Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 108    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 108  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Richie píše:

Díky za odkaz, navíc je z něj patrné, že v Rakousku budou dvě zóny (581 a 591). Bude se mezi nimi zajímavě přejízdět, každopádně je také patrné, že vnitrostátní přeprava povolena bude...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Tady už je JŘ ve stylu VLD: http://www.portal.idos.cz/Down.aspx?f=p ... 179877.pdf

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Budou tedy opravdu letos ty nové spoje do Poysdorfu? 1. červenec je za chvíli a na webu IDS JMK zatím žádné změny...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Jasně, vnitrostátní :oops:

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Richie píše:
Při takovým množství zastávek by to bez mezistátní přepravy nedávalo moc smysl, ale uvidíme... Snad to bude za standardních tarifních podmínek IDS JMK, maximálně s více zónama jako by ve stejné oblasti bylo u nás. Cokoli jinýho by bylo dost na houby slušně řečeno

Asi byla myšlena spíše vnitrostátní přeprava?
Členění na nějaké extrémní množství zón asi nepřipadá v úvahu. Prostě to bude pro Rakušáky hodně levné, ale vzhledem k množství spojů to asi vůči ÖBB Postbus nebude konkurenční.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Při takovým množství zastávek by to bez mezistátní přepravy nedávalo moc smysl, ale uvidíme... Snad to bude za standardních tarifních podmínek IDS JMK, maximálně s více zónama jako by ve stejné oblasti bylo u nás. Cokoli jinýho by bylo dost na houby slušně řečeno

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Tak to je super. :applause:
Jen by mě zajímalo, jestli tu bude povolena vnitrostátní jízda po Rakousku. (na Slovensku u 910 není). Tady bych zájem Rakušanů očekával, přecejen to bude spojovat mnoho obcí. Vzhledem k odlišným cenovým podmínkám u nás a v Rakousku bude zajímavé, jestli bude jízdné v Rakousku odpovídat místním cenovým zvyklostem, nebo to bude laciná konkurence ze zahraničí.


Offline
439
16 led 2015 11:18
Jen pro zajímavost, musí řidiči na linkách zajíždějících do Rakouska umět německy nebo anglicky?


Offline
1591
18 led 2009 10:06
To zní parádně :) A jak to vypadá s integrací vlaků do Retzu? :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
BORS.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Který dopravce bude zajišťovat spoje na lince 580? Přejezdy z jiných linek nebo nějaký kmenový kurzy zahraničního dopravce? :-)

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Od 1. 7. 2016 budou zajíždět spoje 555 do Poysdorfu. Také vznikne nová linka 580 Pasohlávky - Mikulov - Poysdorf (provoz jen Pá+So+Ne).

555 zastaví v úseku Valtice - Poysdorf také na vybraných zastávkách v obcích Schrattenberg a Herrnbaumgarten.
580 zastaví v úseku Mikulov - Poysdorf také v obcích Drasenhofen, Stützenhofen, Falkenstein im Weinviertel, Poysbrunn a ve směru do Poysdorfu také Herrnbaumgarten.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Víc zatím bohužel nevím. Každopádně jízdní řád pro první etapu platí z tohoto důvodu jen do 30.6., byť se na něm píše něco jiného.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
By měly nebo budou? A zastaví i někde jinde?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Od 1.7.2016 by měly vybrané spoje linky 555 zajíždět do rakouského Poysdorfu.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Ostuda Blanska zmizí. Cestující se dočkají moderního nádraží
http://brno.idnes.cz/autobusove-nadrazi-v-blansku-rekonstrukce-fk1-/brno-zpravy.aspx?c=A160322_2234278_brno-zpravy_zde


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Na základě změn na Boskovicku od neděle 13.12. se ruší obsluha Biskupic a Chornice linkou 290, tudíž o dvě obce obsluhované IDS JMK míň
Citace:
Na základě dohody s Pardubickým krajem se ruší zóna 292 (obsahující Chornici), kam zajíždělo jen několik málo spojů. Doprava do Chornice nově bude zajištěna neintegrovanými linkami Pardubického kraje.


