Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 239 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
Na jedenácti autobusových linkách na jihu Moravy už jezdí cyklobusy


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Před přibližně 15 minutami dispečink vše ohlásil cestujícím přímo ve vozech. Byl jsem v a-58.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Linka 11 v Brně nejezdí. Kvůli poruše trolejového vedení
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/linka-11-v-brne-nejezdi-kvuli-poruse-trolejoveho-vedeni-20160416.html


Offline
Uživatelský avatar

3776
08 čer 2005 23:12
Fantomas píše:
Tak ten řidič má evidentně nějaký problém. Hlavně jeho snaha je naprosto marná, protože i kdyby naučil cestující, kteří s ním jezdí pravidelně, tak se vždy najde někdo nový, kdo to tlačítko zmáčkne.
Až se to lidi naučí, tak už budou jen samé vozy s poptávkou, a cestující budou na zastávkách hypnotizovat zavřený dveře.

Jinak já to zažil jednou v a-91, a při třetím puštění hlášky už se osazenstvo docela dobře bavilo, aspoň jsme dojeli domů s úsměvem na tváři :-)


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Citace:
Vozů, ve kterých musel řidič na každé zastávce otevřít všechny dveře, jezdilo původně v Brně 132. Do každého z nich se sice vešlo až sto šedesát cestujících, řidiči ale neměli k dispozici například klimatizaci.

Mě spíš přijde zvláštní ta formulace. Proč autor článku dává do souvislosti klimatizaci s kapacitou vozu ve článku o otevírání dveří? :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
JJA píše:
Oni tim evidentne mysleli jen typ K2 (1001 - 1132). Je to akorat nestastne zformulovane.

Tohle je pro Deník dost typické. Odněkud převezmou nějakou informaci, a pak se snaží to nějak obměnit, aby to nevypadalo, jako že to informaci (větu) úplně převzali, nebo alespoň nějak "znetradičnit". Bohužel kvůli slabšímu logickému myšlení většinou nějaký aspekt dané informace vypustí, ignorují nebo překroutí. A nesmysl je na světě.


Offline
439
16 led 2015 11:18
likin píše:
Ještě bych dodal, že na palubce u předních dveří vozí několik výtisků deníku Metro, které takto volně distribuuje případným zájemcům.


V tom neni sam, jednu dobu se tento denik objevoval v MHD docela casto. Jezdil jsem toho casu rano do skoly linkou d-2, kde pravidelne jezdila jedna ridicka vzdycky na stejnym kurzu a taky Metro distribuovala. Trvalo to jen kratkou dobu, ted uz jsem Metro v MHD nevidel, ani nepamatuju.


Offline
439
16 led 2015 11:18
Oni tim evidentne mysleli jen typ K2 (1001 - 1132). Je to akorat nestastne zformulovane.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
manil píše:
Dojezdila poslední tramvaj bez tlačítkového otevírání dveří. Byla zastaralá
Zdroj: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 60414.html
Je vidět, že v Deníku čtou BMHD. :-D

Sice čtou, ale i k naší aktualitě jsou i v tak krátkém opsaném článku schopni přidat faktickou chybu.
Deník píše:
Vozů, ve kterých musel řidič na každé zastávce otevřít všechny dveře, jezdilo původně v Brně 132.

Tohle je fakt donebevolající nesmysl.
Prostě Deník, že já se nad tím pořád pozastavuju...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6185
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ohledně, té konkrétní situace s POD si myslím, že má máslo na hlavě i DPMB, protože kdyby se chtělo, tak vozy bez POD mohly být už nějakou dobu minulost. Jak, 14/15Tr, tak Karosy mohly POD dávno při GO dostat.

Ostatně, politiku DPMB kolem POD dodnes nechápu. První tramvaj s POD byla v roce 1995 1615 a od té doby měly POD všechny nové tramvaje. Od roku 2008 se poptávka dosazovala na tramvaje i při VP. Přitom v té době pořizované Karosy 900 a první Citybusy byly bez POD, která se následně nemontovala do 900 a 14/15Tr ani při GO.

