Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 76 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Co se týče regionální části výluky, vlaky od Blanska by měly z Brna pokračovat na Břeclav a naopak. Od Tišnova se bude jezdit odklonem přes dolní (bez zastavení) do Modřic, kde bude přestup na Břeclav. Na Chrlice bude NAD. Až bude podrobnější info, mám v plánu výluku zpracovat i na BMHD.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Dnes na mě vybafnul eShop ČD s tímto upozorněním:

Upozorňujeme zákazníky, že z důvodu rekonstrukce nástupišť ve stanici Brno hl.n. a vzhledem k omezené kapacitě nádraží nebude možný nákup rezervací (místenek) ze stanice Brno hl.n. a Brno Královo Pole od 11. června u vlaků R 990, 988, 986, 984, 982 980, 978, 976, 974, 972, 970.
Z dalších nácestných stanic bude nákup rezervací možný i v průběhu výluky.
Za způsobené problémy se omlouváme. Děkujeme za pochopení.


Je mi jasné, že to souvisí s velkou výlukou, ale jak konkrétně? Ať už ty R pojedou jakkoliv, co brání možnosti nákupu místenky? Vysvětlí mi to někdo? Vůbec by se nějaké info o výluce mohlo objevit.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Vše samozřejmě v souvislosti s výstavbou Bosko-spojky:
Pavel píše:
Bydlím na opačném konci města, a když už někdy cestuji vlakem do Brna, tak rovnou jedu autem do Skalice nad Svitavou na rychlík. Osobákem se stejně trmácet nebudu, i když pojede přímo z Boskovic.
Rychlík ze Skalice bude rychlejší o 16 minut. Autem to do Skalice zabere cca 6 minut. Rychlíků navíc jezdí daleko méně. Tedy využitelnost osobáků nevidím jako kritickou. Navíc ten člověk vůbec nevyužíval vlak do Letovic. Tedy pro rychlíky bude stále možnost využít autobus, ale x autobusových linek, které mají vazbu na osobáky nebude nutné tahat do Skalice.

Je možné, že dojde k úpravě linky 250 zhruba v obdobném smyslu, jak u linky 270 v Letovicích tj. rozložení spojů mezi regionální linky (např. 254, 255). Vynecháním Skalice u rychlíků by došlo k jejich zrychlení v realci Letovice - Brno. Cíle za Letovicemi a Letovice samotné je vhodnější vozit busem z Boskovic přímo než nechat přestupovat ve Skalici (JD přestup = 27 minut + cca 5 minut na aut.st.; přímá 254 = 20 minut, k žst. Letovice 22 minut).
Citace:
Výstavbu boskovické spojky považuje za nesmyslnou i starosta Skalice nad Svitavou Petr Řezníček. Právě Skalice je již léta přestupným uzlem pro cestující, kteří jedou směrem do Brna nebo do Prahy
Tak tady je jasné, že mu to vadí, když v obci s 617 obyvateli staví dnes vše a je předpoklad, že tam dojde k razantnímu ořezání a že tam možná nebudou stavět i rychlíky. Přeci jen pro směr na Prahu bude možné spíš budovat autobusovou dopravu do Letovic a možná to vyjde i časově lépe.

Problém je to, že na relaci Skalice - Boskovice nyní jezdí vlaky a autobusy v hojném počtu, což by se po výstavbě Boskovické spojky dost zásadně změnilo. Prakticky by zůstaly jen linky 256 a 257 přičemž v exponovaných časech by se možná doplnily nějaké spoje jen v Boskovice - Skalice (řekněme 2 až 3 páry za den).

Citace:
Když osobní vlaky přestanou do Velkých Opatovic jezdit, pro jejich obyvatele to bude velká rána. Tvrdí to starostka města Kateřina Gerbrichová. „Lidé je hojně využívají.
V PD tam jezdí 7 spojů a o víkendu dva spoje. Když jede vlak, tak tam není alternativní autobusová doprava, takže je logické, že lidé vlak využívají. Navíc zrušením se jistě posílá autobusová doprava, takže myslím, že to velká rána nebude. V Opatovicích je stejně nádraží na okraji města.

