Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 225 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
800
12 zář 2014 23:38
Nevím jak tady na jižní Moravě, ale u nás na jindřichohradecku mívají "vesnice" (ač jen místní části nějaké obce) modré cedule, zatímco "čtvrti" měst, "samoty" a "osady" mají bílé (vše uvádím v uvozovkách, protože je to takové vágní).

Abych dal příklad: Má rodná Horní Radouň spravuje místní části, resp. bývalé obce Starý Bozděchov, Nový Bozděchov... (ty mají modré směrovky a při vjezdu normální bílou s názvem obce a škrtlou při výjezdu). Oproti tomu Jindřichův Hradec má bílé směrovky třeba na sídliště, na čtvrť Otín nebo Jiráskovo předměstí, a u těch žádné značky začátku ani konce obce nejsou.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
To mi také není jasné. Možná jen Silniční správní úřad zatím nezaznamenal to, že Bedřichovice jsou součástí Šlapanic a nenařídil změnu značení. Což je ale vzláštění, protože Šlapanice jako ORP se k tomu zcela určitě také vyjadřují resp. vyjadřovaly při stavbě KO v Bedřichovicích a schvalování nového DZ.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
2848
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No jo, ale co mají jiné Marefy a Bedřichovice, když směrové cedule jsou u Maref bílé a u Bedřichovic modré? Nějaký rozdíl tam asi bude, ne?


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
P. Haluza píše:
Martane, ale Bedřichovice nejsou místní částí! Je to sice osada, ale relativně samostatná.


Co si mám pod tímto představit? Místní se sice mohou cítit, že jsou "relativně samostatní", ale furt patří pod Šlapanice, jak píše Martan.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Bedřichovice jsou administrativně část města Šlapanice a nejedná se tedy o samostatnou obec.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
2848
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Martane, ale Bedřichovice nejsou místní částí! Je to sice osada, ale relativně samostatná. Marefy jsou tuším opravdu místní část, koneckonců směrové tabule před křižovatkou jsou tam bílé, zatímco u Bedřichovic klasické modré.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Chyba! :lol:

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Tam právě chybí 808 a 809, protože to nejsou přípoje k nočním spojům, ale k odj. po 22. z Brna a fungují jako noční teprve po Znojmě.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Nejsou všechny noční spoje do JMK tady? :-) http://idsjmk.cz/kestazeni/NocnispojezBrna.pdf

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
P. Haluza píše:
Martan:
N96 -- Bedřichovice
201 -- Habrůvka

Máš pravdu, Habrůvku jsem si nevzpomněl. Místní části neuvádím, proto např. u S6 nejsou Marefy.
Citace:
Tyto noční vlaky jezdily zhruba do začátku 90. let. Sloužily k rozvozu pošty a novin,...

Vždy jsem přemýšlel, k čemu tyto vlaky byly, protože nejsem tak stár, abych toho tolik pamatoval a zase za tak důležité jsem to nepovažoval, abych to aktivně hledal.
Děkuji za rozšíření obzorů :-)

_________________________________
I cesta může být cíl.


Naposledy upravil Martan dne 02 čer 2016 12:49, celkově upraveno 1

Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Martan: Jen doplnění. Tyto noční vlaky jezdily zhruba do začátku 90. let. Sloužily k rozvozu pošty a novin, jejich řazení bývalo něco ve stylu motorový vůz pro cestující a za ním několik poštovních vozů. Poté, co se pošta začala přepravovat auty, tyto vlaky zanikly.


Offline
2848
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Martan:
N96 -- Bedřichovice
201 -- Habrůvka


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Tuším níže uvedené vlaky jezdily od r. 2004, akorát měly i zpáteční spoje do Brna a v některých případech ve zkrácené trase např. jen do Vranovic.
Ve vzdálenější minulosti (cca 80. léta a dříve) jezdíval např. vlak v 1:44 z Brna do Žďáru nad Sázavou přes Bystřici v pracovní dny a tuším byly i další směry zhruba v podobném čase (Veselí nad Moravou, Jihlava atd.).

