Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 57    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 57  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
VPČ? Výhledová pracovní činnost?
Ano, jednotnost v podniku zrovna nevládne.


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Tak jsem teď ze sebe udělal blbce. Omlouvám se. Konečně jsem si udělal chvíli to pohledat. Smlouvu jsem podepisoval před osmi roky, proto si to blbě pamatuju. Takže i já mám nakonec smlouvu na dohodu o pracovní činnosti. Ale ve výplatnici, co mi chodí co měsíc, mám zkratku VPČ, tak se v tom vyznejte.


Offline
271
07 kvě 2011 12:50
Ondro, která je teď ta mechanicka na t-30? Patá nebo sedmadvacátá?

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
Stále bude vedení tvrdit, že nikde není problém? Při kolektivním vyjednávání nám to odboráři pěkně pos*ali. A teď bude podnik dobrovolně přisypávat?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1491
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Já to chápu tak, že se to týká všech brigádníků, tzn. důchodci, mechanici, lidi z kanclů atd, prostě motivace k tomu, abysme jezdili víc. Jenomže pravda je, že je to sice hezké a pojede se mi o jeden volt radostněji, ale k tomu, abych jezdil častěji, to třeba nijak dál motivovat zrovna mě nebude, protože víc jezdit prostě nemůžu, zkrátka, není čas a není síla. Odpolední úterní linka 30 mi stačí, přívýdělek je dobrý, ale člověk má rodinu a zájmy a limity únavy, takže celkem obdivuju kolegy co jezdí třeba třikrát týdně, z toho jednou víkendovou celodenku.
Je ale pravda spousta brigádníků kteří nejezdí vůbec, byť smlouvu mají.

Suma sumárum, např u trolejbusů je nástěnka neobsazených služeb čím dál plnější, není vyjímkou 5-10 služeb na jeden den volných a horko těžko na poslední chvíli obsazených, většinou si to vezmou řidiči z volna, máloco brigádníci - my si plánujeme služby na měsíc dopředu a pak jedeme defakto bez změn, naposledy mimo svůj výběr jsem jezdil při loňské kalamitě.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Nemůže to být klasická pracovní smlouva, ale na zkrácený úvazek?


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
Žádná smlouva VČI neexistuje. Je buď DPČ, DPP, nebo HPP.


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Vedlejší činnost. Tuhle zkratku mívám na výplatnicích. Ale raději to ještě prověřím.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kari píše:
Taky jsem se an to koukal, ale je tam napsáno, že to dostane řidič na DPČ, o lidech na VČI se nepíše. A těch jezdí hodně - většinou jsou to mechanici z vozoven, či řidiči jiných trakcí. Takže vlk se nažral a koza zůstala celá... .

VČI je co za pracovní smlouvu? :-D

Všichni řidiči vedlejškáři mají podepsanou DPČ, ať "zevnitř" nebo "zvenku"... :wink:


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Za kolik na hodinu se tedy u DP v průměru jezdí? Hrubá mzda/hodiny. Stravné je řešeno jak?


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Taky jsem se an to koukal, ale je tam napsáno, že to dostane řidič na DPČ, o lidech na VČI se nepíše. A těch jezdí hodně - většinou jsou to mechanici z vozoven, či řidiči jiných trakcí. Takže vlk se nažral a koza zůstala celá... .


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Vzhledem k přetrvávajícímu nedostatku řidičů a opadající vůle stávajících zaměstnanců DP brát služby z volna se od 1. dubna opět navyšují nárokové složky mzdy - velmi ve zkratce - každý brigádník za každou domluvenou a odjetou službu jednorázově k vydělané částce za směnu plus 200 korun bez ohledu na délku této služby, každý řádný řidič se splněným měsíčním normativem výkonnostní plus druhých 500 (jednu už mají z kolektivní smlouvy) na měsíční výplatu, každý nově nastoupivší netramvaják s řidičákem D dvoufázově 20.000 (půlka po kurzu a půlka po roce a půl a odježděných 1500 hodinách) a každý nově nastoupivší netramvaják s ŘP B/C jednorázově 15.000 (10 po kurzu a 5 po roce a 1000 hodinách).


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Proto jsem sem ten článek dal, protože vím, že na autobusech je krutý nedostatek řidičů. A přestože v tomto článku se píše, že DP má lidi dost, tak na dpmb.cz hledají řidiče všech trakcí, zajímavé sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
A proč na tramvajích brigádníci nedostávají práci na požadavky? Asi jak na které trakci...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak proč je skoro denně několik neobsazených služeb? Ti lžou, až to hezký není! Při plánování se s tím už počítá, že to odjezdí zálohy. Na vozovně pak není nikdo na výměny, pokud se někomu udělá nevolno, jako náhradní doprava... O tom, že kolem konce prázdnin skutečně některý vozy nevyjely, určitě taky budou zapírat.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Podle tohoto článku se DPMB s nedostatkem řidičů nepotýká, tak nevím....
http://www.novinky.cz/veda-skoly/397011 ... -brne.html


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No a co se teda stalo?


