Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 98 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Nějaké informace k líšeňské trati se dají najít tady:
http://www.brno-lisen.cz/materialy-trat/f8719

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Ta konečná je přesně věc, která by mne taky zajímala a kterou jsem zatím nevyčetl. Bude ještě před vjezdem do areálu TMB (tak, aby se do areálu cestující nedostali), nebo až na jejím konci? Těch 300 metrů, které areál na délku má, se mi z hlediska atraktivity zdá být dosti nezanedbatelnou vzdáleností.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
přátelé, nestačím se divit. Nejdřív se obecně lká nad stavem trati a depozitáře a až se přistoupí k obnově trati, najde se spoustu jedinců, co obnovu považují za zbytečnou.
Když to shrnu, tak si jako dítě bydlící v Šimicích, jezdící k prarodičům do staré Líšně a mající garáž v Černovičkách pamatuju, jak to tam vypadalo. Když jsme tam se synem (pro mě po 15 letech) byli a vím o obnově trati a díky tomu možnému zlepšení depozitáře, mi srdíčko zaplesalo. Ano oblast trati kolem Holzovy ulice je problematická, současně neúvraťové ukončení trati v prostoru Muzea taktéž, ale konečně je vůle domluvit se a tristní stav vyřešit. Nemůžu si pomoct, moc veřejně se o tom nemluví, ale směřuje to k roku 2019. :applause:
Nezapomeňme, že DPMB je ve vlastnictví města, kdežto TMB je ministerstva kultury, je-li mi známo, takže případný přesun depozitáře z Líšně do areálu BVV (vlastněný ne státem, ale městem) je šotosen.
Ohledně rozrůstající se zástavby kolem Dříčkovy ulice existují plány na "sídliště" velikosti Kamech a developer jasně řekl, že stavět začne až po obnově trati. Až poté, až nebudou kolem jen pole, se dá uvažovat o překopání linkového vedení, vybudování terminálu pro regionály apod. Prozatím se protáhne d-10 na Holzovu.
Ohledně propojení Holzovy a Mifkovy přes Belcrediho a Nám. Karla IV. je to ještě větší šotosen, než přesun Muzea na BVV. Stačí se po Belcrediho ulici projít (klidně i v klidu domova přes streetview) a bude všem jasné, že tam se tramvaj fakt nevleze. A ubourat půlku ulice, na to je naštěstí jiná doba. Jako v 80. letech, kdy se zbourala půlka Židenic (Svatoplukova, Gajdošova, Otakara Šefčíka) a postavily se paneláky a výpadovka. BTW: viděl jsem plány na sídliště mezi Rokycanovou ulicí, Jamborovou, Bubeníčkovou a Táborskou. Vlstně pokračování sídliště Stará Osada dál na východ. Brrr. :-(
Ohledně fotek, nějaké mám, zveřejním. Buď tady nebo na google+ nebo jiném cloudu. Obecně fotek mám povícero (výstavba Dobrovského tunelů, reko trati 250, reko Minská/Horova) jen není čas je webit.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jakub S. píše:
Tady jde právně dokonce jen o opravu... Nedávno tady či k-repu bylo prezentovaný, že jde legislativně stále o TT, jen je na ní z důvodu špatného technického stavu zastaven provoz. Obdobně jak to bylo v Blavě s TT na Hlavnú stanicu.


Jo, půjde legislativně o opravu, ale rozsahem prací to bude skoro jako novostavba...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tin píše:
Ale ona je to pro mě opravdu otázka k čemu ta trať bude. A kde bude končit.
Protože dejme tomu že se zrekonstruuje trať do muzea dopravy. A co dál? Je tam místo na smyčku? Dá se odtamtud prodloužit k nově vznikajícímu sídlišti? Jednu šotofantazii bych měl -- prodloužit přes náměstí Karla IV. na Mifkovu a propojit.

Alternativně by šlo uhnout ze stávající trasy někam do polí na nové sídliště (něco takového jsem viděl v územním plánu) -- potom nebude povyk kolem trati na Holcově a nebude napojené muzeum. A než bude to sídliště, bude to úplně zbytečná trať do polí.


Kolego, ale ono to sídliště už stojí. Sice ne v konečném rozsahu a velikosti, ale už jde o celkem významný sídelní celek v oblasti, že obnovení šaliny k muzeu to plně ospravedlňuje, kor pokud se má dále rozrůstat. Navíc, v docházkové vzdálenosti od konečné v muzeu máš další přilehlé ulice staré Líšně, to bude generovat další cestující, pro který ude daleko na d-8.

Z výše uvedeného je blbost trasu odklánět kamsi do polí, ta trať udělá víc muziky stávajícím trasováním. Jsem akorát zvědav na tu smyčku, jak bude umístěna nástupní/výstupní zastávka, její přístupnost z ulice, vybavenost, atakdál...

Propojení s Mifkovou přes nám Karla IV nebude z hlediska šířky ulice Belcrediho a hlukových limitu nejspíš možné. A pochybuju, že by to prošlo přes místní obyvatele..

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Tady jde právně dokonce jen o opravu... Nedávno tady či k-repu bylo prezentovaný, že jde legislativně stále o TT, jen je na ní z důvodu špatného technického stavu zastaven provoz. Obdobně jak to bylo v Blavě s TT na Hlavnú stanicu.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7590
17 pro 2006 22:32
Brno
TMB: Nevím proč, ale mám z té obnovy velikou radost :-)
Takže řekněme, že budou koleje a podobný prkotiny kolem haly v rychtiku, a co exponáty? Bude je potřeba trochu víc oprášit a naleštit a opravit...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Karosa B732 píše:
No to je zase úvaha ... Ta trať se nestaví ale obnovuje !!!


