Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 66 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Nedávno Ondra někde psal, jak jsou zahlceny dílny v Komíně potom, co se zrušila těžká údržba v Husovicích. CHápu, že za tím bylo i to, že je to uprostřed obydlené zóny.
Bylo by reálné udělat ještě druhé dílny někde jinde, třeba ve Slatině?


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Mám dotaz. Neví se, jak to bude letos o prázdninách s vypravováním kloubů na linky. Budou vypravovány při vedrech i jinam než na 25,26,27 a 37, jako vloni (že by se třeba klouby mohly objevit i na linkách 30 a 36)?


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Poláci vyměňují všechny sedáky za vzhledově shodné, ale jakési vyztužené, neměly by lidem pod zadkem prasknout. Mezi náma? Ty sedačky jsou tak jako tak totální šmejd.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Vyřazené sedačky... To jsou jen původní lesklé nebo se takto ve velkém vyřazují i poškozené matné sedáky?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Pár mobilních dokumentačních fotek z Komína.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Edit. předchozího příspěvku... Vůz jel na (zítřejší) DOD ve Zlíně. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Neví někdo prosím, kam měla tahle "souprava" namířeno?? Foceno cca 14:25 u židenických kasáren.
Příloha:
DSC00973a.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Nebude no, jedu s ní do Plzně. Ještě to musím umejt, uklidit, prohlídnout stykače no a ještě se s tím musím naučit jezdit bez škubání :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Tak se zdá, že příští týden na dopravní nostalgii nebude T11 protože jej slibují na oslavy trolejbusů v Plzni:
http://www.pmdp.cz/o-nas/aktualne/doc/o ... wsitem.htm
je škoda, že si vybraly stejný termín jako v Brně :-(


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud je zbytek v dobrém rozlišení, pak čáry dodávají foce jistou dynamiku. :wink:
Ale to už je více umělecká fotky, než galerijně-dokumentační.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Já osobně rozmazané čáry vnímám jako spíše vadu fotky, takže bych preferoval ty bez čas.


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
manil: Díky. Akorát přemýšlím, jestli mám do galerie nahrát fotky se světelnými čarami od tramvají nebo bez nich.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Lukin:
Super, krásné snímky. :)


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Díky. Snad jí chutnalo.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Špatně zabržděná 3015 si chtěla přečíst noviny a koupit nějaký grilovaný kuře.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Co se dnes stalo na SO, že tam došla k újmě trafika?


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Pár dokumentačních fotografií ze včerejší trolejbusové části posil na ohňostroj IGNIS BRUNENSIS na Brněnské přehradě


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jestli dobře koukám, tak posilových trolejbusů by mělo být 10 kurzů. Všechno 21Tr

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
t-30 i t-x30 budou mít každá interval 6,7,7 minut. Po skončení z Podlesí t-30 po 10 minutách, t-x30 na střídačku po 4 a 6 minutách. Na idosu jsou k dispozici jízdní řády.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jak bude teď fungovat posilová doprava 30 a x30 na IGNISS? To každá trolejbusová linka pojede po 7-8 minutách, nebo obě budou mít společný interval (tudíž na jedné lince se pojede zhruba po 15 minutách)? Protože jestli to bude první možnost, tak počítám s dvojnásobným počtem "posilových" trolejbusů oproti minulým rokům, je to tak?


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
V noci z 26. na 27. nainstalována sjezdová výhybka ve smyčce Srbská. Podvěsná.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Tak; anketa ještě není u konce, ale vzhledem k již pouze pomalu přibývajícím hlasům lze očekávat, že výsledek se již nijak dramaticky nezmění.
Musím se přiznat, že i když jsem výsledek tj vítězství 22Tr očekával, rozhodně mě překvapuje, že je to vítězství takto drtivé a nadpoloviční. Očekával jsem větší počet hlasů pro SORky (a že budou těsně soupeřit s 22Tr) a i trochu více hlasů pro 15Tr. Co mě naopak nepřekvapuje, je totální propadák 25Tr. Je to krám a krámem zůstane.
Jistě můžeme toto hlasování brát trochu s rezervou, protože jsme tady přecijen na "šoto" serveru, ale bez zajímavosti to jistě není.
Také je zajímavé, že zatímco u některých vozidel se lze setkat se zcela odmítavými až nenávistnými postoji ("jels v tom křápu někdy?"), u 22Tr jsou negativa shrnuta v podstatě do suchých konstatování ("tohle není vyrobeno úplně dobře").

