Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 44 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Zapomínáte na VRT.
Když zůstane nádraží v centru, tak zde musí být vybudované podzemní nástupiště.
Zato při odsunutém nádraží tento problém odpadne.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Ok, tak to zkusím napsat polopaticky, když ti to furt nedochází. Napsal jsem, že nástupiště v oblouku je prasárna. Goldfinger reagoval, že ten problém lze vyřešit kamerami a vysuvnými schůdky. Na to jsem mu napsal můj názor, že je reálnější vybudování fungující MHD k odsunutému nádraží, než že ČD (monopolní dopravce, nikdo jiný prakticky z BHN nejezdí) vybaví svoje vagóny vysuvnými schůdky a kamerovým systémem (tady jsem myslel kamery snímající prostor dveří, ne kamery na nástupišti, které asi myslel goldfinger). Takže snad se už chápeme a další příspěvky na tohle téma nebudou nutné :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mít nádraží v centru je k nezaplacení. Je to blízko, navíc už dnes je to uzel MHD. Cpát lidí do 1-2 tramvajových linek jen proto, abychom měli moderní nádraží, je blbost. Buďme rádi, ze je nádraží relativně dostupné odkudkoliv.
V Evropě najdeme dost příkladů nádraží v centru v historických, pěkné zrekonstruovaných budovách, a pak také pokusy, které se nepovedly.
Mch. to nádraží v centru by nemuselo byt nutně hlavní, ale na to je Brno myslím celkem malé.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Jenže goldffinger psal o kamerách všeobecně, tys to vztáhl na vagony (nejen) ČD a ihned použil v tom nesmyslným přirovnáním.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
No s tímhle argumentem o kamerách a schůdcích jsem ale nepřišel já, mě z toho vynech :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Robert: A ty se tomu snad divíš? Už roky tu já a další upozorňujeme, že město neřeší a nechce řešit náklady na novou MHD. Za Onderky se to nezmiňovalo schválně, aby nic nenabouralo plánovaný odsun a jeho nezbytnost. Teď si to město konečně připustilo a začíná počítat (zadala se studie MHD k odsunutému nádraží).

Fantomas: Já bych se tomu nedivil v městě Brně. Snad v každém jiném městě Česka, kde vedení města dokáže uvažovat a plánovat v reálných souvislostech, by odsun vyhodnotili jako nejméně vhodné a nejdražší řešení. (Odsun nemusí být celkově (pro stát) nejdražší, ale pro město bude násobně dražší vždy).

Pouze město Brno dokáže desetiletí žít ve vizích nového nádraží v nové čtvrti, která přinese nebývalý rozvoj města, které přinese Brnu investice, prestiž a kdovíco ještě... A které mu navíc zaplatí stát.
Stát ale opravdu zaplatí jen ty koleje na území nikoho. A zbytek bude muset město. Pokud peníze mít nebude, tak ten zbytek nejspíš nebude.

Každopádně odsun nádraží "do polí" (kdo chce "do nové čtvrti") by byl v 21. století takovým unikátem, že bychom tím byli k smíchu asi všem urbanistům, dopravním geografům a dopravním inženýrům v západním světě.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A co takhle to tam napsat, co ? Navíc i tak je tohle srovnání nesmyslný. A nebylo by náhodou lepší, levnější a efektivnější vybavit kamerami a monitory to nádraží, jako je tomu např. u pražského metra ? Nene, my do toho zase zapleteme ČD, který s tím nemají ani za boha nic společnýho, stejně jako vysouvací schůdky.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Reagoval jsem na goldfingera.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Tohle je zajímavé srovnání, které srovnává hrušky s jabkama a je navíc naprosto nepochopitelné. Že by se stavělo hlavní nádraží bez MHD ? A proč by měly ČD vybavovat všechny vozy kamerovým systémem a vysouvacími schůdky ? To je asi jako srovnání, že je reálnější stavba nové silnice na naší ulici, než to, že si soused dá přeokenní rolety a do všech místností internetový přípojky ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Přijde mi víc reálnější, že město přivede k odsunutému nádraží MHD, než že ČD vybaví všechny vagóny kamerovým systémem a vysouvacími schůdky :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Robert píše:
Já nevěřím, že by si tohle město nepohlídalo, protože by to byl pořádný průser.

A já bych se tomu v tomto státě vůbec nedivil.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
prototyp401: Je jasný, že doprava na Zvonařku není ideální, ale to by po přeložení TT Plotní mělo být vyřešeno. Ohledně toho jména-šlo tady spíš o princip. Taky Babiš jako Bureš, ne ? ;)

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Já nevěřím, že by si tohle město nepohlídalo, protože by to byl pořádný průser.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
No a to je to - bude muset být vyřešeno. Já četl několik studií k novému nádraží. A buď se tím ty studie nezabývali, že nezohledňovaly reálné mnoožství cestujících, nebo naopak zabývaly a přiznaly, že doprava bude problém, protože to si bude platit samo Brno (narozdíl od nádraží, které bude platit stát), a to tolik peněz nemá, kolik by bylo potřeba na nové tratě a celkovou reorganizaci MHD... takže reálně a oprávněně se bojím toho, že buď by stálo nádraží bez dopravy, nebo doprava bez nádraží, ale ne obojí současně...
Ok, ať se jmenuje, jak chce... nevěděl jsem, že tam jezdí hlavně kvůli ceně pronájmu - docela se divím, za takové výhodné nádraží bych čekal pronájem naopak vyšší... A ideálně to není - přijde mi nesmysl, když se velké busy motají kolem hlavnního nádraží a dost složitě se do této oblasti dostávají...


