Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 229 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M: Plzeň má kolejiště nad povrchem jako Brno, ale veškeré zázemí je před podchody v úrovni právě podchodů. De facto podobně je to i v Praze.
A myslím, že kdyby cestující úrovňově přešli na podzemní zastávku tramvaje, nevadilo by to, resp. by to nebylo lezení do tunelu.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Porovnával jsem to právě s Lincem, v Plzni jsem nebyl, a hlavně jsem nedával jako příklad tramvaj - vlak ale tramvaj - tramvaj kdy je nesmysl lozit do kolejiště v tunelu.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ad seniorbus:
Měly by to být Fiaty Doblo.


Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ve chvíli, kdyby to přispělo k plynulosti dopravy (rozdělení jednotlivých segmentů na různé úrovně), pak by myslím jedny jezdící schody navíc nevadily.


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
Tramvaj v podzemí je např. na nádraží v Linci. Z tramvaje vylezete schody do haly a pak schody na peron.


Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M píše:
... pěkně po jezdíích schodech nahoru.

To by bylo zbytečné. Viz Plzeň.


Offline
2900
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Proč po eskalátorech nahoru, když bych řekněme přijel třeba od Líšně a chtěl jít na nástupiště směr Prágl? Přijde mi to fakt neohrabaný.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Kdyby byla tramvaj v podzemi, tak by nikdo koleje nepřecházel, to je nesmysl, pěkně po jezdíích schodech nahoru.


Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Úzká je v úrovni 0. Taktéž podzemní nástupiště by byly úrovni nula. Nádražní by byla +jedničkou. Podle mě by to rozdíl oproti dnešku moc nebyl, jen by lidi dávali pozor jen na tramvaje.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Takže přecházet tramvaje v úrovni -1 (pod zemí)? Jako ne že by to nešlo, ale z hlediska bezpečnosti mi to přijde výrazně horší než současný stav, kdy při přecházení tramvaj vidím už z dálky, než když se na mě vyřítí někde z tunelu.
V Plzni jsem byl, tam je ale nádraží spíše v úrovni +1, to se v Brně bohužel aplikovat nedá.


Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Michalk: proč tak složitě? Asi jsi nebyl na nádraží v Plzni. Z tramvaje úrovňově k pokladnám, pak k nástupištím a tam až teprve vylezeš nahoru.
Mch. Plzeň má podle mě dobře vyřešené nádraží.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Když dáte tramvaj pod zem, tak se bude chodit na vlak a od vlaku jak? Od tramvaje nahoru, pak dolů do podchodu a pak zase nahoru na nástupiště? Třikrát po schodech? To je docela nešikovné. Pokud teda neuvažujete přecházení tramvají v úrovni -1, ale to by bylo podle mě ještě horší, než současné v úrovni 0.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
goldfinger: máš uplně ve všem pravdu, mnohokrát mě napadlo, že na nádražní by mohly být tramvaje v tunelu, jediné, co jsem nevymyslel, jak napojit Masarykovu,jinak tam si to o podzemní trať uplně říká, pasovalo by to na všechny strany. Bylo by tam spousta místa jak pro pohyb lidí, tak pro parkoviště pro pár aut co jedou lidi na vlak, místo na zeleň a na vše, navíc by odpadly kolizní místa tramvaj/cestující.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Názory některých nápadně připomínají argumentaci hospodského z Cimrmana - otevřel si hospodu na rozcestí, ale chodili mu do ní lidi... Terminál u grandu má návaznost na ffšechny linky šalin kromě tří (3, 5, 6), plus trajfy do Slatiny/Šlapek plus a 67. Už se projednou smiřte s tím, že do přednádražního prostoru se koncentruje víc lidí i aut.

Snahy odsunout nejvýhodněji situovaný terminál na podstatně hůře dostupnou (a to se výrazně nezmění ani po přeložení šaliny do Plotní) a smradlavou Zvonařku jsou v malém totéž, jako odsunovací mánie (diagnóza) HBf.

Zklidnění prostorulze dosáhnout pouze segregací stávajícího provozu do dvou úrovní. A můžeme se bavit o tom, zda do -1 dáme auta, pěší, nebo šaliny (osobně preferuju možnost č. 3).

Prostor před grandem má potenciál na daleko vyšší využití, když se půjde do úrovně -1, třeba pro podzemní parking IAD. Místa je tam hafo, konfigurace pro bezkolizní příjezd od viaduktu ideální.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Ignoroval zákaz vjezdu. Další řidič zapadl v opravovaném kolejišti
http://brnensky.denik.cz/nehody/ignoroval-zakaz-vjezdu-dalsi-ridic-zapadl-s-autem-do-opravovaneho-kolejiste-20160516.html


Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mouka píše:
Ona ta filosofie Žíťáků je podle mě zamýšlená dobře, ale zase všeho s mírou.
Cesty do pekel jsou dlážděny dobrými úmysly.

