Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 27 z 49    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 49  Další
Autor Zpráva
Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Kolik tam těch obyvatel nově má vůbec žít? Jinak jsem cosi zaslechl, že se má stavět i mezi ulicí Kociánka a Zaječím potokem u křižovatky s Hamerláky (jak je tam ta zelená louka). Uvidíme, jak to bude, pokud však noví obyvatelé začnou ve velkým používat 43, tak by stálo za to, ji posílit. Vše ale uvidíme, dle situace. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Panorama Kociánka
...aneb byl jsem se podívat, jak pokročila výstavba satelitu v lokalitě Sadová. Pro zájemce přikládám i nějaké fotky.
Celkově se z projektu klube areál pro odhadem 4-5× více lidí, než zde v současnosti bydlí. V severní části se maká na barácích, v několika se již i bydlí. V jižní části se pro změnu započalo s výstavbou bytovek. Očekávám, že by v průběhu příštího roku mohlo být upraveno vedení MHD v této lokalitě (+avizovaná výstavba zast. Hamerláky i směrem do Soběšic).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Proč tak daleko? Ty křáky přímo za zastávkou jsou prochcané solidně :)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Na Komenskýho náměstí je přece nová kadibouda za X milionů a v porodnici se taky dá skočit na záchod

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
70
11 črc 2011 08:39
Štatl
Ono to betonové vždy bylo! biggrin


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Stejně je to barbarství, zalít památku betonem.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Co jsem zase slyšel já (tedy agentura JPP), tak problém je principiálně v tom, co už padlo, tedy v rozvodech, ale ne ani tak, že by je nešlo zrekonstruovat do podoby dle 1. republiky (čímž odpovídám xxx), ale v tom, že by to neprošlo přes dnešní normy, které jsou o dost přísnější. Konstrukce podle dnešních norem by si vynutila opravdu velké zásahy do samotných záchodů i okolí, mnohem větší než při běžné rekonstrukci toalet.

Osobně si taky myslím, že v okolí přece jen žádné veřejné toalety nejsou a i přes vyšší náklady by tam byly nějaké vhodné (a to i pro historickou autentičnost), nicméně bylo rozhodnuto...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Samé snadno řešitelné prkotiny. Prostě se nechce a hledají se důvody.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Údajně jde i o nové přívody vody, že by přípojka byla moc dlouhá a tím pádem drahá, plus by částečně vedla po cizích pozemcích, co jsem tak slyšel od jednoho zdroje z radnice Brno - střed.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
No a jak to, že před devadesáti lety s tím problém nebyl?


Offline
89
06 led 2015 17:23
Odpady ze záchodů by se musely přečerpávat do kanalizace fekálním čerpadlem.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Proč se vlastně rozhodlo ty záchody zalít?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Sorry, ale to je prostě blbost. Funkcionalismus je architektonický styl, dnes již dávno zaniklý. Rozhodně nelze říct, že cokoliv co je stavěno s ohledem na funkčnost je funkcionalistické. Stejně jako nelze říct, že každá architektonická novinka je secesní (neboli art nouveau), každá architektura navracející se k minulosti je renesanční a všechno z drsného betonu je brutalistní.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
marecek.00 píše:
Člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde rizoto, že to skončí fiatem...

Haha, rádoby vtipný komentář.
Dovolím si citovat z několika zdrojů k funkcionalismu:
Forma následuje funkci...
...rysem funkcionalistických staveb se stala železobetonová skeletová konstrukce a volný půdorys...
...účelové budovy jednoduchých tvarů...
...Používají se v ní převážně nové materiály...
...komplikovanost byla elegantně nahrazena geometrickou čistotou tvarů...
A tak dále. Myslím, že pokud připustíme, že současné přístřešky fungují (o čemž se dá tedy diskutovat), tak jinak stačí otevřít svou mysl a přiznat si, že jsou svým způsobem funcionalisticky řešené.
Já jsem zase ochotný přiznat, že ta zastávka má tedy pro Brno svou hodnotu, a je škoda, že stále jen chátrá, protožee věřím, že její oprava, když se zamítli záchody a kavárna, by měla být otázkou několika měsíců.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde rizoto, že to skončí fiatem...