Z technickýho hlediska se staví.
Z právního hlediska se jen obnovuje.


Offline
830
25 led 2006 09:46
Trať do Líšně se obnovuje i proto (a samozřejmě nejen proto), aby Areál MHD opět získal napojení na tramvajovou síť. Nevidím důvod jej stěhovat jinam. Na řešení souběhu provozu TMB a DP se nyní pracuje s projektanty a vypadá to velice slibně - veškeré podmínky z naší strany jsou akceptovány. Měli bychom získat i trolejové napojení kolejí v halách, řeší se otázka uspořádání úzkých rozchodů na zhlaví. Smyčka jde z velké části vně stávajícího kolejiště, z něhož využije jen část objízdné koleje podél haly B. Je navrženo oplocení zhlaví, aby nebylo veřejnosti přístupné.
Uvědomte si, se část kolejových vozidel nikde jinde něž z Líšně na Stránskou skálu jezdit nemůže. Jinak prosím kolegu JMB, aby se zdržel komentářů. Pokud se u mně zastaví, rád mu návrh ukážu a s ním prodiskutuji.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Proč? Lidé přijíždějící linkami 601, 602, 701, 702 přece mohou na a-78 přestoupit ve Slatině. Komu by se zkomplikovala cesta na Černovickou terasu? Ten terminál měl být někde u černovického nádraží okolo zastávky Životského. Nebo jde o oblasti obsluhované pouze a-77? I to je řešitelné, ale na úrovni spojů právě ze Slatiny, nikoli zbytečně z centra.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jen to má takovou menší vadu, že pokud by byl terminál Brno - východ, přibyl by lidem jedoucím na Černovickou terasu další přestup. Na desítku, pak na autobus, nebo na osmičku a na hlavním nádraží další autobus.
Nebo jiný extrém A-78 v kloubech přímo z terminálu na Slatinu-závod.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Pokud si pamatuju, tak bylo původně v plánu vystavět i nový terminál Brno-východ pro linky 601, 602, 701 a 702, které by tak nemusely zajíždět až do centra, ale pobrala by to nová tramvajová linka

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A je to taky velice rozumná varianta.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle vcelku důvěryhodné diskuze na káčku by obratiště mělo být v areálu TMB.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Ale ona je to pro mě opravdu otázka k čemu ta trať bude. A kde bude končit.
Protože dejme tomu že se zrekonstruuje trať do muzea dopravy. A co dál? Je tam místo na smyčku? Dá se odtamtud prodloužit k nově vznikajícímu sídlišti? Jednu šotofantazii bych měl -- prodloužit přes náměstí Karla IV. na Mifkovu a propojit.

Alternativně by šlo uhnout ze stávající trasy někam do polí na nové sídliště (něco takového jsem viděl v územním plánu) -- potom nebude povyk kolem trati na Holcově a nebude napojené muzeum. A než bude to sídliště, bude to úplně zbytečná trať do polí.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
P. Haluza píše:
To zaprvé, a zadruhé moc změn nečekám. A-58 je tím dotčena minimálně, a-78 v tom úseku už snad víc ani osekat nejde (neobsluhuje jen tento úsek), takže jedině d-10, která se nejspíš stane tou linkou, která bude mít normální provoz. Interval a vozový park nicméně může být překvapivý. :mrgreen:

Předpokládám, že vozový park se bude operativně měnit podle eventuální rostoucí poptávky. Osobně, bych to pro začátek viděl na sóla v intervalu 10 minut. Jasně, bude to vozit vzduch, ale jestli se má lidem ukázat, že je to atraktivnější, než bus + přestup na Mifkové, jinak to nepůjde.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Před komentářem by některým neuškodilo se se situací plně seznámit a až potom se vyjadřovat. Jsou toho prakticky plný noviny ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Pokud je zde v plánu stavět sídliště, tak samozřejmě beru zpět. Je dobře, že se na obsluhu MHD myslí dopředu.


Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
xxx...ty pořád něco neschvaluješ, že to není nutný.Řekni mi jedinou smyčku, která je dle tebe zbytečná a přitom tam zastavuje normální tramvajová linka.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tak snad jednou můžeme postavit někde tramvajovou trať včas místo toho, abychom tam nejdřív nechali vybudovat megasídliště a pak... "Jejda, oni se se ti lidi sem chtějí dopravovat i MHD?" ne?

Hasit požáry jinde je samozřejmě nutné, ale neznamená to, že bychom jim na jiných místech nesměli předcházet.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
No to je zase úvaha ... Ta trať se nestaví ale obnovuje !!!

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Otázka je, jestli je ta výstavba vůbec nutná, když pro obsluhu stačí autobus po 20 minutách. Ale aby se aspoň po těch padesáti letech postavila trať pro obsluhu sídliště, kde nestačí autobusy ani po pěti minutách, to ne.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To zaprvé, a zadruhé moc změn nečekám. A-58 je tím dotčena minimálně, a-78 v tom úseku už snad víc ani osekat nejde (neobsluhuje jen tento úsek), takže jedině d-10, která se nejspíš stane tou linkou, která bude mít normální provoz. Interval a vozový park nicméně může být překvapivý. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
To si nemyslím. Už před zahájením stavby musí být nějaká "obhajoba" dané investice, proč se vyplatí, jak "zlepší" místní obsluhu. Těžko někdo proinvestuje několik set miliónů z veřejného rozpočtu se slovy: "ještě nevíme co sem bude jezdit, ale bude to určitě fajn" sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2080
03 zář 2009 13:18
Alanis:
To se bude řešit, až se začne stavět.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 25 pro 2024 03:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]