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Mě spíš fascinuje, jak si ta celá myšlenka 100% NP neskutečně protiřečí. Nízkopodlažnost je přece pro snadnější odbavení handicapovaných osob. Ale k čemu to je, když takový člověk sice může pohodlně nastoupit i zadními dveřmi bez schodku, ale stejně nemá možnost si sednout, protože se na sedadlo zkrátka nedostane. Starobní důchodce, člověk o berlích, člověk s bolavýma zádama, se sádrou, nebo třeba jen zdravý člověk s těžkými taškami. Ani jeden z těchto lidí nemá na těch vysokých/úzkých místech šanci. A co mají dělat takoví lidé? Půl hodiny stát? Nebo přecházet vozem dopředu? (to pak tedy úplně postrádá význam, nemyslíte?). 100% NP vlastně funguje na principu, že někde bylo přidáno a jinde stejným dílem ubráno, takže to oproti NP vozu bez 100% NP nepředstavuje žádnou výhodu a ještě navíc to značně ubírá na pohodlí zdravým lidem. To už je i pro člověka s handicapem možná i milosrdnější překonat schodek a pak mít před sebou několik vyhovujících míst k sezení než naopak. Nebo to je podle vás jinak? Je to nesmysl, co jsem teď popsal? Na mě to prostě leckdy působí jako principiální zaujatost vůči všemu vysokopodlažnímu.
To je podobné, jak s tramvajemi Vario. Jak jsem je tu pár měsíců zpátky chválil a někdo mi nadával, že jsou to přece nanicovaté prolejzačky. Prolejzačky, kde v každým NP článku máte cca 12 pohodlných míst k sezení, v tramvaji stejné délkové kategorie jako K2 je to tedy 24. To je málo? I v 13T máte schodky. Vždy 1 velký, ve Variu 3 střední. Je to tak obrovský rozdíl? :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Takový (trolej)bus zajisté neexistuje, ale lze dosáhnout určitého kompromisu a se 100% nízkopodlažností toho kompromisu nejde dosáhnout. Důvody jsi popsal sám. S VP to zase nejde dosáhnout, protože není NP. Základem kompromisu je tedy vůz, který nebude 100% NP.
A zajímalo by mě, co některé vede k názoru, že něco musí být 100% NP, že je to základ. Základ je to pro ty, kteří nerozumí podstatě problému a celá záležitost dopravy je zajímá jen povrchně.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Když to tu čtu, je to pořád dokola, málo místa na nohy, málo místa na stání, málo místa na vše, 22Tr a podobný se už kupovat nikdy nebudou, bohužel se s tím smiřte, dnes to musí být 100% nízkopodlažní, to je základ. Bohužel všechny nízkopodlažní vozy jsou a zatím bohužel budou prolejzačka, podesty a podobně, někdo jich má méně, někdo více, podle toho jak se co výrobci povede. Málo místa na nohy je nešvar všech nízkopodlažek, jak u autobusů tak trolejbusů. Já mám 181cm a v každém voze si najdu místo, kde mohu pohodlně sedět, ale také místa, kam se nevlezu, to platí i u Solarisu, tam sou také místa, kam nohy nedám i místa kde je podesta mega vysoká. Toto ale platí i pro Mercedesy a ostatní vozidla. Co se týka 21 a 22 Tr tam mi ze všehoi nejvíce vadí, že jsou sedadla přímo nalepená na bočnici a mezi dvěma sedadly vedle sebe není téměř žádná mezera, takže jsem nalepený na bočnici které je často špinavá, studí a když si sedne někdo vedle mě, tak se na mě přímo lepí a to nejsem žádnej objemnější člověk. Nevím, proč výrobce nemůže udělat vozidlo s větším místem na nohy, třeba je to tím, že když by protáhl vozidlo o těch pár centimetrů o dveří na každou stranu tak by pak vozidlo bylo delší než je max přípustná délka vozu? těžko řící. Autobus Van Hool co dělá sóla,kloubáky a dvojkloubáky měl ve vlecích sedadla bez podesty všechny, zápor byl, že nad kolem nebylko žádné sedadlo, jen místo pro zavazadla, u jiných seriích tam měl sedadla na podestě, takže co je lepší? Tyto vozy ale zas jako větší mínus měly motor v přední části v unteriéru, některé jen bednu, jiné šílený sloup a sedadla tam byla či jsou mega vysoko, takže i tato varianta by u vás neprošla. Marně přemýšlím, zda vůbec existuje na světe autobus nebo trolejbus, který má jen plusy a žádné minusy.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5825 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 21:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]