Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 94 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Už se tady přece řešilo, že to nelze realizovat, protože ulice je moc úzká a šalina, koleje a sloupy by se tam nevlezly. Nechci ale lhát, možná se to propojí. Jenom vím, že se to tu řešilo.


Offline
Uživatelský avatar

379
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Je realizovatelné napojení z Holzovy na Mifkovu? Kdyby ano, neplánuje se to po dostavění na Holzovu?

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
V reportáži říkali, že příští rok. Kdy přesně ale ne.


Offline
Uživatelský avatar

379
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Jiricek: a samotná stavba by měla započít kdy? Už letos?

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Info o obnově trati Stránská skála-Líšeň: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... %5D=483534


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Nad zastávkou Nová Jihlavská by se mělo stavět záchytné parkoviště P+R, myslím že to bylo v nějaké studii od Kordisu

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tin píše:
...Jírova je jasná, tenkrát byla na konci plánována smyčka.

Zajímavé téma. Pokud vím, tak v době výstavby Jírovy se počítalo s úvratí na náměstí Karla IV. Je samozřejmě otázkou jaké byly plány v době tvorby projektu. Dost by mě zajímalo co tam vlastně soudruzi koncem 80. let plánovali, protože smyčka Kotlanova byla taky provizorium.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pavel: a proto dává ještě menší smysl dělat Novou Jihlavskou se středovým nástupištěm, leda by byla v budoucnu upravena tak, aby tramvaje mohly na zastávku přijet zleva.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Ta zastávka se středovým nástupištěm je katastrofa. To bude další koule na noze, co nás táhne dolů (mimo úvratí).
To, že Nová Jihlavská je tam, kde je, bude nejspíš kvůli budoucnu. I když je fakt, že kousek k Labský to posunout by doopravdy nezaškodilo.
„zahájení stavebních prací plánuje město v letech 2018 až 2019“ Jsem jediný, kdo tomu nevěří? Kdo si myslí, že i v roce 2020 se o tom stále bude mluvit? Jak to bývá v podstatě ve všech případech?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
M píše:
Možná se na té Nové Jihlavské plánuje nějaká výstavba domů či bytů, jinak by ta zastávka neměla smysl, moc nevěřím, že se to někdy od kampusu protáhne dál, moc neni kam a pokud to bude za dalších 10 nebo 20 či 30 let, tak kdoví co tu za ty roky bude jezdit, takže je to celkem šumák, popravdě nechápu, proč zastávka Jírova neni dělána jako ostrovní jako tato plánovaná.

+odpověď na soukromou zprávu uživatele Rem: Přibližně před rokem primátor Vokřál prohlásil, že se zároveň s projektem Osová - Nemocnice Bohunice připravuje stavba smyčky u ulice Netroufalky. V ideálním případě by mělo dojít ke stavbě obou projektů zároveň. Ale že to rozdělili, protože hrozí, že zdržení u projektu smyčky by zdrželo i stavbu trati. Bohužel zdroj jsem nedohledal. Možná jsem to slyšel v televizi.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Spíš než od Campu se nabízí v budoucnu protažení TT ze smyčky v Lískovci k Petra Křivky. U Campu by mohla smyčka vzniknout za kruhovým objezdem, kde občas bývá cirkus. Ale možná se tam bude stavět nějaká ta hala.

Jinak TT v tunelu není špatný nápad. Třeba v takovém Stuttgartu, který je naším partnerským městem, je o něco větší a členitostí terénu Brnu velmi blízký, jezdí místní U-bahn chvilku pod povrchem, chvíli nad ním - podle toho, jak terén dovolí, v centru především dole pod zemí. Kapacitně a charakterem/hustotou sítě je to něco mezi metrem, co známe z Prahy a klasickou tramvajovou sítí.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Proč nezůstanou dvě zastávky Osová? Tramvaje jedoucí do SL by zastavily na stejném místě, tramvaje do Kampusu na ty přesunuté.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Bohužel to posunutí zastávky Osová je postavené na hlavu. I když to zřejmě má nějaké pádné důvody. Tady dojde k docela zásadnímu prodloužení docházkové vzdálenosti obyvatel z domů, pro které byla tato celá tramvajová trať kdysi postavena. A to opravdu není dobře.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Ta Osová... Když už, tak se mohly trolejbusy protáhnout dolu k tramvaji a třeba přestěhovat smyčku, aby tam byly alespoň trochu lepší přestupy. Ale hlavně nechápu, proč je na odbočce do tunelu tak velký oblouk. Klidně by tam mohla být pravoúhlá odbočka jako na normální křižovatce, stejně je to u zastávky a bude se tudíž jezdit pomalu. A tunel by pak nezasahoval až skoro pod roh baráku.