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
To by bylo docela zajímavý srovnání jak to bylo dřív mimo Brno :) V mojí oblíbené knížce 10 let IDS JMK se píše, že už kdysi bývaly nějaký vlakový rozjezdy akorát...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Jen pro shrnutí - kam se dá dnes dostat v noci v rámci JMK a mimo Brno?
89 - Kobylnice, Prace
91 - Kuřim, Česká, Lelekovice
93 - Vranov
94 - Bílovice, Modřice
95 - Sokolnice, Újezd, Telnice, Žatčany
96 - Šlapanice, Podolí
201 - Ochoz, Březina, Křtiny
302 - Jinačovice, Kuřim
313 - Lipůvka
403 - Omice, Troubsko, Popůvky, Ostopovice
405 - Tetčice, Rosice, Zastávka
501 - Moravany, Nebovidy
505 - Modřice, Rajhrad, Holasice, Vojkovice, Židlochovice
510 - Želešice, Hajany (vše od 12. 6. 2016)
612 - Nesvačilka, Těšany, Šitbořice (vše od 11. 6. 2016)
702 - Tvarožná, Sivice, Pozořice, Kovalovice, Viničné Šumice
808, 809 - Znojmo (bez napojení na noční MHD Brno, pouze přípoj na poslední večerní 108 z Brna)
S2 Bílovice, Adamov, Blansko, Rájec-Jestřebí, Doubravice nad Svitavou, Skalice nad Svitavou, Boskovice
S3 Česká, Kuřim, Čebín, Hradčany, Tišnov, Modřice, Popovice, Rajhrad, Vojkovice, Hrušovany u Brna, Žabčice, Vranovice, Popice, Pouzdřany, Šakvice, Hustopeče
S4 Troubsko, Střelice, Omice, Tetčice, Rosice, Zastávka, Vysoké Popovice, Rapotice
S41 Radostice, Silůvky, Moravské Bránice, Ivančice
S6 Šlapanice, Ponětovice, Blažovice, Křenovice, Slavkov, Křižanovice, Bučovice, Nevojice, Nesovice

Jedná se zpravidla jen o spoje v sobotu a v neděli, v někerých případech jezdí denně, ale v různé časy.

Je to vše?

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
1208
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Na noční rozjezd dobíhali Brňané poprvé už před 70 lety. Vozily je tramvaje
Zdroj: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 60602.html


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
Staník píše:

Ano ano, zítra 5:15 nástup na první šichtu. Jedu s plyňákem, teda tím náhradním, ten správnej teprve přijde.

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7592
17 pro 2006 22:32
Brno
jurak píše:
...A to že mladí se chcou bavit (chápu ale) . Když se podíváte na lidi co jezdí z volna tak to jsou řidiči co jsou u podniku min. 12 let ...

Není pravda, co vím, převážná většina nováčků bere z volna vše, co může, protože jsou nadšení a ještě je to baví. Někteří jsou schopni jezdit 17 dní v kuse. Co na to říká zákon, netuším.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno - Přehled událostí ze dne 31. května 2016

Městská policie Brno píše:
Strážníci předali agresivní mladíky státním policistům

O pomoc před dvěma agresivními mladíky požádal strážníky včera večer prostřednictvím tísňové linky řidič tramvaje, která stála na zastávce Vojtova. Dvojice se údajně cestou chovala ve voze hlučně a konzumovala alkohol, takže ji řidič upozornil na porušení přepravního řádu. Jako reakci na to prý začali oba mladíci kopat a bušit pěstmi na kabinu řidiče a vyhrožovat mu. Když přivolaná hlídka údajné pachatele vyzvala k prokázání totožnosti, sdělil devatenáctiletý muž, že má u sebe plynovou pistoli, kterou by rád strážníkům předal. Ve chvíli, kdy ji však vytáhl z kapsy a položil na podlahu, chopil se jí bleskově osmnáctiletý společník a navzdory důrazným výzvám hlídky s ní chtěl manipulovat. Strážníci tak byli nuceni použít donucovací prostředky, pistoli zajistili a mladíkovi nasadili služební pouta. Spoutaný mladík se pak ještě snažil napadnout hlídku úderem hlavy. Strážníci však situaci rychle zvládli a přivolali na místo státní policisty, kterým veškeré podklady i oba mladíky pro podezření ze spáchání trestného činu předali.


