Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 139 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Veškeré trolejové vedení je ÚDAJNĚ v majetku města Chomutova, což by znamenalo, že Jirkov jej nemůže svévolně strhat.
Pochybuju, že zastupitelstvo Chomutova by souhlasilo s jeho snesením.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Přesně tak, po dalších volbách může být všechno úplně jinak.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Pokud tam budou dráty, tak je vždy naděje, že s novým zastupitelstvem se trolejbusy vrátí.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Alespoň jedna dobrá zpráva. Škoda toho Jirkova.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Chomutov trolejbusy zachoval. I když ho to bude něco stát


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
xxx píše:
To, že je tam schod a úzká ulička vyplývá ze špatné koncepce. Tramvaje s vysokou podlahou patří do minulého tisíciletí, Škoda by se měla stydět, že tento typ je schopna nabízet i v roce 2016. Nicméně si myslím, že jsou lepší úzké dveře a se schodem než žádné dveře. Už jenom kvůli případné potřebě mluvení s řidičem, například za účelem zeptání se na trasu nebo zakoupení jízdenky. To obcházení a překračování cizích noh musí být za trest.
Napadá mě otázka, z jakého důvodu není možné, aby byl alespoň třetí článek nízkopodlažní, když u 16T a 19T to možné je.

Částečně nízkopodlažní tramvaje i dnes nabízí i další výrobci. Druhá věc je, že plně nízkopodlažní tramvaj odstraní schod, ale většina nabízených modelů stejně úzké první dveře a úzkou uličku má taky, takže i tak bude průchodnost zhoršená. Tudíž si myslím, že učit lidi nenastupovat prvními dveřmi je účelné i do budoucna.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Olomouc spustila opravy nebezpečné tramvajové trati. Řidiči musí jinudy

Trolejbusy podruhé: Chomutov bude rozhodovat, zda zrušit či zachovat

Zasedání zastupitelstva probíhá dnes od 15 hodin. Doufejme, že během večera bude zvěřejněno, jak se rozhodli.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Pražané mohou za tramvaj platit bezkontaktně a do dvaceti sekund

Mezi Libercem a Jabloncem na internetu. V tramvajích testují wi-fi


Offline
1591
18 led 2009 10:06
To víš, většina novinářů je z Prahýýý a Praháá je přece celý "Českóó". Morava přece neexistuje :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Kam dojedete vlakem za tři hodiny a kam se dostanou jen nadšenci
Citace:
Do tří hodin se tak člověk dostane velmi blízko hranic s Německem (u Chebu a Děčína), s Rakouskem (u Českých Velenic a Břeclavi), Polskem (u Ostravy) i Slovenskem (u Břeclavi).

Pan autor zjevně pozapomněl, že ne všichni cestující jedou z Prahy nebo do Prahy, jinak si citovanou větu vysvětlit neumím. Resp. pozapomněl zmínit, že se to jen Prahy týká. Z Brna se do Českých Velenic dostanu za 3 hodiny těžko, stejně tak k Chebu... V předchozím článku téhož autora toto zmíněno je.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ad IN+LF+ - kdo ví, zavést je z fleku by asi bylo dost nekoncepční, ale jako možnost do budoucna proč ne :)

Jelikož už tu byly i zkušební jízdy souprav tří T3 (T3PLF+T3P+T3P), podle mě to vůbec není špatná možnost. Linka 4 má už takhle extrémně krátký interval (sedlo 5 minut, špička 3 minuty a ty vozy prázdné rozhodně nejezdí), mírné prodloužení intervalů i souprav se vyloženě nabízí...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda píše:
Ad INka+LF: Na pohled je to fakt hnusné. Jiná čela, diametrálně odlišný nátěr, no jako pěst na oko. Ale třeba ty LF+ka časem přetřou do standardního žlutého schématu. Nebo přiobjednají ke čtyřem INkám i Bčka třeba v podobě Varií LF1/IN, to by mohlo být naopak velmi pěkné.

Pokud se něco nezměnilo, IN+LF+ se zkouší (plní rozhodnutí DÚ) jen z toho důvodu, že Plzeň měla spřahovatelnost s LF+ ve VŘ na INky. V běžném provozu by to nejspspíš po ukončení zkušebného provozu jezdit nemělo.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Kam dojedete vlakem za tři hodiny a kam se dostanou jen nadšenci

Citace:
Mezi premianty naopak patří Jihomoravský kraj. V Brně pochopili, že železnice musí být páteří integrovaného dopravního systému a že spíš než rychlost jednotlivých spojů cestující zajímá jejich návaznost, četnost, pravidelnost a jednotný tarif.