Ano, bohužel (mně se také jejich nápady občas líbí, ale je to až moc utažené):
tak třeba poplatky za parkování do podějších hodin -> lidé spíš pojedou třeba do Olympie, kde ušetří za parkovné a mají víc služeb pod jednou střechou (dobrý úmysl, ale výsledek je trochu jiný).

I proto bych neoddaloval vše od historického jádra, nebo to bude jen prázdné jádro (viz vedlejší diskuze o nádraží, nebo i tuto a autobusech u Grandu).


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Hlavně ti členové tady toho uskupení, to je prostě do nebe volající póvl.... Je mi z toho smutno :-( Jde o to, co je to za lidi. To jsou prostě poloviční zhulenci atd.. I když v něčem bych s nimi možná i souhlasil.
V prvé řadě jednoznačně totálně překopat celou ulici Nádražní a upravit ji do podoby ala Joštova. Bez ohledu na to, jak to nakonec bude s hlavním vlakáčem. To proto, aby nedocházelo k neustálým kolizním situacím doprava x chodci. Tramvaje šoupnout o něco blíž vchodu do nádražní budovy, nástupiště rozšířit, vjezd jen na povolenky, MHD, IZS... Úplně zrušit průjezd silniční dopravy přes koleje mezi smyčkou trolejbusů a TRAM nástupišti (samozřejmě vyjma busů MHD)...
Nádraží naproti Grandu bych osobně zrušil, to kvůli sjednocení (máme jedno obří na Zvonařce, tak nepotřebujeme nějaké další). Ono ani tak nejde o to, jestli naproti Grandu je nebo není nějaké autobusové nádraží. To nádraží jako takové ničemu nevadí. Problém je, že autobusy SA neustále otravují v prostoru před nádražím, do toho další milión aut, které by tam správně neměly co dělat atd.. To je to, co mi vadí. Jinak řečeno, pokud by byl někdo schopen vytvořit kloudný odloučený vjezd na toto nádraží (třeba přestavbou jednosměrky vedoucí z Benešovy přímo na Koliště = zobousměrněním, semaforem a povolením odbočení doleva pouze autobusákům a povolenkářům), klidně bych byl pro zachování, jinak ne.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
Ona ta filosofie Žíťáků je podle mě zamýšlená dobře, ale zase všeho s mírou.
Cesty do pekel jsou dlážděny dobrými úmysly.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Žít Brno bude střed města tak dlouho zklidňovat až tam už nikdo nebude ani chodit ani jezdit. Zrušíme autobusy, zrušíme nádraží, zakážem vjezd autům uplně všude, zrušíme pakroviště, postavíme mega parkovací baráky pro kolisty a uděláme km cyklostezek a celé Brno bude jezdit na kole, myslím, že Žít Brno bere asi dost dobrej matroš, žijou na jiné planetě.


Offline
3100
29 srp 2009 19:30
Myslím si, že tu vůbec nehraje roli, že místem projíždí nějaké noční autobusy, ale to že je cílem celou lokalitu zklidnit. Tomu samozřejmě vyhledávané autobusové nádraží nepřispívá a přijde mi logické, aby bylo uzavřeno pro veškerou dopravu a přesunuto na Zvonařku, která je 5 minut jízdy tramvají.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Což ale není neřešitelné, když tam budou jezdit noční busy. Ono to nádraží u Grandu má dobrou polohu a není přikryté velkou betonovou deskou, což je problém Zvonařky (je to nevětratelné, navíc k dopravní zátěži v okolí tam ani není kde brát lepší vzduch, v tomhle je přece jen Grand lepší.
Já jsem pro místo k zaparkování kol. Ale místo demagogického "zrušíme nádraží a basta" by mohli třeba (mírně) zvednout nájem, jako poplatek za pozitivní externalitu pro dopravce a negativní pro lidi (vyšší doprava, byť jen mírně,...).


Offline
3100
29 srp 2009 19:30
Nebudou. Po postavení TT Plotní nevidím jediný důvod k zachování AD u Grandu (5 minut šalinou je naprosto v pohodě), stejně tak po vytvoření odpovídajícího přestupního uzlu v oblasti Komárova není důvod, aby zajížděly na Úzkou linky 40, 48, 63...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
Kudy tam budou jezdit? Pod viaduktem neprojedou a od Maliňáku se tam nesmí.


Offline
Uživatelský avatar

442
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Jestli bude z Nádražní zákaz odbočení doleva, což doufám, že bude, tak se tam stejně většina dnešních autobusů nedostane.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Byla by škoda, kdyby bylo nádraží u Grandu zrušeno. Píší o podzemním parkovišti, to by bylo s ním plně kompatibilní, místo na kola by bylo taky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18136 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 led 2025 01:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]