Kdyby cestující vlak hojně využívali, nejezdily by jen ve špičky PD a víceméně prázdné. Současná nabídka spojů na S21 lze nahradit linkou 251 cca v rozsahu 3 až 4 párů spojů za den, zbytek spojů má dostatečné kapacitní rezervy na to, aby pobrat frekvenci vlaku. Dokonce lze realizovat i bez navýšení počtu potřebných vozidel - na 251 aktuálně zabere otočení do Skalice 40 minut, další "vozohodiny" lze vytřískat ze změny koncepce linky 250.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Vlaková nádraží mění majitele. Nechceme tam herny či zastavárny, říká jejich šéf


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Ten důvod je jasný, kraj odmítá provozovat linku S21. Opravdu má cenu provozovat vlak tam, kde stačí autobus? Tedy jsou dvě možnosti, buď se ještě víc posílí autobusová doprava do Skalice nebo se vybuduje Boskovická spojka a naopak se autobusová doprava zredukuje (Boskovice - Skalice). Pokud se dívám na současné linkové vedení, tak mi Boskovická spojka prostě smysl dává.
Hlavně v tom článku zaznívá spousta zavádějících informací:
Citace:
Bydlím na opačném konci města, a když už někdy cestuji vlakem do Brna, tak rovnou jedu autem do Skalice nad Svitavou na rychlík. Osobákem se stejně trmácet nebudu, i když pojede přímo z Boskovic.

Rychlík ze Skalice bude rychlejší o 16 minut. Autem to do Skalice zabere cca 6 minut. Rychlíků navíc jezdí daleko méně. Tedy využitelnost osobáků nevidím jako kritickou. Navíc ten člověk vůbec nevyužíval vlak do Letovic. Tedy pro rychlíky bude stále možnost využít autobus, ale x autobusových linek, které mají vazbu na osobáky nebude nutné tahat do Skalice.
Citace:
Výstavbu boskovické spojky považuje za nesmyslnou i starosta Skalice nad Svitavou Petr Řezníček. Právě Skalice je již léta přestupným uzlem pro cestující, kteří jedou směrem do Brna nebo do Prahy

Tak tady je jasné, že mu to vadí, když v obci s 617 obyvateli staví dnes vše a je předpoklad, že tam dojde k razantnímu ořezání a že tam možná nebudou stavět i rychlíky. Přeci jen pro směr na Prahu bude možné spíš budovat autobusovou dopravu do Letovic a možná to vyjde i časově lépe.
Citace:
Radního Boskovic Vladimíra Farského, který pracuje jako strojvedoucí, nejvíc znepokojuje, že má být po výstavbě spojky ukončena osobní vlaková doprava z Boskovic do Velkých Opatovic. „Vyplývá to z generelu dopravy na stránkách Jihomoravského kraje. Lidé by sice mohli jezdit přímo do Brna, ale ti, kteří by potřebovali jet ve směru na Českou Třebovou, by stejně museli pak jet do Skalice autobusem.

Ale to už platí teď, neexistuje vazba S21 na vlaky směr Česká Třebová. Lépe navazují autobusy. Z Opatovic je lepší pro směr Česká Třebová cestovat do Letovic.
Citace:
Když osobní vlaky přestanou do Velkých Opatovic jezdit, pro jejich obyvatele to bude velká rána. Tvrdí to starostka města Kateřina Gerbrichová. „Lidé je hojně využívají.

V PD tam jezdí 7 spojů a o víkendu dva spoje. Když jede vlak, tak tam není alternativní autobusová doprava, takže je logické, že lidé vlak využívají. Navíc zrušením se jistě posílá autobusová doprava, takže myslím, že to velká rána nebude. V Opatovicích je stejně nádraží na okraji města.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Zcela vážně. Nenapadá mě žádný rozumný důvod, proč tu akci realizovat.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
JHMD dochází peníze.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Robert píše:
Stejně přínosná stavba jako zamýšlená trať z Hruškovan u Brna do Židlochovic...


Je to myšleno vážně, nebo ironicky?


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Stejně přínosná stavba jako zamýšlená trať z Hruškovan u Brna do Židlochovic...


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Boskovická spojka vzbuzuje rozpaky. Je zbytečná a drahá, tvrdí


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
V pětadvaceti a pořád nemá rozum. To už se asi nezlepší. A ještě nedával pozor v hodinách fyziky.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Dvojice skákala po vagónech. Mladého muže popálila elektřina


Offline
Uživatelský avatar

11
27 dub 2016 12:45
Jen víc takových úseků. :applause:
Tiché, bez drncání. Tak ještě dořešit brněnskou Rolu.

