Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 94 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
1086
09 lis 2006 18:16
M píše:
Možná se na té Nové Jihlavské plánuje nějaká výstavba domů či bytů, jinak by ta zastávka neměla smysl, moc nevěřím, že se to někdy od kampusu protáhne dál, moc neni kam a pokud to bude za dalších 10 nebo 20 či 30 let, tak kdoví co tu za ty roky bude jezdit, takže je to celkem šumák, popravdě nechápu, proč zastávka Jírova neni dělána jako ostrovní jako tato plánovaná.

+odpověď na soukromou zprávu uživatele Rem: Přibližně před rokem primátor Vokřál prohlásil, že se zároveň s projektem Osová - Nemocnice Bohunice připravuje stavba smyčky u ulice Netroufalky. V ideálním případě by mělo dojít ke stavbě obou projektů zároveň. Ale že to rozdělili, protože hrozí, že zdržení u projektu smyčky by zdrželo i stavbu trati. Bohužel zdroj jsem nedohledal. Možná jsem to slyšel v televizi.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Spíš než od Campu se nabízí v budoucnu protažení TT ze smyčky v Lískovci k Petra Křivky. U Campu by mohla smyčka vzniknout za kruhovým objezdem, kde občas bývá cirkus. Ale možná se tam bude stavět nějaká ta hala.

Jinak TT v tunelu není špatný nápad. Třeba v takovém Stuttgartu, který je naším partnerským městem, je o něco větší a členitostí terénu Brnu velmi blízký, jezdí místní U-bahn chvilku pod povrchem, chvíli nad ním - podle toho, jak terén dovolí, v centru především dole pod zemí. Kapacitně a charakterem/hustotou sítě je to něco mezi metrem, co známe z Prahy a klasickou tramvajovou sítí.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Proč nezůstanou dvě zastávky Osová? Tramvaje jedoucí do SL by zastavily na stejném místě, tramvaje do Kampusu na ty přesunuté.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Bohužel to posunutí zastávky Osová je postavené na hlavu. I když to zřejmě má nějaké pádné důvody. Tady dojde k docela zásadnímu prodloužení docházkové vzdálenosti obyvatel z domů, pro které byla tato celá tramvajová trať kdysi postavena. A to opravdu není dobře.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Ta Osová... Když už, tak se mohly trolejbusy protáhnout dolu k tramvaji a třeba přestěhovat smyčku, aby tam byly alespoň trochu lepší přestupy. Ale hlavně nechápu, proč je na odbočce do tunelu tak velký oblouk. Klidně by tam mohla být pravoúhlá odbočka jako na normální křižovatce, stejně je to u zastávky a bude se tudíž jezdit pomalu. A tunel by pak nezasahoval až skoro pod roh baráku.

Nová Jihlavská je až zbytečně blízko k nemocnici. Souhlasím s tím, že bych ji posunul na Labskou. Ostrovní nástupiště pro normální tramvaje by šlo řešit levostranným provozem, ale zase by na křížení vzniklo konfliktní místo.

Jírova je jasná, tenkrát byla na konci plánována smyčka.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Možná se na té Nové Jihlavské plánuje nějaká výstavba domů či bytů, jinak by ta zastávka neměla smysl, moc nevěřím, že se to někdy od kampusu protáhne dál, moc neni kam a pokud to bude za dalších 10 nebo 20 či 30 let, tak kdoví co tu za ty roky bude jezdit, takže je to celkem šumák, popravdě nechápu, proč zastávka Jírova neni dělána jako ostrovní jako tato plánovaná.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Nová Jihlavská je dobrej paskvil. Proč tam udělali středové nástupiště, aby ušetřili? Taky si myslím, že stanici mohli posunout blíž k Labské. Je tam domov důchodců.


Naposledy upravil Fafner dne 30 čer 2016 14:51, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Vizualizace trati do kamusu:
http://www.brno.cz/strategickeprojekty/ ... o-kampusu/

Jsem trochu zklamaný, protože tato trať přinese negativa:
- Zrušení zastávky Osová u tramvaje (linky 403/404)
- zastávka Nová Jihlavská se nachází v oblasti, kde nic není. K domům je to daleko.
- zastávka Nová Jihlavská je udělaná tak, že se do tramvaje bude nastupovat levými dveřmi. Ačkoli se pokud stále vím diskutuje, že na kampusu vznikne smyčka (samostatný projekt ideálně navazující na současnou stavbu). Tedy tato zastávka bude vždy dostupná pouze obousměrnými tramvajemi.
- A i ten posun zastávky Osová pod most není moc ideální. Sice to bude blíže na přestup na autobusy/trolejbusy, ale dál k většině domů. Bezbariérovost tam také není řešena dokonale (nastupuje zde hodně vozíčkářů)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Citace:
Brno-Židenice - Svitavská pobřežní dráha

V roce 2015 jsou obsluhovány vlečky Alstomu, škrobáren (Linde), Šmeralu a teplárny Brno. Vlečka Mosilany je mimo provoz, i když se na počátku roku 2014 objevily náznaky jejího znovuuvedení do provozu. Systém vleček je obsluhován jednou denně manipulačním vlakem, který vyjíždí podle sledování v 8:50 z Brna Židenic a vrací se po obsloužení všech potřebných vleček.


