Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 97 z 130    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 130  Další
Autor Zpráva
Offline
2814
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To zaprvé, a zadruhé moc změn nečekám. A-58 je tím dotčena minimálně, a-78 v tom úseku už snad víc ani osekat nejde (neobsluhuje jen tento úsek), takže jedině d-10, která se nejspíš stane tou linkou, která bude mít normální provoz. Interval a vozový park nicméně může být překvapivý. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
To si nemyslím. Už před zahájením stavby musí být nějaká "obhajoba" dané investice, proč se vyplatí, jak "zlepší" místní obsluhu. Těžko někdo proinvestuje několik set miliónů z veřejného rozpočtu se slovy: "ještě nevíme co sem bude jezdit, ale bude to určitě fajn" sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2048
03 zář 2009 13:18
Alanis:
To se bude řešit, až se začne stavět.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Je už někde napsané, jak se projeví obnovení TT na linkovém vedení? Co bude s a-58, a-78, d-10, intervaly, vozy? Nějak k tomu nemůžu nic dohledat.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Kolejiště na BVV má železniční profil, takže asi ne.
Ale kdyby se chtělo, tak by se dalo postavit předváděcí tramvajové kolejiště kolem celého výstaviště, třeba i čtyřkolejnicová splítka. Díky uzavřenému areálu byl byla na rozdíl od Líšeňky téměř vyloučena kolize s IGK.
Během MSV by se zas kolejiště dalo využít pro předváděcí jízdy tramvají.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ta trať bude vyžadovat a bude i znamenat značný zásah do areálu TMB, až si říkám, že je škoda, že o tom město neuvažuje víc komplexně. Kdyby se depozitář přesunul do jiných prostor (třeba nedávno odkoupené výstaviště), ubyly by problémy s technickým a provozním souběhem běžného provozu s provozem depozitáře a uvolněná hala by se dala šikovně využít pro nocování provozních vozů, ostatně odstavování na Jírové se osvědčilo. Teoreticky by stačilo někam k zastávce krásného vložit jednoduchou kolejovou spojku a dalo by se zatahovat od Mifkovy a vyjíždět úvratí bez nutnosti zajíždět do města.

Depozitář na BVV by znamenal další investici, nicméně areál má kolejové napojení jak na síť DPMB, tak SŽDC, které by stačilo jen zatrolejovat. Materiál kolejového roštu by se dal použít stávající přesunutý z Líšně. Ve výsledku by bylo TMB dostupnější jak pro lidi, tak pro přesuny techniky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Kéž by, to by byla bomba :applause:
Jestli se to ale neblokne díky těm černým stavbám, které se budou muset řešit.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
ReZ:
Aktuální fotky nejsou k zahození.
Tady jsou 12-14 let staré fotky:
http://www.svetmhd.net/index.php?/category/370
http://www.mhdcr.biz/tram/brno/tramvajove_trate/ss-lisen/lisen-ss.htm

Pozn.
Líšeňka je úředně pořád elektrifikovaná dvoukolejná tramvajová trať, takže se jedná o pouhou opravu. Proto asi ta rychlost.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Tak ještěže jsem to s dědicem a foťákem řádně prošli a profotili. Akorát kolem těch černých zahrádek jsem foťák radši nevytahoval, abych nedostal na budku. Ale budu to muset ještě napravit.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kéž by.
Pokud je to pravda, tak mi to dost připomene prodloužení na Technopark. O tom se taky dost dlouho veřejně moc nevědělo a pak buch a už se stavělo :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2492
28 lis 2007 23:00
Brno
Mě spíš zaujalo to, že již tento rok v srpnu se má začít stavět, to je fofr.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
MKzB: alespoň budou mít motivaci si tam trochu uklidit, i když si nemyslím, že by to bylo to nejdůležitější, co bude cestujícího zajímat.


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ondra K. píše:
Njn, přišli by o klídek, pohodičku a přisvojené cizí pozemky.

V zahradách a okolo bude vidět jejich ne zrovna reprezentativní bordel, nebudou se moci kolem bazénů producírovat nazí,...


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Díky TT zde vznikne víc nových domů a výhledové by se tím měla zlepšit i občanská vybavenost - nový obchod atp., čímž místní ušetří zase nějaký čas. Ale to už je zjevně vyšší dívčí. :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Njn, přišli by o klídek, pohodičku a přisvojené cizí pozemky. To je dost záminek k protestu.

EDIT: Představa, že tu trať půjde obnovit bez protestů, byla dost naivní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tak najdou se lidi, kteří jezdí jen autem a nějaká MHD je vůbec nezajímá.

V tomto konkrétním případě bych byl jednoznačně radikálně pro stavbu TT. Neřeknu, kdyby to byl výmysl posledních let, ale ta trať je tam plánována již desítky let a dříve tam i byla. To, že se někdo při stavbě domu nepodívá do územního plánu a pak se diví, že se má něco stavět, nebo dokonce postaví stavbu načerno v místě drážního tělesa, je jen a jen jeho problém.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Z toho člověk fakt nemůže. Výběr mezi přímou šalinou do centra, nebo stávající autobusovou obsluhou s nutným přestupem - jasná volba nic nestavět. Hlavně že využijí všechny právní prostředky. :pray:


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Podle tohoto videa by zprovozňování trati Stránská skála - Líšeň mělo začít již v letošním srpnu !
Na diskusi s občany se ovšem opět našli jedinci, kteří to hodlají bojkotovat. ](*,)
https://www.youtube.com/watch?v=Sbbolja83Yw

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Na webu Plán mobility Brna se objevil Koncept návrhové části Plánu mobility.

