Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 226 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
100
08 říj 2013 23:05
Jezour píše:
Hned na úvod - dle mého názoru je Ing. Havránek to nejlepší, co mohlo DPmB potkat. ALE - atmosféra uvnitř podniku šla za poslední tři roky tak do kopru, že to výustilo ve stav, jaký je teď - prostě už nemá kdo s vozy jezdit, turnus 4+2 se taky udržuje jen na papíře, nikoli však ve skutečnosti, zaměstnanců=nadšenců (kteří např. odjezdili trhačku a šli ještě na noční posun ...) rapidně ubývá. A to není znak dobrého řízení, přesněji - že uvnitř firmy je něco v nepořádku (a znovu říkám, že to opravdu NENÍ OSOBA GŘ!)
Do struktury řízení lidských zdrojů v DPmB nevidím, ale přeci není normální, aby během října 2015 - února 2016 klesl početní stav řidičů e-trakce na klasickou pracovní smlouvu o 17... Máme-li obsadit denně 350 směn a máme-li k dispozici 480 řidičů, z nichž je denně cca 60-70 na dovolené či ve stavu nemocných, tak je prostě něco špatně. Co nefunguje? Proč je nás málo a stále ubýváme? Proč to (co?) nefunguje a co se musí udělat pro to, abychom přilákali do svých řad lidi, kteří budou vděčni za práci a budou pracovat s chutí a hrdostí? Tyto otázky se v DP (dle mého čistě subjektivního názoru) příliš nenosí.
Návrhy pana ing. Havránka jsou ryze dopravní (více vozokilometrů pro podnik, vyzkoušet klimatizaci i pro cestující, zkrátit intervaly...), což jsou věci, které jsou velmi důležité - ale pro zákazníka!!!, ale nemohou být prioritní pro majitele/ředitele firmy. Ten se musí ptát - funguje mi firma, kterou řídím? Jsou v ní lidé spokojení? Co mám udělat pro to, aby mi lidi neutíkali kamkoli, ale jinam? Chci věřit tomu, že i tyto otázky si on i šéfové jednotlivých sekcí kladou.
Moc držím palce panu řediteli, ať se mu v jeho práci daří, ať svůj mandát obhájí a ať nalezne takové lidi ve špici svého týmu, kterým se podaří současná "blbá nálada" radikálně změnit!


No nevím . Kudy chodím tudy slyším jen nadávky na pana ředitele a jeho ignoraci . Nejednomu řek že kdyby měl lidi hned by půlku lidí vyházel že jsou pro něj jen čísla .

A k nedostatku řidičů :
Je to politikou právě pana ředitele . Který škudlí kde se dá to na ůkor vozů a lidí . A nedostatek řidičů je na autobusech . Denně nevyjede minimálně 6 kurztů . A opět pana ředitele to nezajímá . Sežeň si je a nebo přikaž . Boužel taková je pravda


Offline
Uživatelský avatar

6351
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
manil píše:
Autobus + profesák + kurz AD trvá přes půl roku...

4 měsíce :wink:

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jezour píše:
Do struktury řízení lidských zdrojů v DPmB nevidím, ale přeci není normální, aby během října 2015 - února 2016 klesl početní stav řidičů e-trakce na klasickou pracovní smlouvu o 17... Máme-li obsadit denně 350 směn a máme-li k dispozici 480 řidičů, z nichž je denně cca 60-70 na dovolené či ve stavu nemocných, tak je prostě něco špatně. Co nefunguje? Proč je nás málo a stále ubýváme? Proč to (co?) nefunguje a co se musí udělat pro to, abychom přilákali do svých řad lidi, kteří budou vděčni za práci a budou pracovat s chutí a hrdostí? Tyto otázky se v DP (dle mého čistě subjektivního názoru) příliš nenosí.


Otevři oči a podívej se okolo sebe. Krize dávno odezněla a ekonomika nabírá na obrátkách. Firmy nabírají, kde se dá. A když to nejde platem, jde to benefity. I DP už po hodně dlouhé době zavedl náborové příspěvky.

Nicméně popisovaný stav platí spíše na AD a TD. Na tramvajích je relativní klid. Jsou dny, kdy ani na jedné vozovně není ani jedna služba z volna a brigádníci s požadavkem zůstávají doma... Proč? Řidičák na tramvaj uchazeč získá za 1,5 měsíce. Autobus + profesák + kurz AD trvá přes půl roku...