Nová Jihlavská je až zbytečně blízko k nemocnici. Souhlasím s tím, že bych ji posunul na Labskou. Ostrovní nástupiště pro normální tramvaje by šlo řešit levostranným provozem, ale zase by na křížení vzniklo konfliktní místo.

Jírova je jasná, tenkrát byla na konci plánována smyčka.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Možná se na té Nové Jihlavské plánuje nějaká výstavba domů či bytů, jinak by ta zastávka neměla smysl, moc nevěřím, že se to někdy od kampusu protáhne dál, moc neni kam a pokud to bude za dalších 10 nebo 20 či 30 let, tak kdoví co tu za ty roky bude jezdit, takže je to celkem šumák, popravdě nechápu, proč zastávka Jírova neni dělána jako ostrovní jako tato plánovaná.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nová Jihlavská je dobrej paskvil. Proč tam udělali středové nástupiště, aby ušetřili? Taky si myslím, že stanici mohli posunout blíž k Labské. Je tam domov důchodců.


Naposledy upravil Fafner dne 30 čer 2016 14:51, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Vizualizace trati do kamusu:
http://www.brno.cz/strategickeprojekty/ ... o-kampusu/

Jsem trochu zklamaný, protože tato trať přinese negativa:
- Zrušení zastávky Osová u tramvaje (linky 403/404)
- zastávka Nová Jihlavská se nachází v oblasti, kde nic není. K domům je to daleko.
- zastávka Nová Jihlavská je udělaná tak, že se do tramvaje bude nastupovat levými dveřmi. Ačkoli se pokud stále vím diskutuje, že na kampusu vznikne smyčka (samostatný projekt ideálně navazující na současnou stavbu). Tedy tato zastávka bude vždy dostupná pouze obousměrnými tramvajemi.
- A i ten posun zastávky Osová pod most není moc ideální. Sice to bude blíže na přestup na autobusy/trolejbusy, ale dál k většině domů. Bezbariérovost tam také není řešena dokonale (nastupuje zde hodně vozíčkářů)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Citace:
Brno-Židenice - Svitavská pobřežní dráha

V roce 2015 jsou obsluhovány vlečky Alstomu, škrobáren (Linde), Šmeralu a teplárny Brno. Vlečka Mosilany je mimo provoz, i když se na počátku roku 2014 objevily náznaky jejího znovuuvedení do provozu. Systém vleček je obsluhován jednou denně manipulačním vlakem, který vyjíždí podle sledování v 8:50 z Brna Židenic a vrací se po obsloužení všech potřebných vleček.


http://spravnym.smerem.cz/Tema/Brno-Židenice%20-%20Svitavská%20pobřežní%20dráha


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Za časů dojíždění do Pardubic jsem ten vlak potkával, jak jel v cca 8:45 z Židenic, ale nevím, jestli ten čas ještě dnes platí.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Aha, díky za info. Já jsem totiž myslel, že už to tam dávno nejezdí, jelikož v této oblasti se vyskytuji docela často a nikdy jsem tam tu vlečku projíždět neviděl ani neslyšel.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
mili.hami: Pokud se nic nezměnilo, tak se tam jezdí pravidelně. Ale zase neříkám, že každý pracovní den.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Ví se alespoň přibližné datum, kdy ta vlečka jela přes to křížení naposledy?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ad nové trolejové armatury: To je boží, konečně!

Ad nevyužívání bus pruhu trolejbusy: Docela škoda. V tomto konkrétním místě asi problém nebude, ale dál po Olomoucké by být mohl - trolejbus bude zbytečně stát v zácpě. Ale třeba se to ještě podaří dodatečně vyřešit.

Ad výměna kolejového křížení: Zaslechl jsem, že cena toho křížení je 20 milionů korun a opravdu je docela problém to i vůbec objednat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Předpokládám, že výměna toho křížení stojí na tom, že to nové křížení není k dispozici. Kolejové konstrukce a výhybky se vyrábí na zakázku a dodací lhůty jsou dlouhé.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Na Životského přes víkend proběhla montáž křížení TBUS x TRAM, použito bylo řešení od Eska, které je neizolované, tedy sjízdné pod proudem.
Před ním jsou ještě nové zátěžové úsekové děliče, čili také sjízdné pod proudem. Vedení stopy ale bohužel nahrává myšlence, že trajfy nebudou moci použit vyhrazený pruh na kolejích, faje tak daleko nedosáhnou.
Příloha:
P1070429.JPG
Příloha:
P1070411.JPG
Příloha:
P1070412.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 pro 2024 16:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]