Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 141 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Stát mění vlaky na Moravu. Nebudou se předjíždět, ustoupí soukromníkům

Ve městě Most cestující získali nový informační systém veřejné dopravy

Betonové stěny u kolejí vadí. Jsou tam, kde se proti nim včas neozvali


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Jirkov zruší trolejbusy. Autobusy, které je mají nahradit, dopravní podnik zatím nemá

Fakt blbouni, hlavně, že nemají adekvátní náhradu.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
SŽDC získá nádražní budovy za 3,3 miliardy, prodej schválila dozorčí rada ČD


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Praha změní většinu tramvajových linek, vybere ze tří variant

Citace:
Organizace Ropid, která má plánování MHD v metropoli na starost, dnes oficiálně zveřejní tři návrhy změn – z nich pak po dohodě s jednotlivými radnicemi vybere tu nejpřijatelnější. Český rozhlas už má všechny návrhy změn k dispozici.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Po sedmi měsících se rozjede lanovka na Petřín, oprava skončila
Zdroj: http://praha.idnes.cz/lanovka-na-petrin ... zpravy_rsr


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Olomouc: Dopravce nemůže přeprodávat pokuty, třetina černých pasažérů je tak neřeší


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Hradecký kraj hledá plán B. Má obavu, že nestihne vysoutěžit autobusy


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Metro už rok zajíždí až do Motola, čtvrtá linka by se mohla začít kopat v roce 2018


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Jirkov odmítl trolejbusy. Chomutov bude rozhodovat v pondělí


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Policie navrhla obžalovat tři lidi podezřelé z přípravy útoku na vlak


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Brzdu jsem vypnul rukávem, říká strojvůdce o vyjetí vlaku na nástupiště


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Dopředu bylo řečeno, že budou paralelně vypracovány 3 varianty linkového vedení. Jedna "minimalistická" s co nejmenšími úpravami proti současnému stavu (úpravy problémových linek - např. linka 6). Druhá varianta je síť "rozvětvená" s cílem maximalizace přímých spojení a třetí varianta je síť "osová" (vídeňský, příp. brněnský model). Vzhledem k tomu, že nově přijatý model bude nějakým kompromisem, tedy nejspíše ten "minimalistický", tvorba ostatních dvou sítí je pak spíše jen "úlohou" a představením dopravní teorie veřejnosti. e_smile

To, co se teď objevilo, je ta rozvětvená síť, který znamená zrušení páteřních linek a svazků, podle mého názoru návrat o 10 let zpět (počet linek by se zvýšil na 25). Já jsem nejvíce zvědavý na tu osovou síť, nakolik by si ji podařilo v Praze aplikovat. Současné vedení je ale opravdu až na pár linek dobré, bohužel lokální problémy (především lokální přetěžování) se špatně řeší lokálně.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tak v Brně se v roce 1995 měnila celá koncepce a architektura řešení dopravy.

To se v Praze teď rozhodně neděje. Tam je to jen o přemalování linek jinak v rámci stávajícího systému.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Pokud už by to na dlouho zůstalo tak si myslím, že je lepší všechno předělat úplně hned. (jako v Brně v roce 1995). Ale pokud to furt budou měnit...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Upřímně, chudáci Pražáci. Fakt to vypadá, že je někdo zaměstnaný tam, kde nemá co jiného na práci, než si kreslit každý den všechny možné kombinace vedení tramvajových linek a občas něco vypustit do světa. Aneb jak jsem se už mockrát přesvědčil (na obou stranách), lidé nemají rádi změny. Někdy je to plus, někdy minus.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ad změny navrhované Ropidem: Myslíte si, že je normální takto překopat ze dne na den "skoro všechno"? Sice zas tak moc neznám místní podmínky, ale přijde mi to jako dost zbytečný hazard s tím, jestli to bude fungovat nebo ne. Větší smysl by mi dávaly postupné drobné změny. Co myslíte?


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Ropid navrhuje pražskou tramvajovou revoluci. Překreslila by většinu linek
http://praha.idnes.cz/tramvajove-linky- ... zpravy_nub


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
No, to střídání směrů... Aby nepřineslo víc škody než užitku. Tak jak říkáte, že lidi jsou naučeni stát vpravo, stejně tak jsou i vpravo naučeni chodit. Změnou směru eskalátorů tak vzniknou hned dva špunty ve formě křížení proudů lidí.
PS: Nevšiml jsem si, že by někde jinde ve světě řešili takovou věc (Evropa, SAE, Japonsko). Eskalátory se holt opotřebovávají více na jedné straně.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Stání vpravo máme podvědomě naučené. Protože jezdíme vpravo a předjíždí se vlevo.
Mě ihned napadlo to samé co Fafnera, střídat směry. Jednoduché, efektivní. Radši ale budeme vymýšlet blbosti, informátory, upozorňovače, přesvědčovatele apod., aby se opotřebovávalo rovnoměrně. Kocourkov.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
MartinV: Mně zase ono rozložení eskalátorů se stáním vpravo přijde prostě špatně... Kdyby lidi stáli na obou stranách, reálná přepravní kapacita eskalátoru by se výrazně zvýšila (na úkor těch lidí, co mají potřebu eskalátor vybíhat nebo sbíhat)...

Pokud ale argumentují jednostranným opotřebením eskalátoru - na to se nabízí i jednodušší řešení, než převychovávat lidi na chůzi po "levé" straně - pustit eskalátory opačně. Z pohledu od nástupiště ty "vlevo" pojedou nahoru, ty "vpravo" pojedou dolů. Bezdůvodně by bylo zbytečné něco takového dělat, ale v rámci rovnoměrného opotřebení mi to přijde jako rozumnější řešení, než přeučovat lidi...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
prototyp401 píše:
No, mně to ale přijde logické, že doprava stojí víc než kultura a sport. Takže jsem zmatený, že se nad tím někdo pozastavuje...

Přesně. Taky mi to přijde přirozené.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Královéhradecký kraj podá rozklad proti zastavení tendru na autobusovou dopravu


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vlaky: nevím, co je jednodušší: zřídit novou speciální instituci na prodej jízdenek, nebo ji převést pod SŽDC? Nebo nechat ČD? V případě liberalizace by tohle ale bylo nutné, aby zůstaly cestujícím stejné garance a výhody (nákup jedné jízdenky a návaznosti spojů).

Eskalátory: to snad není možný. Na jednu stranu chápu, nicméně lidé jsou poměrně naučení, že kdo na eskalátorech jen stojí, stojí vpravo. Kdo chce jít, vlevo. Takhle bude zase složitější se po eskalátorech pohybovat rychleji. Já osobně nemám problém si to místo udělat a poprosit o uvolnění místa, ale přijde mi to kontraproduktivní.
A to jsou na tom Pražáci ještě docela dobře, oproti zbytku republiky.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Nestůjte jen vpravo, velí dopravce. Eskalátory v metru jsou opotřebené


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
MartinV píše:
V případě drah by tedy šlo o to, aby jízdenky atp. neměly na starost ČD, ale třeba SŽDC, když už tuto instituci máme a stará se o železnice v naší zemi.


Tarif by měl mít na starost koordinátor (organizace zřízená MD ČR), nebo objednatel (MD ČR). SŽDC z titulu své funkce nemá s tarifem co do činění. Pouze někde její zaměstnanci zajišťují prodej jízdenek (dopravce za to platí pochopitelně), ale to je úplně něco jiného.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8087 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 02:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]