to nadprůměrnou a vysoce nadprůměrnou. A to samo o sobě nestačí. Jde taky o osobnost. Můžeš bejt chytrej, ale můžeš bejt pořádnej ##MLUVÍM SPROSTĚ##.
Jsou věci, o kterých by měla rozhodovat pouze odborná veřejnost. Aneb, průměrnej Franta nemá co mluvit do něčeho, čemu absolutně nerozumí.
Tolik k demokratickému řízení.
Spekulanti, co se na tom snaží vydělat co nejvíc, to je další kapitola. Podle mě by tu mělo být něco jako zákon o stavbě pro veřejné blaho. Máš pozemky, kde bude dálnice? OK. Najdeme ti jiné nebo ti dáme prachy. Vyber si. Co se ale nestane, je to, že budeš blokovat stavbu, co pomůže daleko více lidem, než jen tobě a tvé famílii.
Klidně mi nadávejte do diktátorů, osobně si prostě myslím, že demokracie má strašně velkou chybu. Jako koncept to je fajn, ale prostě jde vidět, že to moc nefunguje. Pokud se rozhoduje o něčem, tak by o tom fakt měli rozhodovat ti, co tomu rozumí. Samozřejmě tu musí být kladen důraz na nestranost. Hlas lid by také měl být slyšet, to ano, ale neměl by být závazný (do takové míry jako dnes).
Tohle jde ale samozřejmě z mé perspektivy. Nemám potřebu hromadit prachy nebo moc. Vždy chci pouze udělat to, co dává největší smysl. Ostatní lidi to tak nemají, což je smutné.
Osobně bych byl pro terminál v Lískovci, jak již bylo řečeno, pozitiva jsou daleko převažující negativa. Stejně tak jako prodloužení různých tratí apod.
A než to někdo řekne: jsem člověk, kterému vadí hluk. Ale takový jako dunění, když si nějakej ko*ot pouští svoje sta*ky šíleně nahlas, nebo řvoucí lidi, protože…nevím, proč vlastně lidi náhodně na ulici řvou? Večer? Jsou vadní? Bydlel jsem u šaliny a v pohodě. To, že slyším šalinu je pro mě informace. Vím typ, vím linku, vím díky tomu čas (v podstatě)… Navíc to mám na zastávku blízko.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
89
06 led 2015 17:23
ad Ivan M: Brzděte - existuje Listina základních práv a svobod, dále existují navazující zákony občanský, stavební, správní řád atd. Všechno má svůj postup a řád. Nejdříve musí být platný a řádný územní plán. Nemám přehled jestli zrovna terminál pro trolejbusy je v platném územním plánu, protože soudy velkou část dodatků a změn zrušily a platí v principu pouze základní územní plán z roku 1994. Dále bude probíhat územní řízení a zase je problém - musí být kvalitní dokumentace pro územní řízení, kladná vyjádření dotčených orgánů a kvalitní práce stavebního úřadu. Při řízení se přijde často na velké množství vad, nedostatků a opomenutí - takže mnoho účastníků bojuje za jejich odstranění. V mediích je pak často jednostranně uváděno, že někdo schválně zdržuje stavbu - to se hezky píše a všichni na to slyší. O vadách dokumentace a řízení media obvykle nepíšou. Teprve po ukončení územního řízení může nastoupit vyvlastnění podle zákona 184/2006S. v platném znění. Vše ale může být zvráceno u soudu, který buď vyvlastnění schválí anebo najde v předchozím územním řízení vadu a většinou celou záležitost zamítne. Je třeba si uvědomit, že soukromý majetek požívá ochrany a je nezcizitelný.


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Nechápu ty petice, měli by být rádi za dopravu až k baráku. Já bydlel na Labské, kde jezdily trolejbusy na lince 145 a taky Ikarusy na
lince 60 pod okny a nebyla to žádná tragédie. Naopak by lidi byli rádi, kdyby se to vrátilo.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Pokud to nevěděli, tak to vědět měli a je to jejich chyba. Plánovalo se to tam od začátku, nechápu logiku lidí co se někam nastěhují a pak najednou řvou když se tam má postavit něco, co bylo v plánu dávno před nimi. Pokud spoléhali na to, že se to nakonec nepostaví, tak je to jejich problém, je to podobný princip jak garáže a podobný černý stavby na Líšeňce...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Já jsem znám tím, že jsem většinou na straně těch běžných lidí. Sám bych nechtěl bydlet vedle nějaké rušivé stavby nebo mít v blízkosti zdroj něčeho nepříjemného. Ale tady to podle mě úplně postrádá logiku. Za prvé, moderním vlakům brzdy tolik neskřípají. Za druhé, trolejbus nenadělá skoro žádný hluk. Za třetí, pochopil bych, kdyby někomu vadila nová vlaková trať před okny, ale tady tahle trať existovala desítky let před nějakým sídelním útvarem. Dřív tam byly jen pole, potok a samotná trať. Za čtvrté, jim samotným to zvýší mnohonásobně kvalitu dopravy, budou mít přímý rychlý spoj na nádraží přímo u domu a taky možnost přímo zajet trolejbusem na nákup do Campusu. Bez jakýchkoliv nových rušivých vlivů.
Mimochodem, s chutí bych legislativně “zatnul tipec“ nějakým vykutálencům a spekulantům, kteří tady vlastní pole a přitom už 20 let bydlí s celou rodinou někde na Bahamách, na svém pozemku dlouhodobě nevykazují žádnou činnost. A najednou, když se má na části dotčeného pozemku nebo vedle něj stavět nějaká veřejně důležitá stavba, začnou si hrát na velké milovníky přírody nebo všeobecné trpitele, kterým by za zamýšlená stavba tolik ublížila. Stavbu všemožně blokují a toto pole by prodali jen za nehoráznou cenu neodpovídající hodnotě. V takovém případě má být dotyčný vyškrtnut z územního řízení a má mu být ve zkráceném řízení vyplacena “obvyklá cena“, která by pro dotyčného vzhledem k současné hodnotě pozemku nebyla vyloženě prodělečná. V případě dalších průtahů ze strany vlastníka má pozemek propadnout státu...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Dokážete jim to? Podepsali to? Jinak je to tvrzení proti tvrzení, bohužel.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Ještě jednou — v těchhle případech se prostě má na demokracii kašlat. Všichni ti lidi, jeden vedle druhýho jak tam bydlej, museli vědět, že se to tam bude stavět, že je to v plánu a že to tam prostě bude. V plánech je to léta letoucí. Pokud si teď budou stěžovat, mělo by město mít právo říct: trhněte si nohou!


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Nene, jim jde o klid, a to absolutní. Tímto dokonale zruší přestupní terminál a tedy nebude nutno vybudovat ani vlakovou zastávku. Prodloužení trolejbusu hodlají zablokovat všemi dostupnými prostředky.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jim jde spíš o hluk z vlaku, ne?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 21:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]