Přijde mi tristní, že 20 let po dodání prvního vozu s POD stále produkujeme GO Karos 900 bez dosazení tohoto systému.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Já nevím, proč tady Karlos napsal konkrétního řidiče, nicméně je pravda - teď už je to všem jasné, že kolega jezdící proti noci na výše zmíněném voze, reaguje na každé zbytečné zmáčknutí "na znamení" touto hláškou. Je to boj s větrnými mlýny, ale je to jeho letitý zvyk. Ještě bych dodal, že na palubce u předních dveří vozí několik výtisků deníku Metro, které takto volně distribuuje případným zájemcům. Je to šikovný letitý řidič a za pošuka ho rozhodně nepovažuji. A notabene asi není nic příjemného (v jeho věku, ač je zvyklý) několikrát v týdnu na vstávat ve 3:30, odjezdit si zácpy nebo rozvést vš studenty plnou 53/60/61 a vracet se domů třeba i před osmou večer. A byl bych nejen já rád, aby se zde příště veřejně neobjevovalo "kdo" a "na jakém voze." Pak se nedivte, že se někteří kolegové chovají, jak se chovají (nepřívětivě k šotoušům). Starejte se sami o sebe, určitě i vy sami máte nějaký zlozvyk, co je vám po někom, kdo pouští (oprávněně) opakovaně hlášky do vozu. Řešíte s.ačky.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Tak každopádně nocař 2375 to není. Musí to být někdo jiný, protože nocař je ten, který vypadá jak Jakub Kohák a ten tuhle hlášku nespouští...
Já bych to uzavřel a dál neřešil. Vůbec bych zde v souvislosti s nějakými nešvary nepoukazoval na konkrétní řidiče... To je věc jízdních techniků. Ti by měli občas vylézt z kanceláře a chování svých podřízených hodnotit a korigovat dle svých zkušeností z oboru, a hlavně objektivně. Kterýmkoliv konkrétním poukazováním akorát zvyšujeme šanci, že trapné, ničím nepodložené a neobjektivní stížnosti od cestujících budou mít velkou váhu...
Navíc jsou i mnohem horší věci než neustálé spouštění určité hlášky. U DP je třeba zaměstnanec, který ještě neměl menší zpoždění než 7 minut, běžně tak 8-12, a to i o víkendu, s poloprázdným vozem, pozdě večer, kdykoliv, každé kolo. Prostě tam, kde je obvyklý průměr úplně nejvíc 3 minuty. A to opravdu nepřehámím, můžete sledovat iRIS a určitě jednou objevíte. Tohle je už léta a já stále marně čekám, že si jej všimne některý nadřízený a v přátelském duchu s ním pohovoří.. Mimochodem, kdysi jsem byl na nějaké přednášce o provozu DPMB v rámci Dne otevřených dveří ve vozovně Komín a tam šéf TD vykládal o tom, že pokud má vůz zpoždění větší než tuším 5 minut, počítá se odjezd jako nevykonaný. Pokud to stále platí, tak je takový zaměstnanec jistě obrovským přínosem pro podnik.
To byly jen takové příklady. Já bych se jakožto nadšenec do dopravy a především do DPMB držel zásad jako např. nebonzovat nebo vyjma chvály neuvádět konkrétní zaměstnance ani zde v rámci fóra. Čím méně zákeřných bonzů na řadové zaměstnance, tím lépe..

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
439
16 led 2015 11:18
Karlos píše:
Můžu doporučit 2375, jeden řidič z posádky velmi často používá biggrin


Vím, o kterým mluvíš, mám s ním a touhle hláškou zkušenost. Říkám mu "řidič rybář", protože jednou počkal na rybáře, kterej když mu za to poděkoval, tak řidič řekl, že by přece neujel rybářovi. Zažil jsem to dvakrát nebo třikrát, ale pokud vím, tak nikdy to nepustil až na zastávce, vždycky krátce po tom, co to někdo zmáčkl. Možná nová metoda. biggrin Ale ten jestli snad čte, jak ho tady drbeme... sarcastic Anebo jestli to čte někdo z vyšších míst, tak by mu mohl přidělit vůz s poptávkou. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Tak ten řidič má evidentně nějaký problém. Hlavně jeho snaha je naprosto marná, protože i kdyby naučil cestující, kteří s ním jezdí pravidelně, tak se vždy najde někdo nový, kdo to tlačítko zmáčkne.