Online
1111
21 zář 2009 15:23
Hned na úvod - dle mého názoru je Ing. Havránek to nejlepší, co mohlo DPmB potkat. ALE - atmosféra uvnitř podniku šla za poslední tři roky tak do kopru, že to výustilo ve stav, jaký je teď - prostě už nemá kdo s vozy jezdit, turnus 4+2 se taky udržuje jen na papíře, nikoli však ve skutečnosti, zaměstnanců=nadšenců (kteří např. odjezdili trhačku a šli ještě na noční posun ...) rapidně ubývá. A to není znak dobrého řízení, přesněji - že uvnitř firmy je něco v nepořádku (a znovu říkám, že to opravdu NENÍ OSOBA GŘ!)
Do struktury řízení lidských zdrojů v DPmB nevidím, ale přeci není normální, aby během října 2015 - února 2016 klesl početní stav řidičů e-trakce na klasickou pracovní smlouvu o 17... Máme-li obsadit denně 350 směn a máme-li k dispozici 480 řidičů, z nichž je denně cca 60-70 na dovolené či ve stavu nemocných, tak je prostě něco špatně. Co nefunguje? Proč je nás málo a stále ubýváme? Proč to (co?) nefunguje a co se musí udělat pro to, abychom přilákali do svých řad lidi, kteří budou vděčni za práci a budou pracovat s chutí a hrdostí? Tyto otázky se v DP (dle mého čistě subjektivního názoru) příliš nenosí.
Návrhy pana ing. Havránka jsou ryze dopravní (více vozokilometrů pro podnik, vyzkoušet klimatizaci i pro cestující, zkrátit intervaly...), což jsou věci, které jsou velmi důležité - ale pro zákazníka!!!, ale nemohou být prioritní pro majitele/ředitele firmy. Ten se musí ptát - funguje mi firma, kterou řídím? Jsou v ní lidé spokojení? Co mám udělat pro to, aby mi lidi neutíkali kamkoli, ale jinam? Chci věřit tomu, že i tyto otázky si on i šéfové jednotlivých sekcí kladou.
Moc držím palce panu řediteli, ať se mu v jeho práci daří, ať svůj mandát obhájí a ať nalezne takové lidi ve špici svého týmu, kterým se podaří současná "blbá nálada" radikálně změnit!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
IvanM píše:
Ještě k panu řediteli a klimatizovaným vozům:
Je to úplně doslova přesně, jak on popisuje.. Má zdravé názory, manažerský talent a rozumí pojmu a účelu toho, čemu se říká “prozákaznický přístup“.
Bohužel má pod sebou plno zapšklých, deprimovaných, 4x rozvedených a znechucených dědků, kteří budou stále tvrdit, že klima v MHD nemá smysl, protože se otevírají dveře a protože je tropických dní “jen“ 25. To sice je, ale třeba loni to bylo tak cca 25 dní, kdy bylo ve stínu 35-40°C. Dní, kdy bylo nad 27-30°C, bylo mnohem víc. I taková teplota stačí na to, aby bylo v rozpáleném voze neúnosně...
Ještě ve svém funkčním období by měl zvládnout udělat čistku ve vlastních řadách a dosadit perspektivnější osazenstvo. :-) Bohužel ve vedení města sedí stejný jelita, tam už čistku udělat nemůže. Tam často tvrdí stejný a mnohdy horší kraviny. To jsou ti prof. MUDr. et Mgr. vědátoři, kteří tvrdí různý věci jen proto, že se to tak učili z vědeckých tabulek na škole někdy v roce 1950. Když takovým dáte plnou pravomoc o něčem rozhodovat, tak je to většinou obří neštěstí. Ti zákazníkům v roce 2016 pošlou neklimatizovanou nepohodlnou dodávku v intervalu půl hodiny a ještě se budou heroicky “bít v prsa“, jak jim to matematicky vyšlo a jak krásně šetří... :-)
Víc takových Ing. Havránků v DPMB, ve vedení města Brna, ve vládě... Jedině tak se “pohneme z místa“ a konečně začneme vzkvétat úměrně blížícímu se konci první čtvrtiny 21. století... :-)

Beru to teď v obecné rovině jakékoliv firmy. Umět mluvit a dobře u toho vypadat je sice potřebné, nicméně, to, podle mě, automaticky nedělá dobrého ředitele. Daleko důležitější vizitkou ředitele je fungování firmy a vůbec atmosféra v ní. A to se dá z vnějšího pohledu posoudit jen velmi těžce.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3100
29 srp 2009 19:30
U nás se zatím nedá čekat nic. VŘ nebylo zatím vypsaný, tak těžko odhadovat výsledek.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
OndraS píše:
Jestli je to ještě pořád platné, mělo by koupit 10 sól s bateriovým pojezdek a klimatizací, vše směr voz. Slatina.

