Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 33    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Další
Autor Zpráva
Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Mohl bys možná nejen mně vysvětlit, co jsi chtěl svým příspěvkem říci?


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Globus platí, ale má linku, která jede z důležitého uzlu a ještě k tomu je již vedena v kloubech a k tomu má i linku druhou, totéž se dá říct o Olympii (49,78 a k tomu má vlastní zdarma linku). Zatímco do NCKP jezdí linka 67, na kterou se dá přestupovat opravdu složitě a druhou linku se 120 minutovým taktem nejde ani počítat. To nemluvím o tom, že v době předvánoční se dá kolikrát do 67 dostat jen stěží. Tohle by si měli na magistrátu pohlídat, aby se dalo dostat normálně i do takového centra, jako je NCKP.


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Pokud vím, tak Globus taky platí. A předpokládám, že Olympia minimálně za linku 78 platí taky.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Pokud by ale NCKP mělo na provoz závleku přispívat, pak by bylo správné, abych tam mohl jet zadarmo.
Jinak v tom nevidím logiku, NKCP si bude přispívat a lidé stejně zaplatí jízdné za to, že tam pojedou.
Otázka je, kolik by si město/DPMB představovalo, že přispějí. Mohli alespoň symbolicky, aby to vypadalo, že si uvědomují, že ta linka je pro ně hodně důležitá...


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Nicméně její obsluha je po trase, nikoli závlekem.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Pokud vím, tak Kaufland si zastávku Reissigova budoval na svoje náklady

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Tak v případě Reissigove je to kladná externalita Kauflandu, že stojí u zastávky. U NCKP je to jednoznačný závlek z trasy pro jeho obsluhu.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Jezour píše:
Obsluha NCKP byla po změně vedení nákcentra začátkem roku 2015 konzultována a náklady na zřízení a provozování linky (46, příp. 81) vykalkulovány a předloženy. Výsledkem jednání bylo téměř zrušení závleků linky 67, takže buďte rádi, že je obsluha nákcentra zatím taková, jaká je.
Už tu otázku přede mnou v podstatě položil prototyp401: Proč si musí NCKP doplácet velkou (podle Jezourova příspěvku očividně nezanedbatelnou) sumu, když na zastávce NCKP se vždycky vymění 60–80 % osazenstva autobusu, tzn. jezdí se tam ne proto, že Tesco cáluje, ale proto, že lidid tam chtějí jezdit? Nebo jinak: Doplácí Kaufland stejně peněz na zastávku Reissigova? (Je to sice trochu ad absurdum, protože se nejedná o závlek, ale zase v okolí této zastávky je úplně stejné nic jako v okolí zastávky NCKP.)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jestli by to nemělo být součástí VŘ. Holt předělaná dodávka není to pravé ořechové.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
OK, v tomto beze zbytku souhlasím, existují pohodlnější midibusy, ty ale v soutěži neuspěly (bohužel)...


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jezour: krátký rozvor, malá kola, téměř žádné odpružení. To všechno dělá ze Stratosu neplnohodnotný autobus. Úspora je hezká věc, ale při přejetí sebemenší nerovností se tam cítím jako na špatné trampolíně.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Ivane, nebojte, nevšímám si toho, ale hledám argumenty (podložené průzkumy a čísly) a ty ve Vašem příspěvku nějak nenacházím... Ale jsem jen teoretik bez praxe, oni to na OD MMB (nikoli na DP... jen pro Vaši informaci) vědí i beze mě :-)


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Jezour: vy jste jen teorerik, nic víc... Poznatky z praxe nemáte, naštěstí jste ale jeden z mála. Na DP vědí, že zrovna na linku 69 by tenhle krám opravdu nestačil, a to ani večer a o víkendech. Proboha, ještěže nad námi takoví nemají absolitní nadvládu, protože kdyby ano, tak bychom se třeba běžně ”kvůli úspoře” setkávali se sólo T3 na jedničce o víkendu, protože vy na to přece máte vzorečky :-) Zde je přece pravděpodobnost 1/67,94853, že takový vůz stačit ještě tak tak bude, ale zároveň 1/72,45099, že stačit nebude...a to se přece vyplatí!! :-) Bůh nás přes takovými vědátory ochraňuj! P.S.: toho si nevěímejte, to byl jen takový mírný rejp :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Jezour: A kdy proboha ta a-69? Nevšiml bych si, že by v kterékoliv části dne jezdila málo vytížená (při návozu a odvozu studentstva na/z SŠSŘ bych řekl dokonce přeplněná).


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
To už bys chtěl moc. Stávající kapacita linek 46 a 57 obsluhujících sídliště je naprosto dostačující. Raději více spojů s přestupem než méně spojů přímých.


