Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 67 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Emperror píše:
... hodně sedadel, na kterých se navíc dobře sedí (trpaslík nejsem měřím 185 cm), veškerá dvojsedadla od první plošiny pro kočárky dále jsou pro mě v pohodě použitelná, občas sedím i na 1,5 sedadle u řidiče, zbytek nemůžu posoudit.

V SORce, že se dobře sedí? Nevejde se mi chodidlo mezi podestu a sklo u dveří, na sedadla se blbě leze přes ty šikmé podesty. Na čtařkách mi není jasné, kam si mají dát nohy "ti naproti", protože já mám kolena až u protějších sedadel. Takže občas musím rvát nohy dámám sedícím naproti mezi jejich nohy.

S tou výškou je to věc názoru, měřím 194cm a nepřipadám si jako obr. ;-) Za mě nejlepší 22Tr.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Když už si tu všichni tak vychvalujete tu svou 31Tr, nikomu tady nepřijde zvláštní, že vzhledem k tomu, že skoro všechna sedadla jsou na podestách (směřovaných navíc šikmo vpřed), je v tomto voze jen pár míst, kde se dá sedět s nohama v příjemné poloze?(tedy do libovolného úhlu) Navíc čtyřky nad střední nápravou jsou tak "bezvadně" udělané, že je skoro nemožné na nich opravdu sedět ve čtyřech (pokud nesedíte naproti někomu známému, komu můžete v klidu vsunout své nohy mezi ty jeho), což v kombinaci se stísněným prostorem v kloubu činí prostor dveří (jako jediné místo vozu, kde se opravdu dá stát) velmi zaplněným.
Možná je to spíš otázka na řidiče/techniky, ale subjektivně mi z denního ježdění 31Tr připadá tento vůz daleko línější oproti ostatním typům a v nejednom parametru dělá z dříve nenáviděného Citelistrolejáku favorita (z těchto dvou).
22Tr má z pohledu cestujících tu mouchu, že je tam fakt málo místa pro kočárky - což bude asi poplatné době výroby. Mně osobně (narozdíl od názoru výše) přijdou dvoje jednokřídlé dveře kolem kloubu jako dobrý nápad, navíc tím vytvářím dva dveřní proudy, zatímco ve dvoukřídlých dveřích je zpravidla proud jen jeden (vyjma tramvají, které mají prostor opravdu rozdělaný madlem), byť papírově to může být jakkoli, kolikrát jste viděli vystupovat dva lidi vedle sebe z jedněch dveří trolejbusu? :)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
31Tr je aktuálně velmi dobrý vůz (zcela subjektivně), tichý atp., jak psal ds. Výhodou 22Tr je jejich spolehlivost, vždyť jak dlouho nám tu už jezdí a stále jsou to spolehlivé vozejky. Jestli i 31Tr vydrží takhle dlouho je otázka, bojím se, že spíš ne.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Tak nějak odhaduji, že u některých modelů by to mohl být jen jeden kočárek/vozík. Ale nevím to. Nicméně prostě postavit kočárek/kolo do volnýho prostoru je prasárna, gigantická! To by určitě výrobce nedoporučil. A tudíž tady ani není jiná možnost než 1 nebo 2.
Jezour: nic proti Vám. Ale teď se v tom nějak ztrácím. Vy byste byl benevolentní. Ale není to až tak dávno, co jste zde oslavoval rušení spojů a prodlužování intervalů v rámci šetření. A před týdnem jste tu vyzdvihoval ty potroublé dodávky, které byste směle a hrdě poslal mimo jiné na linku 69. To mám jako chápat jak? Prodloužíme intervaly=>zvýšíme pravděpodobnost, že se na řadu spojů sejdou víc než 2 matky s kočárkem. K tomu vypravíme menší vůz, kam se ani ty 2 kočárky nevejdou. A budeme benevolentní. Jak? Tak, že 1 dovolíme nacpat do uličky a další 2 zavěsíme na strop? :D Na úplný maximum zvýšíme šanci, že v případě vážné nehody budou oběti na životech...
Kdo tady tvrdil, že má být zajištěn kloudný interval, má pravdu. Aby nějaká matka musela stát na trolejbus jak frontu na banány, to je ve 21.století ostuda...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Chci se zeptat. Držel někdo z nás obyčejných šotoušů technický či drážní průkaz vozidla pro hromadnou dopravu? Že je možno dle SPP přepravovat max 2 kočárky je sice fajn, ale jak můžete tvrdit kolik kočárků, vozíčků (...) definuje za přípustné výrobce a je tedy bezpečné přepravovat?
Všichni tady berou za samozřejmost 2 kočárky, ale přitom to samozřejmostí není a velmi pravděpodobně to má každý výrobce, řekl bych i každý model jinak :).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