Offline
439
16 led 2015 11:18
Martan píše:
To, že jezdí doplněné spoje prázdnější ale nemusí být jen tím, že si na to lidi dosud nezvykli, ale tím, že na základní půlhodinu jsou navázány přípoje. Zvláště v případě, kdy danou trasu pokrývá i vlak právě ve dvojnásobném intervalu než bus.

Vlakem to v tomto případě nebylo a návaznosti jistý vliv mají, ale ne až takový. Chyběli lidi, které tyto posilové spoje dovezou do cílové destinace a nepotřebují cestovat dál. Podle mě z toho důvodu, že už to třeba v práci měli zařízené tak, aby jim to vycházelo na původní spoje základního taktu, nebo prostě ze zvyku.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brněnský DP uvádí do provozu SENIOR BUS
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/5/31/brnnsk-dp-uvd-do-provozu-senior-bus


Offline
609
24 čer 2005 20:56
JJA píše:
S tímhle souhlasím, u nás na regionálce nastal přesně opačný případ, že před nějakou dobou přibyly posily zkracující takt z půlhodinového na čtvrthodinový a dlouhou dobu po zavedení v těchto posilových spojích skoro nikdo nejel, protože to lidi neměli zažité, byli prostě zvyklí jezdit svými spoji. Teď už je to lepší, nicméně pořád platí, že spoje základního taktu jsou vytíženější (víc než jen o vliv delší trasy).

To, že jezdí doplněné spoje prázdnější ale nemusí být jen tím, že si na to lidi dosud nezvykli, ale tím, že na základní půlhodinu jsou navázány přípoje. Zvláště v případě, kdy danou trasu pokrývá i vlak právě ve dvojnásobném intervalu než bus.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
439
16 led 2015 11:18
IvanM píše:
Zrušili 2 celá spojení a k tomu zkrátili velkou část tras spojů jedoucích z rozjezdů X:30. To se rychle mezi lidmi rozkřiklo a důsledkem toho byl značný úbytek cestujících na těchto spojeních. Lidem prostě utkvělo v paměti “vykašlem se na to jet o půl, pojedem v celou, je to zkrácený“, a tím se řídí. Oni z lenosti ani nebudou přemýšlet nad tím, jestli se přece jenom nedostanou domů, prostě pravidelně jezdí v celou. To naopak vedlo k navýšení počtu lidí v X:00. Autobusy bývají narvané. Cestující bývají nerovnoměrně rozčlenění do spojení, a přesně tímto vzniká “já se na to příště můžu vykašlat se tady mačkat, vezmu si taxi“, tzn. další a další znechucení zákazníci, kteří mají na DP špatný názor. A v takovém začarovaném kruhu to jde pořád dokola. Pořád bude co rušit... Na tomhle je jasně vidět, že bylo/je třeba vzít si ponaučení a jít jinou cestou.


S tímhle souhlasím, u nás na regionálce nastal přesně opačný případ, že před nějakou dobou přibyly posily zkracující takt z půlhodinového na čtvrthodinový a dlouhou dobu po zavedení v těchto posilových spojích skoro nikdo nejel, protože to lidi neměli zažité, byli prostě zvyklí jezdit svými spoji. Teď už je to lepší, nicméně pořád platí, že spoje základního taktu jsou vytíženější (víc než jen o vliv delší trasy).


Offline
100
08 říj 2013 23:05
Tady je ještě jeden problém v Ad . A to i na trolejbusech ale . A to že mladí se chcou bavit (chápu ale) . Když se podíváte na lidi co jezdí z volna tak to jsou řidiči co jsou u podniku min. 12 let . Mladší co jsou dva tři roky služby z volna neberou . Důvod ? Nezajímá je to . Odjedu si prostě svoje a hotovo . Lístek se službou zahodím protože to není moje věc . On to za mě někdo pojede . Taková je politika dnešních lidí .


Nejednou jsem řekl že nezávidím lidem co zhání lidi aby jim došli z volna . Ano je to jejich práce a jsou za to placení ale denně někoho zhánět a furt otravovat ti stejné není legrace . Protože mladí na to kašlou . A nejhorší je že je pan generální nemotivuje ani jít do práce . A to nepomůže ani to že se dneska už nabízí linky i kurzy a dokonce i vůz ze kterým by šofec jel .