To je zajímavá informace. Jsem zvědavý na co se tyhle vozy budou používat, zajíždět z Řípské na Černovickou terasu nebo snad na letiště? A jestlipak se bude nějakým způsobem upravovat stání ve vozovně Slatina... Ve Zlíně mají (budou mít) s touhle výbavou 26Tr, u nás se asi dá čekat SORka 30Tr.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
No, docela i problém je. Oni i vysoce postavení podřízení dokážou udělat pěkný ”dusno”. Ještě navíc v případě, že by to byli troubové, kteří ty problémy dělat chtějí...
Ok, díky za upozornění. Beru na vědomí. :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
439
16 led 2015 11:18
A to je problem, kdyz je ma POD sebou? Kdyz rekne, ze bude klima, tak bude, ti mu to zatrhnout nemuzou. Jen ti nad nim, coz by melo byt predstavenstvo nebo lidi z vedeni mesta.

A jedna technicka, et. se pouziva mezi stejnymi tituly, mezi ruznymi je jen mezera: prof. MUDr. Mgr atd.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Ještě k panu řediteli a klimatizovaným vozům:
Je to úplně doslova přesně, jak on popisuje.. Má zdravé názory, manažerský talent a rozumí pojmu a účelu toho, čemu se říká “prozákaznický přístup“.
Bohužel má pod sebou plno zapšklých, deprimovaných, 4x rozvedených a znechucených dědků, kteří budou stále tvrdit, že klima v MHD nemá smysl, protože se otevírají dveře a protože je tropických dní “jen“ 25. To sice je, ale třeba loni to bylo tak cca 25 dní, kdy bylo ve stínu 35-40°C. Dní, kdy bylo nad 27-30°C, bylo mnohem víc. I taková teplota stačí na to, aby bylo v rozpáleném voze neúnosně...
Ještě ve svém funkčním období by měl zvládnout udělat čistku ve vlastních řadách a dosadit perspektivnější osazenstvo. :-) Bohužel ve vedení města sedí stejný jelita, tam už čistku udělat nemůže. Tam často tvrdí stejný a mnohdy horší kraviny. To jsou ti prof. MUDr. et Mgr. vědátoři, kteří tvrdí různý věci jen proto, že se to tak učili z vědeckých tabulek na škole někdy v roce 1950. Když takovým dáte plnou pravomoc o něčem rozhodovat, tak je to většinou obří neštěstí. Ti zákazníkům v roce 2016 pošlou neklimatizovanou nepohodlnou dodávku v intervalu půl hodiny a ještě se budou heroicky “bít v prsa“, jak jim to matematicky vyšlo a jak krásně šetří... :-)
Víc takových Ing. Havránků v DPMB, ve vedení města Brna, ve vládě... Jedině tak se “pohneme z místa“ a konečně začneme vzkvétat úměrně blížícímu se konci první čtvrtiny 21. století... :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
Festival zábavy? Ohňostroje nad přehradou nebo třeba parní tramvaj v ulicích

http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/festival-zabavy-ohnostroje-nad-prehradou-nebo-treba-parni-tramvaj-v-ulicich-20160530.html


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A jak ta volba ředitele vlastně funguje ? Může být jenom jedno funkční období ?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tak nějak mně zase po přečtení článku vyvstala otázka, jak by zareagoval, kdyby si někdo u něko chtěl třeba koupit jízdenku, on z nějakého důvodu už neměl (např. prodal ten den nějaké větší skupině) a cestující by mu začal nadávat, že si bude stěžovat až k řediteli, nebo něco v tom smyslu :D
Líbí se mi jeho přístup, budu mu držet palce, aby i ve druhé polovině období jen nečekal na konec funkce, ale prosadil si svou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Ředitel je frajer. Bracha se s nim zná osobně a ma stejný pocit.Prvni klima vlastoffky jsou fajn, nedala by se klima dodatečné dodělat v 31tr? Saliny bychom museli pořídit 15T.Proti bych teda nebyl, aspoň na d1.

Jestli se budou na nějakou linku kupovat nové moderní tramvaje, tak d-1 to určitě nebude, neb ta je teritoriem souprav LF2+LF. Další věc je, že d-1 by vyžadovala 40m verzi, a tak dlouhé tramvaje by už vyžadovaly přestavbu ústředních dílen a dost možná i některých pracovišť v medlánecké vozovně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Hlavně pro něj musí být hodně zvláštní pocit, když vykonává zcela běžný záležitosti obyčejnýho smrtelníka jako je např. sezení v hospě nebo vykonávání práce a u všech těchto aktivit na něj všichni stále divně čumí, “skenují“ ho očima a “přehrávají“ si ho v hlavě... :D sarcastic

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Absolutně nepodstatný příspěvek.

