Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 311 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
Dnes ráno byl na a-44 7197. Lidi tam byli namačkaní až na dveřích. To DP nemůže v takovém případě vypravit dva klasické autobusy těsně (1-2 min) za sebou? Cestovat v tak přeplněném autobuse není přece vůbec bezpečné!


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
miky : no to sice může, ale z křivánkova nám. až na konec žebětína je to pěkně z ruky. Zkracovat takhle linku jen kvůli tomu že někoho napadne nasadit 15m vozidlo mi nepčijde jako zrovna rozumné. Navíc u a-52 je vytíženost jen otázkou špiček a souvisí s rekonstrukcí pisárecké křižovatky.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tak se může otočit na Křivánkově nám., ne?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
Ono by to chtělo ty kloubáky jak na a-40, tak in a a-48. Spoje čtyřicítky na Tovární jsou taky narvaný, sice né tak moc, ale sólo je tam málo, možná 15m vozy. Ty by se uživily i na a-45,50, 52(ve špičce), 67.

Ten nedostatek kloubáku je pouze dočasný, teď mají přijít nějaký B961E, ne? Dnes jezdí klouby na a-x35, 40, 44/84, 45, 47, 53, 60 a někdy i na a-76, kvůli průmyslové zóně. Pak ještě zálohy na náhradní dopravu. Kolik je denní potřeba kloubáku na jednotlivých linkách a na zálohách?


15 m autobus nepřipadá na a-52 v úvahu, neboť se neotočí v Žebětíně.
Vypravenost kloubáků včetně stálých záloh : v ranní špičce 63 vozů, z toho asi čtvrtinu zajišťují kurzy z nočních linek. Odpoledne 61 vozů, večer vyjíždí 17 kloubáků na noční linky.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
k těm kloubákům: podle mě se stačí podívat na a-45 - objektivně - vyhodnotit její obsazenost v jednotlivých etapách dne i na jednotlivých úsecích této linky a pak udělat závěr...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Ono by to chtělo ty kloubáky jak na a-40, tak in a a-48. Spoje čtyřicítky na Tovární jsou taky narvaný, sice né tak moc, ale sólo je tam málo, možná 15m vozy. Ty by se uživily i na a-45,50, 52(ve špičce), 67.

Ten nedostatek kloubáku je pouze dočasný, teď mají přijít nějaký B961E, ne? Dnes jezdí klouby na a-x35, 40, 44/84, 45, 47, 53, 60 a někdy i na a-76, kvůli průmyslové zóně. Pak ještě zálohy na náhradní dopravu. Kolik je denní potřeba kloubáku na jednotlivých linkách a na zálohách?


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Když je řeč o kloubácích, myslím, že by se uživily v podvečerních hodinách na a-48. Myslím ty časové polohy, kdy už nejezdí tři minuty po a-40, ale naopak jednu a-40 nahrazuje. V této době už by na a-40 (mimo spojů do Sokolnic) stačil sólo vůz, naopak na a-48 by to chtělo kloub, protože v této době obsluhuje B. Ivanovice, Tuřany, Dvorska, Kobylnice i Prace. (Pak je ještě otázka, jestli je v těchto polohách na a-40/a-48 celkově dostatečný interval, podle mě není, ale chtělo by to průzkum poptávky.)


Včera jsem jel na 04407 7320! byla to hrůza,všichni tam byly namačkaní,akutní nedostatek kloubáků je viditelný.2381 se včera na 04010 porouchala,a musela ju nahradit nějaká B951E s kasou (7488,nebo něco takovýho).Ta porucha byla okolo 17 hod. v Komárově.Já jsem u toho nebyl,říkal mi to kámoš


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
M píše:
Novy kloubak uz stoji ve slatine...

pro vazny nedostatek kloubaku byl dnes jako vymena za kloubovy vuz na linku 44 poslan SOLO VUZ !!!!!


evidenční číslo bude jaké??


