Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 146 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Mezi Klatovy a Alžbětínem nejezdí vlaky, na trať vytekla nafta


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Za týden se vydalo téměř 3500 pražských karet na MHD Lítačka


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Na Lounsku havaroval autobus plný dětí, hlášeno je 49 zraněných
http://usti.idnes.cz/nehoda-autobusu-kt ... ntent=main


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Zastávka Karlovy lázně bude možná v obou směrech


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jančura vyzývá Babiše k odchodu, když projdou další miliardy pro ČD.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Právo na informace má každý, rozhodl ÚS ve sporu o jízdní řády


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Zakázku na autobusy opět vyšetřuje úřad, kraj tendr tentokrát neposune.

Dopravní podnik chce zamezit úbytku šoférů, za volant láká ženy.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Arriva přidává dálkové autobusy, otevírá linku Praha - Teplice.

NKÚ: Dostavba železničních koridorů se výrazně prodlužuje a prodražuje.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
55
07 čer 2006 18:40
Bratislava
MartinV píše:
Tak nejde tolik o počet linek, jako o interval mezi jednotlivými vozy. :wink:

Tak ono tam budú 2 linky s intervalom 8 min., takže následný bude 4 min. Cestovný poriadok bude robený aby to vychádzalo asi ako v Olomouci na tej Trnkovej, teda že vozy budú odchádzať v takom poradí, ako prídu. Teda voz príde na výstupište, potom prejde spojkou na protismernú koľaj - na koniec úseku - a po koľaji v smere do mesta potom prejde na nástupište.
Problém bude, ak príde nejaký voz viac zmeškaný, alebo vplyvom nejakej MU proste vozy prídu v inom poradí, ako majú odísť. Za predpokladu, že koniec pravej koľaje (z mesta) bude obsadený záložným vozidlom (o čom sa uvažuje) sú potom reálne iba dve možnosti. Tram č. 1 pôjde podľa postupu vyššie.
Tram č. 2 buď na výstupišti aj naberie cestujúcich a hneď pôjde naspäť do mesta a prejde tou spojkou na správnu koľaj ktorá je v smere k Bosákovej. Druhá možnosť je, že z výstupišťa prejde tou spojkou, ktorá je v smerom k Bosákovej, na koľaj smerom do mesta. Po koľaji v smere do mesta zacúva späť na nástupište a ľudí naloží na nástupišti.
Alebo je tu ešte tretia možnosť, v Bratislave nie celkom vylúčiteľná. Že proste všetky el. budú premávať podľa štandardného postupu popísaného vyššie, teda že odídu v takom poradí ako prišli (ako keby tam bolo 1koľajné obratisko; = a v prípade MU alebo väčších meškaní pôjde cestovný poriadok bokom...).


Offline
55
07 čer 2006 18:40
Bratislava
MKzB píše:
Dvě linky jednoduše: Na levém nástupišti (ve směru Petržalka) bude nástupní zastávka první linky a na pravém nástupišti bude nástupní zastávka druhé linky a zároveň výstupní zastávka pro obě linky (je celkem jedno, jestli vystupuju vlevo, nebo vpravo).
Električka první linky přijede na pravé nástupiště, lidi vystoupí, potom přejede po druhém zadlážděném přejezdu na levou kolej, kde si dá vodič fajčpauzu. Následně odjede na levé nástupiště, kde nastoupí lidi a hurá do centra.
Električka druhé linky přijede na pravé nástupiště, lidi vystoupí, potom pokračuje dále po pravé koleji, kde si dá vodič fajčpauzu. Následně odjede zpět na pravé nástupiště, kde nastoupí lidi, potom přejede po prvním nekrytém přejezdi na levou kolej a hurá do centra.


No len to má dva háčiky: Jednak je málo pravdepodobné, že v Ba podmienkach by odchádzala tramvaj z opačného nástupišťa (aj keď obojsmerné vozy tu už nejazdia nejaké desťročia) a tiež že je dosť reálna možnosť že na konci tej pravej kolaje v slepom úseku bude stáť záložná tramvaj (30T)


Offline
55
07 čer 2006 18:40
Bratislava
chat-maniac píše:
Nevím, kde bych to teď zjistil, tak se zeptám jako trdlo. Proč v Blavě mají dvojí rozchod řešený takto, čtyřmi kolejemi? A ne trochu klasičtěji třemi.