Zajímavé jsou především dva dokumenty:
Zásobník projektů 2023
Zásobník projektů 2030

Pokud s něčím, co je v návrhu uvedeno, nesouhlasíte, můžete na tomto webu zaslat připomínku ke Konceptu: http://www.mujplanmobility.cz/

Osobně si myslím, že v reálu bude skutečně v navrhovaných termínech realizováno minimum dopravních staveb. Čím víc tramvajových tratí ale bude z navrhovaných postaveno, tím líp.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Obnova střeky ze Stránské skály neni šotosen,ale logické rozšířeni sítě tam, kde bude nestíhají.Stavet tratě podle čoklařů by byl fakt úlet na planetu opic


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Baterková šalina by byla celkem drahá sranda pro naše město, to ty dráty vyjdou levnějš.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
goldfinger píše:
Kdyz se d5 zasáhne do Certovy rokle, ušetřilo by se akorat zajizdeni a46 na Zemědělskou,ale přibyl by pravé jeden přestup na trajf a neubyl by při cestě do centra.takze dost lovu poměrně málo muziky

Tož to pak bych ty prachy vůbec do toho neinvestoval a raději je využil někde jinde (šotosen jménem obnova tratě ze Stránské skály). Každopádně na diskusi s občany se ozval i jeden občan zhruba v mém věku, kterému se nelíbilo, že díky nové tramvaji na Haškovu prý nebudou mít pejskaři kde chodit, vezme se tím zeleň a taky že ty dráty nebudou moc hezké. Samozřejmě, že tramvaj by vedla po silnici, do chodníků by se nezasahovalo. Každopádně jsem mu pak navrhl, že když se mu to nelíbí, tak ať pak bojuje za to, aby tramvaj byla na baterku a dobíjela se na konečné, Schadewerk ostatně už šaliny takové vyrábí pro město Konya v Turecku. Ale to by samozřejmě znamenalo, že takový atyp tramvaje by mohl jezdit jen na Lesnou, že...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Kdyz se postaví trať az na Haskovu, pojede podstatná část obyvatel Lesne do centra bez přestupu a na páteřní linky t25/26 se dostanou s jedním přestupem, tedy za předpokladu, ze se obnoví stáv d5 u Provaznikovy.
Kdyz se d5 zasáhne do Certovy rokle, ušetřilo by se akorat zajizdeni a46 na Zemědělskou,ale přibyl by pravé jeden přestup na trajf a neubyl by při cestě do centra.takze dost lovu poměrně málo muziky


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zvláštní uvažování starosty Malečka, prý lidé jezdili víc autobusem během výluky Milady Horákové, tak tomu věřím. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tin píše:
Jak se problém, že někde není tramvaj, vyřeší tím, že se tramvaj přivede do smyčky, která už je? ](*,)
Jako jestli se tramvaj na Lesnou vyřeší tím, že bude přímé spojení Čertova rokle - Moravské náměstí... --- moment, ono už je... ](*,) --- chtěl jsem navrhnout prohodit linky 5 a 9.
Nebo se jedná hlavně o těch pár zastávek v Merhautově ulici? Nebo asi celá Lesná pravidelně jezdí na Mendlovo nám. a na hřbitov.

To se moc nevyřeší, to je fakt. V každém případě největší problém s tramvají je překonání mostu nad železniční tratí. A co už Deník nenapíše, respektive to novináře nezajímá, je to, že při prodloužení pětky do Čertovy rokle se ten most překoná jednou pro vždy a varianta prodloužení na Haškovu tím nebude blokována (tj. když lidi na Majdalenkách konečně usoudí, že do centra nemohou jezdit, protože si město konečně prosadí zákaz jízdy aut do centra či za velmi drahý příplatek to bude možné, že).
Nicméně v rámci prezentace mne zarazilo dodatečně následující:

Pan Veselý za DPMB celý svůj výklad postavil na jistě erudovaných větách, ovšem to, že mají zjištěno, že onen "kruháč" nebude třeba předělávat, že to tramvaj bez problémů projede či kolem Lidlu také nebude třeba úprav, to už jen komentoval slovně. Nikde žádný grafický výkres, který by promítl lidem...zvláštní prezentace...

Další věc je ta, že stávající starosta Maleček vytrvale bojuje za přímý autobus do centra a argumentuje tím, že "Díky tomu prý obyvatelé Lesné více jezdili autobusy a nepoužívali tolik auta." - přemýšlím, co pan Maleček pil - to má podložené z nějakých diskusí u piva? Proč neudělal rovnou nějaký průzkum, v rámci kterého by oslovil celou Lesnou (nebo něco takového během výluky neudělal DPMB?)? A jinak se oháněl tím, že si prý dělal nějaký průzkumeček někde v rámci ulice, kde bydlí nebo já nevím už kde, a tam mu vyšlo, že dvě třetiny lidí takto oslovených tramvaj na Haškovu nechtějí. Podle mne by tomu prospělo referendum...

A jinak pan Veselý řekl, že pokud by prošla jen varianta do Čertovy rokle, tak by se na Halasáku snad udělal komfortnější přestupní uzel (hrana-hrana), což by nebylo vůbec špatné...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3242 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 130  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 čer 2024 13:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]