180
08 srp 2015 13:49
IvanM píše:
Tahle celá libovůle řidiče by se měla zrušit a přistupovat k tomu stejně jako např. k přesně danýmu max. počtu osob v osobáku... Důvod? Je to nebezpečný. Takovej kočárek v kloubu je vrchol de***ity. Při nárazu v 50km/h by to při odmrštění dopředu fungovalo jako vražedný nástroj. Neargumentujte tím, že ”až budeš mít děti”. Bezpečnost cestujících je snad na prvním místě, nebo ne? A to jsem úplně zanedbal to, že větší než normovaný počet kočárků zavazí...

Naprosto souhlasím předpisy jsou předpisy a přece se do kloubu nemůže narvat kočárek na úkor toho že při případném prudkém brzdění což není na t-25/26 nic zas tak mimořádného se zraní třeba 5 cestujících a potom z toho může mít řidič akorát problémy.

_________________________________
ROZSÍVAL založeno 1993
U Svitavy 3, 618 00 Brno


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Tahle celá libovůle řidiče by se měla zrušit a přistupovat k tomu stejně jako např. k přesně danýmu max. počtu osob v osobáku... Důvod? Je to nebezpečný. Takovej kočárek v kloubu je vrchol de***ity. Při nárazu v 50km/h by to při odmrštění dopředu fungovalo jako vražedný nástroj. Neargumentujte tím, že ”až budeš mít děti”. Bezpečnost cestujících je snad na prvním místě, nebo ne? A to jsem úplně zanedbal to, že větší než normovaný počet kočárků zavazí...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
No to by mohla, u takové tramvajové bych nedokázal výsledky vůbec odhadnout :)...
OT: Upřímně až já budu mít vlastního potomka a pojedu s ním MHD, tak jedině bez kočárku ;) jsem fanouškem nošení dětí přivázaných k sobě. Ale dobře, to je každé věc, ale často jsem fascinovaný, jaké děcka někteří jsou schopní vést v kočárku (myslím vzhledem k jejich věku)..


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Vtip hlasování je právě v tom, že se máte rozhodnout "po hospodsku" čistě dle svého soudu. Mohl bych tady napsat sáhodlouhý elaborát o výhodách a záporech toho či onoho typu, ale tím by to hlasování nebylo tak lidově demokratické :mrgreen:

Potom se může udělat podobná anketka i u jiné trakce :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Já taky zvolil 31 Tr, důvod je stejný jako u předchozích kolegů - tichá jízda a rychlá výměna cestujících v zastávkách. Ale ať tady napíšou řidiči a mechanici, co to je za vůz, nijaká velká spokojenost s ním v prvních měsících nepanovala.
Počet kočárků přepravovaných závisí na libovůli řidiče, při dosažení "normovaného" počtu je oprávněn nepřipustit další kočárek, řidiči jsou v tomto zcela benevolentní (za mě - benevolence je jednoznačně v pořádku)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
IvanM: až dospěješ, pořídíš si vlastní děti a budeš je někdy přepravovat MHD, tak nám sem přijď porozumovat znovu. Mimochodem, se souhlasem řidiče se může přepravovat více kočárků. Sorry za OT.