Dneska jsem s panem generálním seděl v hospodě (bohužel ne u jednoho stolu) a je to fakt v pohodě člověk, když v civilu nosí tričko "Lets travel in Brno". Mám v plánu pokořit psychotesty, tak jsem si říkal že nějaká ta známost ve vedení by nebyla na škodu, ale nakonec jsem zůstal jen u zírání sarcastic

A musím říct, že když jsem s ním jel jednou v šalině (řídil), tak to byl velice zvláštní pocit. V hlavě se mi honilo, jak by asi dopadla taková stížnost. Před očima jsem měl film Diktátor a Aladeenovo: "v pohodě, tu pokutu jsem si zasloužil" sarcastic


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Ředitel je frajer. Bracha se s nim zná osobně a ma stejný pocit.Prvni klima vlastoVky jsou fajn, nedala by se klima dodatečné dodělat v 31tr? Saliny bychom museli pořídit 15T.Proti bych teda nebyl, aspoň na d1.


Naposledy upravil chat-maniac dne 29 kvě 2016 20:15, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Pan ředitel mluví fakt dobře. A není to poprvé.
Já jsem mu fandil od začátku. Tehdy především z hlediska osobních sympatií. Postupem času po uvážení i ze zbývajících hledisek.
V podstatě většinou říká to, co tvrdím. Například o vztahu podniku k zákazníkovi atd... :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1499
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Jestli je to ještě pořád platné, mělo by koupit 10 sól s bateriovým pojezdek a klimatizací, vše směr voz. Slatina.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Teď jsem to sem šel dát. :-) Zaujala mě otázka ohledně klimatizací, vypadá to, že pan generální má v tomto rozum, jen má problém to vysvětlit některým lidem v podniku. A mimochodem
Citace:
A můžu říct, že jsme přijali rozhodnutí, že nově nakupované trolejbusy budou mít klimatizaci. Dle mého názoru by to mohlo být příští léto. Co se týče tramvají, je to problém. Protože do těch stávajících klimatizaci dát nemůžeme. Konstrukčně na to nejsou připravené.

Tak že bychom se příští rok konečně dočkali nějakých klimatizovaných vozů? Snad to nejsou jen plané naděje. Stejně bude trvat desítky let, než se obmění vozový park, aby pak klima mohla být všude.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
Někteří cestující jsou blázni, ale je jich menšina, říká dopravní šéf


Offline
89
06 led 2015 17:23
To bude velmi zajímavé jednání, protože účastníky řízení jsou Kohnovi, ti už zrušili pokus o cyklostezku přes bývalou cihelnu. Účastníkem řízení jsou majitelé pozemků a sousedi, vy byste byl divák. Stejně je ta zasedačka malá na to, aby se tam všichni vešli.


Offline
Uživatelský avatar

442
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
https://edesky.cz/dokument/383963-Ve%C5 ... %20IAEtapa

Já jsem tam psal, jestli tam můžu a prý je to jenom pro pozvané, možná bylo potřeba přihlásit se do řízení už dřív.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

924
15 čer 2004 19:24
Za doby minulé se obslužnost plánovala, ale stejně měla za výstavbou zpoždění. Třeba v knize 120 let MHD v Brně zazněla už v té době kritika, že nové celky sídlišť jsou obsluhovány autobusy a výstavba tratí a infrastruktury pokulhává. Nově dokončená sídliště byla v daleko horším stavu, než současně budované celky. Dnes se neleze v blátě vyšlapanými chodníky a asi by bylo nepředstavitelné, aby na ulicích byla tma, protože nějaký n.p. nestíhá vyrábět svítidla, ač pětiletku na papíře určitě asi plnil...


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Bohužel dnes se plánuje prvně výstavba a pak teprve dopravní obslužnost. Což je špatně. Za doby minulé bylo vše naplánováno v pětiletkách včetně dopravní obslužnosti daného území. Viz tahle fotka: http://foto.bmhd.cz/f/1/2/148.jpg
Dnes je to problém Kamech, Kampusu a Líšně (oblast u depozitáře TMB). A pokaždé budou lidi argumentovat, že se tam nestěhovali kvůli tomu, aby je rušila tramvaj či jiný prostředek MHD (případ Kouzelných Medlánek).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18136 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: strakapoud a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 led 2025 21:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]