Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 310 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9298
10 čer 2004 11:19
kazdopadne tam je podstatne mensi rozdil nez se udelal mezi 732 a 932 . U angoraka akorat zmenili cela , nic jinyho .


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
PvvS píše:
citelis je citybus s jeste hnusnejsim celem. jinak zadny rozdil.


Ale citelis má hezčí čelo naž citybus!


Offline
Uživatelský avatar

9298
10 čer 2004 11:19
a letos myslim 15


Offline
Uživatelský avatar

9298
10 čer 2004 11:19
citelis je citybus s jeste hnusnejsim celem. jinak zadny rozdil.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Prej se přestaly vyrábět citybusy a jejich nástupce je citelis.To mě teda zajímá kolik se jich do brna v nejblžších letech dokoupí protože ten bude teda stát o hodně víc než citybus.Brno podle mě musí obnovit vozovej park ňákýma nizkopodlažákama.A jestli nebudou mít na citelisy tak asi koupí sory.sorry že to píšu sem ale ty citara nejsou žádný řešení.Sou to jenom vyhozený peníze z vokna.A jak budou drahý ty náhradní díly.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dnešní spojení na nádraží v 0:00 (5.3.) bylo zdrženo o 7 minut. Důvod: nefunkční přední dveře u vozu 2356 vypraveného na a-92.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Neplánuje se v nejbližší době ňáka rekonstrukce B732?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
M3 píše:
A od kdy? Pokud vím, tak na 51 i na 52 nefungoval ani ventilátor - byly úplně mrtvé. Co se týká KT - vím o tom, že se opravovaly, takže se uvidí. A na T6 není pravdou, že polovina klimatizací funguje - možná že fouká ventilátor, ale nechladí. A navíc u T6 díky zaplým klimatizacím vypadává stat. měnič.

Jak jsem říkal, klimatizace Brema fungují celkem bez problému, aby chladili, je potřeba nějakého hnacíhi plynu, který v DP není k dizpozici. I bez něho je ale výkon klimatizace více než slušný. Ventilátor na klimě v T6 je taky velice silný a taky chlazení taky není třeba.
M3: Na jakém principu je založeno chlazeí vzduchu u klimatizací T6/RT6?


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
M3 píše:
A od kdy? Pokud vím, tak na 51 i na 52 nefungoval ani ventilátor - byly úplně mrtvé. Co se týká KT - vím o tom, že se opravovaly, takže se uvidí. A na T6 není pravdou, že polovina klimatizací funguje - možná že fouká ventilátor, ale nechladí. A navíc u T6 díky zaplým klimatizacím vypadává stat. měnič.


1752 - klimatizace funguje, dneska jsem to skoušel.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
manil píše:
Na vozech 1751 i 1752 klimatizace fungují, klimatizace na KT8D5N byly většina v prosinci na údržbě, takže si troufám tvrdit, že fungují všechny a s klimatizacemi na T6 to taky není tak špatné, jak říkáš, funguje nejméně na polovině "A" vozech.


A od kdy? Pokud vím, tak na 51 i na 52 nefungoval ani ventilátor - byly úplně mrtvé. Co se týká KT - vím o tom, že se opravovaly, takže se uvidí. A na T6 není pravdou, že polovina klimatizací funguje - možná že fouká ventilátor, ale nechladí. A navíc u T6 díky zaplým klimatizacím vypadává stat. měnič.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
M3 píše:
Ona "klimatizace" Travelcool není klimatizace, jak tady píšete, ale obyčejný zvlhčovač vzduchu. V létě, když se pustí a je zavřené okno u řidiče (což je u normální klimatizace běžné), tak je v kabině jak v prádelně. Navíc je u toho poměrně vysoká spotřeba vody. Takže je lepší ji nezapínat (mnoho řidičů to také dělá). S opravdovými klimatizacemi, které jsou na vozech T6, KT8D5N to nemá nic společného. Na 1751 a 1752 fungovaly asi tak měsíc a tím skončily (dodnes nefunkční), u T6 fungují jen asi na 2 vozech, u KT8D5N snad na jedné a jen v jedné kabině. U Aniter jsem slyšel, že jsou taky dost poruchové.