Offline
89
06 led 2015 17:23
Stalo se mi, že jsem při množství lidí přešel k jiným dveřím a chtěl si je otevřít poptávkou, ale zůstaly zavřené. Tak jsem se vydal zpět k otevřeným dveřím, ty mi řidič před nosem zavřel a odjel. Podotýkám, že ani jedny z těch dveří nebyly první. Dříve se doporučovalo důchodcům, aby nastupovali předními dveřmi, že na ně řidič lépe vidí. Včera zase jeden řidič nedával pozor a zastávku na znamení projel i když byla stisknuta signalizace. Zastavil v půlce stanice po kraválu ve voze. Takže to chce slušné chování.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Mně to hlava bere a plně to chápu. Jednou jsem si dovolil otevřít si první dveře, když druhými nastupoval kočárek, a byl jsem přivítán řidičovou větou "Nemůžeš jít jinudy?!". Podotýkám, že jsem dobíhal zepředu. Ale je to už asi pět let zpátky. To se potom nediv, že se málokdo odváží k projití okolo řidičova arogantního rypáku, který má občas tendenci cestující proškolovat o tom, že předem se nechodí, ačkoliv o ničem takovém není ve SPP jediná zmínka. Navíc u vozů bez poptávky (nebo u vozů, jejichž řidič POD bojkotuje) si přední dveře otevřou velmi těžko, a pokud otevřené jsou, tak se vždy zavřou za tři, dv...psssss, cvak. Takže se zejména tomu sotva chodícímu důchodci vůbec nedivím, že si radši postojí frontu u jedněch dveří, než aby se dokulhával ke dveřím jiným.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Chat-maniac: plný souhlas
xxx: 16T a 19T tuším má prostřední podvozek běžný bez motorů.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Však jistě, ony ty vozy (busy, tram, šaliny) mají jenom a pouze první dveře a další nejsou potřeba.
Když sleduju to divadlo, kdy u prostředních stojí dvacet lidí, všichni čumí, jak vystupuje kočárek, důchodce a nejsou schopní mezitím použít jiné ze dvou volných, pak si říkám něco o ovcích bez rozumu a rozhledu. Jít posledníma nebo prvníma, dávno sedí. Asi rádi stojí ve frontách. A zdržuje to. A nejlepší je, když jde čelem k vozu kvočna, podívá se na mě nebo na dveře, které by si mohla otevřít, nebo i jsou otevřené, a zamíří do fronty u druhých. To hlava nebere. Takže na co první dveře?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
To, že je tam schod a úzká ulička vyplývá ze špatné koncepce. Tramvaje s vysokou podlahou patří do minulého tisíciletí, Škoda by se měla stydět, že tento typ je schopna nabízet i v roce 2016. Nicméně si myslím, že jsou lepší úzké dveře a se schodem než žádné dveře. Už jenom kvůli případné potřebě mluvení s řidičem, například za účelem zeptání se na trasu nebo zakoupení jízdenky. To obcházení a překračování cizích noh musí být za trest.
Napadá mě otázka, z jakého důvodu není možné, aby byl alespoň třetí článek nízkopodlažní, když u 16T a 19T to možné je.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
xxx: no strašný,cestujícíto musí obcházet, v německu třeba běžná věc, přesně jak píše Ondra K.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jenže, ty dveře jsou úzký, je tam schod a následná ulička je taky úzká, takže ten nástup dost zdržuje zvlášť v podání nějakýho důchodce, nebo nějakýho jedince, který tama táhne kufr. Ty dveře mají určité výhody, ale při současné situaci si myslím, že jsou spíš na škodu.

Druhá věc je, že kdyby tady bylo 49 tramvají, které ty první dveře do salonu nemají, tak by se na to lidi naučili a rovnou by čekali o pár metrů dál u druhých.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Že to musí obcházet, v čem asi. Zrovna vepředu bývá největší nával lidí, kteří musí jít až ke druhým dveřím, které se tak přetěžují. A když si někdo sedne hned za kabinu a chce vystoupit z plného vozu, tak musí vystoupit i velká část stojících cestujících v prvním článku, aby vůbec mohl projít.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Kabina řidiče zůstala stejně jako byla, tedy uzavřená - přední dveře pouze pro řidiče, tedy žádné schody do salónu, žádná úzká ulička.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
xxx: v čem spočívá šikana cestujících?


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Vypadá to, že rozum nedostali. Šikana cestujících tedy bude pokračovat.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Když je teda upravený i první článek, jak je to tam tedy s předními dveřmi?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8083 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 23:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]