http://spravnym.smerem.cz/Tema/Brno-Židenice%20-%20Svitavská%20pobřežní%20dráha


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Za časů dojíždění do Pardubic jsem ten vlak potkával, jak jel v cca 8:45 z Židenic, ale nevím, jestli ten čas ještě dnes platí.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Aha, díky za info. Já jsem totiž myslel, že už to tam dávno nejezdí, jelikož v této oblasti se vyskytuji docela často a nikdy jsem tam tu vlečku projíždět neviděl ani neslyšel.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
mili.hami: Pokud se nic nezměnilo, tak se tam jezdí pravidelně. Ale zase neříkám, že každý pracovní den.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Ví se alespoň přibližné datum, kdy ta vlečka jela přes to křížení naposledy?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ad nové trolejové armatury: To je boží, konečně!

Ad nevyužívání bus pruhu trolejbusy: Docela škoda. V tomto konkrétním místě asi problém nebude, ale dál po Olomoucké by být mohl - trolejbus bude zbytečně stát v zácpě. Ale třeba se to ještě podaří dodatečně vyřešit.

Ad výměna kolejového křížení: Zaslechl jsem, že cena toho křížení je 20 milionů korun a opravdu je docela problém to i vůbec objednat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Předpokládám, že výměna toho křížení stojí na tom, že to nové křížení není k dispozici. Kolejové konstrukce a výhybky se vyrábí na zakázku a dodací lhůty jsou dlouhé.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Na Životského přes víkend proběhla montáž křížení TBUS x TRAM, použito bylo řešení od Eska, které je neizolované, tedy sjízdné pod proudem.
Před ním jsou ještě nové zátěžové úsekové děliče, čili také sjízdné pod proudem. Vedení stopy ale bohužel nahrává myšlence, že trajfy nebudou moci použit vyhrazený pruh na kolejích, faje tak daleko nedosáhnou.
Příloha:
P1070429.JPG
Příloha:
P1070411.JPG
Příloha:
P1070412.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
nechápu to — opravili asfalt asi 2 metry před křížením, opravili přechod přes vlečku pro pěší asi 2 metry od křížení, ale ten přejezd je prostě v dezolátním stavu...


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Počítá se v nejbližší době o opravě křížení s vlečkou na Křence? Nebo tam zůstane ta omezená rychlost na dalších x let? biggrin


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Dovolím si reagovat trochu se zpožděním, bo jaksi poslední dobou nemám čas chodit na fórum:
Podle plánku to vypadá moc hezky, bus pruh logicky oddělený. Doteď (před reko) pomalu každý trajf musel při nájezdu do BUS pruhu nesmyslně čekat, zda ho IGK od Životského pustí nebo se rozhodne to přes koleje vzít do benzinky.
Ještě jednu připomínku bych měl, zda by nešlo od mostu zakázat jízdu pro IGK rovně. Nařídit pouze odbočení doprava k Jeronýmově. Protože, když je v ranní špičce plná čtyřproudovka, tak to spoustu aut objíždí "pod dráty" a ucpává i křižovatku u 1.Brněnské. A než trajf přeskáče od Spáčilovy do BUS pruhu na Olomoucké, má nemalé zpoždění. Současně nějak pouvažovat, zda by nešlo na Ostravské mezi Olomouckou a Tržní ve směru do centra vyčlenit pravý pruh jen pro VHD.
Jinak bude se s reko Olomoucké někdy pokračovat až k Masnému růžku? Obzvláště křížení s posvitavskou vlečkou je už pomalu za hranicí pojezdnosti...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Info o rekonstrukci Olomoucké: http://www.zidenice.eu/wp-content/uploa ... 083315.pdf


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Jedno místo je tuším mezi Švermovou a Osovou.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Je. Ale když je problémové místo před stojící kolonou tramvají ve směru z centra, tak je to těžko použitelné :-)


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Není jedno takové místo u Krematoria? kus za mostem, směrem do města... je tam taková divná výjezdová cesta nahoru k parkovišti a kus betonového čehosi...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
No, v té Líšni to možná tak kritické není, ale v Bohunicích docela jo. Jednou se něco stalo s drátama tuším někde u Běloruské a drátenící tam museli jet až z Lískovce, protože nikde blíž nakolejovací místo nebylo.

Možná se na mnohých místech fyzicky v pohodě nakolejit jde, ale pokud tam není oficiální nakolejovací místo, tak to málokdo udělá. Kdyby se věžka nějak poškodila, tak by to bylo na jeho zodpovědnost. A to si v dnešní době nikdo netroufne.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Prostě na Kotlanove byla luxusní příjezdovka, plac a někdo si chtěl udělat v projektu asfaltový pás přes koleje, aby to vypadalo a bylo to sofistikovaný, a je to.
Jedno místo možného nakolejení je na oné Mifkově, Kotlanova, i na Novolíšeňské u květinářství, pak u zastávky Bílá hora, další u juliánovského fotbalového hřiště.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Naposledy upravil chat-maniac dne 07 dub 2016 19:35, celkově upraveno 1
Oprava Mifkove :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 21:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]