Současné přístřešky funkcionalisticke rozhodně nejsou, neboť funkcionalismus je architektonický sloh, do kterého samotná trocha skla a železa těžko spadne. Stejně jako nejsou gotické, barokní a kupodivu ani secesní.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Tak u té zastávky jde jednoduše o historickou hodnotu, že je to jedna z velmi mála, která se nám z toho období dochovala. A byla postavena ve stylu, který byl ve své době převratný. Nevím, co je na tom tak těžkého k pochopení. Její hodnota se samozřejmě nedá srovnat třeba s vilou Tugendhat, ale to pořád neznamená, že ji nemá cenu chránit.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tin píše:
prototyp401: Jaká je podstata funkcionalismu? Já myslel, že to, že věc funguje, ale to bych o současných minipřístřešcích neřekl. I proto si ukázka, jak zastávku udělat pořádně, zachování zaslouží.

No ano, účelem té věci je fungovat. A pokud fungovat přestane, bude nahrazena. Stejně tak jako Baťa ve Zlíně stavěl domky na 20-25 let jako dočasné řešení, domy stojí do teď a památkáři je brání pomalu vlastním tělem. Ačkoliv jejich původním účelem bylo překonat krizové období a zmizet z povrchu zemského. Nápodobně bych to viděl se zastávkou - měla by být nahrazena (a samozřejmě ne něčím skleněným s kapacitou 3 osoby a na 2 z nich kape), ale jsem fascinován, jak se jedna zastávka - přístřešek - může řešit tak dlouho.
Nicméně souhlasím s tím, že tedy současné přístřešky funkcionalistické nejsou, svou funkci totiž plní velmi omezeně...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Vnitroblok Freundschaftu byl ke zřízení podzemních garáži mimořádně vhodny,navíc se opravuje cely blok.Takhle by to mělo vypadat,ale ne do všech vnitrobloku je příjezd,bohužel


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mickys: tohle se řeší ve dvou vláknech Stav tram. tratí a DPMB v TV a tisku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
113
08 led 2016 19:16
Pardon, možni som v zlej sekcii, ale ako sa bude meniť Tábor a Králova? Aká zastávka smer Konečňák, Čára (proste smer mesto) bude najbližšie domu na Minskej približne oproti kinu Lucerna?


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Díky za info, o tom jsem neměl tušení. Každopádně jsem zvědavý na výsledek. Zároveň tak budou mít obyvatelé (doufám) bezpečnější místo k parkování.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
Něco takového (parkoviště ve vnitrobloku) se buduje na Merhautove, mezi Jugoslávskou a dětskou. A působí to jako velkostavba.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Článek s urbanistou jsem nečetl celý, ale mluví mi z duše. Pro podzemní parkoviště se nabízí třeba (beru Brno) vnitrobloky domů, i když tam by se stavba musela koordinovat se všemi domy kolem, ideálně by majitelé nemovitostí kofinancovali stavbu a poté by zde měli svá místa ke stání.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
goldfinger píše:
Mechoš: V Schadewerku už snad vyvíjejí šalinu, která ujede kousek na vlastní baterie, akorát by musela být obousměrná, protože na výstavišti není smyčka a i kdyby byla, tak se dá na síť vrátit stejně jenom couváním a nejbližší obrátka je na ÚH.


Ta už je vyvinutá: http://www.skoda.cz/cs/produkty/tramvaj ... sic-konya/

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Mechoš: V Schadewerku už snad vyvíjejí šalinu, která ujede kousek na vlastní baterie, akorát by musela být obousměrná, protože na výstavišti není smyčka a i kdyby byla, tak se dá na síť vrátit stejně jenom couváním a nejbližší obrátka je na ÚH.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1212 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 49  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 15:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]