Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 99 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ondra K. píše:
Njn, přišli by o klídek, pohodičku a přisvojené cizí pozemky.

V zahradách a okolo bude vidět jejich ne zrovna reprezentativní bordel, nebudou se moci kolem bazénů producírovat nazí,...


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Díky TT zde vznikne víc nových domů a výhledové by se tím měla zlepšit i občanská vybavenost - nový obchod atp., čímž místní ušetří zase nějaký čas. Ale to už je zjevně vyšší dívčí. :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Njn, přišli by o klídek, pohodičku a přisvojené cizí pozemky. To je dost záminek k protestu.

EDIT: Představa, že tu trať půjde obnovit bez protestů, byla dost naivní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tak najdou se lidi, kteří jezdí jen autem a nějaká MHD je vůbec nezajímá.

V tomto konkrétním případě bych byl jednoznačně radikálně pro stavbu TT. Neřeknu, kdyby to byl výmysl posledních let, ale ta trať je tam plánována již desítky let a dříve tam i byla. To, že se někdo při stavbě domu nepodívá do územního plánu a pak se diví, že se má něco stavět, nebo dokonce postaví stavbu načerno v místě drážního tělesa, je jen a jen jeho problém.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Z toho člověk fakt nemůže. Výběr mezi přímou šalinou do centra, nebo stávající autobusovou obsluhou s nutným přestupem - jasná volba nic nestavět. Hlavně že využijí všechny právní prostředky. :pray:


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Podle tohoto videa by zprovozňování trati Stránská skála - Líšeň mělo začít již v letošním srpnu !
Na diskusi s občany se ovšem opět našli jedinci, kteří to hodlají bojkotovat. ](*,)
https://www.youtube.com/watch?v=Sbbolja83Yw

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Na webu Plán mobility Brna se objevil Koncept návrhové části Plánu mobility.

Zajímavé jsou především dva dokumenty:
Zásobník projektů 2023
Zásobník projektů 2030

Pokud s něčím, co je v návrhu uvedeno, nesouhlasíte, můžete na tomto webu zaslat připomínku ke Konceptu: http://www.mujplanmobility.cz/

Osobně si myslím, že v reálu bude skutečně v navrhovaných termínech realizováno minimum dopravních staveb. Čím víc tramvajových tratí ale bude z navrhovaných postaveno, tím líp.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Obnova střeky ze Stránské skály neni šotosen,ale logické rozšířeni sítě tam, kde bude nestíhají.Stavet tratě podle čoklařů by byl fakt úlet na planetu opic


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Baterková šalina by byla celkem drahá sranda pro naše město, to ty dráty vyjdou levnějš.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
goldfinger píše:
Kdyz se d5 zasáhne do Certovy rokle, ušetřilo by se akorat zajizdeni a46 na Zemědělskou,ale přibyl by pravé jeden přestup na trajf a neubyl by při cestě do centra.takze dost lovu poměrně málo muziky

Tož to pak bych ty prachy vůbec do toho neinvestoval a raději je využil někde jinde (šotosen jménem obnova tratě ze Stránské skály). Každopádně na diskusi s občany se ozval i jeden občan zhruba v mém věku, kterému se nelíbilo, že díky nové tramvaji na Haškovu prý nebudou mít pejskaři kde chodit, vezme se tím zeleň a taky že ty dráty nebudou moc hezké. Samozřejmě, že tramvaj by vedla po silnici, do chodníků by se nezasahovalo. Každopádně jsem mu pak navrhl, že když se mu to nelíbí, tak ať pak bojuje za to, aby tramvaj byla na baterku a dobíjela se na konečné, Schadewerk ostatně už šaliny takové vyrábí pro město Konya v Turecku. Ale to by samozřejmě znamenalo, že takový atyp tramvaje by mohl jezdit jen na Lesnou, že...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Kdyz se postaví trať az na Haskovu, pojede podstatná část obyvatel Lesne do centra bez přestupu a na páteřní linky t25/26 se dostanou s jedním přestupem, tedy za předpokladu, ze se obnoví stáv d5 u Provaznikovy.
Kdyz se d5 zasáhne do Certovy rokle, ušetřilo by se akorat zajizdeni a46 na Zemědělskou,ale přibyl by pravé jeden přestup na trajf a neubyl by při cestě do centra.takze dost lovu poměrně málo muziky


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zvláštní uvažování starosty Malečka, prý lidé jezdili víc autobusem během výluky Milady Horákové, tak tomu věřím. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tin píše:
Jak se problém, že někde není tramvaj, vyřeší tím, že se tramvaj přivede do smyčky, která už je? ](*,)
Jako jestli se tramvaj na Lesnou vyřeší tím, že bude přímé spojení Čertova rokle - Moravské náměstí... --- moment, ono už je... ](*,) --- chtěl jsem navrhnout prohodit linky 5 a 9.
Nebo se jedná hlavně o těch pár zastávek v Merhautově ulici? Nebo asi celá Lesná pravidelně jezdí na Mendlovo nám. a na hřbitov.