Hlasoval jsem pro 31Tr, a to subjektivně z hlediska cestujícího (s vědomím, že mechanici budou asi jiného názoru). Vnímám pozitivně jízdní komfort způsobený nízkou hladinou hluku, v létě celkem slušné chlazení interiéru i bez klimatizace, dobrý bonus je 10 křídel dveří a v neposlední řadě mi vyhovuje právě ten prostor pro kočárky, který ale na 25/26 často ani tak nestačí :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
xxx píše:
Jako kdyby byla zákazníkova chyba, že poskytovatel není schopen zajistit dostatečnou kapacitu spoje. To je stejné, jako kdyby sis koupil lístek do kina a ve dveřích do sálu by ti řekli, že už je plno, ať jdeš na jiný film.

Tohle je uplně scestná myšlenka! V kině si koupíš vstupenku na konkrétní film v jeden čas. A na ten máš právo jít. Na MHD si ale kupuješ jízdenku na jednu jízdu v neurčitý čas, který si vybereš a nikdo ti negarantuje, že kapacita bude dostatečná. Je to jako kdybych měl předplatné do kina a mohl přijít na kterýkoliv film. Ale kdybych přišel poslední a sál by byl plný, nemohl bych se tam přece nacpat.
Když jedu vlakem a mám místenku - mám právo nastoupit a sedět. Ale když mám jízdenku na vlak bez místenky, už se mi stalo, že vlak jel tak plný a nemohl jsem ani nastoupit... to se může stát, dopravce nevěděl dopředu, který spoj využiju.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Když máš v techničáku, že auto je dimenzovaný pro 5 osob, tak taky nesmíš svézt šestýho. Když je bus dimenzovanej pro 4 kočárky, tak prostě bohužel. Neexistuje argument, kterým bys mohl vysvětlit to, že to smíš porušit. Koupení si jízdenky negarantuje, že ve všech spojích stoprocentně chytneš místo. V SPP o tom není zmínka. Pokud někdo se SPP nedouhlasí, nesmí nastoupit. Takhle mluví předpis... :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: :applause: tak nějak.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Jako kdyby byla zákazníkova chyba, že poskytovatel není schopen zajistit dostatečnou kapacitu spoje. To je stejné, jako kdyby sis koupil lístek do kina a ve dveřích do sálu by ti řekli, že už je plno, ať jdeš na jiný film.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
To s tebou ale souhlasím. Já bych tu druhou plošinu nechal tak, jak je. Tím máme 4 regulérní místa pro kočárek. Ale 4 znamená 4. A ani o 1víc. A má se to dodržovat, dohlížet na to...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
IvanM: myslíš to vážně? Představ si zrovna třeba zmíněnou t-25/26, v sedle 5minutový interval. Pokud ale čekáš už 20 minut na spoj, do kterého se vejdeš, tak ti bude upřímně zcela jedno, že budeš už čtvrtý kočárek v pořadí. SPP jsou SPP, ale s takovou by se člověk k tomu doktorovi za celý den nedostal.

Tím nechci obhajovat porušování SPP, bez debat. Jen jsem chtěl upozornit na to, že místo pro kočárky je vhodné mít víc, než míň. Dá se tam v případě potřeby stát, či sklopit sedátko, ale kočárek mezi sedačky nenarveš.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Hmm, že by konečně matky s kočárky začaly dodržovat povolený počet max 2 kočárky na plošině? Co jsem čas od času vídal já, tak se jich na takové místo narvalo třeba 6, prostě nezájem, takže nedostatek místa nebyl problém. Když nebyla volná plošina, tak šup do uličky nebo do kloubu.... Ale je pravdou, že jsem tohle už dlouho neviděl. Tak třeba IQ naší produktivní populace meziročně stouplo alespoň o půl jednotky. Chvála bohu, ale nerad bych to zakřikl :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Emperror: naopak to místo pro kočárky za kloubem je dobré, neboť t-25/26 využívají hodně maminky s kočárky (především v dopoledním sedle). Kamarádka kvůli tomu nerada cestuje těmito linkami, bo musí čekat několik spojů, než tam vůbec může s kočárem najet.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
U mě po počáteční nedůvěře vítězí jednoznačně 31 Tr. Má nejhezčí čela, je nejdelší a přestože má jedny dveře navíc není to na úkor sezení. Líbí se mi právě to, že má hodně sedadel, na kterých se navíc dobře sedí (trpaslík nejsem měřím 185 cm), veškerá dvojsedadla od první plošiny pro kočárky dále jsou pro mě v pohodě použitelná, občas sedím i na 1,5 sedadle u řidiče, zbytek nemůžu posoudit.