_________________________________
Blikej tu: Jarin z Brna na Facebooku. Občas hodím čučku na to, co právě hejbe Brnem.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Železniční trať v Brně mezi Židenicemi a Maloměřicemi se dočkala modernizace
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/doprava/5194-zeleznicni-trat-v-brne-mezi-zidenicemi-a-malomericemi-se-dockala-modernizace.html


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Na Novinkách i s videem:

http://www.novinky.cz/krimi/401726-kami ... hvili.html

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Řidiče kamionu probralo až houkání. Prorazil závoru a vlaku těsně ujel


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To bude zřejmě vyhlídka na posledním/prvním poli starého mostu, který byl před pár roky snesený. Zajímavý most. Jinak je to perfektní místo pro sebevrahy, skok z dostatečné výšky v relativně neobydlené oblasti a nemusí skákat pod vlak. sarcastic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Ivančice chtějí vybudovat vyhlídku na nejstarším železném železničním mostě Rakouska-Uherska


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Mladík vyšplhal na železniční most, na oblouku ho těžce popálila elektřina


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Čtyři desítky policistů v akci. Anonym hrozil bombou na nádraží
http://brnensky.denik.cz/zlociny-a-soudy/ctyri-desitky-policistu-v-akci-anonym-hrozil-bombou-na-nadrazi-20160411.html


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Deník píše:
Břeclavsko – Úspornější. 
A bezpečnější. Takový provoz slibují železničáři na trati Břeclav – Brno. Vedení správy železniční dopravní cesty (SŽDC) tam oficiálně ukončilo modernizaci zabezpečovacího zařízení. Náklady dosáhly k téměř tří set milionům korun.

Deník opět nezklamal a krom faktické nesmyslnosti článku přidal k té pravopisně dobré tiskovce taky nějakou tu svou větu. Samozřejmě s pravopisnou chybou. To je úroveň...


Offline
89
06 led 2015 17:23
Já bych takovým optimistou nebyl. To co bude ještě nutné absolvovat je nejméně na rok a to nesmí nastat žádný zádrhel jako odvolání a soud. Smlouvy o právu provést stavbu mohou trvat taky hodně dlouho, ty se v termínu nemusí stihnout. Vždyť se to celé táhne od roku 2009.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Narazil jsem na usnesení, které shrnuje současný stav přípravy Elektrizace Brno - Zastávka. Do července se teď pozastavuje územní řízení, aby se stačily doplnit některé chybějící podklady. Snad se to podaří a bude se moct za rok v březnu 2017 začít.

Žadatel byl vyzván k doložení dokladů prokazujících vlastnické právo nebo doklad o právu založeném smlouvou provést stavbu nebo opatření k pozemkům (...) u kterých došlo v průběhu řízení ke změně vlastníků.

Dále stavební úřad požadoval doložit aktualizované stanovisko Krajské hygienické stanice Jihomoravského kraje se sídlem v Brně ke stavbě (...)

Na základě námitek podaných účastníkem řízení požádal stavební úřad dotčený orgán pro ochranu přírody a krajiny - MěÚ Rosice odbor životního prostředí o vyjádření k námitkám týkajících se oblasti, jejichž ochranou se zabývá. V obdrženém vyjádření doporučuje vypracovat podrobnější zpracování hodnocení vlivu na migraci a mortalitu živočichů.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Krom toho, že bych byl velmi opatrný nazývat Parlamentní listy novinami, jsou obě tiskovky zařazeny v sekci "Tiskové zprávy", kde se asi nic jiného než nekomentované tiskovky čekat nedá ;-)


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Je smutné jak snadno i v tomto století "novináři" přejmou tiskovou zprávu (rozuměj: opíšou) aniž by nad ní alespoň trochu přemýšleli... :-( Slavnostně "ukončit" stavbu více jak půl roku po jejím faktickém dokončení je už žel folklor. Stejně jako poklepání základního kamene na dokončeném novém ostrovním nástupišti... Třeba Znojmo. Tam to bylo dost vtipné a přesto většina novinářů ochotně psala o právě zahájené stavbě... Nevěřte tisku bez rozmyslu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3617 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 14:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]