Ke stejnému datu se ruší i tzv. "letovická MHD"
Citace:
Linka 270 – spoje této letovické linky jsou nahrazeny linkami jiných spojů. Letovice, Kochov a Kladoruby budou obslouženy linkou 272, Letovice, Lhota linkou 273, a Letovice, Meziříčko a Třebětín linkou 254.

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Z dlouhodobého horizontu konšelé mají techniky na to, jak dopravu přesunout na autobusy. Plošné parkovné ve městě + rezidenční parkování, mýto za vjezd do centra (ideálně odstupňované dobou, aby ti, co tam jedou ve 4 ráno a nemají jiné způsoby mohli tento způsob zachovat), záchytná parkoviště. Však ono se to rozvíjí.

Problém s řidiči to ale furt neřeší. Tam je ten problém zakořeněn někde úplně jinde: ve VŘ se jde po minimálních nákladech, což má za výsledek minimální platy pro řidiče. A zrovna platy řidičů jsou imho jednou z věcí, která by ve VŘ měla mít nějaký vliv, např. funkce blízkosti platu k průměrné mzdě... ale než na tohle páni konšelé přijdou, tak to ještě holt pár let potrvá.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Myslel jsem to samozřejmě z dlouhodobého horizontu, na v případě kolon, na to nejsou ani autobusy.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
19
09 čer 2008 21:02
Brno
Řidiče sháním pořád. Tak mi prosím pomoz případně poraď, když to není podle tebe problém. Sice sháním řidiče C+E, ale pracovní doba je obdobná jako u řidičů autobusů. Šoféři se téměř každý den vrací domů a mohou spát ve vlastní posteli, což u většiny firem provozující MKD není možné. Navíc víkendy jsou vždy volné.

Pokud denně někdo dojíždí do práce autem, například z Rousínova a začíná v Brně ve 4h. ráno. Jakým má jet autobusem?
Pokud nechce trávit v autobuse při normálním provozu 1,5h. - myslím od dveří ke dveří, když autem to zvládne za 30min.?
Autobusy mají naprosto stejná zpoždění, světe div se, stojí ve stejné koloně. Dle IDS mají autobusy zpoždění ráno od 20 - 40min. Tedy autobusem 2h a autem se to dá sjet za 45min, max 1h.
Lidé se rozhodují podle času stráveného na cestě a pokud mu autobus nezastavuje před okny, nebo pokud musí přestupovat, tak je IDS neschopná konkurovat IAD. Platí to obzvlášť pro lidi co dojíždějí více km za prací. To je bohužel fakt.
I pokud by všichni chtěli jezdit autobusem v případě kolon, tak IDS není schopno toto ze dne na den zajistit. Obávám se, že by to byl i velký problém, pokud by se jednalo o celoroční záležitost.

Hlavní problém je v nekoordinaci jednotlivých uzavírek a dlouhotrvajícím prácem na silnici.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Jak jako poradil? To jako pustit za volant kdejakýho blázna, a nechat se zabít?


Offline
1591
18 led 2009 10:06
On by si s tím trh nějak poradil, nemyslím si že nedostatek řidičů je správným argumentem :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Práce řidiče nemusí být vhodná pro každého nezaměstnaného. Mnozí z nich ji ani ze zdravotních důvodů dělat nemohou. Zejména na řidiče drážních vozidel jsou dosti přísné požadavky.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Řidičů je čím dál tím míň a lepší to bohužel v nejbližší době nebude, noví adepti mají čím dál větší problémy projít psychotesty a o takové nemá žádný kvalitní dopravce zájem. Od půlky prosince bude relativně slušný nárůst místokilometrů (a to ještě městské části zamítly "svoje" návrhy po vyčíslení za 64 milionů!!!), jeho adekvátní kompenzace novými řidiči není bohužel reálná a ti, co už jezdí teď, jsou dost za hranicí přetížení (zejména psychického), proto další navýšení přesčasů fakt není dobré řešení.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ajo, proto snad všichni autobusoví i nákladní dopravci shání řidiče, že? :D

_________________________________
Definitivně možná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2676 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 19:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]