Primárne pretože na 1435mm mal premávať tramtrain - s iným profilom kola, ale tiež preto, aby bola os vozidla rovnaká a nebola veľká medzera medzi vozidlom a nástupišťom.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Nové sídliště se dočká MHD, cesta ale možná povede přes chráněné území

Správci železnic chystají u Pardubic novou železniční trať za miliardy

Cestou z Moravy na západ Čech z vlaku zmizelo osm tun topného oleje


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Ve Zlíně se bortí dům, policie odpojila od elektřiny trolejbusy


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Opilec usnul na schodech v tramvaji. Ven ho vynesli až policisté


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Plány na moderní železnice po česku: lokálka pojede 160, hlavní trať 120.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Karosa B732 píše:
... Ale neměli bychom tak nadávat, vždyť teprve začínají a za pár (desítek) let to bude mnohem lepší sarcastic. ...


Moje očekávání nezklamalo. Časem vyjedou s lepšími vlaky sarcastic . To je dost možný, jenže takový přístup je u nás vždy jen k těm soukromejm zlodějíčkům typu RJ. Dráhy totiž taky časem vyjedou s lepšími vozy, jen jsou jediné, u kterých si toto nikdo nikdy neřekne. A tvoje tvrzení, že nebereš pouze konkrétní vůz je blbost, protože v současnosti jezdí pouze s touto jedinou konkrétní soupravou a proto lze hodnotit pouze ji. Pokud hodnotíš budoucnost, tak je to taky blbost. Zatím má Arriva 10 těchto stejných souprav a je jasné, že napřed využije je. A co se týče vzdálenější budoucnosti-tu je taky kravina hodnotit, protože co bude potom neví vůbec nikdo. Na lepší časy se tedy neblýská a jestli se na něco blýská, tak je to na pořádnou bouřku. EU zatím couvla vždycky jen z těch největších hovadin a tahle se mezi nimi ujímá vedení. Myslím, že jen sem by pasovalo ono tvrzení, že se blýská na lepší časy.
Btw. Kdyby v Bruselu a u nás v Agrofertu radši ty prachy, co dali na různý studie a jiný blbosti ohledně liberalizace železnic, dali radši na stavbu tratí a nový soupravy, mohli jsme tu (nejen my) teď už jezdit na VRT ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ReZ: jasně, tohle je daný tím, že tu mají jeden vůz, který chtějí využít i o víkendu. No místo pomalíku se rozhodli pro rychlík, jenže vagon na víkend nepředěláš.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Já to blýskání nebral z pohledu komforu konkrétního vagonu, ale z hlediska další konkurence. Snad se Arriva chytne a časem vyjedou s lepším vozem.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Ale hlavně, že mají na záchodech žvýkačky zadarmo a citrusový aroma ](*,) Ale neměli bychom tak nadávat, vždyť teprve začínají a za pár (desítek)let to bude mnohem lepší sarcastic. Jen bych rád viděl toho odvážlivce, co do toho nastoupí a celou cestu na tom vydrží sedět.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Především není uzpůsoben na dálkovou dopravu (slovy jeho interiér se hodí na max. půlhodinové cestování, sedět tam dýl je za trest).


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
ReZ píše:
Snad blýskání na lepší, nemonopolní, časy.
Slovácko spojí s Prahou a Trenčínem nový víkendový vlak.


Říct o tomhle vlaku, že se blýská na lepší časy vyžaduje notnou dávku odvahy, která bohužel potlačila rozum ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak nejde tolik o počet linek, jako o interval mezi jednotlivými vozy. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Divím se tomu, že se pozastavujete nad tou konečnou v Bratislavě. Vždtyť v Olomouci je to taky tak. V obou případech tam končí dvě linky a jedná se o "dočasnou" konečnou


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Z větší vzdálenosti:
Metro v Soulu láká do Česka

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Pražský DPP odkládá plánovanou restrukturalizaci podniku


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8083 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 05:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]