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Jezour: a já zas tvrdím, že tyhle prozákaznické postoje jsou i dobrá firemní strategie k “lepším zítřkům“. Z hlediska vedení kterékoliv společnosti je úplně nejhorší varianta začít šetřit na zákazníkovi. To je často poslední krok před nevyhnutelným bankrotem. Ten, kdo začne šetřit na zákazníkovi, se řítí do pekel. To platí naprosto u všech odvětví podnikání. Pokud je firma v nepříznivé situaci, je třeba v první řadě začít šetřit na sobě, hrdí šéfové by v tu chvíli měli “sklopit uši“, dát hlavy dohromady a začít takticky makat na zlepšení, trochu se obětovat, své podřízené příjemně motivovat k tomu, aby takto psychicky silný tým nepříznivé situaci dokázal odolat...
Když jsme u toho, tak v prvé řadě by v takové situaci bylo záhodno vykašlat se na křty tramvají, plány mobility, oslavy výročí na náměstí, kampaně typu BUBUBU a HAHAHA a podobné další ho***iny. To je možná mediálně zajímavé, ale bez toho se zákazník obejde aniž by nadával.

Lidi jsou strašně líní v myšlení. Mají svoje zažité způsoby, které nejsou ochotní měnit. Když cestujícímu zrušíte spoj, nikdy v tom nebude hledat nic pozitivního, i kdyby to bylo vykompenzováno např. lepšími návaznostmi v důležitých bodech atd.. Ve společnosti je obecně tendence to špatné nadhodnocovat a to dobré podhodnocovat, a to spíš dle prvních dojmů než po hlubším zamyšlení. Proto je třeba, aby podnik šel naproti lidem, a to stále a systematicky. Lidi naproti podniku nikdy nepůjdou. Až by byl v naprostých koncích, tak co myslíte, že by lidi udělali? Vykašlali se na auta a nakupovali velké množství jízdenek, aby podnik podpořili? Ne, vykřikovali by “dobře jim tak!!!“. A proč? Protože mají v mysli ukotveno, že to je společnost, která jim několik let po sobě rušila spoje, prodlužovala intervaly a přitom zvyšovala jízdné... Oni dokonce ani neřeší, že největší vinu v tomhle má vedení města, ne DP. Proto je třeba “zarývat“ se lidem do mysli pokud možno jen tím dobrým. Zákazník je pro společnost životně důležitý, Proto je hromada spokojených zákazníků to nejlepší, co může podnik potkat. To je klíč právě k tomu, aby společnost fungovala a mohla do budoucna vzkvétat...

Typické pro lidskou společnost jsou také řetězové reakce. To jsem zde už kdysi vysvětloval na příkladu zkrácených tras nočních linek. Zrušili 2 celá spojení a k tomu zkrátili velkou část tras spojů jedoucích z rozjezdů X:30. To se rychle mezi lidmi rozkřiklo a důsledkem toho byl značný úbytek cestujících na těchto spojeních. Lidem prostě utkvělo v paměti “vykašlem se na to jet o půl, pojedem v celou, je to zkrácený“, a tím se řídí. Oni z lenosti ani nebudou přemýšlet nad tím, jestli se přece jenom nedostanou domů, prostě pravidelně jezdí v celou. To naopak vedlo k navýšení počtu lidí v X:00. Autobusy bývají narvané. Cestující bývají nerovnoměrně rozčlenění do spojení, a přesně tímto vzniká “já se na to příště můžu vykašlat se tady mačkat, vezmu si taxi“, tzn. další a další znechucení zákazníci, kteří mají na DP špatný názor. A v takovém začarovaném kruhu to jde pořád dokola. Pořád bude co rušit... Na tomhle je jasně vidět, že bylo/je třeba vzít si ponaučení a jít jinou cestou.

Ad nedostatek řidičů: krize byly a budou, zatím každá se podařila vyřešit. Tuším v roce 2007 byl akutní nedostatek tramvajáků a taky se vše vyřešilo. Nejdůležitější je stávající šikovné řidiče motivovat (nejenom finančně) k tomu, aby setrvali u DPMB a svou práci měli i do jisté míry rádi... :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18136 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 led 2025 21:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]