Spotřeba vody Trav-l-cool je zhruba 1 litr na hodinu, současné nádržky bývají z Pet flašek (1,5l).
Na vozech 1751 i 1752 klimatizace fungují, klimatizace na KT8D5N byly většina v prosinci na údržbě, takže si troufám tvrdit, že fungují všechny a s klimatizacemi na T6 to taky není tak špatné, jak říkáš, funguje nejméně na polovině "A" vozech.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Verusha: Samozřejmě, že přes zimu je voda také pryč. Je to to stejné. Co se týká dolévání vody - je to o lidech. Když jsou prasata... A směs JUWÍKU s vodou je taky ideální - ony ty klimy vůbec nekapou :roll: , takže vosy nemají šanci [-X :mrgreen:


M3 - nevím jak u vás, my z toho (trejvlkůl) vyndáváme na zimu pojistku a vylejváme vodu. V létě to zase oživujem. Já osobně, bejt řidič, tak si radši otevřu okýnko, než poslouchat ten kravál. Taky je vynikající nápad, že někteří řidiči si vodu nabírají do PET flašky ze záchodový mísy a pak to přelejvají do nádržky. Dělá to v kabině fakt vynikající vůni. Vyzkoušena je i směs vody a Juwíků, sice to krásně voní, ale zato se na řidiče pak o to víc lepí prach a vosy 8-)


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Kamil píše:
A k těm klimatizacím na KT8, vždyť je nedávno sundávali a snad opravovali a to už zase nefungují?


To je pravda, ale zatím to v provozu nikdo z řidičů nezkoušel. Počítám nejdřív v květnu :mrgreen:


Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
Ebercool je plnohodnotná klimatizace nebo jen zvlhčovač vzduchu?
A k těm klimatizacím na KT8, vždyť je nedávno sundávali a snad opravovali a to už zase nefungují? A jestli jsou ty klimy tak poruchový, tak měli dát na Anitry něco jinýho, protože takto jsou to zbytečně vyhozený peníze.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Ona "klimatizace" Travelcool není klimatizace, jak tady píšete, ale obyčejný zvlhčovač vzduchu. V létě, když se pustí a je zavřené okno u řidiče (což je u normální klimatizace běžné), tak je v kabině jak v prádelně. Navíc je u toho poměrně vysoká spotřeba vody. Takže je lepší ji nezapínat (mnoho řidičů to také dělá). S opravdovými klimatizacemi, které jsou na vozech T6, KT8D5N to nemá nic společného. Na 1751 a 1752 fungovaly asi tak měsíc a tím skončily (dodnes nefunkční), u T6 fungují jen asi na 2 vozech, u KT8D5N snad na jedné a jen v jedné kabině. U Aniter jsem slyšel, že jsou taky dost poruchové.


,,eborkolorky´´ se dávají proto,že ,,travelkulky´´ se prý už přestaly vyrábět,takže na skladě jsou poslední kousky a ty byly využity na 1059 a jako poslední bude zřejmě 3258 a možná ještě 3505.Jinak po GO jsem viděl 7366 i 7364 a 7392 má dojít ze Zlinera do pol. března,7393 by měla následovat.7417 je prý rovněž ve Zlineru.


No tak nevím jestli zrovna nádrž na 50 litrů vody je důvod. Ono to stejně závisí akorát na použitým kyblíčku, do kterýho je strčená hadička směrem k výparníku nebo co to tam je. A jelikož kyblíček je (alespoň tedy u 21/22Tr) umístěn za sedadlem řidiče, nevím, jak by se tam vešel 50ti litrovej "sud" :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
vono je to uplne jedno....nefunguje to vsechno stejne...ale to ALTRO potesi.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
LADA - nj, takže prostě už nemůžou sjednotit ani takovou věc jako klimatizace...že by příští rok byly pro změnu ThermoKingy? to jsme tu ještě neměli...


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Jinak co jse týče os.vzduchu Ebercool tak budou montovány misto Travelcool na všechny autobus.GO.U tam a troj. nevím.Ale vím že na GO je požadavek na os.vzduchu aby mě 50l nadrž a to Travel nemá a je i požadave na puntik altro.Platí pro autobus.Takže všechny autobusové GO od vozu 7395 budou stejné,alespon prozatím než to zase za rok zmení :lol: Jinak na GO ve Zlineru je 7409,7406 půjde až příští rok.Zdraví LADA


Odpoledne jsem 7197 viděl myslím na 64ce


Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
James píše:
Nebyl to náhodou nějakej trhačkovej kurz, který jel jako a-44 Do Králova pole na Semilasso. A pak režijně do VM???

Myslím že ne. Viděl jsem ho v Kr.Poli na nádraží a po vystoupení z x30 i na Slovnským náměstí. Chvíli po něm jel kloubák, takže ten sólo bus měl asi hodně velkou sekeru způsobenou "přenacpaností".


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
Kamil píše:
Dnes ráno byl na a-44 7197. Lidi tam byli namačkaní až na dveřích. To DP nemůže v takovém případě vypravit dva klasické autobusy těsně (1-2 min) za sebou? Cestovat v tak přeplněném autobuse není přece vůbec bezpečné!


Nebyl to náhodou nějakej trhačkovej kurz, který jel jako a-44 Do Králova pole na Semilasso. A pak režijně do VM???


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
15m autobusy by opravdu nekterym linkam hodne ulehcily a z moji zkusenosti jde predevsim o a-50 zhruba v dobe spicky...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 říj 2024 06:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]