Offline
Uživatelský avatar

2778
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Všude něco je o tom žádná, ale jsou značné rozdíly v chování vedení vůči zaměstnancům a chování zaměstnanec a zaměstnanec... V DPMB je to vše ještě horší než si kdo myslí a nebo chce přiznat ....

A myslím že fakt, že na toho vedoucího s kterým jsem měl největší problém (ikdyž nebyl přímo mou příčinou odchodu) v době kdy už jsem v pisárkách neby byla těma co zůstali proti němu sepsána petice mluví za vše !!!

ad. mh - ano tohle jsou přesně fámy co po podniku kolují .... Ale tohle už je mi fakt buřt ať si kdo chce o tom co se stalo říká co chce ....


Offline
68
19 úno 2013 13:02
to mechoš: dovolím si nesouhlasit, rezervy jsou všude, ale určitě není pravda, že se tě NEUSTÁLE, VŠUDE A VE VŠEM snaží vedené odrbat; většinou Ti největší potížisti a křiklouni, co tvrdí, že museli odejít jsou vesměs taky největší lemplové a odrbávači, kteří mají problémy dodržovat nějaký řád a předpisy; PROSTĚ JE LEŽ, ŽE JE VŠECHNO ŠPATNĚ; jezdím už 23 let, tak vím o čem mluvím


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jirik - díkes za upřesnění!

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3346
13 lis 2004 11:58
No,pokud svoje nadrizeny otevrene fuckujes, tak se nemuzes divit. Dneska je to horsi nez driv, ale porad plati, ze se mame mnohdy lip, nez jinde (ne teda financne), jen ty lidi si toho nevazi..


Offline
Uživatelský avatar

2778
07 kvě 2008 20:25
Čebín
manil píše:
mechoš:
Jako ex zaměstnanec můžeš hejtovat. Ale že bys místnímu publiku osvětlil, proč jsi vlastně skončil jako mechoš?



To sem nepatří.
Každopádně z toho co jsem udělal udělali něco víc než se ve skutečnosti stalo. To je další z mnoha důvodu proč DPMB v žádném případě. Nikdo a Nikdy se za tebe nepostaví.... Snaží se tě vodrbat jak jen to jde. Bohužel se to bojí většina odpovědných přiznat páč by jim utíkalo ještě víc lidí a nikdo by do podniku nešel.
A já se to na rozdíl od těěch co tam dělaj nebojím říct. Nikdy jsem se nebál jít proti vrchnosti... Proto jsem musel jako mechoš skončit a v místním Albertu už dělat brigádu pokud tam bude současná manažerka taky nebudu....

Bohužej jsem vyjímka... Když by lidi v podniku konečně začali nejen brblat, ale i něco dělat mnoho by se něco i změnit. Ale to se nikdy nestane...

PS: I jako zaměstnanec jsem rozhodně nemlčel - ikdyž, když jsem jezdil na stálo krotil jsem se. Teď už však nemusím. Sice bych nerad přišel o brigádu, ale když přindu rozhodně to neopláču. Vydělám si dost abych jezdit nemusel ;-)


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Janatak: Mám B+C1 a profesák na C1. Udělají mi v režii DP pouze D a profesák na osobní dopravu, nikoliv C. Zákon dokonce umožňuje udělat rozšíření ze skupiny B na D (bez nutnosti C). V podstatě je to psané i v tom náboru na netu či letáku. Takže samotné C jedině za svý.

manil: Já vím, něco málo jsem už vyčetl.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mechoš:
Jako ex zaměstnanec můžeš hejtovat. Ale že bys místnímu publiku osvětlil, proč jsi vlastně skončil jako mechoš?

Já jako brigádník nemůžu hodnotit poskládání služeb, ale např. jezdit na 4+2 je naprostá pohodička. Na odpoledním týdnu pozdní - pozdní - přechod - celoden a na ranní trhačka - matka - ranní - brzká ranní je super. 5+2 logicky nejde poskládat tak, aby to na sebe vždy hezky navazovalo, proto občas nastává extrém jako po celodence na ráno apod., ale to je holt život tramvajáka.

A co se týče přestávek, myslím, že řidiči v DP si nemohou stěžovat. Já kolikrát spíš trnu nudou, co mám na každě konečné minimálně 20 minut dělat.

Jirik:
Psychotesty jsou největší síto uchazečů. Doporučuji si na internetu projít obsahy dopravně-psychologických vyšetření a trochu se připravit.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tak pokud dp potřebuje řidiče na všechny trakce, má těm stávajícím udělat takové podmínky, aby jim ti nezdrhali. Taky zrovna řeším práci a práce řidiče u dp je jednou z alternativ, ale nechce se mi do toho. Příliš mnoho zodpovědnosti za příliš málo peněz a to nemluvím o pracovní době, stresu z debilů za volanty iad, s cestujícími to kolikrát taky není lehký...a nepříjemnej je ten úvazek.

Ono je fajn v případě busů, že si tu člověk udělá papíry - v mém případě C, D, profesák (ale nevím, jestli v režii dp), ale nevím, jestli to za to stojí...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 57  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 10:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]