To se moc nevyřeší, to je fakt. V každém případě největší problém s tramvají je překonání mostu nad železniční tratí. A co už Deník nenapíše, respektive to novináře nezajímá, je to, že při prodloužení pětky do Čertovy rokle se ten most překoná jednou pro vždy a varianta prodloužení na Haškovu tím nebude blokována (tj. když lidi na Majdalenkách konečně usoudí, že do centra nemohou jezdit, protože si město konečně prosadí zákaz jízdy aut do centra či za velmi drahý příplatek to bude možné, že).
Nicméně v rámci prezentace mne zarazilo dodatečně následující:

Pan Veselý za DPMB celý svůj výklad postavil na jistě erudovaných větách, ovšem to, že mají zjištěno, že onen "kruháč" nebude třeba předělávat, že to tramvaj bez problémů projede či kolem Lidlu také nebude třeba úprav, to už jen komentoval slovně. Nikde žádný grafický výkres, který by promítl lidem...zvláštní prezentace...

Další věc je ta, že stávající starosta Maleček vytrvale bojuje za přímý autobus do centra a argumentuje tím, že "Díky tomu prý obyvatelé Lesné více jezdili autobusy a nepoužívali tolik auta." - přemýšlím, co pan Maleček pil - to má podložené z nějakých diskusí u piva? Proč neudělal rovnou nějaký průzkum, v rámci kterého by oslovil celou Lesnou (nebo něco takového během výluky neudělal DPMB?)? A jinak se oháněl tím, že si prý dělal nějaký průzkumeček někde v rámci ulice, kde bydlí nebo já nevím už kde, a tam mu vyšlo, že dvě třetiny lidí takto oslovených tramvaj na Haškovu nechtějí. Podle mne by tomu prospělo referendum...

A jinak pan Veselý řekl, že pokud by prošla jen varianta do Čertovy rokle, tak by se na Halasáku snad udělal komfortnější přestupní uzel (hrana-hrana), což by nebylo vůbec špatné...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Nechápete, že to jsou jen kecy lidí v zastupitelstvu? :?:


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Vladimíre, díky moc za vyčerpávající odpověď!

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
89
06 led 2015 17:23
Ivan M: Semafor na Dunajské byl kvůli nedostatečnému napájení do doby vybudování měnírny Osová. Původně bylo pouze napájení z měníren Kamenný Vrch a Bohunice.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Jak se problém, že někde není tramvaj, vyřeší tím, že se tramvaj přivede do smyčky, která už je? ](*,)
Jako jestli se tramvaj na Lesnou vyřeší tím, že bude přímé spojení Čertova rokle - Moravské náměstí... --- moment, ono už je... ](*,) --- chtěl jsem navrhnout prohodit linky 5 a 9.
Nebo se jedná hlavně o těch pár zastávek v Merhautově ulici? Nebo asi celá Lesná pravidelně jezdí na Mendlovo nám. a na hřbitov.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Já si to tedy nevybavuji úplně přesně, ale mám za to, že semafor byl v provozu všechny dny v týdnu, přičemž v té době v pracovních dnech byla sedmička komplet vedena až do Lískovce, jen o víkendech končila na Švermově. Pak tam byly ještě nějaké “šachy“ s desítkou, která jezdila nějaký čas taky do Lískovce. Mám pocit, že zrovna v pracovní dny nebyla Švermova konečnou pro žádnou linku, ale fakt přesně nevím...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Nemělo to třeba souvislost se snahou řídit odjezdy ze smyčky Švermova? Nevím, ale napadlo mě to.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Jaksi nepochopitelně se mi vybavila asi 12 let stará situace, kdy na zastávce Dunajská směr město byl semafor (ne klasické čočky, prostě jen čára, buď vodorovná nebo svislá). Déle než rok tam tuším nebyl. Byl by někdo schopen vysvětlit, jaký tam měl význam? V té době jsem byl děcko a vždycky jsem si tak říkal, k čemu tam je... Pamatuje to někdo z vás?

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Navrhuji nasimulovat v reálu jednotlivé varianty - na d-5 nasadit busy a jezdit vždy týden jednu variantu.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, to by bylo naprosto ideální, protože potom by odpadla nutnost jakékoli autobusové obslužnosti té západní části, a-57 by se mohla zredukovat na původní spoje bez posil z Haškovy ve špičkovém intervalu 10 minut a ukončením u polikliniky a z východní strany by mohla a-46 být protažena třeba k tomu NCKP. Rozhodně by to mělo větší pozitivnější dopad než současný stav. Protáhnout tramvaj o jednu zastávku směrem, kde jezdí tři další linky, je opravdu dost zvláštní a jiné než výlukové využití nevidím.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Když tak o tom přemýšlím, protažení šaliny po Halasovo náměstí a propojení s d-9 a 11 dejme tomu, vznikne celkem užitečná propojka, ale co takhle šalinu právě odsud dále protáhnout po trase a-57 na Haškovu? Měla by tahle trasa větší efekt co do obsluhy území namísto uvažované východní stranou sídliště?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Tak jedna věc je běžné linkování a druhá je při výlukách a mimořádnostech. Potom ta, rádoby zbytečná spojka, je k nezaplacení. Ne všechny tratě (tramvajové i trolejbusové) jsou pro ZDO nezbytné, ale bez nich může rychle dojít až ke kolapsu. Viz trolejová spojka Nerudova - Kounicova.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Zrušení zajíždění autobusů na ŠČ pouze po úpravě uzlu Merhautova, aby se dalo rozumně přestupovat. O prodloužení tramvaje ze současné smyčky jen na Čertovu rokli si myslím své... Téměř nic to nevyřeší.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 19:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]