Offline
39
12 bře 2016 00:43
xxx píše:
Naprosto souhlasím s tímto příspěvkem. Co se týká spojení NCKP - Lesná, tak je pravda, že je využívané je. A pokud by zde byl normální interval (10 15 minut, o víkendu třeba 20), bylo by využívané ještě více. Budu se opakovat, ale systémové řešení by bylo trasu změnit na Štefánikova čtvrť - Lesná nádraží - Poliklinika Lesná - Halasovo náměstí (>) - Fügnerova (<) - NCKP - Reissigova (>) - Štefánikova - Klusáčkova - Tábor - Kounicovy koleje - Náměstí Míru, vybrané spoje přes Lipovou na Myslivnu. Odpadly by úseky se souběhem s jinými linkami a pokrylo by se chybějící tangenciální spojení. Linka by začala být konečně efektivní.


S trasou víceméně souhlasím, nechal bych ale trasu okolo celé Lesné přes Haškovu, na Lesné bydlí hodně méně pohyblivých lidí a cesty od baráku až k Tescu bez přestupu si určitě cení.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Obsluha NCKP byla po změně vedení nákcentra začátkem roku 2015 konzultována a náklady na zřízení a provozování linky (46, příp. 81) vykalkulovány a předloženy. Výsledkem jednání bylo téměř zrušení závleků linky 67, takže buďte rádi, že je obsluha nákcentra zatím taková, jaká je.
Vzhledem ke spotřebě MdBusů (21 litrů/100 km) vůči Cite12 (44/100) či Crossu-Aut (39/100) se vypravením vozu dosahuje na každém kilometru výrazné úspory. Dokud budou vozidla kapacitně stačit, vyplatí se je nasazovat a hledat další vhodné linky (např. 69) na vypravení.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Doba by se jí určitě neprodloužila, možná nepatrně, protože mezi NCKP a KPN je osmdesátka a žádná zastávka. Ale s tou Reissigovou máš pravdu, to jsem nedomyslel.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Otázkou je, jestli by se jí neprodloužila výrazně jízdní doba, pokud by se přetrasovala třeba přes Semilasso. A taky by se musela zřídit nová zastávka u Kauflandu na Sportovní.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
To se dá vyřešit přetrasováním 67.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Do prodloužení na TP to byla určitě linka 65, od té doby se však poptávka zde začala zvedat a již na 65 jezdí ráno i klasické sólo.A pokud se dostaví další stavby směrem k Medláneckému kopci, tak se zřejmě ještě poptávka po 65 zvýší. Možná by ale pomohlo ráno snížit interval na 10 minut už kolem půl sedmé až do půl osmé a tím by sem mohlo třeba 5-6 sanitek a jinde by jezdit nemusely.
U linky 81 je celkem dost důležité úsek KPN-NCKP, protože zde neexistuje lepšího spojení než zmíněná 81. Jiným způsobem se dá do NCKP dostat s přestupem na Kartouzské na 67, což nelze ani za klasický přestup považovat. Minulý týden se mnou nastupovalo v KPN asi 12 lidí,co jelo na NCKP a další 10 bylo již v busu.Mohla by ale jezdit častěji, stačilo by třeba po té hodině, znamenalo by to jen jedno vozidlo navíc, což není moc. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
U výluky Minská/Horova se hodí jako sůl, když tam standard 12M neprojede. Možná bychom jich nemuseli mít tolik, to je pravda, protože zase tolik linek vhodných pro minibusy není. I když 10 kousků je ucházející číslo.

Minibusy jsou v Brně spíš kategorií nepotřebujeme to, ale když už to někdo nabízí, tak to vyzkoušíme.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Ještě 65 a zkrácená 302.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Když jsme teda u toho, tak dle mě byla ho***ina kupovat kterýkoliv minibusy. Ty smysluplné využití našly tak maximálně za dob pěti MAVEček na linkách 81 a 82 pro invalidy, jinak ne. Na lince 54 jednoznačně nemají co dělat, na 43ce též. Na 64ku můžou jen o víkendu a kam ještě? Nikam, protože 81ka v současné trase potřebuje větší vůz. A x83 je linka výluková, výluka skončí a opět se tyhle krámy samozřejmě budou posílat na linky 43 a 54.. V Brně neexistuje stálý kmenový kurz, na který by šlo celotýdenně tohle vypravovat. Dobré využití by našly jen na některých večerních přejezdech (např. 53), a to je prostě málo....

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
xxx píše:
Naprosto souhlasím s tímto příspěvkem. Co se týká spojení NCKP - Lesná, tak je pravda, že je využívané je. A pokud by zde byl normální interval (10 15 minut, o víkendu třeba 20), bylo by využívané ještě více. Budu se opakovat, ale systémové řešení by bylo trasu změnit na Štefánikova čtvrť - Lesná nádraží - Poliklinika Lesná - Halasovo náměstí (>) - Fügnerova (<) - NCKP - Reissigova (>) - Štefánikova - Klusáčkova - Tábor - Kounicovy koleje - Náměstí Míru, vybrané spoje přes Lipovou na Myslivnu. Odpadly by úseky se souběhem s jinými linkami a pokrylo by se chybějící tangenciální spojení. Linka by začala být konečně efektivní.


A já naprosto souhlasím s tvým příspěvkem, přesně to, co jsem myslel. Tohle by byl opravdu dobrý podnět přímo na DPMB/město.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 806 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 12:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]