Jinak souhlasím s tím, že dokud systém nebude ve všech vozidlech jednotný, tak nemůže nikdo očekávat, že to běžní cestující nebudou plést.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
V případě 2375 je to hlášení opravdu otravné a hlavně zdržující, jelikož řidič hlášení pouští vždy až po zastavení na zastávce a otevře dveře až po přehrání celé hlášky ](*,)

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
89
06 led 2015 17:23
Já jsem asi nenapsal to hlášeníi úplně přesně. Mačkání tlačítek je způsobeno hlavně tím, že na lince jezdí např. dvě třetiny vozů s poptávkou a zbytek bez poptávky. Mění se režim zastavování přes den, od 20 hod. apod. Tlačítka nejsou umístěna na vozech stejně, ani nemají stejnou barvu. V plyňácích mohu zmáčknout tlačítko vpravo a vlevo, KT8 levé tlačítko dveře na pravé straně neotevře. Co mám mačkat na Mifkově? Náhodně jsem se známými zjistil při večerní cestě, kdy se ve voze nacházeli dva řidiči jedoucí ze služby, že nevěděli přesně, které vozy jsou s poptávkou a které ne. Nakonec prohlásili, že mají každý den jiný vůz a že to nevědí. Jak to mají vědět potom cestující, to by museli dostat školení. Ani plakáty ve vozech o umístění tlačítek umístěných na stropě nejsou úplně přesné, protože nepostihují všechny varianty tlačítek. Bohužel se stávají případy, kdy řidič nereaguje ani na zastávku, ani na znamení dávané STOP tlačítkem přerušovaně. Musím dát zapravdu Ivanovi, že by se řidič měl starat hlavně o jídlo a psi bez koše.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Máte na mysli “Žádáme cestující, aby zbytečně nepoužívali signalizaci“? Nebo existuje ještě i jiná hláška doslovně totožná s tím, jak to popsal uživatel Vladimír Š.?
Já jsem jednou na nějaké padesátce zažil, že tu mnou výše zmíněnou hlášku pustil řidič asi 7x za cestu. Je otázka, jestli je pro řidiče takový nezvladatelný problém, že mu někdo občas nesmyslně zmáčkne tlačítko, že musí takhle důsledně šířit osvětu. Jsou i mnohem horší věci než nesprávně zmáčknuté tlačítko. Je otázka, jestli by třeba takhle důsledně reagoval na lidi se žrádlem nebo s čoklem bez koše.... Pokud ano, tak všechna čest. :-)
P.S.: Osobně bych na řidičově místě radši viděl zbytečně zmáčknutou signalizaci u devítistovky před “stálou“ zastávkou nežli u Citelisu zmáčknuté tlačítko 2 metry před zastávkou “na znamení“ a pak nadávky na mou osobu, že jsem nezastavil, jak to někteří řidičům dělají....

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Můžu doporučit 2375, jeden řidič z posádky velmi často používá biggrin

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Existuje, ale nepoužívá se moc často.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Vladimír Š: Takové hlášení existuje? V životě jsem ho neslyšel a to jezdím vozy bez poptávky pravidelně :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A co ony Karosy a 14/15 Tr ?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
89
06 led 2015 17:23
Bude tedy z vozového hlášení vyjmuto: Nezvoňte zbytečně, dveře otvírá řidič?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
renek píše:
Dojezdila poslední tramvaj bez tlačítkového otevírání dveří. Byla zastaralá
Zdroj: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 60414.html

Je vidět, že v Deníku čtou BMHD. :-D


Offline
Uživatelský avatar

6998
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Spíš by tomu pomohla stavba, jež je hudbou vzdálené budoucnosti - SJKD. Pomohla by nejenom rozvoji Brna a okolí.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Položme si otázku, proč Jančura zajíždí až do samého centra ke Grandu na to nevyhovující nádraží, když Zvonařka by mu ušetřila kilometry a jízdní dobu? Že by proto, že je v centru větší poptávka než na periferii?

A nebylo by lepší AN u Grandu podle původního projektu Bohuslava Fuchse dostavět?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18144 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 led 2025 23:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]