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
prototyp401: Ona žlutá firma se jmenuje RegioJet a Student Agency je pouze jejich mateřská firma v rámci koncernu. Ke Grandu jezdí kvůli ceně pronájmu a kvůli vlastníkovi. Před časem to dokonce sami prohlásili. A kromě toho, že se tam autobusy pletou, je jejich zastavování ve dvou řadách, de facto uprostřed silnice, nepřehledný, nebezpečný a prošetřeníhodný. Když stojí v zálivu autobus MHD, taky ten druhej zastaví vedle na silnici v úrovni zastávky ? Občas jo, ale každej si hned stěžuje a to oprávněně.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
prototyp401 píše:
K tomu Grandu jezdí primárně opravdu proto, že je to v centru, je to asi milionkrát výhodnější poloha než zvonařka.

Ale jistě, že to tam je výhodné. Ale ne proto, že je to v centru, kam cestující se zavazadly míří málokdy, ale proto, že je tam dopravní spojení. Což má Zvonec blbé. Ale to snad bude v nového nádraží muset být vyřešeno.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Jakub S. píše:
Já si pamatuju. V Libereckým kraji existuje (existovala) nějaká stanice, kde nástupiště v oblouku několik vozů poškodilo a nástupiště to odneslo samozřejmě také. Podotýkám ještě, že šlo o stanici opravovanou někdy v posledních dvou letech.
Odkaz aktuálně nedokážu najít (idnes, deník...)

Tanvald. (http://ekonomika.idnes.cz/vlaky-nici-no ... oprava_suj)

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Ona žlutá firma se stále jmenuje Student Agency s obchodním produktem RegioJet - vlaky a autobusy. A měla by jezdit na Svoboďák, mají tam přece sídlo v Domu pánů z Lipé :D ale k tomu Grandu jezdí primárně opravdu proto, že je to v centru, je to asi milionkrát výhodnější poloha než zvonařka.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A nebo proto, že odmítají platit za nájem konkurenci ? Tohle je argument jako noha. Ty autobusy ke Grandu vůbec nepatří, dělaj tam binec, hluk a pletou se tam. Auta v centru se zakazují, ale dálkové autobusy bychom mohli vést až na náměstí Svobody. Navíc se ona žlutá firma jmenuje RegioJet, proto by bylo dobré, být korektní.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
4
24 led 2013 21:35
Je to jednoduché.Z jakého duvodu jezdí Student Agency od Grandu a ne ze Zvonařky.Patrně proto že je to v centru.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
S dovolením bych přerušil vaši diskusi a zeptal se na jednu věc, která mi už dlouho vrtá hlavou. Pod hlavním nádražím by měl být ještě jeden, dnes již veřejností nevyužívaný a zanedbaný, tunel pro pěší. Nevíte o něm náhodou něco ? Za případné odpovědi budu moc rád.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Slyšel jsem o MHD. Ale teď k hlavnímu vede cca 6 tramvajových linek, 2 trolejbusové a 2 autobusové od oka. A jsem přesvědčený, že vzhledem k reálné situaci by k hlavnímu nádraží mimo současné trati vedly maximálně dvě tramvajové linky, které by kapacitně nemohly dostačovat - byla na to udělána i studie, jaké by bylo potřeba dosáhnout přepravní kapacity MHD k novému nádraží a reálně to bylo nevyjezditelné.
Každopádně teďka je to velká konkurenční výhoda a je lepší, když část jde do centra pěšky a část nasedne na tramvajovou linku, kterou potřebuje, než když všichni pojedou na/z nádraží jednou tramvajovou tratí a to po příjezdu vlaku ideálně současně - kam jinam by totiž šli? Jen malá část z takového místa půjde pěšky někam.


Offline
439
16 led 2015 11:18
Všichni asi ne, ale řekl bych, že většině to čas ušetří. Nádraží v centru je konkurenční výhoda vlakové dopravy, bylo by škoda o ni přijít.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
prototyp401 píše:
Radši vystoupím opatrně v centru než komfortněj na rovném nástupišti o délce 500 m, ale někde, z kama budu muset dojít kus do centra a ztratit další čas, protože v místě budoucího nádraží není žádný bod zájmu.

Slyšel jsi někdy o MHD? A opravdu jdou všichni lidé z vlaků do centra?


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Já si pamatuju. V Libereckým kraji existuje (existovala) nějaká stanice, kde nástupiště v oblouku několik vozů poškodilo a nástupiště to odneslo samozřejmě také. Podotýkám ještě, že šlo o stanici opravovanou někdy v posledních dvou letech.
Odkaz aktuálně nedokážu najít (idnes, deník...)

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 01:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]