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Novy kloubak uz stoji ve slatine...

pro vazny nedostatek kloubaku byl dnes jako vymena za kloubovy vuz na linku 44 poslan SOLO VUZ !!!!!


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
adam_r píše:
Letos nejsou zadne NP kloubaky naplanovane. Ale s ohledem na ukonceni vyroby rady 900 se s nimi nejsis setkame v pristim/prespristim roce.


Karosa míní vytvořit novou středně podlažní řadu...to mi napsali


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
Když se teď tak zběsile nakupuje, proč zůstávají opomenuty kloubové NP vozy? Zrovna 44 a 84 jakožto páteřní linky by si nízkopodlažní garanty zasloužily. Nebo DPMB čeká na výrobu Soru BN18? :twisted:

Letos nejsou zadne NP kloubaky naplanovane. Ale s ohledem na ukonceni vyroby rady 900 se s nimi nejsis setkame v pristim/prespristim roce.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Když se teď tak zběsile nakupuje, proč zůstávají opomenuty kloubové NP vozy? Zrovna 44 a 84 jakožto páteřní linky by si nízkopodlažní garanty zasloužily. Nebo DPMB čeká na výrobu Soru BN18? :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

9298
10 čer 2004 11:19
do konce mesice by prej mely prijit i ty citelisy :a-: ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
pd píše:
Pár trhaček u tramvají ještě existuje - linky 3, 10 a 11.


U tramvají jsou trhačky i na lince 1 a 8


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Dnes by meli prijit nove kloubaky, 4 do medlanek a jeden do slatiny,bylo mi to receno v garazi, tak by to mela byt pravda :-)


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Verusha - díky za laicky odpovězenou otázku, jelikož dělená služba nebylo úpně to pravé vysvětlení :-) :-)


Offline
888
21 led 2006 12:26
pd píše:
Sedlo je období mezi ranní a odpolední špičkou, tj. zhruba 8 - 13 hodin.

děkuji


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Verusha píše:
Já bych to s dovolením osvětlil trochu laicky: "Trhačka" je služba, kdy daný vůz není na trati "celý den". Jezdí-li vůz na trhačce, znamená to příkladně, že dejme tomu vyjede z vozovny v pět ráno a vrátí se třeba kolem desáté. Na chvíli se schová ve vozovně a třeba ve tři hodiny odpoledne vyjede znova (nemusí to být na tu samou linku) s návratem třeba v devět. Je to tak děláno kvůli sedlům a špičkám v provozu - ráno a odpoledne je potřeba více vozů na trati, kolem oběda méně, a jezbytečné, aby vozy přepravovaly vzduch. Tož tak.


V Praze se tomu říká šejdr :?:


Sedlo je období mezi ranní a odpolední špičkou, tj. zhruba 8 - 13 hodin.


Offline
888
21 led 2006 12:26
taky takovej docela blbej dotaz, .. co je to sedlo??? O:)


Pár trhaček u tramvají ještě existuje - linky 3, 10 a 11.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Což ovšem DP připouší jen u trolejbusů a autobusů. Některé tramvaje vesele vozí v sedlech vzduch a ve špičkách je tlačenka.... Hlavně že je pravidelnost, že.


Já bych to s dovolením osvětlil trochu laicky: "Trhačka" je služba, kdy daný vůz není na trati "celý den". Jezdí-li vůz na trhačce, znamená to příkladně, že dejme tomu vyjede z vozovny v pět ráno a vrátí se třeba kolem desáté. Na chvíli se schová ve vozovně a třeba ve tři hodiny odpoledne vyjede znova (nemusí to být na tu samou linku) s návratem třeba v devět. Je to tak děláno kvůli sedlům a špičkám v provozu - ráno a odpoledne je potřeba více vozů na trati, kolem oběda méně, a jezbytečné, aby vozy přepravovaly vzduch. Tož tak.


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
Ives píše:
Mám asi takový blbý dotaz, ale co je to trhačka?


Dělená služba.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 říj 2024 06:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]