Co bych v interiéru vylepšil tak dopředu k řidiči bych dal klasické dvojsedadlo, ono tam toho místa tolik nebude a místo zadní plošiny pro kočárky bych dal sedadla, jak oje to v Praze (místo 2 sklopných by mohly být 4 pevné) a to proto, že přední plošina je díky dvěma dveřím velká dost.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
SORky 31 Tr májí tu výhodu, že mají elektromotor umístěný za hnací nápravou, takže tam není žádná bedna navíc a naproti dveřím je další prostor pro kočárky. U Solarisů 27 Tr je naopak motor před hnací nápravou a kvůli tomu je naproti 3. dveřím místo nízkopodlažního prostoru (jako v autobusové verzi) taková dost ohavná podesta. Ale mluvíme o kloubácích, takže to zachraňuje NP prostor v předním článku. U 12-ti metrových vozů je to horší, tam mají Solarisy ten motorový prostor proti prostředním dveřím a kočárky+vozíčky musí jet ke svému koutku ''šikmo'', kdežto u SORek je tam spousta místa přímo na proti dveřím.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Jezdím docela často 25/27/31 Tr... 25 a 27 ve Zlíně, 25 a 31 v Brně. Solaris je co do interiéru absolutní vítěz (můj subjektivní pocit, ale i spousty dalších lidí co znám). Interiér je prostorný, dobře zorganizovaný.
Takový průzkum by byl určitě zajmavý. Jedno vím ale jistě - přestože vozy slouží v první řadě cestujícím, na jejich názor by se v dalším VŘ stejně ohled nebral...
VŘ vyhraje stejně jedině Škoda, není vůbec problém ho postavit tak, aby bylo jasné, která karoserie vyhraje... stačí chtít.
Ve Zlíně se po zkušenostech se Sorama B9,5 vedení neoficiálně zařeklo, že už žádné Sory nikdy. A tak se každé VŘ postaví tak, že nic od Soru prostě nemůže vyhrát... stačí, když si ten, kdo zadává VŘ opravdu ujasní, co by vlastně chtěl...


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Schválně. Stálo by za to srovnat interiér 25Tr, 27Tr a 31Tr (případně jejich autobusových verzí). Jednak prázdný vůz a jednak vůz obsazený nějakým rozumným počtem lidí. A zkoumat pocity lidí, kteří do něj nastoupí. Mohly by to být velice zajímavé výsledky...
Na mě jednoznačně působí interiér sorek stísněně. Minimálně oproti solarisům (a to srovnávám s naftovými Urbiny), kterým v interiéru překáží navíc věci jako nádrž na naftu, motorová věž...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Úplně souhlasím s Alanis. 31Tr je zoufalost. Zvuk mi vůbec nevadí, ale to je snad jediné. Oceňuji tichý provoz. Interiér naprosto tragický, sezení nejhorší ze všech vozů. Jedno z mála míst, kde se dá kulturně sedět, je vpředu u řidiče vpravo. Snad jednou skončí ta astronomická tupost zvaná honba za 100% nízkopodlažností na úkor všeho ostatního.
Za mě 22Tr. Pohodlná, nijak extra hlučná, prostorná. 15Tr také prostorná a možná ještě o něco pohodlnější, ale tragicky hlučná. 25Tr bych vůbec nezatracoval. Dlouho jsem si říkal, že naprosto nejtragičtější vozy z hlediska pohodli jsou City/Cite. Bohuižel jakmile přišel SOR, tak jsem poznal, že Citelis je vlastně docela fajn pohodlné vozítko. SOR je možná tak TOP pro řidiče díky velké kabině a pohodlí , to ale bohužel nestačí. Pro cestující je to hrůza ve všech ohledech..

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Alanis: asi jsem se svými 191 cm trpaslík. Byť většinou v 31Tr stojím, ani při sezení se necítím v nějakém malém prostoru. :mrgreen:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5825 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 22:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]